Jump to content

Hatem Ben Arfa


Guest kellex

Recommended Posts

Guest kellex

Søkte men fant ikke noen tråd om fransk mannen. Skulle det være det så slett gjerne denne.

Han har vært linket før og er på mange gooners ønskeliste for sommeren, spesielt da han er en kant spiller hvor vi har hatt store mangler pga skader osv. Absolutt en spenende spiller, har ikke sett han spille noe serlig selv bortsett fra da han debuterte på det franske landslaget og jaggu ble det mål også. Så dette er en spiller som kanskje vi vil se litt av i sommerens store EM begivenhet :) Og ikke minst i silly season.

 

Litt info og gutten:

Full name Ben Arfa

Date of birth March 7, 1987 (1987-03-07) (age 21)

Place of birth Flag of France Clamart, France

Height 1.78 m (5 ft 10 in)

Playing position Left Winger

 

Club information

Current club Lyon

Number 18

 

Rykte linker:

 

http://gunnerblog.com/?p=942

http://www.football365.com/story/0,17033,8...3345910,00.html

 

Video snurt fra YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=3jV2jXW1H9E

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Fryktelig interessant rykte. Kjapp og teknisk spiller som ville passet perfekt inn i Arsenal. Spiller i den/de posisjonen(e) (duger vel i alle offensive posisjoner på midten, spesielt vingene) hvor vi trenger nye spillere. Jeg frykter dog at prisen blir veldig høy. Man Utd har jo blandt annet vist interesse, og han er jo allerede landslasspiller. Men han er ung og lovende, og selv om jeg synes det vil være litt merkelig om Wenger forsterker slik at vi står med to kjempetalenter i samme posisjon i Vela og Ben Arfa i august, så håper jeg virkelig at denne spilleren blir gooner, kanskje ikke til enhver pris, men dog. For vi trenger uansett en ny venstreving.

Link to comment
Share on other sites

Hva skal man si om denne gutten egentlig?

 

Han er ihvertfall verd den prislappen han får på seg, om det ikke kommer opp i mot 5-600 000 000. Vi kan bare løpe og kjøpe! Tror vi har en fordel med tanke på Wengers status i Frankrike, og Arsenal er nok attraktivt for franske talenter og spillere.

 

Han må bare hentes før han går til en annen storklubb i Europa, og før han er helt utviklet slik at han kan vennes til PL enklere.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vore fantastisk å hatt denne gutten i troppen!! Skal juble høgt dersom det skulle skje.. :D Ein ting som kanskje kan vere fordel Arsenal, er at Ben Arfa og Benzema visstnok ikkje akkurat er perlevennar..

 

Dersom United skulle plukke opp dette talentet òg, så begynner eg å grine..

Link to comment
Share on other sites

Liker både Ben Arfa og Benzema jeg, men når styreformannen i Lyon sier noe sånn som dette på spørsmål om united sin interesse ( Benzema er ikke tilsalgs, men Ben Arfa kan selges hvis vi får C.Ronaldo ibytte + penger) Jeg tror Ben Arfa Blir latterlig dyr!!

Link to comment
Share on other sites

Tror ikkje dette skjer :D Ikkje får å være pesimistisk eller noe sånn, men tro ikkje Lyon er villige til å selle.. (i såfall blir det dyrt!) :) Liker veldig godt denne spilleren å har følgt mye med i frankrike i år, å ben arfa har imponert meg stort.

Eg tror Wenger forstår at stallen må utvides, kansje faller valget på Ben Arfa.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror ikkje dette skjer ;) Ikkje får å være pesimistisk eller noe sånn, men tro ikkje Lyon er villige til å selle.. (i såfall blir det dyrt!) :D Liker veldig godt denne spilleren å har følgt mye med i frankrike i år, å ben arfa har imponert meg stort.

Eg tror Wenger forstår at stallen må utvides, kansje faller valget på Ben Arfa.. B)

Deler et helt likt syn som deg ;) Utrolig spiller som mest de fleste goonere skulle likt å ha i klubben! Men blir nok for dyrt til at Wenger slår til. Er jo en mulighet, men det blir sikkert Nikolay Dimitrov ellernoe lignende i stedet :P ;)

Link to comment
Share on other sites

Ut i fra det man ser i videoklippet er han en venstrebeint dribleglad spiller med særdeles bra teknikk og er hurtig. Vet også hvor målet står.

