Jump to content

Hatem Ben Arfa


Guest kellex

Recommended Posts

Ben Arfa kommer garantert

 

?

Ben Arfa er veldig typisk "Wenger signering".

Wenger har uttalt at han er veldig interissert i Ben Arfa, hvis han er til salgs, Ben Arfa har selv uttalt at han kan være på vei bort, derfor er jeg ganske sikker på at han kommer.

 

Håper du har rett :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Blitt stille om ryktene rundt Ben Arfa de siste dagene.. :)

 

Har Wenger tatt et valg og går for Nasri isteden eller får vi en "double swoop" med begge i Arsenal-drakt neste sesong? :D

Jeg ser gjerne at vi henter begge. Spesielt hvis Hleb blir solgt.

Kanskje litt mye franskmenn på laget igjen, men de er jo gode da.

 

Blir spennende å se.

Kansje er det en grunn til at alle ryktene er blitt "borte" om Ben Arfa... Kansje siden media nå bare er oppmerksom på Nasri, og alle ryktene rundt han, og de utsagnene han har kommet med, så har de helt glemt Ben Arfa, kansje foregår det forhandlinger med Ben Arfa i det stille sinn på Emirates? :)

Who Knows? :D

 

Wenger knows.

 

Arsene knows..

Link to comment
Share on other sites

Blitt stille om ryktene rundt Ben Arfa de siste dagene.. :lol:

 

Har Wenger tatt et valg og går for Nasri isteden eller får vi en "double swoop" med begge i Arsenal-drakt neste sesong? :)

Jeg ser gjerne at vi henter begge. Spesielt hvis Hleb blir solgt.

Kanskje litt mye franskmenn på laget igjen, men de er jo gode da.

 

Blir spennende å se.

Kansje er det en grunn til at alle ryktene er blitt "borte" om Ben Arfa... Kansje siden media nå bare er oppmerksom på Nasri, og alle ryktene rundt han, og de utsagnene han har kommet med, så har de helt glemt Ben Arfa, kansje foregår det forhandlinger med Ben Arfa i det stille sinn på Emirates? :angry:

Who Knows? :angry:

 

Wenger knows.

 

Arsene knows..

Arsena Wenger knows...

Link to comment
Share on other sites

Fordi han er på kant med flere av spillerne i Lyon, deriblant Benzema. Dessuten så trenger Marseilles en erstatter til Samir Nasri som forhåpentligvis blir Arsenalspiller i løpet av noen få dager.

 

Men for all del; Ja takk, begge deler!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...