Jump to content

2008.03.15 Middlesbrough H


Mr Chapman

Hvordan blir poengutdelingen?  

67 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

DET JEG HATER VED ARSENAL ER at i avgjørende situasjoner, ikke minst kamper, så prøver de å gjøre det fiiint og ikke det nødvendige for å score mål!

 

FÅ BALLEN I MÅL, hvem bryr se om det er i krysset eller i midten av mål!

Enig med deg! sååå irriterende å se Ronaldo score enkle mål, mens Arsenal alltid må score spektakulere mål :)

Faen ass, jeg tror seriegullet er tapt, og CL er det eneste vi har mulighet til å vinne nå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

DET JEG HATER VED ARSENAL ER at i avgjørende situasjoner, ikke minst kamper, så prøver de å gjøre det fiiint og ikke det nødvendige for å score mål!

 

FÅ BALLEN I MÅL, hvem bryr se om det er i krysset eller i midten av mål!

Enig med deg! sååå irriterende å se Ronaldo score enkle mål, mens Arsenal alltid må score spektakulere mål :)

Faen ass, jeg tror seriegullet er tapt, og CL er det eneste vi har mulighet til å vinne nå.

istedenfor å skyte så MÅÅÅ vi dribble oss inn og ta 1-touch i 16-me3teren til motstander laget, seffølgelig er det vakkert å se på hvis det går, men så er sjansen mye større å score på et skudd enn å dribble seg helt inn i mål!!! IRRITERENDE!

Link to comment
Share on other sites

hva skal du skylde på nå Wenger? =S

Nå har vi ikke vunnet noe siden FA cupfinalen mot Manu i 2005! Og det er rett og slett ikke godt nok!!

ikke skyld på wenger mann;) Han bygger et bra lag nå:)

Det er uventet at vi i det hele tatt skulle sloss om ligagullet i går.. Dette beviser bare at de unge spillerne utvikkler seg raskere og blir mye bedre:)

Link to comment
Share on other sites

der røk pl-gullet, dessverre.

pl gullet er ikke borte enda gutta, vi har fortsatt kamp mot man utd igjenn! vi MÅ vinne alle kamper frem til den kampen, i tillegg må vi vinne kampen mot man utd og resten.. så må seff man utd tape de også.. da er det i boks:)

Link to comment
Share on other sites

herlig av Toure!

Allikevell føler jeg meg snytt av dommerene i denne kampen.

Direkte rødt på Mido nå!

 

Skadelisten = enda lengre nå.

 

Men det kan vel ikke være noe langvarig skade?! Et "lite" spark i hodet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...