Jump to content

2007.11.07 Slavia Prague B


Birger

H,U eller B?  

78 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Noen andre som har lagt merke til at Diaby trekker seg fra alle duellene. Pingle!!! Nye Vieira??

Ikke mange som får godkjent denne kampen. Må vær Almunia...

 

 

Positive med kampen:

 

Fortsatt ubeseiret i alle konkuranser

Fortsatt ikke sluppet inn mål i CL.

 

THATS IT!

 

 

Har nettopp betalt 49kr for noe piss. Sender herved regninga til Wenger!!!!!!

Jeez....

Det er ikke mange lag som kan sette utpå et lag hvor kun 2 utespillere er faste og likevel holde CL-standard.

Enig i at det er en dårlig kamp, men det er det av begge lag, og en dommer som etter min mening blåste ihjel kampen. Vi stilte med ligacuplaget i CL. Vi Slapp ikke inn mål. Vi sikret avansement. Vi sparte nøkkelspillere som Cesc og Hleb, som bare kommer til å nyte godt av det. Om vi spiller uavgjort på bortebane Slavia Praha, istedetfor at Cesc og Hleb (Kolo og Rosicky) får slitasjeskader, etc, er for meg HELT GREIT!!!

 

Hadde vi tapt 3-0 eller noe, så greit, men kom ikke her og surmul fordi b-laget ikke storspiller på bortebane i CL.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Jeez....

Det er ikke mange lag som kan sette utpå et lag hvor kun 2 utespillere er faste og likevel holde CL-standard.

 

... og tross alt få jobben gjort, selv om det ikke var noe festfotball i kveld. Dagens skuffelser var Walcott og Eduardo, forøvrig ble det jobbet godt under vansklige forhold.

Link to comment
Share on other sites

middels kamp av Arsenal i dag og dagnes høydepunkt må vel være at Vic Akers gikk i shorts i dag! det sier litt om kampen, men man må se lyst på det, Arsenal er videre!

 

Vic fortsetter å imponere. Alltid i shorts!

 

Ellers var kampen den kjedeligste Arsenal-kampen jeg har sett på flere år. Men det var jaggu på tide med en slik, efter en hysterisk høst. 0-0 sendte oss i kveld videre i Champions League - og det er egentlig godt nok for meg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes dette er en styrke for årets Arsenal lag. De bytter ut 90% av stallen, trenger et uavgjort resultat og hadde som målsetning om å ikke slippe inn mål i dag. De innfrir på samtlige punkter.

 

Husk på at Slavia var en såret ulv som ville gjøre ALT for å ødelegge for Arsenal, og dersom vi hadde stilt med beste mannskap så hadde nesten garantert en av spillerne blitt skadet. Syntes dette var et klokt, klokt valg av Wenger.

 

Videre i gruppe, hjemmekamp mot Steua igjen og borte mot Sevilla. Seier hjemme mot Steua og vi er puljevinnere med mindre vi taper med mer enn 2 mål borte mot Sevilla.

 

Imponert!!!

Link to comment
Share on other sites

Damn for en latterlig kjedelig kamp. Holdt på å kjede rævva av meg. Positive er at vi er videre. Det er på en måte digg, på en annen måte ikke så digg for nå blir sikkert resten av CL kampene våre like kjipe, imed at Wenger kan spare spillere igjen :D

 

Menmen, jobben er gjort, men ufattelig kjedelig kamp!

 

Irriterte meg forresten grenseløst over denne kommentatoren! Fader for en kar, manu eller tottenham fan eller noe?

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes dette er en styrke for årets Arsenal lag. De bytter ut 90% av stallen, trenger et uavgjort resultat og hadde som målsetning om å ikke slippe inn mål i dag. De innfrir på samtlige punkter.

 

Husk på at Slavia var en såret ulv som ville gjøre ALT for å ødelegge for Arsenal, og dersom vi hadde stilt med beste mannskap så hadde nesten garantert en av spillerne blitt skadet. Syntes dette var et klokt, klokt valg av Wenger.

 

Videre i gruppe, hjemmekamp mot Steua igjen og borte mot Sevilla. Seier hjemme mot Steua og vi er puljevinnere med mindre vi taper med mer enn 2 mål borte mot Sevilla.

 

Imponert!!!

Taper vi for Sevilla er vi bak dem. Trenger ikke være med to eller fler mål...

Derfor er jeg litt pissed etter kampen i dag. Nå må vi reise til Spania og få minst uavgjort, ettersom vi bare har ett poeng å gå på. Taper vi havner vi mest sansynlig på 2.plass, og det kan gjøre at vi møter Milan, Barca, Inter, Real istedet for henholdsvis Celtic, Rangers, Fenerbache eller Olympiakos...

