Jump to content

2008.02.20 Arsenal Vs AC Milan


Imerslundinho

Recommended Posts

Det er en del spillere jeg håper ikke spiller mot Milan. Traore, Hoyte, Gilberto og Eboue. Jeg vil heller ikke ha Fabregas på høyrevingen så da blir det nok Eboue der. Men hvis ikke Sagna er klar så vil jeg ha Eboue på backen. Da fikk vi et problem :) Vil helst se dette laget hvis Sagna ikke blir klar :

 

------------Lehmann-----------

Toure-Gallas-Senderos-Clichy

Eboue-Fabregas-Flamini-Hleb

---------Ade-Edurado---------

 

Jeg er optimist og tipper vi vinner. 1-0 eller 2-1!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Det er en del spillere jeg håper ikke spiller mot Milan. Traore, Hoyte, Gilberto og Eboue. Jeg vil heller ikke ha Fabregas på høyrevingen så da blir det nok Eboue der. Men hvis ikke Sagna er klar så vil jeg ha Eboue på backen. Da fikk vi et problem :lol: Vil helst se dette laget hvis Sagna ikke blir klar :

 

------------Lehmann-----------

Toure-Gallas-Senderos-Clichy

Eboue-Fabregas-Flamini-Hleb

---------Ade-Edurado---------

 

Jeg er optimist og tipper vi vinner. 1-0 eller 2-1!

 

Toure på høyreback!?? Nei takk! :)

Han hører til i midten. Heller ha Eboue på h.back..

Link to comment
Share on other sites

Det er en del spillere jeg håper ikke spiller mot Milan. Traore, Hoyte, Gilberto og Eboue. Jeg vil heller ikke ha Fabregas på høyrevingen så da blir det nok Eboue der. Men hvis ikke Sagna er klar så vil jeg ha Eboue på backen. Da fikk vi et problem :huh: Vil helst se dette laget hvis Sagna ikke blir klar :

 

------------Lehmann-----------

Toure-Gallas-Senderos-Clichy

Eboue-Fabregas-Flamini-Hleb

---------Ade-Edurado---------

 

Jeg er optimist og tipper vi vinner. 1-0 eller 2-1!

 

Toure på høyreback!?? Nei takk! :)

Han hører til i midten. Heller ha Eboue på h.back..

 

Har ikke så mange alternativer på midten heller, og da får vi brukt Senderos som har vært veldig god i det siste. Derfor syns jeg det var en god oppstilling, men det skal visst ikke være enkelt! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Var vel ingen som regnet med Rocisky heller. Litt irriterende når Wenger går ut og sier at det er snakk om dager og ikke uker..

 

Wenger sier at de må passe på Kaka:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...tious+over+Kaka

 

Wenger - Milan game means defeat won't drive me crazy

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+drive+me+crazy

 

Edit: “We need to be more cautious in the centre than we usually are. He's especially dangerous at counter-attacking. I don't know if I'll use Gilberto for him.

 

Jeg vil ikke ha Gilberto med!! Hvorfor ikke bruke Flamini på Kaka? Gilberto klarer ikke å ta Fletcher engang!!

 

Hvis Wenger absolutt må bruke treige Gilberto så vil jeg ha dette laget:

 

------------Lehmann------------

Eboue/BS-Toure-Gallas-Clichy

---Gilberto-Fabregas-Flamini---

---------------Hleb---------------

---------Ade-------Eduardo-----

Link to comment
Share on other sites

Som jeg sa før manu kampen... Vi MÅ ha Flamini med fra start, hvis ikke blir det nok et tap. Utrolig at han har blitt så viktig for oss, men når han ikke er på banen, sliter resten av midtbanen med å holde aggresjonen oppe, noe som er veldig negativt.

 

Det bør være mulig å komme til en kamp uten Flamini og likevel være 100% skjerpa!

 

Håper Sagna blir klar til denne, hvis ikke vil vi slite litt på høyresida vår der verken Eboue eller Hoyte er gode nok bakover til å demme opp for gode Milan-spillere. Men dette tror jeg er en type kamp hvor Eduardo kan komme til å bli viktig med sine avslutningsegenskaper og bevegelse i boksen.

 

Kanskje det blir dette?:

Jens

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Cesc-Flam-Dudu

Ade-Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvem vi stiller med så blir dette en veeldig vanskelig kamp.

Nå får gutta bryne seg på noen av de beste,mest rutinerte og samtidig største talentene i toppfotballen.

Er utrolig spent og nervøs,håper gutta klarer og få frem sine beste sider,for det blir de å trenge :)

Link to comment
Share on other sites

Det kommer nok et ganske annerledes lag på banen enn hva tilfellet var på lørdag. Både mannskapsmessig og mentalt.

 

Det kan du banne på!

 

Det er duket for Adebayor, Clichy og Flamini. Tre sentrale spillere som var savnet på lørdag. Ellers er viljen til å vinne garantert mange hakk høyre til denne kampen (dette tror jeg også var gjeldende før 0-4 kampen).

