Simbad Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Etter å ha sett Wengers tropp, håper jeg på at disse starter: Almunia Hoyte-Sagna-Gallas-Clichy Eboue-Flamini-Gilberto-Diaby Adebayor-Walcott/Eduardo Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Mitt første innlegg Troppen finner du her: http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+trip+to+Prague Cesc, Kolo, Hleb og Rosicky spares. Da får vi sikkert se Gilberto og Walcott fra start iallefall. Tipper vi får se et tent Arsenallag med noen "reserver" som har lyst å vise at de duger. Tror det blir en fin 3-0 seier hvor Walcott og Eduardo (x2) står for målene Gratulerer Tror selvsagt på en seier her, med ett mål hver av Dudu og Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Spennende lag. 4 av sesongens til nå kanskje beste spillere spiller ikke. Derfor blir detta vanskelig! Tror ikke det blir så mye kos i Tsjekkia imorra :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Almunia Sagna-Gilberto-Gallas-Clichy Eboue-Diaby-Flamini-Eduardo Walcott-Adebayor Laget eg vonar startar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Good old Arsenal Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Det er verd å merke seg at Lassana Diarra er totalt fråværande i lagoppstillingane hittil. Etter å ha imponert stort dei få gongene han har spelt, kva meir må mannen gjere for å få vise seg fram i noko anna enn ligacupen? Med både Fabregas, Hleb og Rosicky ute vonar eg han får tillit frå start. Dette er ein spelar eg gjerne vil behalde i klubben, og manglande speletid kan i verste fall ende med at både han og Gilberto forsvinn i Januar. "Bring on Diarra!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Fabianski Sagna - Gallas [C] - Gilberto - Clichy Eboue - Diarra - Flamini - Diaby Adebayor - Eduardo Blir vel noe sånt? Håper vi kan kopiere forrige kamp. Men håper ikke Gilberto spiller stopper. Dommeren er Bertrand Layec fra Frankrike, passer jo bra. 6 Fransker på laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansvarlig redaktør Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Tipper på dette laget: Almunia Sagna, Gallas, Song, Clichy Eboue, Flamini, Gilberto, Walcott Adebayor, Eduardo Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Ser ut som det blir spart en del spillere idag. Litt blandede følelser til det i en viktig CL kamp,men satser på at Wenger har kontrollen: Alumunia Sagna Song Gallas Clichy Eboue Gilberto Denilson Diaby Walcott Dudu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Samme for meg hva laget blir, men hadde vært fint å få i gang Adebayor igjen... Kanskje jeg heller mot dette laget: Almuen, Diarra, Gallas, Hoyte, Traore, Diaby, Denilson, Gil, Eduardo, Adebayor, Walcott. Litt ligacupmodus med andre ord Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Ser ut som det blir spart en del spillere idag. Litt blandede følelser til det i en viktig CL kamp,men satser på at Wenger har kontrollen: Alumunia Sagna Song Gallas Clichy Eboue Gilberto Denilson Diaby Walcott Dudu Samme for meg hva laget blir, men hadde vært fint å få i gang Adebayor igjen... Kanskje jeg heller mot dette laget: Almuen, Diarra, Gallas, Hoyte, Traore, Diaby, Denilson, Gil, Eduardo, Adebayor, Walcott. Litt ligacupmodus med andre ord Hva skjer med at folk ikke klarer å skrive Almunia riktig? Håper på dette laget: Almunia Hoyte - Gilberto - Gallas - Traore Walcott - Denilson - Diarra - Diaby Adebayor - Eduardo Håper at Eduardo, Diarra og Walcott får vist seg frem litt i denne kampen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergu Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Håper på: Almunia Diarra-Gilberto-Gallas-Clichy Eboue-Flamini-Denilson-Eduardo Adebayor-Walcott Lag som har muligheter for å sett innpå Diaby på venstrekanten, og flytte Eduardo opp som spiss, sammen med Adebayor/Walcott avhengig av stillingen og prestasjonene hos de to på topp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Almunia Hoyte Song Willy Traore Eboue Diarra Gilberto Diaby Walcott Eduardo Håper på dette laget. Wenger