Jump to content

2008.03.15 Middlesbrough H


Mr Chapman

Hvordan blir poengutdelingen?  

67 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hvorfor all denne hypen av Adebayor, han er rett og slett ikke god nok.

De fleste målene hans er mot de dårligste lagene, og han har jo fått de fleste servert på sølvfat fra medspillerne.

Han er så "full of himself", spesielt etter noen mål, og en del transferrykter i media.

Mannen eier jo ikke fotballhjerne, kan ikke slå en skikkelig pasning, har et utrolig dårlig første touch,

totalt talentløs "one on one, og han blir jo bare latere og latere, og mer og mer egoistisk.

 

Vi kan og skal vinne PL, men da må vi ha van Persie og Bendtner som spisspar.

 

Det blir vanskelig å ta dette seriøst. Du snakker om en som ligger på 2. plass på toppscorerlisten.

Adebayor scorer vanvittig masse, kommer til helt utrolig masse sjanser (fordi han har en feiende flott fotballhjerne) og jobber utrettelig. Han er pr. idag den eneste spilleren jeg kan se i hele premier league som kan score 40+ mål på en sesong. Og ja jeg tror virkelig det. Tenk når han får litt mer ro i avslutningene sine. Da kan han fort bli verdens beste.

 

Jeg er ikke i det minste tvil om at Adebayor kan bli en enda bedre spiss enn Henry.

Han er allerede mer arbeidssom og bedre på hodet en Henry. Han er ikke så mye tregere heller. Det eneste han ikke er i nærheten på er avslutningene. Han er fortsatt litt keitete. Neste år blir Adebayors virkelige gjennombrudd. Jeg tipper 35 mål i premier league og mer enn 50 i alle konkurranser.

 

BE

 

LIkevel håper jeg han starter på benken neste kamp. Han trenger litt hvile og dessuten er det viktig at andre spillere står fram. Vi kan ikke belage oss på at Adebayor skal avgjøre hver eneste kamp til vår fordel heller.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

Hvorfor all denne hypen av Adebayor, han er rett og slett ikke god nok.

De fleste målene hans er mot de dårligste lagene, og han har jo fått de fleste servert på sølvfat fra medspillerne.

Han er så "full of himself", spesielt etter noen mål, og en del transferrykter i media.

Mannen eier jo ikke fotballhjerne, kan ikke slå en skikkelig pasning, har et utrolig dårlig første touch,

totalt talentløs "one on one, og han blir jo bare latere og latere, og mer og mer egoistisk.

 

Vi kan og skal vinne PL, men da må vi ha van Persie og Bendtner som spisspar.

 

Ja, det skal vel også sies at Adebayor har spilt langt over forventning i år, han har tross alt scoret 19 i ligaen og 23 totalt..

Vi kan jo ikke forvente at han skal gjøre alt alene, det at han får mål servert på sølvfat sier vel at resten av laget er kanonbra ;)

Ikke god nok ?!

Det er latterlig å høre på !

Hvis han ikke er god nok, er Bendtner LANGT fra god nok ;)

Den som er latest av Bendtner og Ade er definitivt Bendtner, og i tillegg blir Bendtner utrolig fort grinete..

Kan ikke akkurat si at Bendtner har imponert meg de gangene han har kommet innpå.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor all denne hypen av Adebayor, han er rett og slett ikke god nok.

De fleste målene hans er mot de dårligste lagene, og han har jo fått de fleste servert på sølvfat fra medspillerne.

Han er så "full of himself", spesielt etter noen mål, og en del transferrykter i media.

Mannen eier jo ikke fotballhjerne, kan ikke slå en skikkelig pasning, har et utrolig dårlig første touch,

totalt talentløs "one on one, og han blir jo bare latere og latere, og mer og mer egoistisk.

 

Vi kan og skal vinne PL, men da må vi ha van Persie og Bendtner som spisspar.

 

Et desperat kall om opmerksomhet...?

 

 

Hva er det du presterer å si her!? Kan en som ikke eier fotballhjerne ha scoret 19 PL-mål i mars måned? Nei!

