Jump to content

2007.11.07 Slavia Prague B


Birger

H,U eller B?  

78 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Slavia Praha - Arsenal

Champions League 7.november klokka 20.45 Norsk tid

 

 

TV Kanaler:

SportN

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Dommer:

Kommer

 

Lagene:

Slavia Praha

Kommer

Subs: Kommer

 

Arsenal

Kommer

 

Subs: Kommer

 

Utilgjengelige spillere:

Robin van Persie (knee injury)

Philippe Senderos (back injury)

 

Skade Info:

Arsenal.com - Injury News

 

Formkurve:

Slavia Prague: S T S T U S

Arsenal: S S S S U U

 

 

Før avspark:

Sist vi møtte Slavia Praha vant vi 7-0 hjemme. Nå skal vi ut og spille på bortebane. Da er spørsmålet om vi klarer det samme denne gangen. De fleste vil vel tvile, men vi skal ha god sjangse til å vinne med mer en 2-3 mål. Troppen er nesten skade fri. Så det er bare å glede seg til onsdag.=) Vinner vi denne kampen avangserer vi til Champions Leauge 8-delsfinale. Jeg ønsker alle medgoonerer lykke til!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Selv om man aldri skal undervurdere motstanderne, blir nok dette en lett kamp. Tror vi kommer til å vinne 3 eller 4-0! Blir nok ikke 7-0, men hadde vært tøft. Merkelig at 1 her har tippet at Slavia vinner. :P

 

Støtter laget til Olè...

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en helt annen type kamp enn det det var på Emirates. Uansett er laget vårt godt nok til å vinne med 2-3 mål borte her. Det viktigste er at spillerne ikke tar kampen for lett etter 7-0 hjemme, siden det alltid er vanskelig med kamper i Øst-Europa, mest med tanke på hvordan supporterene opptrer. Vi så det på Emirates, da Slavia Praha ble regelrett utspilt til tider, så ga ikke fansen deres opp og stod å sang og heiet på laget sitt som om de skulle hatt en mulighet til å komme tilbake.

De fikk jo applaus av Arsenalfansen etter det de viste på bortedelen av tribunen.

 

Med et sånt publikum bak seg pleier nesten alltid øst-europeiske lag å "overprestere" på hjemmebane, nesten uansett motstand. Det har vi sett ved flere anledninger.

 

Eboues andreomgang mot manure var veldig positiv og jeg håper han starter denne på høyre, i tillegg at vi får enten Eduardo eller Bendtner på topp sammen med Ade.

 

Synes Rosicky kan ta en tur på benken igjen, og heller komme inn sammen med Walcott hvis vi sliter med å åpne opp forsvaret til Slavia.

 

Dette er laget jeg håper på fra start;

 

Almunia

Sagna-Kolo-Gallas-Clichy

Eboue-Flam-Cesc-Hleb

Bendtner/Eduardo-Ade

 

Satser på en hard kamp, hvor vi vinner 2-1 etter mål av Ade og Eboue...

Link to comment
Share on other sites

Trur ikkje me får sjå mange forandringar fra forrige kamp. Wenger hintet jo til at han skulle byrja med 2 spissar igjen, så då tipper eg Eduardo starter. Walcott er litt for fersk for ein sånn type kamp.

 

Almunia

Sagna - Gallas - Toure - Clichy

Hleb - Flamini - Fabregas - Rosicky

Adebayor - Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Er litt mer pessimistisk enn resten av gjengen her! tror ikke vi kommer til å vinne med stort mer enn 2 mål. Dette kan godt bli en slitekamp som viser seg mange ganger vanskeligere enn hjemmekampen. Må regne med at Slavia spilte dårligere enn vanlig, og Arsenal kanskje bedre enn vanlig. Tror dette lett ender med uavgjort! Overrasker meg ikke veldig om vi blir tatt på sengen, men håper jeg tar feil. Dette kan utgjøre forskjellen fra i fjor: Om vi klarer å vinne borte mot svakere lag, eller roter bort poeng!

Link to comment
Share on other sites

Vi skal ikke se på noen som helst kamper lette ! Fotballen er rund så alt kan skje :P

 

Vi er vell så og si sikret videre uansett hva som skjer. Men greit å knuse motstanderene uansett !

