Jump to content

2008.02.20 Arsenal Vs AC Milan


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Håper for guds skyld vi vinner 2, eller 3-0 i kveld.

 

Håper disse spiller:

 

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Walcott-Fabregas-Flamini-Hleb

Adebayor-Eduardo

Jens.

 

Jeg er ganske nervøs foran denne kampen, men jeg er sikker på at de spiller en mye bedre kamp enn hva de gjorde mot manu i FA-cupen. Ac Milan har så lang hatt en dårlig sesong, men man kan ikke undervurdere de, fordi de har virkelig gjort det bra i CL.

 

Good luck goons

Link to comment
Share on other sites

Laget sier seg vel nesten selv:

 

Lehmann

Sagna, Gallas, Toure og Clichy

Eboué, Fabregas, Flamini og Hleb

Eduardo og Adebayor

 

Tror vi kommer til å se et helt annet lag i kveld. Innsatsen vil være topp. Slettes ikke umulig å få til et godt resultat. Mye avhenger dog at nøkkelspillerne står frem i dag. Fabregas og de andre tekniske vinduerne må fungere optimalt, samtidig som Flamini løper som et idiot i samtlige 90 minutter.

 

Tar en reprise av 2-0 kampen mot Juventus i 2006. Nå er det Milan som skal få smake! ;)

Link to comment
Share on other sites

De fire som kommer tilbake styrker sjansene våre enormt:

Begge sidebackene er tilbake. Vi fikk sett deres betydning mot ManU. Begge bidrar enormt både fremover og bakover. Flamini vil styrke midtbanen og forhåpentligvis frigjøre Cesc slik at han kan få styre spillet fremover. Adebayor må bare gjøre det han bruker å gjøre..

 

Lehmann får finne frem taktene fra sist han storspilte i CL, Gallas og Toure håper jeg kommuniserer bedre enn sist. Virker som om de av og til får frem det verste i hverandre. Senderos har storspilt siden han kom inn i laget, men slik jeg forventer at Milan skal spille i kveld foretrekker jeg hurtigheten til de to første. Milan kommer nok til å ligge kompakt og satse på kontringer de gangene de får sjansen. Senderos sin duellstyke kan nok bli viktigere i Italia enn hjemme.

 

Hleb får forhåpentligvis den støtten han trenger i dag for å brilljere slik han tidligere har gjort i CL. Er faktisk litt usikker på om han ikke vil være enda bedre som hengende bak Ade enn som venstre kant. Kan evnt rotere med Eduardo i løpet av kampen. Eboue må riste av seg hendelsen sist og vise at han duger både fremover og bakover. Han slo bra tilbake etter `boro-kampen og jeg håper vi får se det samme i dag.

 

Her er det ikke mulig å spare på noe som helst. Vi må gå i strupen på Milan fra starten av og håpe vi kan skaffe oss et godt utgangspunkt. Unngå bortemål blir enormt viktig og jeg håper gutta kan klare å sette en eller to scoringer selv. Tror ikke vi taper med mer enn 1 mål borte uansett resultat hjemme.

 

Er faktisk ganske så rolig før denne kampen av en eller annen merkelig grunn. Skulle tro at et slikt møte fikk frem kaldsvetten og nervøsiteten helt fra morgenen av, men så har ikke vært tilfelle. Klokketro på seier og et godt utgangspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Håper og tror på følgene lag:

 

 

Lehmann

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Adebayor - Eduardo

 

:D

 

DENNE VINNER VI!!!

 

Hvordan kan du ha med Rocisky? Han er ikke med engang...

 

For håpe ikke Gilberto spiller as, Toure som ving går jo bra :P

 

Senderos inn i mitten ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper og tror på følgene lag:

 

 

Lehmann

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Adebayor - Eduardo

 

:D

 

DENNE VINNER VI!!!

 

Hvordan kan du ha med Rocisky? Han er ikke med engang...

 

For håpe ikke Gilberto spiller as, Toure som ving går jo bra :P

 

Senderos inn i mitten ;)

 

Eller bare:

 

-----------Lehmann----------

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Fabregas-Flamini-Hleb

-----------Ade--Dudu--------

Link to comment
Share on other sites

Kalac starter for Milan og det er også mulig at Pato er med i start XI

 

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...gue-Kalac-fit-/

 

Aarghh!! Forbaska irriterende at Kalac ble klar!! Australieren er en meget habil keeper, og kan bli en nøkkelfaktor for dette Milanlaget i dag.

 

Jeg liker forøvrig det jeg hører fra blandt andre Gallas og Fabregas om at de er instilte på å spille sitt eget spill: 'Vi er på hjemmebane, og der er det vi som styrer', har begge to hintet til. Det liker jeg å høre.