Og ved å si at han har fått alle servert på sølvfat skjønner vi hvilken tilstand du har vært i når du har sett på kamp...

 

Også litt irritert over hvordan han har opptrådt i det siste, men herregud hvor mye han har betydd denne sesongen! Get a grip!

Link to comment
Share on other sites

For å argumentere for og imot:

 

Adebayor:

 

+ Fart

+ Arbeidskapasitet

+ Headinger

+ Kommer til veldig mange sjangser

+ mål

 

- Teknikk

-- Avslutnigner

- Kan være en del ego

- Pasninger

- Offside

- En-touch spill

- Som han over sa: "Ful of himself"

 

Det jeg kommer på

 

Han har jo vært den beste spissen vår i år, mest pga RvP's skader. Jeg vil allikevel heller se RvP-Walcott/Eduardo på topp og hive Adebayor inn som en super-sub etter hvert.

 

Dette er mine meninger og jeg kommer ikke til å endre på det(Hvis ikke han presterer å score 30-40 mål iløpet av en sesong, noe jeg ikke tror han klarer).

Link to comment
Share on other sites

Forstår at jeg har bannet i kirken, men det er rett og slett min mening.

 

Med fotballhjerne mener jeg ganske enkelt, hvorfor avslutter han 2 ganger rett på keeper i søndagens kamp, hvorfor ikke prøve med en lobb.

Hvorfor kunne han ikke slå den passningen til Bendtner mot Brum.

Han er konstant i offside, bare tenk på bortekampen mot Newcastle, da han løp foran Rosicky i offside, og etterpå kjeftet på Rosicky.

Ingen tvil om at han har spilt over evne i år, og at han jobbet bra i høst.

Han også sørget for en del viktige mål, ingen tvil om det.

 

 

Men, og det er det store men, han har nok ikke de kvaliteter som trengs for å være vår toppspiss.

Når hans store force er jobbingen, blir han jo bare så avslørt, når han blir mindre og mindre aktiv.

Nei, en supersub er nok det eneste han noen ganger kan bli.

Link to comment
Share on other sites

Syns Ade har prestert bra i år, er ikke tvil om det. Han er kald foran mål og har en enorm hodestyrke. Dog vil jeg si meg enig av mye som blir sagt her.

1. Han er altfor forutsigbar alene mot keeper. Greit med breisida i høyre hjørne, den letteste varianten og keeperne rekker som regel ikke ned. MEN han må lære seg andre metoder å skyte på. Er ganske sikker på at de fleste keepere nå vet dette og går derfor ut med dette i hodet når Ade kommer alene imot.

2. Til tider for egoistisk. Vil ikke legge meg altfor mye oppi dette, men det hender ofte han prøver selv og feiler. Feiringene er også veldig egoistiske for å si det arsenal-way.

3. offside

 

Nå som Eduardo er ute trenger vi sårt RvP, han er og blir Arsenals klart beste spiss. Syns også Walcott burde få prøve seg mer fremover.

Link to comment
Share on other sites

Ok jaja alle har sin mening. Det jeg ble litt snurt over på ditt forrige innlegg var at du nærmest slakta Ade. For DET fortjener han ikke!

 

Dulfy; Adebayor som 4 valg!? :huh:

Jeg er ikke sikker på hvilket valg jeg vil ha han på for å si det sånn men jeg vil gjerne prøve RvP-Walcott/Eduardo i noen kamper(Ja han er skadet nå). Synes disse som hyller Ade blir blendet av de 19 målene. Han hadde en ekstrem persiode nå på nyåret men for det meste av sesongen så har han scoret en gang innimellom og spilt crap stort sett hele kampene!

 

Jeg synes heller ikke Wenger ikke er god nok til å ta tak i noen av problemene. Hvis ikke Ade klarer å skjønne at han må ut av offside og at han må variere avslutningene så må Wenger ta tak i dette. Det er en del av jobben hans. Synes heller han tror at det er mer uheldig når ballen ikke går forbi keeper.

 

Litt mye kritikk her men for all del, Ade er jo god!

Link to comment
Share on other sites

Før noen tror at jeg ikke er diehard Arsenal, det er tross alt min første kjærlighet vi snakker om her.

