Jump to content

2008.02.20 Arsenal Vs AC Milan


Imerslundinho

Recommended Posts

Tror nok Gallas spiller midtstopper ja.

Ikke en dum tanke å sette Toure ned på venstre er Clichy skada,men tror det ikke.

 

Tror laget blir noe som dette:

 

Almunia

 

Sagna Toure Gallas Clichy/Hoyte

 

Eboue Flamini Cesc Hleb

 

Ade Dudu

 

Clichy er heldigvis klar Hoyte hadde aldri fått spilt mot Milan så dårlig han er på topp nivå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Jeg er 90% sikker på at vi stiller slik:

 

---------Lehmann---------

Sgna-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Cesc-Flamini-Hleb

-------Ade----Dudu-------

 

Eboue bør komme opp med noe spesielt i denne kampen...

 

Edit: Gilberto må ikke spille. Han vil lage alt for mange farlige frispark som Pirlo vil skru rett opp i krysset :)

Link to comment
Share on other sites

Deilige nyheter! Leit av van Persie ikke er tilbake, men det baner veit for Dudu som jeg tror kan bli en joker. Han har vært veldig god i europa i år. En annen som også hever seg i CL-kampene er Hleb. Disse to tror jeg vil bli nøkkelen i vårt offensive spill. Ade har faktisk ikke scort i CL, mens Fabregas tror jeg vil slite mot Gattusso. Duellen mellom Flamini og Kaka kommer til å være helt avgjørende for utfallet av kampen. Det at CLichy og Sagna er tilbake er et utrolig stort boost. Ikke nok med at de er mye bedre defensivt enn sine reserver, de er også utrolig viktige for det offensive spillet. Særlig Hleb er avhengig av en offensiv back for å briljere. Jeg føler meg utrolig trygg på seier. Nesten litt for trygg. Alt annet vil være en nedtur, og vi er nødt til å vinne for å komme videre. Tipper vi vinner 2- 0. Go gunners!!

 

Regner med dette laget:

--------Lehmann---------

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Cesc-Flamini-Hleb

-------Ade----Dudu-------

 

EDIT: En interessant artikell der vår kamp og Liverpool - Inter Milan blir sammenlignet! Håper dette er året for de spillende lagene!

Link to comment
Share on other sites

det jeg sa om Sagna og motgang virker litt dumt nå, når grunnen til fraværet hans har kommet ut. og Eboues fadesser får være Eboues fadesser for en stund.

Hva er det egentlig som er grunnen til fraværet hans?

 

Eneste jeg har hørt er at han er ute pga. personlige årsaker.

Link to comment
Share on other sites

Herlig å få så mange av gutta tilbake. Ekstremt viktig med våre offensive backer som vi helt klart manglet i united kampen.

Som flere nevner tror jeg også Dudu blir jokeren i denne kampen.

 

To raske one-touch pasninger mellom Hleb og Fabregas som ender i en nydelig stikker til Dudu på løp inn i 16-meteren! Maldini rekker ikke snu seg før ballen sitter i nota! 3-0 TIL ARSENAL ETTER BARE 20 MINUTTER!!!

De norske kommentatorene må bare bøye seg i støvet, Arsenal spiller helt klart den fineste fotballen i fotballens historie...

Media er i ekstase, glem MoanU glem Liverpool, det er Arsenal som skal prege forsidene for alltid!

Norske fans løper fra de andre engelske supporterklubbene, nederlaget er et faktum!

Milan blir tatt for korrupsjon, samt det Italienske laget som herretter må spille i Norway cup for å lære seg litt folkeskikk.

Etter å ha hentet hjem PL og Championsleague trofeet bestemmer Arsenal seg for å kjøre en heidunranes fest på Emirates stadium til ære for medlemmene i den norske supporterklubben som alltid har vært trofaste.

 

Jeg klarer ikke vente...

Link to comment
Share on other sites

det jeg sa om Sagna og motgang virker litt dumt nå, når grunnen til fraværet hans har kommet ut. og Eboues fadesser får være Eboues fadesser for en stund.

Hva er det egentlig som er grunnen til fraværet hans?

 

Eneste jeg har hørt er at han er ute pga. personlige årsaker.

Storebroren Omar Sagna ble funnet død på badet hjemme i Frankrike. Årsaken til dødsfallet er fortsatt ukjent.

