Jump to content

2008.02.20 Arsenal Vs AC Milan


Imerslundinho

Recommended Posts

Arsenal Vs AC Milan

20. Februar 2008, kl 20:45 Norsk tid

 

TV Kanaler:

SportN

For flere kanaler se LiveOnSat.com

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Hoveddommer:

Kommer

 

Skadesituasjon:

Arsenal.com - Injury News

 

Høydepunkter:

101 Great Goals

 

Formkurve: (Alle turneringer)

Arsenal: T S S S S T

AC Milan: S S S S U U

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Milan er ikkje i spesielt god form i ligaen iallefall, og bryr seg vel kun om CL.

Dida har prestert å skade seg medan han sat på benken ;) og er uaktuell for denne kampen.

 

Vi må få Sagna og Clichy tilbake igjen. Dersom dei er på plass tipper eg vi vinn denne kampen 2-0.

Link to comment
Share on other sites

Takk imers :angry:

Kan vell nevne her (også) at Dida er tvilsom til onsdagens kamp

 

Håper virkelig at Sagna er tilbake og at hans personlige problemer går mye bedre nå. Helt sykt hvordan Sagna har tilpasse seg fra første stund. Hvis det ikke hadde vært for at Wenger hadde nevnt det i et intervju hadde jeg aldri tenkt over det. Føles som han har vært i Arsenal en god stund ;)

 

Dette er en kamp jeg virkelig gleder meg til ;)

 

Edit: Ted uh var minuttet før meg :angry:

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig at kampen går på SportN.. Kjenner ingen som har den.

 

Men over til kampen, så er jeg i grunn veldig spent. Det hadde vært gøy å komme et skritt lenger enn i fjor, spesielt siden CL er det eneste vi er igjen i utenom PL nå. Jeg ser for meg en uavgjortkamp på Emirates, men hvis vi klarer ettmålsseier (eller bedre, for den sakens skyld), tror jeg vi går videre. Men vi vet vi aldri hva som skjer på San Siro, da. ;)

Link to comment
Share on other sites

Milan hjemme ja, vi må heve oss kraftig å jeg tror vi klarer det.

Har her 3 gode grunner til at vi vil forbedre oss kraftig:

 

1. Vi slipper Ballredde Hoyte,Traore å late Gilberto

2. Vi spiller på Eget gress i forhold til potetåkeren i Manchester

3.Vi pleier å være vannvittig revansje sugne når vi har blitt ydmyket av erkerivaler.

 

Lykke til ;)

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig at kampen går på SportN.. Kjenner ingen som har den.

 

se den på pub ute!! :angry:

 

 

1. Vi slipper Ballredde Hoyte,Traore å late Gilberto

2. Vi spiller på Eget gress i forhold til potetåkeren i Manchester

3.Vi pleier å være vannvittig revansje sugne når vi har blitt ydmyket av erkerivaler.

 

1: Ja det var forferdelig å se Hoyte og Traore i denne kampen og eg håper vi får inn litt mer erfarne og mer stødige spillere, kanskje Senderos inn for Gallas også? :angry: Men tror neppe Wenger gjør det.. ;)

 

2: Pote årkeren i midt vest England var elendig på lørdag og det blir utvilsomt deilig å komme hjem igjen å spille der!

 

3: Vi taper sjelden 2 kamper på rad..kan ikke huske forrige gang faktisk. ;)

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig at kampen går på SportN.. Kjenner ingen som har den.

 

se den på pub ute!! ;)

 

Er ikke alle puber som slipper inn 16 år gamle gutter, men hvis du bor i Tønsberg (eller i nærheten) er du velkommen hos meg. Veit hvordan du har det, værste jeg visste var å gå glipp av Arsenal kamper som gikk på kanaler jeg ikke hadde.

Link to comment
Share on other sites

Blir vanskeligt dette, milan er et lag som satser alt på CL og har alle spillerne i tipp topp form til disse kampene, dette er vel en av grunnene til at dem ikke gjør det så altfor bra i serie A.

 

Spillerne våre er på den andre siden i et veldig hardkjør. Men trur og håper på seier, vi pleie ha et bra tak på italienske lag.

 

Viss Sagna ikke skulle bli klar er det på tide å smelle Eboue tilbake på backen, han er mye bedre der enn på midten.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir smadring! De beste tilgjengelige vil bli sendt utpå og de kommer til å reise Arsenal sin ære!

Tror vi vinner 3-0 og på san siro blir det 1-1 ;) Gleder meg vilt til å se gutta reise kjerringa så det står etter! Milan er ikke så mye å skryte av om dagen, men de er alltid gode i Champions league så blir jo ikke helt "walk in the park" men nesten! ;)

Link to comment
Share on other sites

For å være totalt usaklig;

ted_uh hvor har du dette fra? kilde?:

 

"Deadlines for the new Liverpool stadium have helped focus Anfield minds on the

titanic effort needed to outstrip powerful rivals - United with their 75,000 gates,

Chelsea with their Russian riches, Arsenal with their sheer class"

 

Bare nyssgjerrig....