Men når du har følgt Arsenal i 38 år, og sett alle de superspissene som har spilt for oss i den perioden, da blir jeg ikke så veldig imponert over Ade.

 

At han har laget så mange mål i PL, skulle jo bare mangle, han spiller på Englands mest attack minded lag.

Tragedien er jo at det faktisk er en midtbanespiller foran han på toppscorerlisten.

 

Ingenting skulle glede meg mer, om jeg tar fullstendig feil, og Ade blir en superspiss som gir oss titler.

 

van Persie er ren klassespiller, men han hadde problemer i begynnelsen med humøret.

Bendtner er fortsatt noe humørsyk, men når han vokser det av seg, kommer han til bli en klassespiller han også.

Link to comment
Share on other sites

Dette er et klipp, fra et innlegg, av en av skribentene til insidearsena.co.uk i dag:

 

What we would like is for more Ade supporters to be a little more honest and accept that:

 

1. he misses many more chances than he scores and in tight games that can be the difference between one point and three, which can lose us a title

 

2. he is regularly offside, one example yesterday he thought that coming back from his offside position to immediately get the ball would prevent a flag. THIS IS INEXCUSABLE.

 

3. Last time I looked the regular striker in the team was ADEBAYOR, not Cesc Fabregas.

 

4. No player should feel that his place is assured as he then becomes complacent, as one of our excellent contributors noted, as soon as the January transfer window closed.

 

I agree that we will win the league, but that will be in spite of not because of Adebayor… he is not the only player that can hold up the ball, but his runs have enabled other players to come forward, as his pace is an asset. When he is determined and playing well, he just about cuts it. The problem with Adebayor as I have said time and time again, he plays to the gallery. he is in short all ego…

 

Sorry, men jeg er helt enig.

Link to comment
Share on other sites

For å argumentere for og imot:

 

Adebayor:

 

+ Fart

+ Arbeidskapasitet

+ Headinger

+ Kommer til veldig mange sjangser

+ mål

 

- Teknikk

-- Avslutnigner

- Kan være en del ego

- Pasninger

- Offside

- En-touch spill

- Som han over sa: "Ful of himself"

 

Det jeg kommer på

 

Han har jo vært den beste spissen vår i år, mest pga RvP's skader. Jeg vil allikevel heller se RvP-Walcott/Eduardo på topp og hive Adebayor inn som en super-sub etter hvert.

 

Dette er mine meninger og jeg kommer ikke til å endre på det(Hvis ikke han presterer å score 30-40 mål iløpet av en sesong, noe jeg ikke tror han klarer).

 

Det du skriver her er altså at dersom Adebayor forbedrer teknikken, pasningene, en touch spillet er mindre i offside etc så kommer du likevel ikke til å endre dine meninger om ham. Da levner du ikke stakkaren mange sjanser. I et annet innlegg i samme tråd skriver du at Adebayor elskerne blir blendet av hans 19 mål. Det er ikke rart det. 19 mål er veldig mye, faktisk nest mest i hele premier league. Og det er en utrolig bra prestasjon. Selvfølgelig blir jeg blendet av hans 19 mål, i tillegg blir jeg blendet av hans glød etter å vinne, hans arbeidsinnsats, hans finesser og hans evne til å stå på til the bitter end.

Over til dine plusser og minuser. Jeg er enig i dine plusser, jeg er uenig i følgende minuser.

Teknikk (mannen har god teknikk, å påstå noe annet er rett og slett dårlig gjort ovenfor alle de vanskelige mottakene, fintene og finessene han har vist gjennom sesongen)

pasninger (jeg er uenig i at han er svak på pasninger. Jeg mener han er ganske god i pasningsspillet)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

For å argumentere for og imot:

 

Adebayor:

 

+ Fart

+ Arbeidskapasitet

+ Headinger

+ Kommer til veldig mange sjangser

+ mål

 

- Teknikk

-- Avslutnigner

- Kan være en del ego

- Pasninger

- Offside

- En-touch spill

- Som han over sa: "Ful of himself"

 

Det jeg kommer på

 

Han har jo vært den beste spissen vår i år, mest pga RvP's skader. Jeg vil allikevel heller se RvP-Walcott/Eduardo på topp og hive Adebayor inn som en super-sub etter hvert.

