Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...ll-not-be-broke

 

“The players who come in here are all on our wage structure or they do not come in,” he said. “It’s as simple as that. Nobody will come in above the highest level we have here."

 

 

Noen som vet hva "highest level" er?

 

Fabregas ligger vel på rundt £100.000 pr. uke såvidt jeg kan huske å ha lest noen steder. Antar at dette er highest level.

 

I mine øyne, er det uaktuelt at Arshavin skal tjene like mye som Fabregas, som har vært i klubben i 5 år, og har prestert på meget høyt nivå fra første stund. Jeg mener faktisk £70.000,- er grensen, og at vi ikke burde gå noe høyere enn det. Så får klubben eventuelt tilby en lønnsøkning når han har bevist litt med kanonen på brystet

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Kan være rett at Fabregas er best betalt nå. Iallefall april 08 som jeg fant var Gallas den best betalte i klubben med 4,380,000.00 EUR (4,051,796.10 GBP). Ca 800 000 kr i uken :P

Jeg hadde gladelig vært fornøyd med 800.000 fordelt på 2 år. :P

Ja, men så er ikke du fotballstjerne heller ;)

 

Skjønner jo at spillere gjerne vil ha godt betalt, men at de skal be om slike syke lønninger er egentlig bare helt på tryne! De får gjøre det de synes er gøyest i verden, nettopp spille fotball hver eneste dag om de ikke er skadet/syke og får betalt for det! Nei, jeg støtter vår klubbs lønningspolitikk og håper fotballspillere snart skjønner dette. De er jo tross alt noen av de heldigste personene i verden!

Link to comment
Share on other sites

Kan være rett at Fabregas er best betalt nå. Iallefall april 08 som jeg fant var Gallas den best betalte i klubben med 4,380,000.00 EUR (4,051,796.10 GBP). Ca 800 000 kr i uken :P

Jeg hadde gladelig vært fornøyd med 800.000 fordelt på 2 år. :)

Ja, men så er ikke du fotballstjerne heller ;)

 

Skjønner jo at spillere gjerne vil ha godt betalt, men at de skal be om slike syke lønninger er egentlig bare helt på tryne! De får gjøre det de synes er gøyest i verden, nettopp spille fotball hver eneste dag om de ikke er skadet/syke og får betalt for det! Nei, jeg støtter vår klubbs lønningspolitikk og håper fotballspillere snart skjønner dette. De er jo tross alt noen av de heldigste personene i verden!

Simbad, du støtter vår klubbs lønnspolitikk. Kan du forklare meg litt om den? Slik som jeg har forstått det så er vi helt i lønnstoppen i england. Dersom vi ikke betaler stjernene himla godt så betyr vel det av vi betaler de som ikke er store stjerner for bra?

Jeg skjønner iallefall ikke vår lønnspolitikk.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

BE.

Du kan på en måte kalle det en slags "kommunistisk" lønnspolitikk. Det skal ikke være for stor strekk i lønningene når det gjelder spillerne i førstelagstroppen. Men vi lønner likevel bra, og dermed heves gjennomsnittet på en måte jeg mener er riktig. Mener det blir feil at én spiller skal lønnes superbra, mens andre som også(!) er en del av førstelagstroppen skal lønnes "dårlig", hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Kan si det slik: I et samfunn mener jeg det er feil at feks leger skal lønnes veldig bra, mens en fagarbeider som feks en snekker skal lønnes "dårlig". Sånn som det er i Norge er strekket i lønninger mellom disse to yrkene altfor stor. Hvem er det som holder samfunnet oppe? Begge to på hver sin måte selvfølgelig, men som sagt mener jeg forskjellen i lønninger er altfor stor.

 

Både Eboue og RvP er viktige for klubben vår på hver sin måte. Om du vil det eller ei, den ene er en viktig offensiv 1.lagsspiller mens den andre er mer en dyktig squadplayer. Den ene en målscorer, den andre en viktig ballvinner og defensiv bidragsyter.

 

Selvfølgelig mener jeg ikke at de skal lønnes helt likt, men at den ene ikke bør kunne bli lønnet med 100 000 i uka, og den andre kun med 1000 i uka... (litt satt på spissen, men tror du skjønner poenget..)

 

Det er fortsatt ikke en perfekt lønnspolitikk det Arsenal har, men jeg mener den er bedre enn den mange andre klubber har...

Link to comment
Share on other sites

BE.

