Jump to content

2007.12.16 Chelsea H


sandis

Recommended Posts

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Faen i HÆÆÆÆÆÆLVTE!!

De var ikke offside... Synest vertfall jeg. Skulle telt det målet til RvPersie

 

Frykter et baklangs. Sorry folkens.......

 

 

Der gjorde nå cech opp igjen for tabben, to utrulige redninger! Nå kunne vi slått inn siste spiker!!

 

Ade putter ,anulert igjen.

shava hadde også en god mulighet inni mellom der!

 

 

Frispark i veldig farlig posisjon for chelsea.....

Link to comment
Share on other sites

Hva holder de på med??????????????????

 

Hvordan kan men bomme på noe sånn Fabregas!?

'

Men det gjør ikke noe! Vi vant, Cashly skulle vert utvist, slo til Fabregas. Håper FA tar saken videre.

 

Fabregas skulle hatt rødt kort der! Og for å si det rett ut, denne kampen vant vi ikke fortjent! Her kunne det endt med veldig mye rart. Men, vi vant og befester posisjonen i tet. Det er utrolig sterkt gjort! Nå spørs det om vi klarer Spurvene. Det blir ikke bare enkelt. :P

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAAAA!!!!!! :P

 

Deilig at Cesc knuste Cunt på slutten der..! Men fekk ikkje Cunt gult..?? var vel et slags strupetak..?

 

Trur ikke dommeren fekk med seg slaget til cashly, noe som er bra for da kan FA ta det videre. Nesten så den taklingen var vert et gult kort til Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

At målet til Ade på slutten der ikke ble godkjent må ha vært 2000-tallets verste dommeravgjørelse. Men vi vant og det gjorde EKSTRA godt etter at manutd flaksa til seg 3 poeng tidligere i dag.

 

Hvorfor ble Ade sitt mål annulert?

 

min MOM blir Gallas/Almunia :P

 

edit: jeg så det nå, den situasjonen kan bli diskutert, men vi vant hvertfall :P

Link to comment
Share on other sites

Hva holder de på med??????????????????

 

Hvordan kan men bomme på noe sånn Fabregas!?

'

Men det gjør ikke noe! Vi vant, Cashly skulle vert utvist, slo til Fabregas. Håper FA tar saken videre.

 

Fabregas skulle hatt rødt kort der! Og for å si det rett ut, denne kampen vant vi ikke fortjent! Her kunne det endt med veldig mye rart. Men, vi vant og befester posisjonen i tet. Det er utrolig sterkt gjort! Nå spørs det om vi klarer Spurvene. Det blir ikke bare enkelt. :P

Vil ikke si vi vant ufortjent, greit nok at chelsea hadde en del sjangser... MEN det hadde vi òg! Og vi putta ballen i mål til og med!

Link to comment
Share on other sites

Hva holder de på med??????????????????

 

Hvordan kan men bomme på noe sånn Fabregas!?

'

Men det gjør ikke noe! Vi vant, Cashly skulle vert utvist, slo til Fabregas. Håper FA tar saken videre.

 

Fabregas skulle hatt rødt kort der! Og for å si det rett ut, denne kampen vant vi ikke fortjent! Her kunne det endt med veldig mye rart. Men, vi vant og befester posisjonen i tet. Det er utrolig sterkt gjort! Nå spørs det om vi klarer Spurvene. Det blir ikke bare enkelt. :P

Vil ikke si vi vant ufortjent, greit nok at chelsea hadde en del sjangser... MEN det hadde vi òg! Og vi putta ballen i mål til og med!

 

Hele tre ganger...det nærmeste Chelsea kom var når Schev løp/hoppa inn i mål :P

Link to comment
Share on other sites

Hva holder de på med??????????????????

 

Hvordan kan men bomme på noe sånn Fabregas!?

'

Men det gjør ikke noe! Vi vant, Cashly skulle vert utvist, slo til Fabregas. Håper FA tar saken videre.

 

Fabregas skulle hatt rødt kort der! Og for å si det rett ut, denne kampen vant vi ikke fortjent! Her kunne det endt med veldig mye rart.

Neivel... Følte vi hadde alt som kan kalles spill og posession der ute idag, muligens bortsett fra de siste 10 minuttene hvor Chelsea var voldsomt aggresive. Greit, de fikk til 2 farlige sjanser, men så hadde vi tross alt 2 annulerte mål.

 

Jeg synes hvert fall det var fortjent seier så til de grader, men men. Uansett deilig med 3 poeng!

Link to comment
Share on other sites

Satan for noen redninger Cech hadde! Kunne fort hatt noen mål til, men det kunne Chelsea og hadde det ikke vært for banens beste spiller: ALMUNIA! Rett og slett en vegg der i dag. Ga vel en litt unødvendig retur, men ellers 3 klasseredninger(hvis jeg ikke husker riktig) og han holdt to av dem! Ellers syns jeg det er litt synd Fab har blitt en sånn råttass på banen. Liker ikke at han hisser seg opp så mye, og noen taklinger var stygge!

Syns faktisk Cole ble behandlet som en boksesekk utpå der, hva for en takling var det cesc??? Syns rett og slett det er patetisk å gå etter Cole på de måtene gjort utenpå banen.

 

Uansett drit happy for seier i dag

Link to comment
Share on other sites

Deilig med seier! Gallas er klasse! :P

 

Første annulerte målet vårt mot slutten var offside, så det var greit. Det andre syns jeg kunne gått, men forstår også at det ble annulert. Allikevel ganske frustrerende at det blir blåst annulering, fordi det var rimelig nervepirrende der på slutten. hehe.. :P

 

Uansett, seier og det er det viktigste! Fantastisk kamp av alle mann!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...