Jump to content

2007.09.22 Derby County H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

87 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal 5-0 Derby

(Diaby, Adebayor x3, Fabregas)

22. september klokka 16.00 Norsktid!

 

ArsenalvDerby-1.jpg

 

TV Kanaler:

Canal + Sport 1

(Direkte)

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Dommer:

Martin Atkinson

 

Lagene:

Arsenal

Manuel Almunia

Kolo Toure

Philippe Senderos

Gael Clichy

Bacary Sagna

Cesc Fabregas

Mathieu Flamini

Abou Diaby

Theo Walcott

Eduardo

Emmanuel Adebayor

 

Subs:

Alexandre Song

Neves Denilson

Lassana Diarra

Lukasz Fabianski

Robin Van Persie

 

Derby

Stephen Bywater

Andy Griffin

Tyrone Mears

Dean Leacock

Claude Davis

Matt Oakley

Stephen Pearson

Gary Teale

Eddie Lewis

Kenny Miller

Steve Howard

 

Subs:

Lewis Price

Robert Earnshaw

James McEveley

Giles Barnes

Benny Feilhaber

 

Utilgjengelige spillere:

Tomas Rosicky (Skadet)

Phillipe Senderos (Ukjent)

Alexander Hleb (Skadet)

William Gallas (Skadet)

Emmanuel Eboue (Skadet)

Jens Lehmann (Skadet, ikke helt klar)

 

Skade Info:

Arsenal.com - Injury News

 

Klipp fra kampen:

YouTube.com

ArsenalClips.tk

Dailymotion.com

Verdensvevet.com

 

Info om kampen:

Arsenal.com - MatchMenu

 

Formkurve:

Arsenal: U S S S S S

Derby: T T T U T S

 

Siste fem møter:

Arsenal 1-0 Derby County

Derby County 0-2 Arsenal

Derby County 1-2 Arsenal

Arsenal 0-0 Derby County

Arsenal 2-1 Derby County

 

Før avspark:

Det klart for topp mot bunn, vi har store forventninger, kanskje årets 7-0 seier?

Men det er veldig klart, ingenting skal tas på forskudd, vi har veldig mange ute, pluss at Derby har spilt på seg litt selvtillit etter 1-0 ''bragden'' over Newcastle. Den som våger vinner!

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Dette burde bli en solid seier!

Håper på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna - Tourè - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Diaby(litt dårlige alternativer her)

 

RvP - Eduardo

 

Benk: Fabianski, Flamini, Denilson, Adebayor, Hoyte

 

Tipper 5-0, RvP 2, Fabregas, Eduardo og Hleb.

Link to comment
Share on other sites

Dette burde bli en solid seier!

Håper på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna - Tourè - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Diaby(litt dårlige alternativer her)

 

RvP - Eduardo

 

Benk: Fabianski, Flamini, Denilson, Adebayor, Hoyte

 

Tipper 5-0, RvP 2, Fabregas, Eduardo og Hleb.

 

Denne bør og skal vi ta..

 

Omtrent enig med laget ditt chirstian men lyst å se hva walcott kan prestere da han har vist klar forbedring i preseason og i begynnelsen av sesongen, så han tar plassen til diaby. Så vil jeg se ade fremfor RvP siden RvP ikke har spilt allverdens de siste kampene, og jeg tror ikke RvP funker med Dudu eller omvendt..

 

Håper på masse mål og at en hat-trick kommer...

Link to comment
Share on other sites

Dette burde bli en solid seier!

Håper på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna - Tourè - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Diaby(litt dårlige alternativer her)

 

RvP - Eduardo

 

Benk: Fabianski, Flamini, Denilson, Adebayor, Hoyte

 

Tipper 5-0, RvP 2, Fabregas, Eduardo og Hleb.

 

Denne bør og skal vi ta..

 

Omtrent enig med laget ditt chirstian men lyst å se hva walcott kan prestere da han har vist klar forbedring i preseason og i begynnelsen av sesongen, så han tar plassen til diaby. Så vil jeg se ade fremfor RvP siden RvP ikke har spilt allverdens de siste kampene, og jeg tror ikke RvP funker med Dudu eller omvendt..

 

Håper på masse mål og at en hat-trick kommer...

Ja, selvfølgelig. Glemte Walcott, kanskje dette blir den første kampen fra start. Jeg tar Hleb ut på benken inn med walcott og bort med Denilson.

 

Jeg tror det er viktig for RvP å spille denne kampen slik at han kan få seg et par mål og få litt selvtillit og komme i form.

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi ikke dette skal jeg krabbe til Emirates Stadium... :)

 

Deal ;) Jeg krabber med deg hvis ikke Arsenal slår Derby :D Dette skal være seier, men er jo typisk Arsenal å tape mot bånnlaga, men Derby er mær enn et bånnlag :) Dette skal være seier !!!