vil kvalifisere seg videre så fort som mulig og det er forståelig. Men jeg mener han likevel bør og håper han sparer fler enn de vi vet blir spart. Og tror vi meget godt kan vinne med dette laget selv om det er mange her som ikke har spilt mye. Men det er bare å innse, vi har god bredde med kvalitet ! Håper å se Denilson og Big Dane også Vi vinner 3-0. Dobbel av Dudu og langskudd av Diarra. Wait and see Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Ikke lenge til kampstart nå, gleder meg veldig. Håper vi overkjører Slavia sånn som sist. Håper på å se Lukasz i mål, har lyst å se mer fra han sin side. Håper helst ikke Gilberto spiller stopper, har lyst å se han på sentral midtbane. Song eller Sagna som stopper! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Får ikkje sett kampen klokka 20:45, men er det nokon som veit om den går i reprise i 11-tida..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Den går i reprise klokka 22.45 på denne kanalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
egilhei Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 tviler på at AW bruker to defensive midtbanespillere sammen på midten, som f. eks flamini, gilberto og diarra. Tror vi får se Denilson og Gilberto, med Walcott og Diaby på hver sin kant. Flamini blir hvilt, mens Diarra spiller høyreback. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Håper Fabianski får sin CL debut for Arsenal i dag:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Ser ut som det blir spart en del spillere idag. Litt blandede følelser til det i en viktig CL kamp,men satser på at Wenger har kontrollen: Alumunia Sagna Song Gallas Clichy Eboue Gilberto Denilson Diaby Walcott Dudu I likhet med deg så må jeg innrømme at jeg ble litt mer skeptisk når Fabregas, Toure, Rosicky, Hleb og van Perise ikke er med. Skulle gjerne ha avgjort dette i kveld. Tror du treffer bra med laget, men er litt usikker på 90 minutter med Song i midtforsvaret i CL-kamp. Diarra bør slippe til i kveld. One nil to the Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 laget er som følger: almunia diarra,gallas,song,clichy walcott,denilson,gilberto,diaby dudu,bendtner spennende å se hva de får til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Må si jeg er skeptisk til å spare så mange spillere. Det har vist seg gang på gang at det er kan bære galt avsted. Aller mest skeptisk er jeg til den vandrende katastrofen Song. Men for all del, det er en grunn til at jeg ikke er manager. Wenger knows, og vi få satse på at det blir en hyggelig kveld foran TV`n med godt spil, 3 poeng, Song som kampens gigant og videre avansement. God kamp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 laget er som følger: almunia diarra,gallas,song,clichy walcott,denilson,gilberto,diaby dudu,bendtner spennende å se hva de får til Er dette bekreftet? Ser ut som et veldig spennende lag idag! Bra at Diarra starter så vi får se mer av han. Dudu og Bendtner på topp er også veldig spennende. Har veldig gode følelser før denne kampen. Tipper et 3-0 resultat etter scoringer av Gallas, Bendtner x2 ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 laget er som følger: almunia diarra,gallas,song,clichy walcott,denilson,gilberto,diaby dudu,bendtner spennende å se hva de får til Er dette bekreftet? Ser ut som et veldig spennende lag idag! Bra at Diarra starter så vi får se mer av han. Dudu og Bendtner på topp er også veldig spennende. Har veldig gode følelser før denne kampen. Tipper et 3-0 resultat etter scoringer av Gallas, Bendtner x2 ;) fant det på livescoren på skysports, så regner med at det er bekrefta Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Blir det laget, ja! Helt greit det, håper Song'ern klarer seg som stopper. Noe han sikkert gjør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Og der var kampen i gang Lykke til allesammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergu Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Sorry Rolf-Otto Eriksen, I don't like you :\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.