Link to comment
Share on other sites

Nå tar det skikkelig av her ;) !

 

Jeg er usikker på om vi har så mange flere skadefrie spillere klar for onsdagens kamp.

Jeg tror ikke Wenger gambler for mye. Det kommer en viktig seriekamp til helgen også.

 

Jeg har en drøm om å få Adebayor og Flamini med.

Tror vi stiller med følgende lag:

 

Almunia

Hoyte - Toure - Gallas - Traore

Eboue - Fabregas - Flamini - Hleb

Adebayor - Eduardo

 

Vårt svakeste ledd er nok Traore på venstrebacken. Snakk om rundingsbøye mot Man U.

Fordelen mot AC Milan er at jeg tror vi får noe bedre tid på oss. Man U stormet oss, og det ble alt for meget

for våre unge spillere.

Link to comment
Share on other sites

Alle vet at AC Milan er det beste laget i Champions League og det skal gutta gjøre noe med på onsdag ! Blir en hard kamp, mne som sagt kommer til å være et helt annet lag på banen på onsdag enn lørdag som var !

 

Håper og tror på en 2-0 seier til oss !

Link to comment
Share on other sites

En ting er 110% sikkert Helge. Traore og Hoyte spiller

ikke begge sidebacker mot Milan.

 

Jeg håper på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna/Eboue Toure Gallas Clichy

 

Er begge sidebackene begge tar Eboue høyreback og Gallas venstreback.

 

Cesc Flamini Gilberto Hleb

 

Ade Dudu

 

Med en helt annen mental innstilling til denne kampen.

Dette er en kamp vi må vinne skal vi videre.

Link to comment
Share on other sites

Milan ligger så langt bak toppen i ligaen, at de dermed vil fokusere all sin energi på å vinne CL. Et toppet lag med full motivasjon er det vi kommer til å vinne. De har en gjennomsnittsalder på 32 år, og bare Seedorf og Maldini har til sammen vunnet CL 9 ganger! Dette blir den ultimate testen mellom rutine og ungdommelig glød :).

 

Jeg vil tror og håper vi stiller med følgende lag:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Adebayor - Eduardo

Link to comment
Share on other sites

En ting er 110% sikkert Helge. Traore og Hoyte spiller

ikke begge sidebacker mot Milan.

 

Jeg håper på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna/Eboue Toure Gallas Clichy

 

Er begge sidebackene begge tar Eboue høyreback og Gallas venstreback.

 

Cesc Flamini Gilberto Hleb

 

Ade Dudu

 

Med en helt annen mental innstilling til denne kampen.

Dette er en kamp vi må vinne skal vi videre.

 

Håper dine drømmer går i oppfyllelse. Og så håper jeg vi slipper å se Gilberto på sentral midtbane. Der ønsker jeg meg veldig Fabregas. Ja så mye at jeg godt kan bli med på å la Hoyte og Eboue spille på høyresiden.

Vi er på hjemmebane, og må satse offensivt!

Link to comment
Share on other sites

jeg er fortsatt litt uggen etter helga og har ikke fått troen tilbake helt. rutine er ofte avgjørende i CL. synes ikke våre unge krabater har vært overbevissende tidligere i høst. spesielt mot Sevilla. mye avhenger av skadesituasjonen.

 

en ting som er bra er at Sagnas problemer ikke går ut over fysikken hans. dersom han er klar er han klar. synes ikke han virker som typen som lar seg vippe av pinnen i motgang og jeg håper han er tilbake. det er nok følelsene som snakker mer enn fornuften, men vil ikke se Eboue på banen onsdag. ikke en gang som maskott.

 

jeg håper vi kjører 4-5-1, med denne oppstillingen:

 

Lehmann/Almunia

Sagna/Toure-Toure/Senderos-Gallas-Clichy

Gilberto-Fabregas-Flamini

Hleb Eduardo

Adebayor

 

Clichy var i stallen mot ManU selv om han var halvskadet, så regner med at han spiller. ser også ut som Walcott og Song kan være klare.

Link to comment
Share on other sites

jeg er fortsatt litt uggen etter helga og har ikke fått troen tilbake helt. rutine er ofte avgjørende i CL. synes ikke våre unge krabater har vært overbevissende tidligere i høst. spesielt mot Sevilla. mye avhenger av skadesituasjonen.

 

en ting som er bra er at Sagnas problemer ikke går ut over fysikken hans. dersom han er klar er han klar. synes ikke han virker som typen som lar seg vippe av pinnen i motgang og jeg håper han er tilbake. det er nok følelsene som snakker mer enn fornuften, men vil ikke se Eboue på banen onsdag. ikke en gang som maskott.

