Jump to content

2007.12.16 Chelsea H


sandis

Recommended Posts

Gleder meg sinnsykt nå... Dette blir en utrolig viktig og spennende kamp! Det kan også bli svært hardt. Nå gjenstår det vel bare å se hvor sterk lag vi stiller. I følge "troverdige" britiske medier er Cesc klar for start, trolig Flamini også, men Hleb er enda usikker. Så dette lover veldig bra. Om vi da får hele troppen skadefri, utenom Theo dog, mot Chelseas litt skadeskutte lag, blir dette "lett", om vi spiller opp mot vårt beste! De stiller vel uten Drogba (takk Gud!) og Carvalho, samtidig som også Ballack og Malouda (?) er ute, men også Essien er ute med karantene, noe som betyr at han ikke kan score mot oss igjen, som han pleier!

 

Så utgangspunktet i dag er vel nokså godt, vi er i dårlig form, men det er uten Fabregas og co, så dette er en glimrende mulighet til å komme tilbake. Samtidig som Liverpool vinner eller spiller uavgjort i dag, er vi 4 eller 3 poeng foran! Og med van Persie og Diaby garantert tilbake er alt mye lysere. Så dette kan bli vår første seier mot dem siden Ranieri fikk sparken. Klarte aldri å slå den klysa Mourinho, dessverre :huh:

 

Trenger vel ikke å tippe lag, heller bare å håpe på de elleve beste fra start ;) Og resultatet (optimist!): Arsenal - Chelsea 3-0 (Ashley Cole (selvmål), William Gallas og Lassana Diarra)

 

Med 3 poeng her, vil alt se bra ut igjen, men om vi skulle tape... Tja, da må vi komme sinnsykt sterk tilbake! Come on Arsenal!

 

Trur ikke det blir så lett, chelsea er et lag fullt av kvalitet selv uten disse spillerne som mangler. fat frank kan fort putte et, og ikke minst terry på en corner, frispark eller langt innkast for den del.

Vi på vår side MÅ få noen kreative spillere på midten. Kunne godt tenkt meg og sett Rosicky der, så sant ikke Fabregas er tilbake da. Er også litt skeptisk til og hive innpå Fabregas, Flamini og Helb viss dem ikke er helt 100%. For det første så kan dem slå opp igjen skaden i ett hektisk juleprogram, og en spiller som ikke kan yte sitt beste er ikke bedre enn våre andre valg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Victoria Concordia Crescit.

 

Håper nå at laget "løfter" seg ut av formsvikten, og at fotballgeniet Faregas er på plass, og skulle teknikeren Hleb være i laget da er vi på gang igjen.

 

Dette blir utrolig spennende, og Chelsea er mer enn overkommelig.

 

4-1 og Persie viser vei.

 

 

Victoria Concordia Crescit. Er vel historie nå som vi har fått ny logo?

Link to comment
Share on other sites

Ifjor var han ikke med i troppen engang vel, pga skade..

Håper mottakelsen hans i år blir helt jevlig!!!

Han har vært utrolig god for Arsenal i sin tid, men vil aldri tilgi den jevla klysa for det!

 

http://youtube.com/watch?v=RwEch2zebfc

 

http://youtube.com/watch?v=MX-0wuvx2xM&feature=related

 

 

Bra sang!

 

Håper Eboue har lagt vekk sin usportslige trend, og knekker foten på ca$hley etter ein rein takling i morgen!

 

Nei fysj!!

Det holder med avrevne korsbånd :huh:

 

Sånne ting kan vi holde oss gode for, selv om jeg vet det er ment som tull. Jeg liker heller ikke fyren, men jeg syns vi heller kan se oss ferdig med han og glemme han. Han var så klart en stor idiot når han dro, og det han gjorde kan ikke tilgis, men jeg håper fansen i morgen heller bruke kreftene på å støtte laget vårt i stedet for å hetse han, slik at guttene får den hjelpen de trenger til seier. Vi fikk gjennombruddet til Clichy og Gallas i bytte, så jeg sier bare; Cashley who??