 

Dette er mine meninger og jeg kommer ikke til å endre på det(Hvis ikke han presterer å score 30-40 mål iløpet av en sesong, noe jeg ikke tror han klarer).

 

Det du skriver her er altså at dersom Adebayor forbedrer teknikken, pasningene, en touch spillet er mindre i offside etc så kommer du likevel ikke til å endre dine meninger om ham. Da levner du ikke stakkaren mange sjanser. I et annet innlegg i samme tråd skriver du at Adebayor elskerne blir blendet av hans 19 mål. Det er ikke rart det. 19 mål er veldig mye, faktisk nest mest i hele premier league. Og det er en utrolig bra prestasjon. Selvfølgelig blir jeg blendet av hans 19 mål, i tillegg blir jeg blendet av hans glød etter å vinne, hans arbeidsinnsats, hans finesser og hans evne til å stå på til the bitter end.

Over til dine plusser og minuser. Jeg er enig i dine plusser, jeg er uenig i følgende minuser.

Teknikk (mannen har god teknikk, å påstå noe annet er rett og slett dårlig gjort ovenfor alle de vanskelige mottakene, fintene og finessene han har vist gjennom sesongen)

pasninger (jeg er uenig i at han er svak på pasninger. Jeg mener han er ganske god i pasningsspillet)

 

BE

Det jeg mente med at jeg ikke vil endre mening er at folk her inne alltid prøver å få andre til å endre meninger og bare være positiv ovenfor Arsenal's spillere.

Ja det er en stor prestasjon å score 19 mål men det er som regel mot svakere motstand. Men når jeg tenker på en spiss som scorer 19 mål så tenker jeg på en spiss som er målfarlig hele kampen og kan score når som helst, ala Torres/Bebatov. Ade må kanskje ha 3-5 sjangser før han setter den i mål(med noen untak).

 

Teknikk - Når utfører han en bra finte?! Han klarer jo ikke å stokke beina! Så du den "overstegsfinten" han prøvde mot Wigan? Jeg holdt på å le meg ihjel. Enkelt ganger kan han vise glimt av god teknikk men ofte bare fomler han med seg ballen.

 

Pasninger - Hvor ofte ser du ikke at han slår en feilpasning? Selv når laget spiller ekstremt bra så kan angrepet bli ødelagt av en feilpasning fra Ade. Selv de enkleste pasninger som f.eks en støttepasning på 2 meter kan ende opp i 2 meters høyde.

Link to comment
Share on other sites

For å argumentere for og imot:

 

Adebayor:

 

+ Fart

+ Arbeidskapasitet

+ Headinger

+ Kommer til veldig mange sjangser

+ mål

 

- Teknikk

-- Avslutnigner

- Kan være en del ego

- Pasninger

- Offside

- En-touch spill

- Som han over sa: "Ful of himself"

 

Det jeg kommer på

 

Han har jo vært den beste spissen vår i år, mest pga RvP's skader. Jeg vil allikevel heller se RvP-Walcott/Eduardo på topp og hive Adebayor inn som en super-sub etter hvert.

 

Dette er mine meninger og jeg kommer ikke til å endre på det(Hvis ikke han presterer å score 30-40 mål iløpet av en sesong, noe jeg ikke tror han klarer).

 

Det du skriver her er altså at dersom Adebayor forbedrer teknikken, pasningene, en touch spillet er mindre i offside etc så kommer du likevel ikke til å endre dine meninger om ham. Da levner du ikke stakkaren mange sjanser. I et annet innlegg i samme tråd skriver du at Adebayor elskerne blir blendet av hans 19 mål. Det er ikke rart det. 19 mål er veldig mye, faktisk nest mest i hele premier league. Og det er en utrolig bra prestasjon. Selvfølgelig blir jeg blendet av hans 19 mål, i tillegg blir jeg blendet av hans glød etter å vinne, hans arbeidsinnsats, hans finesser og hans evne til å stå på til the bitter end.

