Jump to content

2008.03.15 Middlesbrough H


Mr Chapman

Hvordan blir poengutdelingen?  

67 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ARSENAL FC - MIDDLESBROUGH

Premier League

Fra Emirates Stadium, Kl. 18:15 Norsk tid

 

Litt om kampen:

Middlesbrough kommer til Emirates med håp om poeng, det er ikke umulig. Fordi Arsenals tre siste ligakamper har endt med poengdeling. 2-2 mot Birmingham, 1-1 mot Aston Villa og 0-0 mot Wigan. Er dette godt nok for et eventuelt seriemesterskap? The Gunners vinne denne kampen. Robin van Persie er tilbake fra skade og det ligger, som før sesongen, mye press på hollenderen. Det er nå van Persie må vise hva han duger til.

 

Mer kommer!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

Det lukter uavgjort. Vi har spilt mye uavgjort mot Boro, og nå er vi i tilllegg inne i en uavgjortperiode. Nå vel - den må vel ta slutt en gang. Jeg har troa på seier. Skal aldri spøke med Boro, men jeg tror vi tar dem hjemme på Emirates. Får vel kanskje se van Persie fra start? Enten det, eller så kommer han inn etter hvert.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen sitter jeg på Emirates og ser. Er nødt til å bli 3 poeng da ;)

Spesielt med van Persie tilbake som kan avlaste Adebayor på topp, og med et luksusproblem i midtforsvaret.

Aller helst skulle jeg sett Kolo-Senderos til denne, men Kolo er nok ikke i kampform, og man setter vanligvis ikke ut kapteinen sin til slike oppgjør.

 

Walcott og Diaby er også klare til denne. Da er det vel egentlig bare Rosicky som er usikre eller ute.

 

Tror på dette:

Almunia

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Walcott-Flamini-Cesc-Hleb

RvP-Ade

 

Dette bør være et lag som kan snu den dårlige uavgjort-trenden og sende oss inn i 2 veldig spennende måneder!

 

Come On You Gunners!!

Link to comment
Share on other sites

Denne blir ikke lett, en av det verre bortekampene vi har iløp av sesongen dette. Synest nå vertfall jeg, men det kan være at det er noe gutta trenger, og ikke være favoritter. Ser ikke ut til å bli det helt store når det blir for store forventninger til dem.

God tur simbad, måtte du bringe lykke på din vei ;)

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen sitter jeg på Emirates og ser. Er nødt til å bli 3 poeng da ;)

Spesielt med van Persie tilbake som kan avlaste Adebayor på topp, og med et luksusproblem i midtforsvaret.

Aller helst skulle jeg sett Kolo-Senderos til denne, men Kolo er nok ikke i kampform, og man setter vanligvis ikke ut kapteinen sin til slike oppgjør.

 

Walcott og Diaby er også klare til denne. Da er det vel egentlig bare Rosicky som er usikre eller ute.

 

Tror på dette:

Almunia

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Walcott-Flamini-Cesc-Hleb

RvP-Ade

 

Dette bør være et lag som kan snu den dårlige uavgjort-trenden og sende oss inn i 2 veldig spennende måneder!

 

Come On You Gunners!!

 

Jeg personlig har gitt opp duoen Kolo-Senderos. Senderos passer desverre ikke sammen med uortodokse Kolo. Men i Gallas har han funnet den perfekte makker.

Vår beste stopperduo pr. dags dato:

1. Gallas- Senderos

2. Gallas- Toure

3. Toure- Senderos.

 

På topp håper jeg på Bendtner- Van Persie og Adebayor inn for Van Persie etter ca en time.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Yepp Senderos Gallas er blitt et ypperlig stopperpar. Bra med

endelig å ha konkurranse på den plassen og.

 

På topp håper jeg endelig på superduoen VP-Ade.

Bendtner er mer en supersub foreløpig.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen sitter jeg på Emirates og ser. Er nødt til å bli 3 poeng da ;)

Spesielt med van Persie tilbake som kan avlaste Adebayor på topp, og med et luksusproblem i midtforsvaret.

Aller helst skulle jeg sett Kolo-Senderos til denne, men Kolo er nok ikke i kampform, og man setter vanligvis ikke ut kapteinen sin til slike oppgjør.

 

Walcott og Diaby er også klare til denne. Da er det vel egentlig bare Rosicky som er usikre eller ute.

 

Tror på dette:

Almunia

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Walcott-Flamini-Cesc-Hleb

RvP-Ade

 

Dette bør være et lag som kan snu den dårlige uavgjort-trenden og sende oss inn i 2 veldig spennende måneder!

 

Come On You Gunners!!

 

Jeg personlig har gitt opp duoen Kolo-Senderos. Senderos passer desverre ikke sammen med uortodokse Kolo. Men i Gallas har han funnet den perfekte makker.

Vår beste stopperduo pr. dags dato:

1. Gallas- Senderos

2. Gallas- Toure

3. Toure- Senderos.

 

På topp håper jeg på Bendtner- Van Persie og Adebayor inn for Van Persie etter ca en time.