Defintivt en vingtype vi trenger og mangler i laget. Han liker å utfordre og passer sikkert bra inn i vår spillestil.

 

Har ikke sett han mye ellers, men jeg må nok innrømme at å se en sånn spiller dra til en annen storklubb vil være irriterende når man vet Arsenal har ressurser og penger til å hente han.

 

Ja, han blir sikkert dyr, men vi har da bra med penger og vi må regne med å betale for klassespillere. Koster han f.eks. £15-20 mill...vel, vi har da råd til det selv om det bryter litt med Wengers transferfilosofi. Wenger har jo spart transferpenger i åretvis og vil han ha de beste må han regne med å betale.

 

Og hvis Wenger vil ha han....stemmer jeg for at vi kjøper han før EM!

Link to comment
Share on other sites

Ben Arfa hadde vært eksepsjonell for Arsenal. Wenger må faktisk forstå at vi trenger en bredere tropp. Og vi har penger. Og kan kjøpe en perfekt spiller. Jeg sier ja. Vi har ingen utrprega venstreving. Og med Rosicky og Ben Arfa har vi utroolig mange muligheter. Da kan vi til og med hvile fabregas med sikkerhet. Fordi rosicky kan spille sentralt

Link to comment
Share on other sites

Ben Arfa hadde vært eksepsjonell for Arsenal. Wenger må faktisk forstå at vi trenger en bredere tropp. Og vi har penger. Og kan kjøpe en perfekt spiller. Jeg sier ja. Vi har ingen utrprega venstreving. Og med Rosicky og Ben Arfa har vi utroolig mange muligheter. Da kan vi til og med hvile fabregas med sikkerhet. Fordi rosicky kan spille sentralt

 

Enig i dette. Nå er vel Diaby andrevalg på venstreving, og vi vet vel alle at det ikke er godt nok. Spesielt ikke med tanke på Rosickys mange skader. Jeg håper virkelig at Ben Arfa kan bli vår nye Ljungberg/Pires/Overmars.

Link to comment
Share on other sites

Kjøp!

 

Vela kommer - liten vits i å sløse penger når vi allerede har en venstreving på gang. :D

 

Jeg tror Wenger kommer til å bruke Vela som spiss. Kommer nok først i rekken etter van Persie og Ade, og som vi vet er jo van Persie ofte skadet, og Eduardo kommer til å trenge tid når han kommer tilbake..

Link to comment
Share on other sites

Vela spiller bra som ving da... Men Wenger ser alltid etter hvilken posisjon spilleren er best som, kanskje han til slutt ender opp som back? xD

 

Kanskje han har skjulte tallenter som en målmann? ;)

 

Arfa virker til å være en tallentfull spiller, har ikke sett ham i aksjon for mange ganger. Men ut ifra det jeg har hørt, er han en typisk Arsenal spiller.

Hørtes litt vell dyr ut, Ronaldo + penger? :D De overdreiv kanskje litt der.

Link to comment
Share on other sites

Hørtes litt vell dyr ut, Ronaldo + penger? :huh: De overdreiv kanskje litt der.

 

Det var vel egentlig det de sa om Benzema, ikke Ben Afra vel?

Uansett, så sier det jo litt om Lyon.

De kommer neppe til og selge han på loppemarket, og med en høy pris kommer Wenger uansett (skal aldri si aldri) ikke til og punge ut for et mer eller mindre ferdig utviklet talent.

 

Nei takk fra meg!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

The Sun sier mye rart, men stemmer det så hadde det vært en veldig god signing. Prisen er jo ikke spesielt ille heller når det er snakk om en såpass ung og talentfull spiller.

 

Allikevel tror jeg ikke på det før det bekreftes på Arsenal.com hvertfall :)

Link to comment
Share on other sites

Dette hadde vært herlig på mange måter.

 

1. Vi har en erstatter for Hleb dersom han reiser.

2. Prisen er absolutt ikke ille.

3. Han er ung, og har en lang karriere foran seg.

4. Vi slår United og Chelsea ved kjøp av en spiller.

 

Når det er sagt så kan man aldri stole på The Sun, men jeg krysser alt jeg eier og har for at dette er sant!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...