Over til dine plusser og minuser. Jeg er enig i dine plusser, jeg er uenig i følgende minuser.

Teknikk (mannen har god teknikk, å påstå noe annet er rett og slett dårlig gjort ovenfor alle de vanskelige mottakene, fintene og finessene han har vist gjennom sesongen)

pasninger (jeg er uenig i at han er svak på pasninger. Jeg mener han er ganske god i pasningsspillet)

 

BE

Det jeg mente med at jeg ikke vil endre mening er at folk her inne alltid prøver å få andre til å endre meninger og bare være positiv ovenfor Arsenal's spillere.

Ja det er en stor prestasjon å score 19 mål men det er som regel mot svakere motstand. Men når jeg tenker på en spiss som scorer 19 mål så tenker jeg på en spiss som er målfarlig hele kampen og kan score når som helst, ala Torres/Bebatov. Ade må kanskje ha 3-5 sjangser før han setter den i mål(med noen untak).

 

Teknikk - Når utfører han en bra finte?! Han klarer jo ikke å stokke beina! Så du den "overstegsfinten" han prøvde mot Wigan? Jeg holdt på å le meg ihjel. Enkelt ganger kan han vise glimt av god teknikk men ofte bare fomler han med seg ballen.

 

Pasninger - Hvor ofte ser du ikke at han slår en feilpasning? Selv når laget spiller ekstremt bra så kan angrepet bli ødelagt av en feilpasning fra Ade. Selv de enkleste pasninger som f.eks en støttepasning på 2 meter kan ende opp i 2 meters høyde.

 

Du skal ha det til at Berbatov/Torres scorer på hver sjanse de får. Der må jeg nok skuffe deg. De bommer nok de også.

Husker du målet hans mot Tottenham? En spiller uten teknikk hadde ikke klart det på 100 forsøk.

 

Istedet for å tenke negativt om Ade så snu om på dette.

Allerede i dag scorer han like mye/mer enn spillere du mener er meget gode spisser Torres/Berbatov. I følge deg så scorer disse på stort sett alt som er mulig å score på. Mao har de nådd sitt potensiale. Det de viser i dag er det de er gode for.

Tenk da på Adebayor. Han scorer like mye som dem allerede, i tillegg bommer han på drøssevis av sjanser. tenk hvor sinnsyk god han har potensiale til å bli dersom han bare forbedrer avslutningene sine litt mer. Mannen har jo da potensiale til å score mange fler enn Torres/Berbatov. Er du enig eller uenig i dette?

 

BE

 

I følge denne lenken her er Adebayor mer effektiv enn Berbatov

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...=24&p2league=24

 

Og Torres er ikke så mye bedre enn Adebayor han heller

 

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...=24&p2league=24

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen SKAL vinnes! Nå skal vi tilbake på sporet igjen, og vinne kamper, mot både "dårlig" og litt bedre motstand. Når det gjelder Adebayor er jeg til dels enig i kritikken som har kommet. Han har hatt en fantastisk sesong, og scort 19 mål for oss i serien. Uten han hadde vi DEFINITIVT ikke ligget på toppen av PL. MEN når Ade ikke har dagen, ja, da er det helt forferdelig å se på han. Da mangler han touchen, pasningene går i hytt og pine, han får ikke stokket de lange beina sine, og avslutningene sitter heller ikke. Vi ser som igår at han ikke alltid er like kald i avslutningene, som den etter 50sek, hvor han bare skal runde keeper, og sette den imål, eller bare sette den til side for keeper (som Henry i gammelt slag ville gjort). Ellers i kampen er han direkte svak. Han må jobbe med bunnnivået sitt, for spriket mellom toppnivået og bunnnivået er altfor stort.

Håper Ade får tilbake selvtillitten og at målene igjen kommer:) Vi skal huske på at mannen fortsatt er ung, og det helt naturlig at han varierer i prestasjonene.