 

Cashley var en glimrende spiller for oss i de årene han var her. Det er det ingen som helst tvil om. Jeg husker jeg så på han som en potensiel legende i klubben. Men når egoet hans vokste ut av alle dimensjoner og alt han kunne tenke på var pengene var det like greit at han gikk. Tross alt har han ikke nådd samme nivå siden overgangen og Clichy har blomstret. Jeg var utrolig skuffet, men spillere som så opplagt sitter seg selv foran laget er det ingen grunn til å beholde. Når han i tillegg ikke vet hvordan han skal bruke en mobiltelefon riktig...

 

Men det mest skuffende for meg var hvordan han slo ut mot klubben og spillerne i boken sin. Nå var det vell ikke mer enn 4-5 stk eller noe sånt som leste den boken, men det sto jo utdrag i avisene. Det burde han holdt seg for god for. Så han fortjener ingen god mottakelse i dag, men samtidig er det viktigste at vi heier frem vårt eget lag i dag. Jeg sitter med en godfølelse foran kampen!

 

http://youtube.com/watch?v=U7KhfpY2VXo&feature=related

Link to comment
Share on other sites

Kan Eboue plutselig få credit for noen av sine egenskaper i morgen :huh: ? Tror neppe han for noe credit for noe i dag ;)

 

Kan Clichy få bevist at han har tatt igjen Cole som premier leagues beste venstre back? Han har bevist det ;)

 

Kan Gallas krige seg til seier som kaptein mot sin tidligere klubb? Han kriger i vær kamp, så hvorfor ikke ? :)

 

Kan Fabregas ta luven av Chelseas sterke midtbane? Om han spiller, ja ;)

 

Kan kreative og kunstneriske Arsenal vinne over robuste og maskinelle Chelsea? Alt kan skje!

 

 

Jeg ser frem til kampen!

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi ikkje stiller med verken Hleb eller fabregas fra start i dag, ja da tor jeg det kan bli en meget vanskelig kamp.

Men hvis en eller begge to spiller, ja da har jeg plutselig mye større forventninger. Det er på tide vi slår dette drittlaget, vi har ikkje slått dem siden Ranierei var i klubben... og det er tragisk!

Får håpe Gallas og Toure fortsetter det gode samspillet de har visst de siste månedene. Og at Rosicky begynner å vise seg litt mer fram.

Har også et håp om at Adebayor begynner å blø får klubben igjen, det er en stund siden sist. Syens han begynner å få en liten " attitude" alla Henry... Ser fram te Cole sin første ballberøring, det blir en fryd å høre på!

 

Ønsker alle arsenal fans lykke til, denne vinner vi!!

 

Tror dette blir laget:

Almunia

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Hleb Flamini Cesc Rosicky

 

Eduardo

Adebayor

 

lehman, senderos, gilberto, diaby, van persie

Link to comment
Share on other sites

Victoria Concordia Crescit.

 

Håper nå at laget "løfter" seg ut av formsvikten, og at fotballgeniet Faregas er på plass, og skulle teknikeren Hleb være i laget da er vi på gang igjen.

 

Dette blir utrolig spennende, og Chelsea er mer enn overkommelig.

 

4-1 og Persie viser vei.

 

 

Victoria Concordia Crescit. Er vel historie nå som vi har fått ny logo?

 

det er den,men betydningen er like sterk! Og en nødvendighet.....(ellers synes jeg at den gamle logoen var mer utført!)

 

 

Spørst om det blir så mye seier gjennom harmoni mot chelsea. Blir sikkert en knokkelkamp.

 

Enig med at den gamle var mer gjennomtenkt, den nye er veldig enkel.

Link to comment
Share on other sites

laget;

almuni, sagna, toure galles, clichly, eboue, cesc flamini, helb rosicky ade,

 

RVP på benken

er det et bekrefta lag? eller laget du håper på? :huh:

 

Er det noen som håper på 4-5-1 da? bytt ut eboue med Robin Van Persie så har vi laget eg ønsker meg fra start.

Link to comment
Share on other sites

laget;

almuni, sagna, toure galles, clichly, eboue, cesc flamini, helb rosicky ade,

 

RVP på benken

er det et bekrefta lag? eller laget du håper på? :huh:

 

Er det noen som håper på 4-5-1 da? bytt ut eboue med Robin Van Persie så har vi laget eg ønsker meg fra start.

Mulig at Wenger stiller med Ade som midtspiss, og Helb som hengende spiss bak der igjen.

Så er Eboue, Cesc, Flamini og Rosicky midtbane.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...