 

BE

Må si meg enig i det du mener om midtstopperne. Kolo er ikke like god taktisk som Gallas, noe som ganske sikkert forvirrer Senderos. Kolo kan bruke fysikken til å rette opp feil og kan også pga fysikken ha en større risiko i forsvarsspillet sitt. Senderos kan derimot ikke det pga farten sin, noe Gallas er mye bedre til å ta hensyn til. De to sistnevnte utfyller hverandre bra, og det er nok ikke helt uten grunn at vi har sluppet inn så mål med de to i midten.

 

På topp vil jeg ha Ade og van Persie. Det er tross alt de to som skal være vårt beste spisspar i teorien. Jeg er helt sikker på at de to vil spille utmerket sammen bare de får nok spilletid sammen, noe som ikke har vært tilfelle i år. Ettersom Ade er toppscoreren på laget vårt, vil nok motstanderne passe ekstra godt på han, noe som ganske sikkert vil gi van Persie rom og tid til å bruke sin kreative venstrefot til å skape litt magi og uforutsigbarhet ;). Ade spilte nok over evne en liten periode, men så lenge har spiller 80% av det han presterte mens han var i form er nok. Det samme gjelder Fabregas. I flere perioder i år har vi vært pkaget av skader og ikke vært på vårt beste. Det har vært enkeltmannsprestasjoner som for det meste har avgjort for oss. Fab og Ade har stått for de fleste av dem. De to siste årene synes jeg vi har hatt mye færre skikkelig dårlige kamper som i år, men i år har vi i alle fall lært å bli mer effektive.

 

Det viktigste i denne kampen blir uansett å ha Fab og Flamini midten. Desverre Gil, du er rett og slett ikke god nok for midtbanen vår lenger. Eboue er vel tilbake til denne kampen? Hvis ikke er nok Walcott eller Diaby tilbake. Dersom ingen av de tre blir klare, ønsker jeg Denilson på siden, om ikke Wenger velger å sette Song i midten og Fab ut på kanten.

 

Vi trenger en tidlig ledelse, gjerne ved flere mål. Da kan vi roe ned spillet og ikke slite oss ut som vi har gjort i alt for mange kamper i år.

 

Almunia

Sagna Senderos Gallas Clichy

Eboue/Walcott Fab Flamini Hleb

van Persie Ade

 

Lehman,, Toure, Song, Walcott/Eboue/Diaby, Bedtner

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen sitter jeg på Emirates og ser. Er nødt til å bli 3 poeng da ;)

Spesielt med van Persie tilbake som kan avlaste Adebayor på topp, og med et luksusproblem i midtforsvaret.

Aller helst skulle jeg sett Kolo-Senderos til denne, men Kolo er nok ikke i kampform, og man setter vanligvis ikke ut kapteinen sin til slike oppgjør.

 

Walcott og Diaby er også klare til denne. Da er det vel egentlig bare Rosicky som er usikre eller ute.

 

Tror på dette:

Almunia

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Walcott-Flamini-Cesc-Hleb

RvP-Ade

 

Dette bør være et lag som kan snu den dårlige uavgjort-trenden og sende oss inn i 2 veldig spennende måneder!

 

Come On You Gunners!!

 

Nei det er ikke bare Rosicky, har hørt at Eduardo også er skadet! ;) Neida, skjønner at det er inneforstått ;)

Ellers kunne jeg ikke vært mer enig i oppstillingen din. Ser muligheten med Diaby/Eboue i stedet for Walcott, men vil helst se for Walcott jeg og ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror på dette:

Almunia

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Walcott-Flamini-Cesc-Hleb

RvP-Ade

 

Noen som har hørt noe om skaden til Walcott, egentlig?

Var bare snakk om noen dager, så han skal være klar igjen til denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Nå føles det som en gjentagelse å si: "denne kampen MÅ vi vinne om vi skal ha noen sjanse"...likevel, det har neppe vært mer korrekt enn nå.

 

Ved tap, kan det fort bli en pinlig seanse å møte Chelsea uken etter, ettersom selvtillat og lagmoral da vil nærme seg et lavmål.

Tror dette også er grunnen til at seier her, vil være ekstremt viktig skritt mot et mulig seriegull.

 

Med seier mot Borough, vil sannsynligvis moral og selvtillit øke foran Chelsea kampen, og vi vil ikke ligge mer enn ett poeng bak Manu, forutsatt at de vinner sin hengekamp.

 

Her er det bare å legge alle kluter til å få hull på byllen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper disse elleve starter:

 

Almunia

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Eboue-Fabregas-Flamini-Hleb

Bendtner-Adebayor

 

Jeg håper disse elleve starter:

 

Lehmann

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Walcott-Fabregas-Flamini-Hleb

Adebayor-van Persie

 

Middlesbrough er et lag som vi normalt sett skal slå, men jeg tipper 0-1 etter scoring av Tuncay.

