Jump to content

2008.02.20 Arsenal Vs AC Milan


Imerslundinho

Recommended Posts

Har ein følelse av at dette kjem til å ende 0-0...

 

Er uenig med deg, italienske lag generelt bruker å komme frem for å få et mål på slutten og da kan det like godt bli vi som scorer med det forsvaret Milan har nå, som bare blir verre og verre for hvert år fordi forsvarerne deres havner på gamlehjem

 

Problemet er bare at Milan antageligvis er fornøyd med 0-0. Men jeg tror vi scorer. Vi har spilt godt til nå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Har ein følelse av at dette kjem til å ende 0-0...

 

Er uenig med deg, italienske lag generelt bruker å komme frem for å få et mål på slutten og da kan det like godt bli vi som scorer med det forsvaret Milan har nå, som bare blir verre og verre for hvert år fordi forsvarerne deres havner på gamlehjem

 

Problemet er bare at Milan antageligvis er fornøyd med 0-0. Men jeg tror vi scorer. Vi har spilt godt til nå.

 

Hadde jeg vært manager(kommer nok aldri til å bli det) hadde jeg satset hardt på et bortemål.... det er jo som et og et halvt mål...

Link to comment
Share on other sites

Har ein følelse av at dette kjem til å ende 0-0...

 

Er uenig med deg, italienske lag generelt bruker å komme frem for å få et mål på slutten og da kan det like godt bli vi som scorer med det forsvaret Milan har nå, som bare blir verre og verre for hvert år fordi forsvarerne deres havner på gamlehjem

 

Problemet er bare at Milan antageligvis er fornøyd med 0-0. Men jeg tror vi scorer. Vi har spilt godt til nå.

 

2-0

Eboue (54)

Adebayor (87)

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter med følelsen av at det kan lønne seg å sette inn på Theo etterhvert i andre omgangen så vi får røska litt i bena til de aldrende Milan forsvarerne. Tror det kan lønne seg med litt superfart mot slitne og gamle ben;)

Go on you Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Da var det pause.. Vi har spilt virkelig godt i dag, og hadde fortjent en ledelse. Håper virkelig vi får uttelling i andre omgang! Fabregas er tilbake i gammel form, og gamle Lehmann viser at han ikke har noe på benken å gjøre (etter min mening). Kunne uten problemer laget en (positiv) spillerbørs nå i pausa, men jeg velger å ta en dusj i stedet. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter med følelsen av at det kan lønne seg å sette inn på Theo etterhvert i andre omgangen så vi får røska litt i bena til de aldrende Milan forsvarerne. Tror det kan lønne seg med litt superfart mot slitne og gamle ben;)

Go on you Arsenal

 

Smart tenkt... Theo burde komme inn for Eduardo som ikke har vært så god i dag, men det kan hende det hjelper bare å ha Eduardo på banen ;) Han er jo mye mer rutinert.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil vel påstå at Arsenal har vært suverent best mot et noe defensivt Milan-lag her på Emirates. Som oedegaard sier, så er det typisk de å ligge bakpå, før de kommer oppover på kontringer.

Vi har et par kjappe ben mot Italienernes styrke, og jeg ser at om vi putter på Walcott vil vi utnytte dette enda bedre. Hleb har virkelig vært frisk idag, og jeg kan vel nevne hele laget, men venter med det til etter kampen ;)

Dette lover bra ihvertfall!

Link to comment
Share on other sites

kor mongen gongar øydelegg ikkje adebayor eit angrep med ein dårleg pasning eller at han driblar ballen vekk?

 

sku stått 1-0 der! :@

 

men ser positivt ut så vinne nok dinna ;)

 

Adebayor får ballen ved hjelp av sin gode plasseringsevne, han skaper angrepene og hvis han ikke kan sentre eller drible da er det bare skudd igjen.... Adebayor har vært veldig god i dag

 

NRK påstår i pausen at Milan har hatt overtaket.... >Lurer på hvem som har betalt dem? (ikke det at mange bryr seg om nrk sine meninger.)

Link to comment
Share on other sites

kor mongen gongar øydelegg ikkje adebayor eit angrep med ein dårleg pasning eller at han driblar ballen vekk?

 

sku stått 1-0 der! :@

 

men ser positivt ut så vinne nok dinna ;)

 

Adebayor får ballen ved hjelp av sin gode plasseringsevne, han skaper angrepene og hvis han ikke kan sentre eller drible da er det bare skudd igjen.... Adebayor har vært veldig god i dag

 

NRK påstår i pausen at Milan har hatt overtaket.... >Lurer på hvem som har betalt dem? (ikke det at mange bryr seg om nrk sine meninger.)

 

joda adebayor har spelt bra i dag han, men er ofte han øydelegg eit angrep fordi han slår for dårlege pasningar

Link to comment
Share on other sites

kor mongen gongar øydelegg ikkje adebayor eit angrep med ein dårleg pasning eller at han driblar ballen vekk?

 

sku stått 1-0 der! :@

 

men ser positivt ut så vinne nok dinna ;)

 

Adebayor får ballen ved hjelp av sin gode plasseringsevne, han skaper angrepene og hvis han ikke kan sentre eller drible da er det bare skudd igjen.... Adebayor har vært veldig god i dag

 

NRK påstår i pausen at Milan har hatt overtaket.... >Lurer på hvem som har betalt dem? (ikke det at mange bryr seg om nrk sine meninger.)

Seriøst? Det er UMULIG å hevde noe slikt.

Link to comment
Share on other sites

kor mongen gongar øydelegg ikkje adebayor eit angrep med ein dårleg pasning eller at han driblar ballen vekk?

 

Det er dette jeg kaller "Heskey-faktoren". Irriterende typisk Adebayor akkurat det, men så plutselig gjør han noe fantastisk så er det mål.

 

Adebayor starter angrepene til Arsenal og det er derfor naturlig at ballen blir "borte" av og til...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...