Jump to content

2007.12.16 Chelsea H


sandis

Recommended Posts

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Dommeren var helt tragisk dårlig, Chelsea ble favorittsert av dommeren til de grader.

 

Chelsea fikk så og si alle innkasta som ble etter dueller, Å frarøve arsenal 2-0 var helt tragisk.

 

Så jo tydelig ut som dommeren ville at Chelsea skulle klare 1-1

 

Rosicky lå hårfint på linje og der kunne dommeren latt Arsenal få 2-0 da Van Persie skorte.

 

Men nei da ikke lett når man skulle tro dommeren var bestukket av russiske rubler :angry:

 

Men det som tok kaka var da Adebayore river seg løs fra Ben-Haim som tydelig holder godt tak i han.

 

At Ben-Haim detter bakover er jo for han mister take i Adebayore kom seg løs.

 

Makan til idiotisk dømming skal du lete lenge etter.

 

Tror nesten alle på fotball pubben skulle klikke.

 

Bedre ble jo ikke at dommeren legger til 5 min, lenge siden jeg har sett en kamp det har blitt lagt til så mye.

 

Mikel fikk ikke en drit da han smekker albuen i Cesc som er på vei avlene i gjenom etter at Cole grisetakling på Eboue.

 

Pluss idioten Cole som slår Cecs mitt i tryne, greit gulkort på Cecs men det er direkte rød på Cole.

 

Nei Chelsea slapp billig unna syns jeg dommeren var etter min mening helt ræva.

 

At slike dommere for dømme toppkamper er en stor skam.

 

Terry som hopper inn med sakse takling på en liggene Cecs, bare flaks at Makelele hopper opp, ellers kunne det gått virkelig ille spør du meg.

 

Makelele tar jo den værste støyten flaks for Cecs som ligger bak at han ikke ble teffi slik som Terry hadde tenkt :angry:

 

Ikke bare prøver han å frarøve Arsenal sieren men deler ikke ut de korten han burde gjort.

 

Feig dømming til de grader, like feig dømming som Chelsea fikk da de møte Liverpool borte.

 

Den dommeren ble staffa av FA i etter tid, hva er det med at Chelsea blir så favorisere av dommeren?

 

Nei få en rettferdig dommer i slike kamper spør du meg.

 

 

Tøys og vas fra ende til annen.

Link to comment
Share on other sites

(...)

Ellers syns jeg det er litt synd Fab har blitt en sånn råttass på banen. Liker ikke at han hisser seg opp så mye, og noen taklinger var stygge!

(...)

 

Vi spelar i ligaen som går under namnet; den tøffaste ligaen i verden. Hvis vi ikkje skal oppretthalde ein viss aggressivitet, eller skal mæle som pusekattar heile kampen trur eg vi blir spist levande av lag som Derby som har -33 i målskilnad, ja til og med Spu*s vil ha ein kjangs da!

 

Hvor skrev jeg mæle som pusekatter? Siste taklinga til Fab var vel rødt(samma med Cole), mye unødvendig krangling med dommeren og. Men for all del, kan spille hardt for min del bare det ikke ender i kort.

Link to comment
Share on other sites

(...)

Ellers syns jeg det er litt synd Fab har blitt en sånn råttass på banen. Liker ikke at han hisser seg opp så mye, og noen taklinger var stygge!

(...)

 

Vi spelar i ligaen som går under namnet; den tøffaste ligaen i verden. Hvis vi ikkje skal oppretthalde ein viss aggressivitet, eller skal mæle som pusekattar heile kampen trur eg vi blir spist levande av lag som Derby som har -33 i målskilnad, ja til og med Spu*s vil ha ein kjangs da!

 

Hvor skrev jeg mæle som pusekatter? Siste taklinga til Fab var vel rødt(samma med Cole), mye unødvendig krangling med dommeren og. Men for all del, kan spille hardt for min del bare det ikke ender i kort.

nei du skreiv ikkje det, men eg skreiv det for å poengtere :angry: Er einig at det er unødvendig å krangle med domaren og komme med grisetaklinger osv, men man kan ikkje forvente at spelarane ikkje skal være gira og ha litt temperament. Det høyrer med i slike toppoppgjør meiner eg, da mange følelser er i sving og mykje står på spel. Det var det eg meinte. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Mye diskusjoner om dommeren her ser jeg. Det må sies at det var en vanskelig kamp å dømme. Synes Wiley gjorde en brukbar jobb, men enkelte situasjoner vurderte han feil.

