Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Orakelet: Ja jeg er stor. Jeg er også feig, så jeg foretrekker å gulve de jeg vet jeg tar :-)

Han har en teknikk som er helt fantastisk, men det betyr ikke at han blir en stjerne når han blir stor.

 

BE

 

Hehehe :P Da er vi av samme sort - jeg spiller dog innebandy og ikke fotball selv, og foretrekker i sette meg i respekt med å sende folk en flyvetur over vantet ved anledning ;)

 

Neida, helt klart ingen garanti for at han blir noen stjerne. Men han har en fordel, siden han behersker teknikk på dette nivået, så kan trenere evt. terpe på fotballforståelse, taktikk og skudd/pasnings ferdigheter. Denne teknikken er noe 16-18 åringer ville drepe for å ha.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Dette blir offtopic:

 

Jeg har aldri skjønt det gnålet om å ha engelske spillere. Kan noen forklare meg det (gjerne i en annen tråd)?

 

BE

 

I løpet av et par dager? -Det går nok ikke, for da har vel overgangsvinduet stengt seg...?

 

stenger 2 februar

 

BE

 

Hvem er det som kommer og stenger det?

 

Blatter

 

BE

 

Må vel tilbake til Henry sin tid for å finne en spiller som har "pissa" på motstanderne(Walcott gjør det jo av og til..), og nettopp det tror jeg Arshavin kommer til å gjøre.. Så deilig det hadde vert å kunne stille med Arshavin på HM i stedet for Denilson eller Eboue gang etter gang

 

men hvis det går i vasken, kan vi jo heller kjøpe han her..:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GRcLXJ6_bMo&feature=related

 

Ung og sikkert billig :P

 

Jeg merket at jeg faktisk ble litt provosert av den lille kødden der. Hadde jeg spilt mot ham på løkka hadde han fått en suser av en takling innen det hadde gått 5 minutter :-)

 

BE

 

Men du må innrømme det Elfen, han har en syk ballkontroll for alderen sin. Hvis han får videreutvikle seg, og kan konsentrere seg om fotballforståelse etc. nå fordi han allerede har teknikken... kan bli en fantastisk spiller!

 

Dessuten må ikke du store sterke mannen ta folk som er mindre enn deg ;)

 

Vet du hvor gammel Arshavin er?

Link to comment
Share on other sites

Dette blir offtopic:

 

Jeg har aldri skjønt det gnålet om å ha engelske spillere. Kan noen forklare meg det (gjerne i en annen tråd)?

 

BE

 

I løpet av et par dager? -Det går nok ikke, for da har vel overgangsvinduet stengt seg...?

 

stenger 2 februar

 

BE

 

Hvem er det som kommer og stenger det?

 

Blatter

 

BE

 

Må vel tilbake til Henry sin tid for å finne en spiller som har "pissa" på motstanderne(Walcott gjør det jo av og til..), og nettopp det tror jeg Arshavin kommer til å gjøre.. Så deilig det hadde vert å kunne stille med Arshavin på HM i stedet for Denilson eller Eboue gang etter gang

 

men hvis det går i vasken, kan vi jo heller kjøpe han her..:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GRcLXJ6_bMo&feature=related

 

Ung og sikkert billig :P

 

Jeg merket at jeg faktisk ble litt provosert av den lille kødden der. Hadde jeg spilt mot ham på løkka hadde han fått en suser av en takling innen det hadde gått 5 minutter :-)

 

BE

 

Men du må innrømme det Elfen, han har en syk ballkontroll for alderen sin. Hvis han får videreutvikle seg, og kan konsentrere seg om fotballforståelse etc. nå fordi han allerede har teknikken... kan bli en fantastisk spiller!

 

Dessuten må ikke du store sterke mannen ta folk som er mindre enn deg ;)

 

Vet du hvor gammel Arshavin er?

 

Arsavin er 27, men jeg tror nok han mente den lille gutten som er på youtube filmen ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette blir offtopic:

 

Jeg har aldri skjønt det gnålet om å ha engelske spillere. Kan noen forklare meg det (gjerne i en annen tråd)?

 

BE

 

I løpet av et par dager? -Det går nok ikke, for da har vel overgangsvinduet stengt seg...?

 

stenger 2 februar

 

BE

 

Hvem er det som kommer og stenger det?

 

Blatter

 

BE

 

Må vel tilbake til Henry sin tid for å finne en spiller som har "pissa" på motstanderne(Walcott gjør det jo av og til..), og nettopp det tror jeg Arshavin kommer til å gjøre.. Så deilig det hadde vert å kunne stille med Arshavin på HM i stedet for Denilson eller Eboue gang etter gang

 

men hvis det går i vasken, kan vi jo heller kjøpe han her..:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GRcLXJ6_bMo&feature=related

 

Ung og sikkert billig ;)

 

Jeg merket at jeg faktisk ble litt provosert av den lille kødden der. Hadde jeg spilt mot ham på løkka hadde han fått en suser av en takling innen det hadde gått 5 minutter :-)

 

BE

 

Men du må innrømme det Elfen, han har en syk ballkontroll for alderen sin. Hvis han får videreutvikle seg, og kan konsentrere seg om fotballforståelse etc. nå fordi han allerede har teknikken... kan bli en fantastisk spiller!