Link to comment
Share on other sites

det jeg sa om Sagna og motgang virker litt dumt nå, når grunnen til fraværet hans har kommet ut. og Eboues fadesser får være Eboues fadesser for en stund.

Hva er det egentlig som er grunnen til fraværet hans?

 

Eneste jeg har hørt er at han er ute pga. personlige årsaker.

 

Les litt rundt omkring så hadde du funnet det ut. Broren hans, Omar Sagna, ble funnet død på badet og Bacary måtte derfor reise hjem.

 

RIP

 

Edit: Litt for kjapp du Imers...

Link to comment
Share on other sites

Det var trist å høre, får håpe Sagna klarer å holde fokus selv om denne kampen selvfølgelig blir ubetydelig i en sånn sammenheng!

 

Har sjelden blitt så lettet som nå over alle de friskmeldte spillerne. Nå har vi en meget god mulighet for å stikke kjepper i hjulene til et for året ikke så alt for velsmurt milan-maskineri. Jeg liker derimot dårlig at milan har startet klatringen på tabellen og at de siden nyttår har sett sterke ut.. Alle vet også at milan i ligaen og europa er to forskjellige historier.. :)

 

Den norske supporterklubben www.acmilan.no melder også at deres andrekeeper Zeljko Kalac er tvilsom før kampen og at deres tredjekeeper Valerio Fiori dermed kanskje blir å finne mellom stengene.

 

Nei, er med en slags skrekkblandet fryd man ser fram til slike kamper, men tipper 2-1 til oss etter at milan putter et møkkamål på slutten..

 

COME ON YOU GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Deilige nyheter! Leit av van Persie ikke er tilbake, men det baner veit for Dudu som jeg tror kan bli en joker. Han har vært veldig god i europa i år. En annen som også hever seg i CL-kampene er Hleb. Disse to tror jeg vil bli nøkkelen i vårt offensive spill. Ade har faktisk ikke scort i CL, mens Fabregas tror jeg vil slite mot Gattusso. Duellen mellom Flamini og Kaka kommer til å være helt avgjørende for utfallet av kampen. Det at CLichy og Sagna er tilbake er et utrolig stort boost. Ikke nok med at de er mye bedre defensivt enn sine reserver, de er også utrolig viktige for det offensive spillet. Særlig Hleb er avhengig av en offensiv back for å briljere. Jeg føler meg utrolig trygg på seier. Nesten litt for trygg. Alt annet vil være en nedtur, og vi er nødt til å vinne for å komme videre. Tipper vi vinner 2- 0. Go gunners!!

 

Regner med dette laget:

--------Lehmann---------

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Cesc-Flamini-Hleb

-------Ade----Dudu-------

 

EDIT: En interessant artikell der vår kamp og Liverpool - Inter Milan blir sammenlignet! Håper dette er året for de spillende lagene!

 

Van Persie hadde aldri spilt uannsett han er alt for rusten til å spille mot Europas beste lag i Europa Cup.

 

Van Persie er så å si frisk men Wenger tar ingen sjangser uannsett, lar han gutten trene seg i form, han blir viktig til kampene vi har mot Man Utd og Chelsea borte seiner i ligan. :)

Link to comment
Share on other sites

De fleste av disse spillerene kunne helt sikkert ha spilt på lørdag hvis Wenger virkelig hadde prioritert denne kampen. Dette synes jeg ble ekstra dårlig skjult da han setter på Adebayor Flamini og Senderos 20 minutter før slutt.

 

Wengers holdning under kampen synes jeg også vitnet om at den kampen betydde lite i forhold til CL og PL.

 

Kampen i morgen blir særdeles spennende og jeg forventer ett skjerpet og aggresivt Arsenal mannskap sånn vi har blitt kjent med laget i år.

 

2-1 (desverre)

Link to comment
Share on other sites

De fleste av disse spillerene kunne helt sikkert ha spilt på lørdag hvis Wenger virkelig hadde prioritert denne kampen. Dette synes jeg ble ekstra dårlig skjult da han setter på Adebayor Flamini og Senderos 20 minutter før slutt.

 

Wengers holdning under kampen synes jeg også vitnet om at den kampen betydde lite i forhold til CL og PL.

 

Kampen i morgen blir særdeles spennende og jeg forventer ett skjerpet og aggresivt Arsenal mannskap sånn vi har blitt kjent med laget i år.