Link to comment
Share on other sites

Tykkjer dette var under pari for langt dei fleste. B-lag eller ei, dette skal vere, og er, betre fotballspelarar enn Slavia Praha sine. Nok ein dårlig bortekamp i Aust-Europa.

 

Jobben blir gjort, men vi kan langt betre enn dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes dette er en styrke for årets Arsenal lag. De bytter ut 90% av stallen, trenger et uavgjort resultat og hadde som målsetning om å ikke slippe inn mål i dag. De innfrir på samtlige punkter.

 

Husk på at Slavia var en såret ulv som ville gjøre ALT for å ødelegge for Arsenal, og dersom vi hadde stilt med beste mannskap så hadde nesten garantert en av spillerne blitt skadet. Syntes dette var et klokt, klokt valg av Wenger.

 

Videre i gruppe, hjemmekamp mot Steua igjen og borte mot Sevilla. Seier hjemme mot Steua og vi er puljevinnere med mindre vi taper med mer enn 2 mål borte mot Sevilla.

 

Imponert!!!

Taper vi for Sevilla er vi bak dem. Trenger ikke være med to eller fler mål...

Derfor er jeg litt pissed etter kampen i dag. Nå må vi reise til Spania og få minst uavgjort, ettersom vi bare har ett poeng å gå på. Taper vi havner vi mest sansynlig på 2.plass, og det kan gjøre at vi møter Milan, Barca, Inter, Real istedet for henholdsvis Celtic, Rangers, Fenerbache eller Olympiakos...

 

Ja, du har selvsagt rett. Tenkte 7 poeng til Sevilla jeg nå. Men allikevel ser jeg lyst på resten. Vi mønstret et B mannskap for å gi dem erfaring Europa, og fikk akkurat det vi kom for å gjøre. Til neste kamp vil vi putte inn på ALT av beste mannskap, og det blir en helt annen type kamp. Husk at Sevilla MÅ angripe, og det gir gode rom for vår kontringsfotball.

 

Nei, dette ser jeg SVÆRT lyst på videre.

 

Og forresten, skal man til topps i CL må man kunne slå lag som Milan, Inter, Man U osv osv ANYDAY! Så hvorfor frykte dette???

Link to comment
Share on other sites

Damn for en latterlig kjedelig kamp. Holdt på å kjede rævva av meg. Positive er at vi er videre. Det er på en måte digg, på en annen måte ikke så digg for nå blir sikkert resten av CL kampene våre like kjipe, imed at Wenger kan spare spillere igjen :D

 

Menmen, jobben er gjort, men ufattelig kjedelig kamp!

 

Irriterte meg forresten grenseløst over denne kommentatoren! Fader for en kar, manu eller tottenham fan eller noe?

Kommentatoren er da jaggu en av få lyspunkter i en tam forestilling. Synes han har god kontroll og forståelse og en del artige utrykk. Rolf Otto kommer vi nok til å høre mye fra etterhvert. I motsetning til Stokke på TV3 så vet han i hvertfall hav han snakker om.

Link to comment
Share on other sites

Som alle vet: Dritt kjedelig kamp! Men vi er fornøyde, med 99,99% sikker på 8-delsfinale. Og kan bruke noe b-preget lag de neste kampene om Wenger vil.

Vi startet uten van Persie, Adebayor, Rosicky, Hleb, Fabregas, Flamini, Sagna og Toure..., men allikevel ha stor kontroll på Tsjekkias beste lag, og samtidig som værforholdet vår dårlig.

Så ser fram til mandag, 3 poeng, og så en lang landskamp-pause før desember-januar kjøret begynner for fullt... Come on Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Damn for en latterlig kjedelig kamp. Holdt på å kjede rævva av meg. Positive er at vi er videre. Det er på en måte digg, på en annen måte ikke så digg for nå blir sikkert resten av CL kampene våre like kjipe, imed at Wenger kan spare spillere igjen :D

 

Menmen, jobben er gjort, men ufattelig kjedelig kamp!

 

Irriterte meg forresten grenseløst over denne kommentatoren! Fader for en kar, manu eller tottenham fan eller noe?

Kommentatoren er da jaggu en av få lyspunkter i en tam forestilling. Synes han har god kontroll og forståelse og en del artige utrykk. Rolf Otto kommer vi nok til å høre mye fra etterhvert. I motsetning til Stokke på TV3 så vet han i hvertfall hav han snakker om.