 

jeg håper vi kjører 4-5-1, med denne oppstillingen:

 

Lehmann/Almunia

Sagna/Toure-Toure/Senderos-Gallas-Clichy

Gilberto-Fabregas-Flamini

Hleb Eduardo

Adebayor

 

Clichy var i stallen mot ManU selv om han var halvskadet, så regner med at han spiller. ser også ut som Walcott og Song kan være klare.

 

 

Eboue spiller garantert på onsdag. Kan ikke skjønne noe annet. :)

Link to comment
Share on other sites

Ser at noen ser på våre sjanser i denne kampen som større hvis/siden Dida er skadet for Milan. Men da kan jeg fortelle at det vil være likegyldig, ettersom Dida har blitt plassert på benken i Milan de siste ukene. Det er australske Zeljko Kalac som har stått i mål for Milan den siste tiden, og han har stått meget godt. Nå er dog også Kalac ute med skade, men det er en viss mulighet for at han er tilbake i tide for kampen.

 

Ellers ser det ut til at både Kaka, Pato og Seedorf blir klare til dyst, noe som er meget negativt for oss. Tre svært skumle spillere som alle er potensielle matchvinnere.

 

Vi, på vår side, må ha tilbake mange spillere for å ha noen mulighet for å gå videre. Ja, jeg vet at det spilles returoppgjør, men vi spiller hjemme først, og det er nok her på Emirates vi må gjøre det hvis vi skal karre oss videre.

 

Håper på dette laget:

 

Lehmann

Sagna/Eboue :: Senderos/Toure :: Gallas :: Clichy

Fabregas :: Flamini :: Song/Gilberto :: Hleb

Adebayor :: Eduardo

 

Jeg liker egentlig ikke å spille med Fabregas på vingen, men med den troppen vi har per dags dato, så mener jeg at det er det beste valget. Gilberto er for meg en spiller jeg ikke vil ha på banen i viktige a-lagskamper, men i denne kampen kan han være en nøkkelspiller med sin rutine. Dog vil jeg heller ha inn Song om han er fit for fight, etter den imponerende innsatsen i ACN. For noen uker siden ville jeg ha grøsset med tanken på Kaka vs Senderos i denne kampen, men slik det ser ut med Toure nå så foretrekker jeg heller Big Phil. Toure er tydeligvis helt ute av det, og trenger tid på å komme seg etter ACN. Krysser fingrene for at Bac og Gael er klare igjen. Tror Gael klarer seg, men er mer redd for Sagna. Jeg kjenner klumpen i magen bare ved tanken på Hoyte vs Seedorf. Den samme klumpen kommer riktignok også ved Traore vs Kaka og Traore.

 

Nei, dette er umulig å forutsi. Det kan vippe begge veier alt etter hvilket av lagene som har dagen.

Link to comment
Share on other sites

jeg er fortsatt litt uggen etter helga og har ikke fått troen tilbake helt. rutine er ofte avgjørende i CL. synes ikke våre unge krabater har vært overbevissende tidligere i høst. spesielt mot Sevilla. mye avhenger av skadesituasjonen.

 

en ting som er bra er at Sagnas problemer ikke går ut over fysikken hans. dersom han er klar er han klar. synes ikke han virker som typen som lar seg vippe av pinnen i motgang og jeg håper han er tilbake. det er nok følelsene som snakker mer enn fornuften, men vil ikke se Eboue på banen onsdag. ikke en gang som maskott.

 

jeg håper vi kjører 4-5-1, med denne oppstillingen:

 

Lehmann/Almunia

Sagna/Toure-Toure/Senderos-Gallas-Clichy

Gilberto-Fabregas-Flamini

Hleb Eduardo

Adebayor

 

Clichy var i stallen mot ManU selv om han var halvskadet, så regner med at han spiller. ser også ut som Walcott og Song kan være klare.

 

 

Eboue spiller garantert på onsdag. Kan ikke skjønne noe annet. :)

det jeg sa om Sagna og motgang virker litt dumt nå, når grunnen til fraværet hans har kommet ut. og Eboues fadesser får være Eboues fadesser for en stund.

Link to comment
Share on other sites

Dette kan komme til og bli en inntresant kamp med tanke på tapet vi gikk på i helgen mot United. Håper at guttene er klare og er veldig gira på og heve seg etter United kampen, med og spille en god kamp mot Milan. Tror det blir veldig jevnt helt til siste slutt, tror på en 1-0 seier, og at det kommer til og bli artig og se når vi drar og skal spille på bortebane.

 

Mitt lag:

Almunia

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Fabregas-Flamini-Gilberto-Hleb

Adebayor-Eduardo

 

Benk:

Lehman, Hoyte, Senderos, Eboue, Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...