Jump to content

2007.11.07 Slavia Prague B


Birger

H,U eller B?  

78 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Riktignok spiller vi borte mot et lag som slo ut Ajax i CL-kvalik, og riktignok er vi i regnvær i øst-europa, men det får være grenser hvor umotivert og rævva Arsenal spiller!!!!!

 

Mange spillere som her får sjansen til å overbevise/spille seg inn på laget, men den benytter de dårlig!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

jeg ser ikke kampen, men utifra det jeg leser her og på vg så er det ikke særlig motiverende å sitte oppe utover i kvelden for å se reprisen på tv...rart at det ikke har kommet noen friskebein på banen enda : /

Kommer nå vet du. Ade inn! Godt på tide!!

 

Eller var det Eboue som kom innom nå? Veldig dårlig kvalitet på streamen ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg ser ikke kampen, men utifra det jeg leser her og på vg så er det ikke særlig motiverende å sitte oppe utover i kvelden for å se reprisen på tv...rart at det ikke har kommet noen friskebein på banen enda : /

 

Ade kom inn for Bendter nå nettopp ;)

Link to comment
Share on other sites

Positive med kampen:

 

Fortsatt ubeseiret i alle konkuranser

Fortsatt ikke sluppet inn mål i CL.

 

THATS IT!

 

Og klar for neste runde!

 

Dårlig kamp, men vi gjør akkurat nok til å få med oss ett poeng som sikrer oss avansement.

Link to comment
Share on other sites

Vil si at jobben er delvis gjort. Vi er videre, men hvem som havner på topp i gruppa er fremdeles ikke avgjort. Slik måtte de kanskje bli når vi setter ut nesten halve laget. Litt frustrerende nettopp det.

 

Det er ikke mange som imponerer i dag. Almunia er et unntak. Han gjør sine saker bra. Vi skaper utrolig lite fremover på banen. Skjerping til Reading-kampen!

 

Nå skal det bli godt å finne senga!!

Link to comment
Share on other sites

Deilig å være videre! ;) Og det er egentlig det eneste positive jeg klarer å hente fram fra denne kampen...

For det her var sørgelige greier, det må være lov å si. Og det er litt skuffende, men mest overraskende.

For i denne kampen var det "reservene" som fikk sjansen, spillere som skal bevise Wenger at de bør få starte jevnlig. Det sjansen grep de dårlig vil jeg si. Det var en vanskelig kamp å spille med agressive tsjekkere og en våt bane, men likevel. jeg ventet mer fra dudu,diaby,walcott, denilson etc. walcott må lære seg at det lønner seg å ikke løpe fra ballen, det gjør han myyye...

 

Håper på Rosenborg i 8 dels finalen !!!! Lerkendal neste da i så fall

 

Har nettopp betalt 49kr for noe piss. Sender herved regninga til Wenger!!!!!!

 

 

Pøh...

Link to comment
Share on other sites

Hva skal man si om dette? Skuffet over Arsenal idag men vi tar med oss det ene poenget som vi trengte. Syntes det er rart at ingen "benkslitere" benytter muligheten til å vise seg frem mer, vanskelige forhold men allikevel...

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eur...icle1430871.ece

 

Jøss, har vi kjøpt tilbake Bentley?

Bentley, Walcott, Denilson, Diarra, Song og Eduardo er alle spillere med tiden foran seg.

 

Og; Bare en teori hinsides all fornuft kan gjøre at Arsene Wengers menn nå ikke tar seg videre i den gjeveste europacupen Jaha? Det går liksom på innbyrdesoppgjør - så vi er 100% videre.

 

Nettavisen ass...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...