Du kan på en måte kalle det en slags "kommunistisk" lønnspolitikk. Det skal ikke være for stor strekk i lønningene når det gjelder spillerne i førstelagstroppen. Men vi lønner likevel bra, og dermed heves gjennomsnittet på en måte jeg mener er riktig. Mener det blir feil at én spiller skal lønnes superbra, mens andre som også(!) er en del av førstelagstroppen skal lønnes "dårlig", hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Kan si det slik: I et samfunn mener jeg det er feil at feks leger skal lønnes veldig bra, mens en fagarbeider som feks en snekker skal lønnes "dårlig". Sånn som det er i Norge er strekket i lønninger mellom disse to yrkene altfor stor. Hvem er det som holder samfunnet oppe? Begge to på hver sin måte selvfølgelig, men som sagt mener jeg forskjellen i lønninger er altfor stor.

 

Både Eboue og RvP er viktige for klubben vår på hver sin måte. Om du vil det eller ei, den ene er en viktig offensiv 1.lagsspiller mens den andre er mer en dyktig squadplayer. Den ene en målscorer, den andre en viktig ballvinner og defensiv bidragsyter.

 

Selvfølgelig mener jeg ikke at de skal lønnes helt likt, men at den ene ikke bør kunne bli lønnet med 100 000 i uka, og den andre kun med 1000 i uka... (litt satt på spissen, men tror du skjønner poenget..)

 

Det er fortsatt ikke en perfekt lønnspolitikk det Arsenal har, men jeg mener den er bedre enn den mange andre klubber har...

 

Dette er bare tull Simbad. Selvfølgelig er det ikke en lønnspolitikk i Arsenal som tilsier at de "mindre" gode er overbetalte og stjernene er underbetalte. Dette ville jo føre til at alle stjernene forlot oss fortere enn svint og de såkalte squadplayers ble værende. Dessuten vil det føre til at ingen nye stjerner kommer til oss.

 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Enig med ben elfen, men jeg tror Simbad er inne på noe. Vi lønner selvsagt ikke Bischoff like godt som Fabregas, men vi har en mer balansert lønningspolitikk der de fleste ligger på et gjennomsnitt. At Fabregas, van Persie osv ikke skulle tjent bedre enn squadplayerne ville jo vært galskap.

Link to comment
Share on other sites

BE.

Du kan på en måte kalle det en slags "kommunistisk" lønnspolitikk. Det skal ikke være for stor strekk i lønningene når det gjelder spillerne i førstelagstroppen. Men vi lønner likevel bra, og dermed heves gjennomsnittet på en måte jeg mener er riktig. Mener det blir feil at én spiller skal lønnes superbra, mens andre som også(!) er en del av førstelagstroppen skal lønnes "dårlig", hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Kan si det slik: I et samfunn mener jeg det er feil at feks leger skal lønnes veldig bra, mens en fagarbeider som feks en snekker skal lønnes "dårlig". Sånn som det er i Norge er strekket i lønninger mellom disse to yrkene altfor stor. Hvem er det som holder samfunnet oppe? Begge to på hver sin måte selvfølgelig, men som sagt mener jeg forskjellen i lønninger er altfor stor.

 

Både Eboue og RvP er viktige for klubben vår på hver sin måte. Om du vil det eller ei, den ene er en viktig offensiv 1.lagsspiller mens den andre er mer en dyktig squadplayer. Den ene en målscorer, den andre en viktig ballvinner og defensiv bidragsyter.

 

Selvfølgelig mener jeg ikke at de skal lønnes helt likt, men at den ene ikke bør kunne bli lønnet med 100 000 i uka, og den andre kun med 1000 i uka... (litt satt på spissen, men tror du skjønner poenget..)

 

Det er fortsatt ikke en perfekt lønnspolitikk det Arsenal har, men jeg mener den er bedre enn den mange andre klubber har...

 

Dette er bare tull Simbad. Selvfølgelig er det ikke en lønnspolitikk i Arsenal som tilsier at de "mindre" gode er overbetalte og stjernene er underbetalte. Dette ville jo føre til at alle stjernene forlot oss fortere enn svint og de såkalte squadplayers ble værende. Dessuten vil det føre til at ingen nye stjerner kommer til oss.

 

 

BE

 

Lønnssystemet vårt er noe alà dette ja. Det har blitt sagt før fra klubbledelsen. En mer "jevn" lønn til alle spillere. Men enkelte stjerner som tjener mer har man selvsagt.