Så jeg tror Wenger kommer nokk til å stille med et ikke så toppet lag, siden vi ikke bare må tenke på CL og er nesten sikret

Men tipper nokk vi gruser over dem denne gang og ! :o

Link to comment
Share on other sites

Vi har vært svært heldige med gruppa i år. men vi skal ikke ta for lett på noen ting, selv om at jeg tror og at det burde bli en ny seier på Onsdag. Tror det kommer til og bli 0-2 hvor Eduardo scorer først. Bendtner scorer etter et innhopp tidlig i 2 omgang:D

håper på dette laget:

 

----------Almunia----------

 

Sagna--Toure--Gallas--Clichy

 

Walcott--Fabregas--Flamini--Hleb

 

----------Adebayor--Eduardo----------

 

Benk: Lehman, Rosicky, Bendtner, Eboue, Gilberto

Link to comment
Share on other sites

Går kampen direkte på SportN eller i opptak ?

 

Satser på 3 poeng og videre til 8-delsfinale etter denne kampen!

 

Edit: Fant det ut selv :P

 

UEFA Champions League

Fjerde runde i gruppespillet: Slavia Praha - Arsenal, direkte. Gruppe H. UEFA Champions League er Europas mest prestisjefylte turnering for klubblag. Kommentator: Rolf-Otto Eriksen

Link to comment
Share on other sites

Selv om man aldri skal undervurdere motstanderne, blir nok dette en lett kamp. Tror vi kommer til å vinne 3 eller 4-0! Blir nok ikke 7-0, men hadde vært tøft. Merkelig at 1 her har tippet at Slavia vinner. :P

 

Støtter laget til Olè...

 

 

Hehe, Var meg det, Med en feil.. Trykte uten å se hva jeg stemte på :rolleyes:

 

Enig med deg, tror dette blir en lett match :)

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært greit om vi sikret videre spill i denne kampen. Jeg tror at et B-preget lag er nok til å slå Slavia, og kanskje la spillere som Lehmann kanskje få prøve seg, og kanskje Gilberto fra start. Jeg håper/tror dette laget beseirer Slavia Praha:

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Lehmann¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

Sagna¤¤¤¤Toure¤¤¤¤Gallas¤¤¤¤Clichy

 

Walcott¤¤¤¤Gilberto¤¤¤¤Fabregas¤¤¤¤Hleb

 

¤¤¤¤¤¤¤¤Eduardo¤¤¤¤¤¤¤¤Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Tipper dette laget

Almunia

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Rosicky

Adebayor-Eduardo

 

 

Er litt redd for at Arsenal kan ta litt for lett på det, etter 7-0 seieren. Men til vanlig skal det bli en grei kamp, vi vinner med 2-3 mål.

Link to comment
Share on other sites

Dette skal være lett match, håper at et par spillere får hvile, siden det har vært et tøft kampprogram i det siste. Håper på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna - Gilberto - Gallas - Traorè

 

Walcott - Fabregas - Denilson - Diaby

 

Eduardo - Bendtner

 

Benk: Lehmann, Flamini, Tourè, Adebayor, Ebouè

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Ade - Eduardo

Subs: Lehmann - Flamini - Walcott - Bendtner - Denilson - Diarra - Hoyte

 

Jaja.. Flamini på benken. Kun for å rotere litt, noe som Wenger har snakka om for å hvile spillere litt. Trur Bendtner avgjør til 2-1 i det 84. min. Eduardo står for det første.

Link to comment
Share on other sites

Mitt første innlegg ;)

 

Troppen finner du her: http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+trip+to+Prague

 

Cesc, Kolo, Hleb og Rosicky spares. Da får vi sikkert se Gilberto og Walcott fra start iallefall.

 

Tipper vi får se et tent Arsenallag med noen "reserver" som har lyst å vise at de duger. Tror det blir en fin 3-0 seier hvor Walcott og Eduardo (x2) står for målene ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror man bør skrive klubbnavn bak H, U og B neste gang. Nekter å tro at 10 stykker tror vi taper i morgen! ;)

 

Laget jeg håper på:

Lukasz

Bac :: Kolo :: Kæpt'n :: Gaël

Theo :: 'Gattuso' :: Cesc :: Mozart

Dudu :: Ade

 

Tror dog ikke Wenger kjører Luke i mål, og holder seg til Manuel. I tillegg er jeg usikker på om han vil komme til å spille med Theo på kanten, selv om jeg håper på det. Er selv i tvil om jeg muligens ville ha kjørt Gilberto i midten, istedenfor The Goalmachine, for at han ikke skal bli for lei benkplasseringen.

 

For en gangs skyld drister jeg meg til å si at dette bør være enkelt og greit. Vi bør vinne med 2-3 mål, og kjøre kampen, selv om det fort kan ende målløst.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...