Jump to content

2008.03.15 Middlesbrough H


Mr Chapman

Hvordan blir poengutdelingen?  

67 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

Drapsforsøk?

-Ser ikke kampen.

Clichy hoppet opp for å heade mens Mido kom inn med strak fot og knotter mot hodet og traff. Så bilde av ham da han ble båret ut, så bare et blodfylt håndle....

 

Huff.. Håper for all del dette går bra

Link to comment
Share on other sites

Leste på vg nå: Utrolig at Arsenal ikke scorer! Bendtner legger ned til Walcott inne i feltet, men 18-åringen får ikke avsluttet. Leter og leter etter en åpning. Corner igjen.

 

 

Utrolig at Arsenal ikke scorer.. Var da som bare det da..

Link to comment
Share on other sites

jeg fikk plutselig en sånn sinnsyk følelse av at jeg vil ta og henge noen ass!! :D :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Hvis Clichy er skada nå.. Så kan han henge seg sjelv. med god sammvittighet!!

Hæ?

Clichy henge seg?

Fy faen du er en tulling.

Det virker som om du er det også. jeg håper ikke du trodde at jeg mendte Clichy!!??

Link to comment
Share on other sites

Herregud for en dommer! Blåser av når Arsenal får corner!?!?!?!??

 

Dette hadde ALDRI skjedd med Man Utd. Dette er rett og slett tåpelig, og utrolig dårlig dommerarbeid!

 

Håper FA tar en opprensing i dommerene i PL, og muligens korrupte klubber når det gjelder kampfiksing!

Link to comment
Share on other sites

jeg fikk plutselig en sånn sinnsyk følelse av at jeg vil ta og henge noen ass!! :D :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Hvis Clichy er skada nå.. Så kan han henge seg sjelv. med god sammvittighet!!

Hæ?

Clichy henge seg?

Fy faen du er en tulling.

Det virker som om du er det også. jeg håper ikke du trodde at jeg mendte Clichy!!??

Det går jo ann å poengtere seg litt mere da.

Dessuten er det unødendig å si at Mido (?) skal henge seg.

Link to comment
Share on other sites

HVORFOR ble det ikke lagt til mer? HVORFOR fikk vi ikke tatt den corneren? Det får alltid MoanU!

 

MoanU hadde nok fått det målet som adebayor ikke fått, så hadde nok Ronaldo fått straffen som Eboue aldri fikk.. Ikke noe vi kan gjøre med, Dessverre :angry: Nå er jeg lei meg.. Men slik er nu fotballen, eller er den det? :D

Link to comment
Share on other sites

Helvettes dritt dommer, korti skal de jævla dommerene lære seg at vist det går vekk et halvt minutt av overtiden på tull skal det legges til ekstra av det og..

 

Og kan fifa please innføre en regel om at det ikke er lov å ha alle mann i forsvar... Det ødelegger fotballen.. I alle Arsenal kampene siste måneden har lag lagt alt bakpå.

Link to comment
Share on other sites

Vi er ikke gode nok, vi kan skylde på dommeren så mye vi vil. Må passe på nå, kan fort bli en 4.plass i år også. Liverpool kommer susende bakfra. Chelsea og United har et gir vi ikke har. Desverre.

 

Men håper jeg tar feil, støtter selvfølgelig Arsenal uansett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...