Jump to content

2008.03.15 Middlesbrough H


Mr Chapman

Hvordan blir poengutdelingen?  

67 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

Det som gjør at vi ikke klarer å score er;

 

1. Vi stresser ALT for mye når vi har ballen og har tid på å komme frem.... Da skal ABSOLUTT ALT slås høyt og langt ! Og det blir alltid noe slurve nedtak, og vi mister ballen.

 

2. Når vi har ballen rett utforbi motstanderens 16-meter skal vi selvfølgelig prøve å "presse" ballen mellom ti forsvarsspillere fordi vi sentrer alltid gjennom der når det er to. Så hvorfor ikke når det er ti ?!?

 

3. Med en gang vi har klart å komt oss inn i 16-meteren begynner alle å stresse å vet ikke hva de skal gjøre, så det blir sånn halvhjertet innlegg/skudd :rolleyes:

 

4. Vi har uflaks, gang på gang.. Stolpe skudd, feil dommer avgjørelser.... Noe som gjør spillerene litt forbanna og stresset også :(

 

 

Ikke tålk dette feil ! Men av og til blir jeg litt små forbanna på disse fire punktene her !

Link to comment
Share on other sites

Er ikke ofte jeg legger all skylden på dommertrioen, men i går var det ingen tvil, de destruerte alt håp om tre poeng, og kanskje ligagull!

Ser mange skriver at vi burde avgjort dette selv, og at vi var tannløse foran mål, men faktumet er jo at vi faktisk scoret først, og hadde ikke Halsey hatt syn som ei snegle, så hadde også han sett dette. Når han i tillegg avslører at han ikke kan regelboka så blir jeg skremt. Hva i all verden er det FA driver med når sånne klovner får sette styltene sine ute på en fotballbane??

Det så rett og slett ut som Halsey og co konsekvent dømte i vårt disfavør. La meg nevne i fleng: Målet til Ade, målet til Ali, som faktisk var offside, utallige grisetaklinger utenfor sekstenmeteren som gikk ubemerket hen, snytt for straffe, mener JEG, og så presterer de å legge til kun 4 minutter, når det i rëaliteten burde vært 5-6. Toppen av kransekaka var når Halsey ikke lot oss ta corneren på overtid. United hadde helt sikkert fått tatt den corneren, bare minner om Tevez scoring på overtid mot Tottenham. Det var en identisk situasjon, som førte til et viktig poeng til djevlene. Når jeg først er inne på laget til Sir Sur, Rooney var sannsynligvis offside før han spilte ballen til Ronaldo i går, altså fikk United to poeng av dommerstanden i går også!

 

Så ikke kom å si at dommerne med sin arbeidskontrakt i FA`s arkiv ikke ødelagte for oss i går, for det gjorde de, virkelig!! Har ikke lyst til å spekulere i korrupsjon, men blir det verre enn dette så er det mistenksomt!

 

Selvsagt legger Boro seg bakpå etter å ta ledelsen mot oss (igjen), men hadde Ade fått godkjent sin scoring, og/eller Eboue blitt idømt et korrekt straffespark, så ville Boro vært tvunget til å angripe, ergo ville vi fåtten helt annen kamp, som jeg er 90% sikker på at vi hadde vunnet!

 

Så får vi bare håpe at vi reiser kjerringa mot Chelski, og får sesongen tilbake på rett spor. Det hadde vært usannsynlig deilig, og etterlengtet! Ha en flott søndag alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

Eneste som kan få oss inn i gull kampen i gjen nå er at Liverpool slår Man Utd og vi slår Chelsea.

 

Tviler sterkt enner vel med at v kansje spille U og Man Utd slår alltid Liverpool.

 

Kampene skal spiller først men håper på det beste :rolleyes:

 

Sagna hadde en overaskenes dårlig kamp i går Eboue syns jeg er en mye bedre offansiv back :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...