 

2-1 (desverre)

 

Regner med at det er bortemålet til Milan du frykter? Jeg tror vi kommer til å valse over Milan. Italia står for fall! 3-0 etter mål av Gallas, Fabregas og Adebayor!

Link to comment
Share on other sites

 

Regner med at det er bortemålet til Milan du frykter? Jeg tror vi kommer til å valse over Milan. Italia står for fall! 3-0 etter mål av Gallas, Fabregas og Adebayor!

 

Håper du får rett Helge;-)

Håper og tror det er et skikkelig revansjesugent Arsenallag idag.

Blir utrolig spennende nå.

Fullt hus på puben ikveld regner jeg med;-)

Link to comment
Share on other sites

Innerst inne sitter jeg med en typisk 3-0 følelse jeg også. Men når de følelsene kommer er nedturen ofte desto større.

 

Inter skremte i hvertfall ingen i går, 10 mann eller ikke. Kan vi drømme om en magisk kveld i Europa?

Skulle gitt høyre armen for å ha sett denne på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Merker meg at det er veldig stor optimisme her, og det er for all del bra det, men bare husk at det tross alt er et lag som har kommet til semifinale i tre av de tre seneste åra, og to av dem endte med finaleplas. Jeg prøver bare å si at denne kampen kommer til å bli veldig veldig vanskelig, så noe resultat er det ikke verdt å ta for gitt.

 

Jeg følger ikke så veldig godt med på Serie A, men har merket meg at formkurven til Milan peker opp, og har gjort det siden etter vinterpausen deres. Det virker som om de har fått på plass en trio med Kaka, Pato og Inzaghi det lukter mål av, så vi må være obs på farta og teknikken deres, i tillegg til at Inzaghi (regner mad at han spiller siden Ronaldo er skadd, eller blir det Gilardino?) ikke bør få komme til avslutningsmuligheter. Og dypt i midten har de en elegant Pirlo som serverer baller på sølvfat. Ser mange snakker om at Flamini må ta ut Kaka, men jeg tror nøkkelen blir å stoppe Pirlo, da ødelegger vi MYE av pasningsflyten deres og angrepstrioen deres vil nesten automatisk svekker ganske mye.

 

Fabregas i form ville være gull verdt i dag. Gutten har ikke prestert opp mot sitt beste på en stund nå, og mot Gattuso tror jeg han får det tøft. Men, det trodde jo også alle da han skulle møte Emerson og Vieira for noen år tilbake og, og alle husker jo hvordan det gikk den gang ;) Men det blir neppe enkelt å skape sjanser, forsvarsleddet deres er überutinert, og de vet nok like godt som oss at nærmest samtlige av våre offensive spillere løper fra dem lett, så jeg tror de vil legge seg veldig dypt, noe ala Inter i går, spesielt etter utvisningen. Om det blir en slik type kamp er det viktig at gutte prøver skudd fra 25 meter og innover, ryktene sier jo at 38 år gamle Fiori med tre kamper på de siste 9 åra trolig står, og selv om jeg tviler på at han gjør noen svak kamp, så er han nok såpass rusten at om han får mange skudd mot seg så vil den sitte til slutt. Det kan dessuten se ut til at begge våre backer stiller til start, og da det er viktig at de er med opp og kommer til innlegg, slik som de pleier. Adebayor han ta hvem som helst i lufta, så det er neppe noen dårlig ide med masse innlegg inn i boksen om det skulle butte imot.

 

Det virker som om vi er heldige med spillere som ble klare. Det laget jeg tror og håper vi får se blir da

 

::::::::::::::Lehmann::::::::::::::

::Sagna::Toure:::Gallas::Clichy::

::Eboue:::Flattuso:::Cesc:::Hleb::

::::::Adebayor:::::Eduardo::::::::

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

Lehmann

 

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

 

Eboue - Fabregas - Flamini - Hleb

 

Adebayor - Eduardo

 

Det er et bra lag du har satt opp der jaa;D Håper virkelig at Fabregas spiller opp mot sitt beste, og det er på tide at Eboue spiller bra igjen. Så på Africa Cup og Nations og da spilte han rævva i flere kamper!! :S

Men det må vel snu en dag, og forhåpentligvis blir det i dag!;D

2-0 til Arsenal, Adebayor og Gallas!!