- Syns Terry skulle hatt direkte rødt når han tar sats for å hoppe med knottene først i en liggende Cesc.

- Syns målet til Ade var OK. Fair duell.

- Soleklart gult for professional foul av Mikel på Cesc når J. Cole fikk det.

 

Når det gjelder våre gule kort, så syns jeg de er riktige. Eboue sitt er nok oransj, men syns ikke det er rødt. Syns også det var greit å ta de gule som kom. Ser det nevnes ufint spill, men mener det er viktig at vi viser at vi ikke er der for å få juling. Eneste taklingen jeg "angrer" er igrunn Cesc sin på A-Hole på overtid. Syns den var unødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Mye diskusjoner om dommeren her ser jeg. Det må sies at det var en vanskelig kamp å dømme. Synes Wiley gjorde en brukbar jobb, men enkelte situasjoner vurderte han feil.

- Syns Terry skulle hatt direkte rødt når han tar sats for å hoppe med knottene først i en liggende Cesc.

- Syns målet til Ade var OK. Fair duell.

- Soleklart gult for professional foul av Mikel på Cesc når J. Cole fikk det.

 

Når det gjelder våre gule kort, så syns jeg de er riktige. Eboue sitt er nok oransj, men syns ikke det er rødt. Syns også det var greit å ta de gule som kom. Ser det nevnes ufint spill, men mener det er viktig at vi viser at vi ikke er der for å få juling. Eneste taklingen jeg "angrer" er igrunn Cesc sin på A-Hole på overtid. Syns den var unødvendig.

 

Eneste som er ''synd'' med det er at Cesc drar på seg kort!

At Cashley får noen ufine taklinger er bare deilig å se på! Nyter hver eneste!

Link to comment
Share on other sites

Alle har sine meninger men hadde arsenal ikke fått noe mål i denne kampen hadde nok flere sakt sitt om dommeren. Flere her inne syns tydeligvis at folk som Terry og Cole kan grise takle Arsenal spillere uten at dommeren gjør er dritt med det?

 

Bare det at han legger til 5 min og tar fra Adb måle han skulle hatt syns jeg tok kaka :P

Link to comment
Share on other sites

Alle har sine meninger men hadde arsenal ikke fått noe mål i denne kampen hadde nok flere sakt sitt om dommeren. Flere her inne syns tydeligvis at folk som Terry og Cole kan grise takle Arsenal spillere uten at dommeren gjør er dritt med det?

 

Bare det at han legger til 5 min og tar fra Adb måle han skulle hatt syns jeg tok kaka :angry:

 

Annuleringen av Adebayour`s mål var feil. Det er jeg enig i. Ut over det synes jeg dommeren kom meget godt fra oppgaven i en tøff og vanskelig kamp. Vi tackler ikke like rent vi heller alltid. At det skulle vært dømt for dytt forut for vårt mål kommer vi heller ikke vekk fra. Nei, i det store og hele var dommeren rettferdig og god. At tillegget var på 5 minutter kan da ikke en kjeft si noe på.

Link to comment
Share on other sites

Alle har sine meninger men hadde arsenal ikke fått noe mål i denne kampen hadde nok flere sakt sitt om dommeren. Flere her inne syns tydeligvis at folk som Terry og Cole kan grise takle Arsenal spillere uten at dommeren gjør er dritt med det?

 

Bare det at han legger til 5 min og tar fra Adb måle han skulle hatt syns jeg tok kaka :angry:

 

Annuleringen av Adebayour`s mål var feil. Det er jeg enig i. Ut over det synes jeg dommeren kom meget godt fra oppgaven i en tøff og vanskelig kamp. Vi tackler ikke like rent vi heller alltid. At det skulle vært dømt for dytt forut for vårt mål kommer vi heller ikke vekk fra. Nei, i det store og hele var dommeren rettferdig og god. At tillegget var på 5 minutter kan da ikke en kjeft si noe på.