 

Gleder meg! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Var vel ingen som regnet med Rocisky heller. Litt irriterende når Wenger går ut og sier at det er snakk om dager og ikke uker..

 

Wenger sier at de må passe på Kaka:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...tious+over+Kaka

 

Wenger - Milan game means defeat won't drive me crazy

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+drive+me+crazy

 

Edit: “We need to be more cautious in the centre than we usually are. He's especially dangerous at counter-attacking. I don't know if I'll use Gilberto for him.

 

Jeg vil ikke ha Gilberto med!! Hvorfor ikke bruke Flamini på Kaka? Gilberto klarer ikke å ta Fletcher engang!!

 

Hvis Wenger absolutt må bruke treige Gilberto så vil jeg ha dette laget:

 

------------Lehmann------------

Eboue/BS-Toure-Gallas-Clichy

---Gilberto-Fabregas-Flamini---

---------------Hleb---------------

---------Ade-------Eduardo-----

 

 

 

 

Gilberto som frimerke på Kaka? Vår ikke lenger fullt så eminente brasse har hatt suksess med sånne oppgaver tidligere men med den formen Gilberto er i nå så sier jeg nei takk. :angry:

Dersom Rosicky ikke er tilbake håper jeg på denne midtbane. Hleb - Fabregas - Flamini -Diaby(hvis frisk)

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde brukt dette laget dersom Clichy, Sagna og Almunia er tilgjengelige imorra.

 

------------------------------------------ALMUNIA-------------------------------------------

---Sagna-------------------Toure------------------------Gallas----------------Clichy------

 

 

---Hleb---------------------Cesc-------------------------Flamini----------------Eduardo----

 

 

----------------------------Adebayor-------------------Bendtner----------------------------

 

Er det noen som vet om noen av disse spillerne er helt uaktuelle til morgendagens kamp???

 

Heldigvis spiller ikke de, etter den grusomme kampen de spilte på Lørdagen. HAr aldri sett de spillerne så dårlig, men må jo også si at hele Arsenal laget spilte elendig. Jeg håper inderlig at Clichy og SAgna spille ppå hver sin sideback, og Flamini og Cesc som sentrale. Jeg er lei av Gilberto Silva, som sliter med å markere spillere, og stoppe dem. Tror Flamini kunne vært et bedre valg for å stoppe Kaka, enn det Gilberto er. Gilberto har forøvrig mistet totalt sine pasningsikre evner. Makan til så mange feilpasininger vår snart pensjonerte brasilianer gjør!

 

En ting er 110% sikkert Helge. Traore og Hoyte spiller

ikke begge sidebacker mot Milan.

 

Jeg håper på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna/Eboue Toure Gallas Clichy

 

Er begge sidebackene begge tar Eboue høyreback og Gallas venstreback.

 

Cesc Flamini Gilberto Hleb

 

Ade Dudu

 

Med en helt annen mental innstilling til denne kampen.

Dette er en kamp vi må vinne skal vi videre.

 

 

Håper også på en 2-0 seier, men da MÅ Kaka stoppes, og Pirlo må ikke få lov til å få rom til sine geniale pasninger! Hvis Arsenal fikser dette så vinner vi! :angry: Adebayor og Hleb putter!!! B)

Alle vet at AC Milan er det beste laget i Champions League og det skal gutta gjøre noe med på onsdag ! Blir en hard kamp, mne som sagt kommer til å være et helt annet lag på banen på onsdag enn lørdag som var !

 

Håper og tror på en 2-0 seier til oss !

Link to comment
Share on other sites

Laget er temmelig klart nå. Etterhvert som uttalelsene går. Det siste er at Wenger bekrefter Flaminis avgjørende rolle i forhold til tempo mot Milan. Det er betyr sikkert at vi slipper Gilberto!

 

Wenger: "Flamini bidrar med tempo"

 

Forøvrig herlig å se at Wenger setter Flaminis egenskaper så høyt. Disse egenskapene har ikke Gilberto, og jeg ser derfor for meg en fremtid uten Gilberto.

 

Jeg revurderer laget:

 

Almunia

Sagna - Toure - Senderos - Gallas

Eboue - Fabregas - Flamini - Hleb

Adebayor - Eduardo

 

eller i en annen formasjon:

 

Almunia

Sagna - Toure - Senderos - Gallas

Eboue - Fabregas - Flamini - Eduardo

Hleb

Adebayor

 

Et skikkelig bra lag, og jeg håper inderlig vi slipper Traore.

Det forutsetter derimot at Senderos eller Clichy er klar. Det siste er det vel minst sjanse for.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Gallas spiller midtstopper ja.

Ikke en dum tanke å sette Toure ned på venstre er Clichy skada,men tror det ikke.

 

Tror laget blir noe som dette:

 

Almunia

 

Sagna Toure Gallas Clichy/Hoyte

 

Eboue Flamini Cesc Hleb

 

Ade Dudu

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...