 

Clichy, Sagna, Flamini og Ade er klar til kamp. Almunia er enda ute men vi klarer oss med Lehmann.

 

JA FOR FAEN!!!

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3168557,00.html

 

Det var deilig å høre ;)

Etter våre sidebackers begredelige innsats i helgen, så er det deilig å få tilbake Sagna og Clichy!!! :P

Og med en Adebayor som er fit for fight, så vet man aldri hva som skjer ;)

 

Italia står for fall! 3-0 etter mål av Gallas, Fabregas og Adebayor!

 

Kan leve med det!! :D

 

Det hadde vært digg!!!! :D

Men sjansen for at det skjer tror jeg nok ikke er så stor, men det er lov å håpe!!!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Lehmann(38)

Sagna(25) - Toure(26) - Gallas(30) - Clichy(22)

Eboue(24) - Fabregas(20) - Flamini(23) - Hleb(26)

Eduardo(24) - Adebayor(23)

 

Fiori(38)

Oddo(31) - Kaldaze(29) - Nesta(31) - Maldini(39)

Gattuso(30) - Pirlo(28) - Ambrosini(30)

Kaka(25) - Seedorf(31)

Inzaghi(34)

 

Totale alder: 281 år 346 år

Dette er trolig lagene som stiller idag. Maldini kunne vært faren til de fleste Arsenal spillerne.

 

Jeg er ikke særlig stolt over det Eboue har klart å prestere denne sessongen med masse stygge taklinger og etterslengere, jeg annser dette som en slags "siste" sjanse for ham, fra min side. Forundrer meg ikke om han respektløst begynner å kjefte opp hissige Gattuso.

 

Backene våre er forhåpentligvis tilbake, og de er kjempe viktige. Tørr nesten å påstå att vi har verdens beste back par. De er minst like viktige offansivt som de er deffansivt. Det er det som skaper forskjellen på et topplag og ett middelmådig lag.

 

Vil ikke si meg fornøyd med en 2-1 seier, vi bør nok vinne med to mål. Men vi skal ikke glemme hvor gode vi er på italiensk jord ;)

 

Come on you Gunners!!

Link to comment
Share on other sites

Almunia(38)

Sagna(25) - Toure(26) - Gallas(30) - Clichy(22)

Eboue(24) - Fabregas(20) - Flamini(23) - Hleb(26)

Eduardo(24) - Adebayor(23)

 

Fiori(38)

Oddo(31) - Kaldaze(29) - Nesta(31) - Maldini(39)

Gattuso(30) - Pirlo(28) - Ambrosini(30)

Kaka(25) - Seedorf(31)

Inzaghi(34)

 

Totale alder: 281 år 346 år

Dette er trolig lagene som stiller idag. Maldini kunne vært faren til de fleste Arsenal spillerne.

 

Jeg er ikke særlig stolt over det Eboue har klart å prestere denne sessongen med masse stygge taklinger og etterslengere, jeg annser dette som en slags "siste" sjanse for ham, fra min side. Forundrer meg ikke om han respektløst begynner å kjefte opp hissige Gattuso.

 

Backene våre er forhåpentligvis tilbake, og de er kjempe viktige. Tørr nesten å påstå att vi har verdens beste back par. De er minst like viktige offansivt som de er deffansivt. Det er det som skaper forskjellen på et topplag og ett middelmådig lag.

 

Vil ikke si meg fornøyd med en 2-1 seier, vi bør nok vinne med to mål. Men vi skal ikke glemme hvor gode vi er på italiensk jord ;)

 

Come on you Gunners!!

 

 

Du mener nok Lehmann, Hermes

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Som flere andre her mener, tror jeg også dette blir laget:

 

:::::Lehman::::::::::

 

Sagna:::::Gallas::::Toure:::::Clichy

 

Eboué:::::Fabregas:::::Flamini:::::Hleb

 

Dudu:::::Adebayor

 

 

Har en god følelse før denne kampen, i motsetning til det jeg hadde mot klovnene fra Old Toilet.

 

Jeg tror midtbanen blir avgjørende idag, og jeg håper virkelig Eboue har gått i seg selv nå. Vi kan ikke ha noen unødvendige utvisninger.

 

Vi vinner 3-1 ; mål av Ade og Dudu (2)

 

Lykke til gunners, gleder meg som en unge!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...