Link to comment
Share on other sites

For å argumentere for og imot:

 

Adebayor:

 

+ Fart

+ Arbeidskapasitet

+ Headinger

+ Kommer til veldig mange sjangser

+ mål

 

- Teknikk

-- Avslutnigner

- Kan være en del ego

- Pasninger

- Offside

- En-touch spill

- Som han over sa: "Ful of himself"

 

Det jeg kommer på

 

Han har jo vært den beste spissen vår i år, mest pga RvP's skader. Jeg vil allikevel heller se RvP-Walcott/Eduardo på topp og hive Adebayor inn som en super-sub etter hvert.

 

Dette er mine meninger og jeg kommer ikke til å endre på det(Hvis ikke han presterer å score 30-40 mål iløpet av en sesong, noe jeg ikke tror han klarer).

 

Det du skriver her er altså at dersom Adebayor forbedrer teknikken, pasningene, en touch spillet er mindre i offside etc så kommer du likevel ikke til å endre dine meninger om ham. Da levner du ikke stakkaren mange sjanser. I et annet innlegg i samme tråd skriver du at Adebayor elskerne blir blendet av hans 19 mål. Det er ikke rart det. 19 mål er veldig mye, faktisk nest mest i hele premier league. Og det er en utrolig bra prestasjon. Selvfølgelig blir jeg blendet av hans 19 mål, i tillegg blir jeg blendet av hans glød etter å vinne, hans arbeidsinnsats, hans finesser og hans evne til å stå på til the bitter end.

Over til dine plusser og minuser. Jeg er enig i dine plusser, jeg er uenig i følgende minuser.

Teknikk (mannen har god teknikk, å påstå noe annet er rett og slett dårlig gjort ovenfor alle de vanskelige mottakene, fintene og finessene han har vist gjennom sesongen)

pasninger (jeg er uenig i at han er svak på pasninger. Jeg mener han er ganske god i pasningsspillet)

 

BE

Det jeg mente med at jeg ikke vil endre mening er at folk her inne alltid prøver å få andre til å endre meninger og bare være positiv ovenfor Arsenal's spillere.

Ja det er en stor prestasjon å score 19 mål men det er som regel mot svakere motstand. Men når jeg tenker på en spiss som scorer 19 mål så tenker jeg på en spiss som er målfarlig hele kampen og kan score når som helst, ala Torres/Bebatov. Ade må kanskje ha 3-5 sjangser før han setter den i mål(med noen untak).

 

Teknikk - Når utfører han en bra finte?! Han klarer jo ikke å stokke beina! Så du den "overstegsfinten" han prøvde mot Wigan? Jeg holdt på å le meg ihjel. Enkelt ganger kan han vise glimt av god teknikk men ofte bare fomler han med seg ballen.

 

Pasninger - Hvor ofte ser du ikke at han slår en feilpasning? Selv når laget spiller ekstremt bra så kan angrepet bli ødelagt av en feilpasning fra Ade. Selv de enkleste pasninger som f.eks en støttepasning på 2 meter kan ende opp i 2 meters høyde.

 

Du skal ha det til at Berbatov/Torres scorer på hver sjanse de får. Der må jeg nok skuffe deg. De bommer nok de også.

Husker du målet hans mot Tottenham? En spiller uten teknikk hadde ikke klart det på 100 forsøk.

 

Istedet for å tenke negativt om Ade så snu om på dette.

Allerede i dag scorer han like mye/mer enn spillere du mener er meget gode spisser Torres/Berbatov. I følge deg så scorer disse på stort sett alt som er mulig å score på. Mao har de nådd sitt potensiale. Det de viser i dag er det de er gode for.

Tenk da på Adebayor. Han scorer like mye som dem allerede, i tillegg bommer han på drøssevis av sjanser. tenk hvor sinnsyk god han har potensiale til å bli dersom han bare forbedrer avslutningene sine litt mer. Mannen har jo da potensiale til å score mange fler enn Torres/Berbatov. Er du enig eller uenig i dette?

 

BE

Jaja det hjalp oss ikke særlig at han bommet på de mulighetene mot Milan(H) og mot Wigan. To 120% sjangser som kunne/kan koste oss mye!

 

Men men vi blir nok aldri enige. Jeg ville mye heller hatt Torres på laget enn Adebayor! Torres har flere mål enn Ade(in all comeptitions) så der tok du feil, og Ade har spilt mer enn Torres.