Hahaha.. Du må elske ironien i dette innlegget. For det MÅ då vere ironi?

Link to comment
Share on other sites

Damn for en latterlig kjedelig kamp. Holdt på å kjede rævva av meg. Positive er at vi er videre. Det er på en måte digg, på en annen måte ikke så digg for nå blir sikkert resten av CL kampene våre like kjipe, imed at Wenger kan spare spillere igjen :D

 

Menmen, jobben er gjort, men ufattelig kjedelig kamp!

 

Irriterte meg forresten grenseløst over denne kommentatoren! Fader for en kar, manu eller tottenham fan eller noe?

Kommentatoren er da jaggu en av få lyspunkter i en tam forestilling. Synes han har god kontroll og forståelse og en del artige utrykk. Rolf Otto kommer vi nok til å høre mye fra etterhvert. I motsetning til Stokke på TV3 så vet han i hvertfall hav han snakker om.

Hahaha.. Du må elske ironien i dette innlegget. For det MÅ då vere ironi?

Nei tro det eller ei det er ikke ironi!! Stokke gjør at jeg får vondt inni meg. Men synes helt seriøst at denne kommentatoren er helt ok. Han har da vitterlig en god del bra å si.

Link to comment
Share on other sites

Er reglene fortsatt slik at Arsenal ikke kan møte Sevilla, Chelsea, Liverpool og Manu i 1/8-finalen?

 

Kan ikke møte Sevilla, men Chelsea, Liverpool og Man U kan vi møte. Mener jeg, hvis jeg ikke er på villspor!

 

Ikke i 1/8 delsfinalene.

Link to comment
Share on other sites

Det vil si at hvis vi skulle bli nummer to i vår gruppe, møter vi Real, Barca, Milan eller Inter (slik grupene ser ut nå). Kan jo bli Marseille og Porto også siden Pool sliter litt. Blir Vi nummer 1, møter vi sansynligvis Olympiakos, Rangers, Roma, Rosenborg, Fenerbache, Celtic eller Porto/Marseille (hvis det fortsatt er mulig for Pool å vinne gruppa). For å si det med andre ord: JEG VIL VINNE GRUPPA!!!

Link to comment
Share on other sites

Rolf er en artig kæll.

 

Over til kampen, så synes jeg det var et eneste stort gjesp. Akkurat somm forventet med andre ord. Slik måtte det bli med roteringer i laget, og spill på en regntung bane i Øst-Europa. Vi er videre, har ikke sluppet inn mål og er fortsatt ubeseiret. Nøyaktig slik vi håpet før kampen.

 

Diaby har syke skillz. Synd han ikke er noen lagspiller og noen duellspiller. Stort sett dreide første omgang seg om hvor mange Slavia-spillere Abou kunne dra av i et raid. Svært mange, faktisk. Imponerende ballbehandling. Dessverre førte det ikke fram til noe.

 

Walcott var ikke noe spesielt god, Eduardo var ikke spesielt god, selv om det virker som om teknikken hans sitter bedre nå. Han hadde i hvert fall ett imponerende løp nedover venstrekanten.

 

Bendtner ville mye, men fikk ikke til.... Nei, Reading skal få kjørt seg på mandag. Da med Fabregas på banen. Med Fabregas i går ville vi vunnet. Merkelig at en 20-åring kan være SÅ god! Sjuk spiller, sjukt lag vi har! Vi har det klart mest talentfulle laget i PL. (og resten av verden)

 

Song spilte bra i går. Han er jo et beist defensivt. Virker som en god stopper. Jeg drømmer om Senderos - Song i midtforsvaret. (Ja, jeg synes faktisk Senderos er god!) Selv om de mangler tempo. Nei, det var kanskje litt drøyt med Senderos OG Song? Vi trenger en rask ved siden av. Vet dere, Arsenal har jo bare rett og slett STRÅLENDE lag. Jo mer jeg tenker over det, jo mer overveldet blir jeg.

Link to comment
Share on other sites

Kan man ikke det! Ja, nei da var jeg på villspor. Mente vi møtte Chelsea i 1/8 delsfinalene i 2004, men det var kansje kvartfinale.

 

Jaja, bare positivt det å slippe å møte hjemmelig motstand i 1/8 delsfinalene. :)

Celta Vigo slo vi i åttendedelsfinalene 2004!

3-2 borte... Glemmer aldri det andre målet til Edu, eller Robert Pires sitt 3-2 mål ;)

2-0 hjemme... Henryx2 såklart!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...