Link to comment
Share on other sites

Dette er bare tull Simbad. Selvfølgelig er det ikke en lønnspolitikk i Arsenal som tilsier at de "mindre" gode er overbetalte og stjernene er underbetalte. Dette ville jo føre til at alle stjernene forlot oss fortere enn svint og de såkalte squadplayers ble værende. Dessuten vil det føre til at ingen nye stjerner kommer til oss.

 

 

BE

Nei, det er ikke bare tull. Og jeg sa jeg satte det veldig på spissen. Om du da ikke skjønte hva jeg mente får du heller innrømme det. Og ja, hadde Arsenal hatt en slik lønnspolitikk ville vi slitt enda mer. Men det er veldig stor forskjell på å overbetale de som er stjerner og underbetale de som er "mindre gode". Da hadde vi ikke hatt noe som helst bredde i stallen for da hadde squadplayerne forlatt oss. Da ville vi hatt en veldig god første-ellever, men en elendig stall.

Nå har vi slitt en del med nettopp bredden i stallen, men det er fordi klubben har valgt en ungdomspolitikk som har ført til at squadplayerene våre som regel er veldig unge.

Link to comment
Share on other sites

BE.

Du kan på en måte kalle det en slags "kommunistisk" lønnspolitikk. Det skal ikke være for stor strekk i lønningene når det gjelder spillerne i førstelagstroppen. Men vi lønner likevel bra, og dermed heves gjennomsnittet på en måte jeg mener er riktig. Mener det blir feil at én spiller skal lønnes superbra, mens andre som også(!) er en del av førstelagstroppen skal lønnes "dårlig", hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Kan si det slik: I et samfunn mener jeg det er feil at feks leger skal lønnes veldig bra, mens en fagarbeider som feks en snekker skal lønnes "dårlig". Sånn som det er i Norge er strekket i lønninger mellom disse to yrkene altfor stor. Hvem er det som holder samfunnet oppe? Begge to på hver sin måte selvfølgelig, men som sagt mener jeg forskjellen i lønninger er altfor stor.

 

Både Eboue og RvP er viktige for klubben vår på hver sin måte. Om du vil det eller ei, den ene er en viktig offensiv 1.lagsspiller mens den andre er mer en dyktig squadplayer. Den ene en målscorer, den andre en viktig ballvinner og defensiv bidragsyter.

 

Selvfølgelig mener jeg ikke at de skal lønnes helt likt, men at den ene ikke bør kunne bli lønnet med 100 000 i uka, og den andre kun med 1000 i uka... (litt satt på spissen, men tror du skjønner poenget..)

 

Det er fortsatt ikke en perfekt lønnspolitikk det Arsenal har, men jeg mener den er bedre enn den mange andre klubber har...

 

Dette er bare tull Simbad. Selvfølgelig er det ikke en lønnspolitikk i Arsenal som tilsier at de "mindre" gode er overbetalte og stjernene er underbetalte. Dette ville jo føre til at alle stjernene forlot oss fortere enn svint og de såkalte squadplayers ble værende. Dessuten vil det føre til at ingen nye stjerner kommer til oss.

 

 

BE

 

Er vel ikke noe som heter underbetalt om man får ca £70000 i uka? Det er langt over gjennomsnittet.....

Arsenal har en mer lik lønnspolitikk for stallen, der man skal slippe de enorme forksjellene fra de mest betalte til de minst betalte. Arsenal ser at hele laget har sine oppgaver for at laget skal dra i samme retning, og da belønner de så godt de kan deretter. Det vil selvsagt finnes noen som får en høyere lønn enn andre, men langt ifra like stort sprang som f.eks City.

Robinho tjener vel sikkert 6 ganger så mye som Ireland(kanskje mer?), men samtidig er Ireland en viktig brikke i laget. Dette mener jeg gir feil signaler for et lag som skal dra lasset sammen, og det blir liksom å gå noen år tilbake i tid, da 2 klassespillere i laget tjente nesten like mye som de 9 andre........

 

Jeg synes det er bra at Arsenal prøver å være mest mulig rettferdige i et lønnsystem, så man slipper de enorme forskjellene. Det gir signaler om at man setter pris på alle i klubben, og at man verdsetter et lag og ikke to av de største-

Link to comment
Share on other sites

Da har vi fått mye informasjon rundt vårt lønnssystem, men vi må tilbake til trådens sak:

 

http://www.sport.co.uk/news/Football/13405...s_unlikely.aspx

 

Virker her som om noen, AA, mener klubbene ikke er enige, noe vi vel alle har hatt en forståelse av var avklart. Det er nå bare noen dager igjen av overgangsvinduet. Kommer han ikke nå er det vel ikke sannsynlig han kommer til sommeren heller.