Link to comment
Share on other sites

Denne blir ikke lett, en av det verre bortekampene vi har iløp av sesongen dette. Synest nå vertfall jeg, men det kan være at det er noe gutta trenger, og ikke være favoritter. Ser ikke ut til å bli det helt store når det blir for store forventninger til dem.

God tur simbad, måtte du bringe lykke på din vei ;)

 

Dette er jo ikke en bortekamp. Står det ikke feil i temaoverskriften? Middlesbrough H skal det vel stå?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Arsenal knuser Boro, men det hjelper lite når Man U og Chelsea også vinner. For det gjør de til helgen! Jeg håper bare Van Persie kan bli en hit for oss i kampene som kommer. Men, jeg tror ikke han og Adebayor er den beste kombinasjonen. Hvem blir tilretteleggeren, og hvem er målskoreren? Ingenting er enten eller i denne verden. Men jeg sitter med et inntrykk av at de ikke komplementerer hverandre så godt.

Link to comment
Share on other sites

Føler vi har hvert i en down periodr i PL nå, så håper dette er over og begynner å vinne igjen !

Link to comment
Share on other sites

Yepp Senderos Gallas er blitt et ypperlig stopperpar. Bra med

endelig å ha konkurranse på den plassen og.

 

På topp håper jeg endelig på superduoen VP-Ade.

Bendtner er mer en supersub foreløpig.

 

Greit nok. Grunnen til at jeg vil starte med Bendtner kontra Adebayor er fordi jeg synes Bendtner spilte bedre enn Adebayor på søndag og det ser ut som om Adebayor kunne trenge litt hvile. Jeg er litt enig i at Bendtner er en super sub, men jeg innbiller meg at han er en mer intelligent spiller enn Adebayor og tror derfor at et samarbeid med dansket og VP kan bli meget bra. Neste kamp er en fin arena for å prøve ut det

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor all denne hypen av Adebayor, han er rett og slett ikke god nok.

De fleste målene hans er mot de dårligste lagene, og han har jo fått de fleste servert på sølvfat fra medspillerne.

Han er så "full of himself", spesielt etter noen mål, og en del transferrykter i media.

Mannen eier jo ikke fotballhjerne, kan ikke slå en skikkelig pasning, har et utrolig dårlig første touch,

totalt talentløs "one on one, og han blir jo bare latere og latere, og mer og mer egoistisk.

 

Vi kan og skal vinne PL, men da må vi ha van Persie og Bendtner som spisspar.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor all denne hypen av Adebayor, han er rett og slett ikke god nok.

De fleste målene hans er mot de dårligste lagene, og han har jo fått de fleste servert på sølvfat fra medspillerne.

Han er så "full of himself", spesielt etter noen mål, og en del transferrykter i media.

Mannen eier jo ikke fotballhjerne, kan ikke slå en skikkelig pasning, har et utrolig dårlig første touch,

totalt talentløs "one on one, og han blir jo bare latere og latere, og mer og mer egoistisk.

 

Vi kan og skal vinne PL, men da må vi ha van Persie og Bendtner som spisspar.

Oooh, det der kommer du til å få kritikk for her inne. Jeg må si at jeg er ganske enig med deg, men en ting skal Adebayor ha, og det er jobbingen! Han er også veldig god på hodet og er kjapp. Resten er jeg enig med deg i.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor all denne hypen av Adebayor, han er rett og slett ikke god nok.

De fleste målene hans er mot de dårligste lagene, og han har jo fått de fleste servert på sølvfat fra medspillerne.

Han er så "full of himself", spesielt etter noen mål, og en del transferrykter i media.

Mannen eier jo ikke fotballhjerne, kan ikke slå en skikkelig pasning, har et utrolig dårlig første touch,

totalt talentløs "one on one, og han blir jo bare latere og latere, og mer og mer egoistisk.

 

Vi kan og skal vinne PL, men da må vi ha van Persie og Bendtner som spisspar.

 

Uten at jeg skal orke å kommentere alt det du sier, spør jeg deg heller ganske enkelt: Hvem ønsker du på topp av de vi har tilgjengelige, da?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor all denne hypen av Adebayor, han er rett og slett ikke god nok.

De fleste målene hans er mot de dårligste lagene, og han har jo fått de fleste servert på sølvfat fra medspillerne.

Han er så "full of himself", spesielt etter noen mål, og en del transferrykter i media.

Mannen eier jo ikke fotballhjerne, kan ikke slå en skikkelig pasning, har et utrolig dårlig første touch,

totalt talentløs "one on one, og han blir jo bare latere og latere, og mer og mer egoistisk.

 

Vi kan og skal vinne PL, men da må vi ha van Persie og Bendtner som spisspar.

 

Uten at jeg skal orke å kommentere alt det du sier, spør jeg deg heller ganske enkelt: Hvem ønsker du på topp av de vi har tilgjengelige, da?

Han sier vel egentlig det helt til slutt...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...