Jump to content

2007.12.16 Chelsea H


sandis

Recommended Posts

Chelsea har følgende lag; Petr Cech Paulo Ferreira Alex John Terry Ashley Cole Claude Makelele Frank Lampard Joe Cole John Mikel Shaun Wright-Phillips Andrei Shevchenko

Spør igjen, hvor står dette ? ;)

 

Bekreftet på ArsenalTV for en stund siden :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

laget;

almuni, sagna, toure galles, clichly, eboue, cesc flamini, helb rosicky ade,

 

RVP på benken

er det et bekrefta lag? eller laget du håper på? ;)

 

Er det noen som håper på 4-5-1 da? bytt ut eboue med Robin Van Persie så har vi laget eg ønsker meg fra start.

Mulig at Wenger stiller med Ade som midtspiss, og Helb som hengende spiss bak der igjen.

Så er Eboue, Cesc, Flamini og Rosicky midtbane.

 

Sant nok. Helb har vert god der før. Kanskje dette er en kamp for Eboue også bare han ikke er overtent.

 

Der vant manu :huh:

Link to comment
Share on other sites

laget;

almuni, sagna, toure galles, clichly, eboue, cesc flamini, helb rosicky ade,

 

RVP på benken

er det et bekrefta lag? eller laget du håper på? :P

 

Er det noen som håper på 4-5-1 da? bytt ut eboue med Robin Van Persie så har vi laget eg ønsker meg fra start.

Mulig at Wenger stiller med Ade som midtspiss, og Helb som hengende spiss bak der igjen.

Så er Eboue, Cesc, Flamini og Rosicky midtbane.

 

Sant nok. Helb har vert god der før. Kanskje dette er en kamp for Eboue også bare han ikke er overtent.

 

Der vant manu :(

Blir han overivrig idag, lukter det rødt kort ganske tidlig i kampen, tror jeg!

Håper han har litt vett i hue idag!

Link to comment
Share on other sites

Frykter at Eboue kan miste hodet i denne kampen. Han har vært heldig tidligere og dommerne er nok blitt obs å han. Grunnen til at van Persie ikke starter kampen er at han selv har sagt at han kun klarer 60 min. Vi får nok kanskje se han fra pause? Ellers utrolig deilig å se at fabregas, flamini og hleb er tilbake!! Chelsea uten Drogba og Essien er gode nyheter. Frykter dog SWP, som alltid pleier å spille bra mot oss, og Lampard. Ser for meg et irriterende skudd fra Lamps som går i Flamini og i mål og dermed stjeler med seg et poeng :S

Link to comment
Share on other sites

Utrolig sterkt det laget der, skal virkelig gi Chelsea kamp i dag. Oppstillingen er vel noe sånt da:

 

---------Almunia--------

-Sagna--Toure--Gallas---Clichy

-Eboue--Cesc--Flamstern---Rosicky

--------------Hleb--------------------

-------------------------Ade----------

 

Håper at RvP kommer innpå i andre omgang og avgjør, 2-1 til oss!

Link to comment
Share on other sites

Dette er bare helt herlig. Eneste usikkerhetsmomentet foran kampen er vel om de tre har kamptrening nok! Bare vi får flyten går dette bra. Dessuten er jeg nesten litt redd vi får ett for tidlig mål, veldig ofte vi da har mistet gnisten i laget. Veldig viktig med offensiv satsing kampen ut!

Hvis Eboue får rødt kort i denne kamen(pga f.eks Mikel) da blir jeg utrolig irritert, det ligger nesten i kortene :(

 

Chelsea you ain't got no history!

Link to comment
Share on other sites

Dette er bare helt herlig. Eneste usikkerhetsmomentet foran kampen er vel om de tre har kamptrening nok! Bare vi får flyten går dette bra. Dessuten er jeg nesten litt redd vi får ett for tidlig mål, veldig ofte vi da har mistet gnisten i laget. Veldig viktig med offensiv satsing kampen ut!

Hvis Eboue får rødt kort i denne kamen(pga f.eks Mikel) da blir jeg utrolig irritert, det ligger nesten i kortene :P

 

Chelsea you ain't got no history!

 

Idag spiller Eboue en kjempekamp :( Føler det på meg!

Link to comment
Share on other sites

Synes det så ut som en filming av Eboue, hvis dette viser seg å være filming blir jeg meget skuffet over Eboue. Håpte han hadde sluttet med dette tullet.

 

Veldig vanskelig å se om det var filming eller ikke. Burde uansett vert gult kort synes jeg. fat frank var sen der.

 

På frisparket ville jeg gjerne ha sett en venstrefota slå den inn på mål og satse på at den går rett inn, eller en styring.

Link to comment
Share on other sites

Vær så snill Wenger, ut med Eboue og inn med van Persie!!!

 

Eboue har da vert bra så langt, ett par gode vendinger. Men kunne godt tenkt meg og sett Robin Van Persie, vertfall på døballene vi har fått. De har ikke vert skumle.

Frispark til chelsea nå, farlig! :P

 

 

Vær så snill Wenger, ut med Eboue og inn med van Persie!!!

 

Eboue har da vert bra så langt, ett par gode vendinger. Men kunne godt tenkt meg og sett Robin Van Persie, vertfall på døballene vi har fått. De har ikke vert skumle.

Frispark til chelsea nå, farlig! :D

Gult kort til både fat frank og terry :(

Må ikke la Fabregas ta de frisparkene, det er han ikke god nok til :(

Link to comment
Share on other sites

Terry ut og inn Ben - Haim

 

Han var kanskje borti, men han var ikke så veldig stygg. han går inn for å blokke ballen knottene er ned mot bakken og ikke mot terry. Grett nok at det gjør uhorvelig vondt, men det er ikke overlegg fra Eboue.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...