Link to comment
Share on other sites

Da er det bare å krysse armer og bein for at denne handelen spikres asap. I kamp etter kamp skriker laget etter kreative krefter. Blir skremt hvis ikke Wenger har oppdaget dette og hvis han ikke kjøper inn noe nytt. Arshavin kan være et greit sted å starte.

 

Blir for dumt når man snakker om comebacket Rosicky, Walcott og Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

ÅÅÅ, som vi trenger Arshavin.. Hele laget skriker etter kreativitet, og for 100`de gang: DENILSON ER INGEN HØYRE MIDTBANE SPILLER!!

 

Hvis ikke Wenger har skjønt det etter å ha sett kampen i dag, begynner jeg virkelig å lure på hans dømmekraft.. VI TRENGER ARSHAVIN!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Det bør nok vurderes snart at man må bryte litt mht innkjøps politikken ja! Arshavin vil nok løse en del problemer men Wenger har fortsatt mye å gjøre med dette laget! De fleste her ville nok vært bra snar å sette opp en midtbane med Arshavin, Nasri, Song og Vela. Men Wenger ville sikkert ikke brukt Arshavin så mye med en gang da han virker meget bestemt på å kjøre med Diaby. Denilson og Eboue uansett prestasjoner og alternativer.. Jeg tror mye kan gjøres med den stallen vi har per dags dato men da trenger man en nådeløs og handlesterk manager, noe vi ikke har desverre. Lite hjelper det at man har "gubbe" gjengen på sytrerommet heller som nikker og snubler etter i samme stil.

Skulle vi fått Arshavin så ville det gitt et utrolig løft på suporterne(hørt at de er viktige..) Han ville også forhåpentligvis fyrt de andre spilleren litt opp og endelig så kunne man forhåpentligvis fått en som klarer å sette litt fart fremover. For hvis vi kan finne en som kan skape litt mer så vil kanskje spillere som Van Persie, Adebayor og Nasri komme til flere sjanser enn det de får i dag. Føles nesten som man kan ramse side opp og side ned med hva som kan komme bra ut av en Arshavin handel, så vi får nå bare håpe at arsenal bryter banken og gjør det som må til for å signere han, for å gamble med "kroner" nå ser ut som det vil koste oss MYE mer hvis vi ikke gjør det!

Bare tenk dere en kant duo med Arshavin og Walcott?!

Link to comment
Share on other sites

Ser faktisk ikke noen spillere vi trenger mer enn Arshavin akkurat nå. En gjennombruddshissig kant/spiss med glimrende teknikk, god pasningsfot og nese for mål. Folk snakker om stoppere og def.midt men jeg mener det ikke er det de største problemene ligger. Har ikke sett maken til passivt og planløst angrepsspill fra Arsenal's side som i år. Pasningsfeil på pasningsfeil, ikke antydning til kontringsspill og altfor få mål. Så få inn Andrei Arshavin, for guds skyld! Hadde gitt et kjempesignal til konkurrenter, fans og ikke minst spillere som Fab og vP om at vi er en klubb med ambisjoner!

 

Mener forøvrig Wenger's uttalelser om at Rosicky, Fab, Dudu og Theo's retur vil være som nye signeringer er greit, men tenker han ikke at innen den tid kan CL-plassen allerede være borte? :(

Link to comment
Share on other sites

Kjøper vi ikke Arshavin, kan Wenger tre av.

 

Takk for flotte minner. Noe mer enn det er det ikke pr dags dato.

 

Som om jeg skulle ha sagt det selv!

Hvis ikke han går selv, så må noen gi ham litt medfart ut døren.

 

 

 

Jeg er med på at Wengers posisjon i Arsenal kan (og skal) diskuteres. MEN hvordan kan dere vite at det er pga Wenger at en eventuell Arshavin overgang går i vasken? Er dere sikre på at det er nettopp Wenger som setter overganssummer og bestemmer lønningene? Det er ikke det vettu. Dette er det helt og holdent styret som bestemmer. Wenger er i så måte bare ei nikkedukke som må forholde seg innenfor de rammene Arsenal bestemmer.

Wenger har identifisert den/de spillerne han ønsker, så er det opp til Fiszmann/Frier/Gadzisis &co som forhandler pris.

 

Hvor lenge tror dere Wenger hadde hatt jobb i Arsenal hvis han gikk i mot styret?

 

Uansett, det er lys i tunnellen:

 

http://www.arsenal-world.co.uk/news/loadne...=TMNW&id=429532

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...