Jeg er fullstendig enig at vi også hadde endel stygt også. MEN det terry dreiv med i først omgang hører ingen steder på en fotballbane. Først grisetakler han Fabregas etter at det ble blåst i fløyta (eller var det lyden på streamen min som hang etter?), så prøver han å sparke Eboue når han ligger nede etter å ha blitt tatt ned av Ade. Hvordan det ikke blir rødt kort er for meg helt ubegripelig. Videre ble mange av spillerne våre behandlet som filledukker der ute uten at dommerne grep inn. Det er tull at det først skal komme kort når spillere blir skadet. Dommeren skal verne spillere og skal ikke godta at Chelsea takler i stykker kampen. Han hadde en fryktelig vanskelig kamp å dømme, så jeg godtar at dommeren gjør noen feil. Men at vi får så mange billige kort sammenlignet med det Chelsea-spillerne er fryktelig frustrerende. Nå burde Fabregas i mine øyne kanskje blitt utvist for taklingen på Cole i sluttminuttene. Det mest komiske var så klart kortet til Ben-Haim som overhode ikke var gult. Når dommeren har lagt lista så høyt gjennom hele kampen for så å gi et så billig kort, er mine øyne kroneksempelet på dommeren ustabile dømming i kampen. Dersom vi ikke hadde vunnet kampen ville nok flere ha skreket ut her på forumet, det er det ingen her som kan si noe imot!!

Link to comment
Share on other sites

Nei, det gjør jeg ikke, Kim. For sett i forhold til innlegget som jeg quotet og besvarte så er det, sett fra mitt ståsted, nettopp det det var, nemlig tøys og vas fra ende til annen. Når hele innholdet var at "dommeren var rævva" og "få en rettferdig dommer" så må det seriøst være lov å kalle en spade for en spade. Eller skulle jeg sent moderator en PM og bedt om å få lov. Les tråden, se på generelt grunnlag hva folket mener om dommeren, så vil du se at jeg har rett. Eller vil du at jeg ikke skal skrive en dønn ærlig one-line`r, og dermed frata meg retten til ytringsfrihet på forumet? Er det det du vil? For hvis så er tilfelle så er du kjapt garantert en debatant mindre på dette forumet.

 

Utsagn som dette;

 

Dommeren var helt tragisk dårlig, Chelsea ble favorittsert av dommeren til de grader.

 

Chelsea fikk så og si alle innkasta som ble etter dueller

 

Men nei da ikke lett når man skulle tro dommeren var bestukket av russiske rubler

 

og det er bare noen særdeles få, jeg gidder ikke quote resten av vaset, er, og jeg kunne brukt MYE kvassere ord, RETT OG SLETT TØYS OG VAS. Hvis du, i ytringsfrihet`ens navn, nekter meg å mene, og skrive dette på dette forumet, ja da er det goodbye Irene for undertegne!!!! Men det er muligens det du ønsker?

Link to comment
Share on other sites

Alle har sine meninger men hadde arsenal ikke fått noe mål i denne kampen hadde nok flere sakt sitt om dommeren. Flere her inne syns tydeligvis at folk som Terry og Cole kan grise takle Arsenal spillere uten at dommeren gjør er dritt med det?

 

Bare det at han legger til 5 min og tar fra Adb måle han skulle hatt syns jeg tok kaka :xmas:

(...)

At det skulle vært dømt for dytt forut for vårt mål kommer vi heller ikke vekk fra

(...)

Tøys og vas fra ende til annen...

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Nei, det gjør jeg ikke, Kim. For sett i forhold til innlegget som jeg quotet og besvarte så er det, sett fra mitt ståsted, nettopp det det var, nemlig tøys og vas fra ende til annen. Når hele innholdet var at "dommeren var rævva" og "få en rettferdig dommer" så må det seriøst være lov å kalle en spade for en spade. Eller skulle jeg sent moderator en PM og bedt om å få lov. Les tråden, se på generelt grunnlag hva folket mener om dommeren, så vil du se at jeg har rett. Eller vil du at jeg ikke skal skrive en dønn ærlig one-line`r, og dermed frata meg retten til ytringsfrihet på forumet? Er det det du vil? For hvis så er tilfelle så er du kjapt garantert en debatant mindre på dette forumet.

 

Utsagn som dette;

 

Dommeren var helt tragisk dårlig, Chelsea ble favorittsert av dommeren til de grader.