Jeg vil heller se RvP-Walcott i neste kamp...

Link to comment
Share on other sites

Endelig en diskusjon her inne :huh:

 

At Adebayor er en dårlig spiller er vel og ta kraftig i! Eg vil faktisk gå så langt og si at det er helt feil.

 

Grett nok at han ikke er verdensmester på passninger og offsider. Men han jobber og jobber, skaper enormt med sjangser. Vinner masse med hodedueller og er utrulig sterk i kroppen på oppspill, som han ofte klare å ta ned og vente på medspiller eventuelt utfordre med STOR fart. Han er helt klart vår beste spiss. Vertfall med tanke på hva som er blitt prestert denne sesongen.

 

Har sagt meg enig i at Ade har dårlig passninger og offsider. Vil også hive med at det er utrulig at han klare å unngå og skåre hjemme mot milan. Men alle spillere har dårlige perioder, formen er umulig å holde på topp igjennom en hel sesong.

 

Så kanskje han skulle fått en kamp eller to på benken nå, vertfall viss van Persie er kampklar igjen. Så hadde han kanskje kommet tilbake til sitt gamle jeg og puttet inn masse med nye mål.

 

PS: Med Adebayor på topp kan vi legge innlegg som ikke er langs bakken. Denne muligheten har vil vel ikke hatt så lenge Wenger har vert manager?

Link to comment
Share on other sites

Til Dulfy

 

I følge denne lenken her er Adebayor mer effektiv enn Berbatov

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...=24&p2league=24

 

Og Torres er ikke så mye bedre enn Adebayor han heller

 

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...=24&p2league=24

 

Gresset er ikke alltid så veldig mye grønnere på andre siden.

Mitt tips til deg er å fokusere på de spillerne man har, istedet for å sikle etter alle andre.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Til Dulfy

 

I følge denne lenken her er Adebayor mer effektiv enn Berbatov

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...=24&p2league=24

 

Og Torres er ikke så mye bedre enn Adebayor han heller

 

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...=24&p2league=24

 

Gresset er ikke alltid så veldig mye grønnere på andre siden.

Mitt tips til deg er å fokusere på de spillerne man har, istedet for å sikle etter alle andre.

 

BE

 

 

Får ikke linkene til å virke.

Link to comment
Share on other sites

Til Dulfy

 

I følge denne lenken her er Adebayor mer effektiv enn Berbatov

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...=24&p2league=24

 

Og Torres er ikke så mye bedre enn Adebayor han heller

 

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...=24&p2league=24

 

Gresset er ikke alltid så veldig mye grønnere på andre siden.

Mitt tips til deg er å fokusere på de spillerne man har, istedet for å sikle etter alle andre.

 

BE

 

 

Får ikke linkene til å virke.

 

ikke jeg heller.

 

Prøv denne da:

 

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...x?PlayerID=5030

 

Og legg inn Berbatov først for å sammenligne og Torres etterpå.

 

Sorry

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Til Dulfy

 

I følge denne lenken her er Adebayor mer effektiv enn Berbatov

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...=24&p2league=24

 

Og Torres er ikke så mye bedre enn Adebayor han heller

 

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...=24&p2league=24

 

Gresset er ikke alltid så veldig mye grønnere på andre siden.

Mitt tips til deg er å fokusere på de spillerne man har, istedet for å sikle etter alle andre.

 

BE

 

 

Får ikke linkene til å virke.

Ikke jeg heller.

 

Hva vet du om hva jeg fokuserer på?! Vi diskuterer Adebayor og jeg sier at jeg heller vil ha Torres enn Ade. Men siden vi ikke har Torres så vil jeg heller ha RvP-Walcott/Eduardo på topp. Betyr det at jeg fokuserer på alle andre spillere enne våre egne?