Link to comment
Share on other sites

Dette vinner vi. Jeg håper Eduardo spiller fra start. Det var godt å se Van Persie score mot Sevilla, men jeg håper det blir Adebayor-Eduardo fra start. Er Senderos med igjen? Eller skal han stå over flere kamper?

 

Det blir vanskelig å tippe laget. Lehmann eller Almunia, Flamini eller Gilberto. Personlig foretrekker jeg sistnevnte og førstnevnte. Dermed stiller vi slik:

(4-4-2)

Almunia-Sagna-Toure(K)-Senderos-Clichy-Hleb-Fabregas-Flamini-Walcott-Adebayor-Van Persie

 

Jeg tror Derby kan overraske, de sprudler av selvtillit etter 1-0-seieren over Newcastle, og de kan fort få et tidlig mål. Men som så mange ganger før kommer vi tilbake å snur det hele og vinner 3-1 etter scoringer av Flamini, Eduardo og Van Persie som kommer inn fra benken.

Link to comment
Share on other sites

Vi er høyt oppe nå etter 3-1 borte mot Tottenham og 3-0 hjemme mot Sevilla. Det hadde vært utrolig typisk Arsenal å gå på en smell i en kamp som denne da. At vi rett og slett ikke makter å mobilisere styrkene for å gå i krigen. At vi har en tabelltopp å forsvare får vi håpe hjelper spillerne våre.

 

Tror nok tross alt vi tar en seier, en sliteseier 2-1 etter å ha ligget under 0-1.

Link to comment
Share on other sites

Tror heller ikke dette blir kuleramme tall. Tipper vi vinner 3-0 og laget tror jeg blir som følger:

 

Alumunia

 

Sagna Toure Senderos Clichy

 

Walcott Fab Flamini Hleb

 

Ade RVP

 

Måla blir besørget av Ade,VP 2

Link to comment
Share on other sites

Hørte på VG Kick Off i dag, repotasjen etter Arsenal v Sevilla og helt i slutten av sendinga sa en skrue: "Til helga møter Arsenal, Derby på Emirates, som mange tror blir en stopper på Arsenal's fantastiske start."

 

Hvem tror det, om jeg tørr spør? Yidsa? fordi dem trapte mot dem? ;)

Link to comment
Share on other sites

Hleb i tillegg til Rosicky ville vært veldig dårlig nytt.. ;)

 

Walcott tar plassen til Hleb og Diaby går inn for Rosicky. Ellers tror jeg at Gilberto går ned på stopperplassen og Flamini spiller sentralt sammen med Cesc.

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Gilberto - Clichy

 

Walcott - Flamini - Cesc - Diaby

 

Adebayor - Van Persie

 

Wenger: “I will rotate a little bit to bring in some fresh players. Who, I don’t know yet because that depends on whether Hleb and Senderos will be available.”

 

Da kan det vel hende at Eduardo starter?

Link to comment
Share on other sites

Hørte på VG Kick Off i dag, repotasjen etter Arsenal v Sevilla og helt i slutten av sendinga sa en skrue: "Til helga møter Arsenal, Derby på Emirates, som mange tror blir en stopper på Arsenal's fantastiske start."

 

Hvem tror det, om jeg tørr spør? Yidsa? fordi dem trapte mot dem? :huh:

 

det var nok ein "ikkje" inne i der ja.. syntes og eg hørte det og møtte hørre den ein gang til for å hørre kva han sa. men det var nok : "Til helga møter Arsenal, Derby på Emirates, som ikkje mange tror blir en stopper på Arsenal's fantastiske start." ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette bør bli en greier seier på Emirates. Håper og forventer det. Hadde vært moro hvis Arsene slapp til noen nye i denne kampen og jeg håper på denne lagoppstillingen(kanskje ikke veldig realistisk):

 

Fabianski

 

Sagna-TOure-Nordtveit-Clichy

 

Walcott-Fabregas-Diarra-DIaby

 

Eduardo-Adebayor

 

Denne er kanskje mer realistisk:

 

Almunia

 

Sagna-Toure-Gilberto-Clichy

 

Hleb-Fabregas-Flamini-Diaby

 

Adebayor v.Persie

Link to comment
Share on other sites

Hørte på VG Kick Off i dag, repotasjen etter Arsenal v Sevilla og helt i slutten av sendinga sa en skrue: "Til helga møter Arsenal, Derby på Emirates, som mange tror blir en stopper på Arsenal's fantastiske start."

 

Hvem tror det, om jeg tørr spør? Yidsa? fordi dem trapte mot dem? :huh:

 

det var nok ein "ikkje" inne i der ja.. syntes og eg hørte det og møtte hørre den ein gang til for å hørre kva han sa. men det var nok : "Til helga møter Arsenal, Derby på Emirates, som ikkje mange tror blir en stopper på Arsenal's fantastiske start." ;)

Åja, var det det? ;) Jaja, kanskje ikke en tulling allikeve, dal. Hehe

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...