 

Chelsea fikk så og si alle innkasta som ble etter dueller

 

Men nei da ikke lett når man skulle tro dommeren var bestukket av russiske rubler

 

og det er bare noen særdeles få, jeg gidder ikke quote resten av vaset, er, og jeg kunne brukt MYE kvassere ord, RETT OG SLETT TØYS OG VAS. Hvis du, i ytringsfrihet`ens navn, nekter meg å mene, og skrive dette på dette forumet, ja da er det goodbye Irene for undertegne!!!! Men det er muligens det du ønsker?

 

For min del, så hoppet jeg over hele "vase"-innlegget etter to linjer, men etter dette oppstyret har jeg lest det, og er jeg enig med deg, Chaz. Selv om jeg er uenig i enkeltepisoder i kampen, så synes jeg ikke det var noen klar favorisering av noen av lagene. Innlegget er derimot bare et langt oppgulp av tvangstanker om at alle er imot Arsenal (i dette tilfelle dommeren). Kommentaren din, Chaz, var derfor etter min mening treffende dersom man i det hele tatt skal gidde å kommentere denslags.

Link to comment
Share on other sites

Alle har sine meninger men hadde arsenal ikke fått noe mål i denne kampen hadde nok flere sakt sitt om dommeren. Flere her inne syns tydeligvis at folk som Terry og Cole kan grise takle Arsenal spillere uten at dommeren gjør er dritt med det?

 

Bare det at han legger til 5 min og tar fra Adb måle han skulle hatt syns jeg tok kaka :xmas:

(...)

At det skulle vært dømt for dytt forut for vårt mål kommer vi heller ikke vekk fra

(...)

Tøys og vas fra ende til annen...

 

:)

 

Det er du i din fulle rett til å mene, Ulfagrafr. ;)

Link to comment
Share on other sites

Alle kamper, alle sesonger har avgjørelser som kan diskuteres.

 

Denne kampen er intet unntak. Cesc kunne vært utvist for taklingen av Cole på slutten (har sett det bli gitt rødt..), Eboue lever farlig mtp overfallet av Terry, målet vårt kunne vært annulert..

 

Samtidig burde Adebayors mål stått, Terry kunne fint vært utvist og Cole burde hatt sitt andre gule rett før slutt i episoden med Cesc.

 

Denne, som andre kamper og sesongen når vi teller opp til slutt får vi noen avgjørelser mot oss og noen med. Jeg er av den oppfatning av at det er rimelig jevnt fordelt etter 38 kamper.

Link to comment
Share on other sites

og dermed frata meg retten til ytringsfrihet på forumet? Er det det du vil? For hvis så er tilfelle så er du kjapt garantert en debatant mindre på dette forumet.

 

Er ingen som er ute etter å frata deg ytringsfriheten, så lenge den er i tråd med Arsenal Norways og forumets retningslinjer.

 

Å fremheve andres meninger som tøys og vas, er faktisk like useriøst og irriterende som innlegget du beskrev som tøys og vas.

 

Men hvis ønsket ditt er å få skrive akkurat hva du vil, så er det kjapt garantert en moderator mindre på dette forumet.

 

Ærlig talt Jørn!

Link to comment
Share on other sites

Alle har sine meninger men hadde arsenal ikke fått noe mål i denne kampen hadde nok flere sakt sitt om dommeren. Flere her inne syns tydeligvis at folk som Terry og Cole kan grise takle Arsenal spillere uten at dommeren gjør er dritt med det?

 

Bare det at han legger til 5 min og tar fra Adb måle han skulle hatt syns jeg tok kaka :P

(...)

At det skulle vært dømt for dytt forut for vårt mål kommer vi heller ikke vekk fra

(...)

Tøys og vas fra ende til annen...

 

:)

 

Det er du i din fulle rett til å mene, Ulfagrafr. ;)

sålenge du kommenterer useriøse kommentarer på ein slik måte (ein spade er fortsatt ein spade) så har eg ikkje noko problem med det, men dersom det hadde vært eit velbegrunna innlegg blir det straks verre. Slik ser eg på saken. Min var satt litt på spissen for å statuere eit poeng ;)

Link to comment
Share on other sites

Touchè. På samme som mitt var! Så får moderatorstanden her inne mene hva f*** de vil! ;)

 

Ja, vi kan ikke alle være enige i alt Jørn. Da hadde det vært bortkastet med diskusjonsforum ;) Godt å se at du fortsetter på forumet iallefall.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...