 

Edit: Jeg har ikke vært inne på linken ennå men hvis du tenker på mål per skudd så kan jeg komme med et lite argument til. Hvor ofte skyter Ade? De skuddene som det blir vist til der er som regel 100% sjangser som Adebayor fyrer over. Berbatov får langt ifra like mange 100% sjangser som Ade( Det skal Ade ha credit for. Det er han som skaper disse 100% sjangsene)

Link to comment
Share on other sites

Til Dulfy

 

I følge denne lenken her er Adebayor mer effektiv enn Berbatov

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...=24&p2league=24

 

Og Torres er ikke så mye bedre enn Adebayor han heller

 

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...=24&p2league=24

 

Gresset er ikke alltid så veldig mye grønnere på andre siden.

Mitt tips til deg er å fokusere på de spillerne man har, istedet for å sikle etter alle andre.

 

BE

 

 

Får ikke linkene til å virke.

 

ikke jeg heller.

 

Prøv denne da:

 

http://telegraph.jumpmediagroup.com/Player...x?PlayerID=5030

 

Og legg inn Berbatov først for å sammenligne og Torres etterpå.

 

Sorry

 

BE

 

Nå var det bra :huh: Takk takk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg personlig har gitt opp duoen Kolo-Senderos. Senderos passer desverre ikke sammen med uortodokse Kolo. Men i Gallas har han funnet den perfekte makker.

Vår beste stopperduo pr. dags dato:

1. Gallas- Senderos

2. Gallas- Toure

3. Toure- Senderos.

 

På topp håper jeg på Bendtner- Van Persie og Adebayor inn for Van Persie etter ca en time.

 

BE

 

Skal vi benke Olo Toure???????????? Dristig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg personlig har gitt opp duoen Kolo-Senderos. Senderos passer desverre ikke sammen med uortodokse Kolo. Men i Gallas har han funnet den perfekte makker.

Vår beste stopperduo pr. dags dato:

1. Gallas- Senderos

2. Gallas- Toure

3. Toure- Senderos.

 

På topp håper jeg på Bendtner- Van Persie og Adebayor inn for Van Persie etter ca en time.

 

BE

 

Skal vi benke Olo Toure???????????? Dristig!

 

Mange sterke og uvanlige meninger her inne idag. Nydelig! :huh:

 

Senderos har ikke spilt seg ut av laget, men jeg vil heller ha Toure - Gallas bak der. Slapper aldri helt av med den storvokste sveitseren. Han virker litt for usikker/udyktig når han får ballen i bena. Bare se på selvmålet, det var ikke noe vakkert syn! Trur ikke Kolo hadde klart og surret den over linja.

Link to comment
Share on other sites

Jeg personlig har gitt opp duoen Kolo-Senderos. Senderos passer desverre ikke sammen med uortodokse Kolo. Men i Gallas har han funnet den perfekte makker.

Vår beste stopperduo pr. dags dato:

1. Gallas- Senderos

2. Gallas- Toure

3. Toure- Senderos.

 

På topp håper jeg på Bendtner- Van Persie og Adebayor inn for Van Persie etter ca en time.

 

BE

 

Skal vi benke Olo Toure???????????? Dristig!

 

Toure er min personlige helt og jeg har en drakt med hans navn på ryggen. Det er med tungt hjerte jeg skrev det du henviser til, men ja. Kolo Toure er for meg pr. i dag et 3. valg

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg personlig har gitt opp duoen Kolo-Senderos. Senderos passer desverre ikke sammen med uortodokse Kolo. Men i Gallas har han funnet den perfekte makker.

Vår beste stopperduo pr. dags dato:

1. Gallas- Senderos

2. Gallas- Toure

3. Toure- Senderos.

 

På topp håper jeg på Bendtner- Van Persie og Adebayor inn for Van Persie etter ca en time.

 

BE

 

Skal vi benke Olo Toure???????????? Dristig!

 

Mange sterke og uvanlige meninger her inne idag. Nydelig! :huh:

 

Senderos har ikke spilt seg ut av laget, men jeg vil heller ha Toure - Gallas bak der. Slapper aldri helt av med den storvokste sveitseren. Han virker litt for usikker/udyktig når han får ballen i bena. Bare se på selvmålet, det var ikke noe vakkert syn! Trur ikke Kolo hadde klart og surret den over linja.

 

Ooh du må ikke si det her inne! Hvilken som helst midtstopper kunne surret den inn! Til og med verdens beste!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...