 

Lehmann

Sagna :: Senderos :: Gallas :: Clichy

Eboue :: Fabregas :: Flamini :: Hleb

Adebayor :: Eduardo

 

JEG HAR TROA!! :D

Link to comment
Share on other sites

Kalac starter for Milan og det er også mulig at Pato er med i start XI

 

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...gue-Kalac-fit-/

 

Aarghh!! Forbaska irriterende at Kalac ble klar!! Australieren er en meget habil keeper, og kan bli en nøkkelfaktor for dette Milanlaget i dag.

 

Jeg liker forøvrig det jeg hører fra blandt andre Gallas og Fabregas om at de er instilte på å spille sitt eget spill: 'Vi er på hjemmebane, og der er det vi som styrer', har begge to hintet til. Det liker jeg å høre.

 

Lehmann

Sagna :: Senderos :: Gallas :: Clichy

Eboue :: Fabregas :: Flamini :: Hleb

Adebayor :: Eduardo

 

JEG HAR TROA!! :D

 

Jeg er enig i laget ditt.

Pr. idag så mener jeg også at Senderos/Gallas er det beste stopperparet.

Med dette laget tipper jeg vi vinner 2-0.

Mål Flamini og Hleb (på langskudd)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ønsker dette laget i kveld:

 

Lehman

 

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Walcott Cesc Flamini Hleb

 

Ade og Eduardo

 

 

 

Jeg ønsker ikke Eboue på banen mer i Arsenaldrakt, synes mannen har fått nok sjanser, viser ingen tegn til bedring i forhold til stygt spill.

 

Har en magefølelse på 1-0 seier. Ade scorer etter 70 min.

 

Come on you gunners!!! GLEDER MEG OG REGNER MED MASSE GOONERS PÅ BOHEMEN

Link to comment
Share on other sites

Helvettes Man Utd.. Denne kampen vises faen meg ikke på noen utesteder i her i Alta, og hverken jeg eller noen kompisser har SportN hjemme :D Så må nøye meg med streams.. :P

 

Så over til kampen;

Jeg tror og håper at vi klarer å gå seirende ut av denne kampen, og tviler på at det er bare meg som har troa på at Adebayor vil herje denne kampen.. Håper egentlig at Eboue ikke får starte denne kampen, da jeg hverken har sansen for holdningene eller hans svake spill til tider. Vi er fult avhengige av at Flamini er i god gammeldags løpsform idag, og springer hele jævla kampen å plager vettet og forstanden av Milan spillerne.

 

Da krysser vi fingrene for at Wenger finner på noe genialt og at vi håner inn tre poenger nå ikveld!

Link to comment
Share on other sites

Håper og tror på følgene lag:

 

 

Lehmann

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Adebayor - Eduardo

 

:D

 

DENNE VINNER VI!!!

 

Hvordan kan du ha med Rocisky? Han er ikke med engang...

 

 

ooops...

Glemte meg. Ok da, håper åp dette laget:...

 

Lehmann

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Eboue - Fabregas - Flamini - Hleb

Adebayor - Eduardo

Link to comment
Share on other sites

For de som har SopCast installert: Denne kanalen fungerer råbra sålangt. Får bare håpe informasjonen på myp2p er korrekt og at kampen sendes her.

 

Lim inn koden under i nettleseren din.

 

sop://broker1.sopcast.com:3912/6029

 

Den ser ut til å fungere utmerket. Takker! :D

Link to comment
Share on other sites

oj, ade var uheldig og sparka til en milanspiller pga brassespark. bra det gikk bra med han :|

 

edit: i ansiktet altså. lykketreff, men uansett..

 

hehe fikk latterkrampe når Adebayor fikk tilsnakk av dommeren, så ut som en engelsk skolegutt :P

:D

 

EDIT: Adebayor har vært god til nå...

Link to comment
Share on other sites

aggressiv og bra start av arsenal. milan ligger lavt og tett, men dette ser bra ut.

 

oj, ade var uheldig og sparka til en milanspiller pga brassespark. bra det gikk bra med han :|

 

edit: i ansiktet altså. lykketreff, men uansett..

 

hehe fikk latterkrampe når Adebayor fikk tilsnakk av dommeren, så ut som en engelsk skolegutt :P

:D

 

EDIT: Adebayor har vært god til nå...

 

Jepp, ser lovende ut. Men bør likevel være litt forsiktig med brassespark når det er masse folk atme : )

 

Lehmann hadde forresten en kjemperedning etter corner. kunne vært 0-1.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...