 

Dessuten må ikke du store sterke mannen ta folk som er mindre enn deg ;)

 

Vet du hvor gammel Arshavin er?

 

Arsavin er 27, men jeg tror nok han mente den lille gutten som er på youtube filmen :P

 

My mistake! :P

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...andrei-arshavin

 

Wenger sier at man ikke skal snakke så mye, men han forteller vel ganske mye med kommentarer som nevnt i linken over.

 

Wenger snakker omtrent som om vi har signert han.

Jeg er optimist og vil tro at overgangen er i boks! (det sies at brent barn skyr ilden, men jeg ofrer inn i frammene igjen)

Link to comment
Share on other sites

Det som er totalt annerledes denne gangen, er at Wenger har snakket med Arsenal.com. Og han har snakket på en måte som kan tolkes dithen at han så godt som er klar. Wenger snakker aldri om ting som er under forhandlinger, men nå åpner han plutselig på lokket og snakker om hva han synes om spilleren.

 

Jeg ble plutselig optimist selv også...

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner denne saken å ta form. Om gutten i skrivende stund befinner seg på et fly, ja da bør det meste være i boks. Håper på et gjennombrudd i dag slik at konjakkflaska kan åpnes. :thumbsup:

 

Arshavin, we will sing his name,

He’ll score the goals to win the game

The Tottenham tried to sign him, don’t you know

He ‘s quicker than the speed of light

Arshavin is a real delight…

So Gooners let me hear you sing Arshaa-vin!

Oh Arshavin Oh Arshavin

Oh Arshavin

Oh Arshaaaaaa-vin

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner denne saken å ta form. Om gutten i skrivende stund befinner seg på et fly, ja da bør det meste være i boks. Håper på et gjennombrudd i dag slik at konjakkflaska kan åpnes. :thumbsup:

 

Arshavin, we will sing his name,

He’ll score the goals to win the game

The Tottenham tried to sign him, don’t you know

He ‘s quicker than the speed of light

Arshavin is a real delight…

So Gooners let me hear you sing Arshaa-vin!

Oh Arshavin Oh Arshavin

Oh Arshavin

Oh Arshaaaaaa-vin

Fin sang det der, Med den kjente "halleluja" melodien.

Link to comment
Share on other sites

Han blir nok presentert før kampen i dag skal dere se :thumbsup:

Wenger hadde vel en kommentar om at han skulle være klar før kampen i dag.....

Wenger vi i så fall stå frem som en glitrende regissør. En lang adventstid før den store festen. Han vet at dette er en signering alle, sikkert noen unntak, tilhengere vil sette stor pris på.

Tenk det løftet det ville blitt på Emirates i ettermiddag om vi kunne fått en markering på banen før kampen.

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig det skjer noe nå, Arshavin hadde vært perfekt.. ser for meg denne midten.

 

nasri, fab, song, arshavin med supersubs når motstanderen får trøtte ben(denilson,DIABY,WALCOTT,ROSICKY, og eboue når vi møter mer ofensive lag) :P :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Han blir nok presentert før kampen i dag skal dere se :thumbsup:

Wenger hadde vel en kommentar om at han skulle være klar før kampen i dag.....

 

Wenger sa vel egentlig at han ville at det skulle være avklart før avspark i dag. En aldri så liten forskjell :P

Link to comment
Share on other sites

Han blir nok presentert før kampen i dag skal dere se :thumbsup:

Wenger hadde vel en kommentar om at han skulle være klar før kampen i dag.....

 

Wenger sa vel egentlig at han ville at det skulle være avklart før avspark i dag. En aldri så liten forskjell :P

http://www.sport.co.uk/news/Football/13574...urs_exodus.aspx

Rykter som sier at det vil gå til siste minutt før presentasjon.

Men klokere med en kunngjøring om mulig forut for dagens kamp.

Er AA i Londen og på vei til Emirates?

Link to comment
Share on other sites

Han blir nok presentert før kampen i dag skal dere se :thumbsup:

Wenger hadde vel en kommentar om at han skulle være klar før kampen i dag.....

 

Wenger sa vel egentlig at han ville at det skulle være avklart før avspark i dag. En aldri så liten forskjell :P

http://www.sport.co.uk/news/Football/13574...urs_exodus.aspx

Rykter som sier at det vil gå til siste minutt før presentasjon.

Men klokere med en kunngjøring om mulig forut for dagens kamp.

Er AA i Londen og på vei til Emirates?

leste det der i sta jeg å, men tok det med en smule ironi..

 

før kampen i dag tipper jeg

 

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zo...r-arsenal-talks

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...