Jump to content

2007.09.22 Derby County H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

87 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Noen som får til steam på denne kampen? prøve sopcast men virker ikke :(

 

Og ikke tvu heller! Noen som sjekker tvants?

 

Jeg ser på tv ants :( funker bortsett fra en smule lagg :(

 

 

Kor kan jeg få lastet ned tv ants da?

søk etter tvants på google så finner du et sted du kan laste ned. tror det var det 4. eller 5. treffet som jeg lasta ned fra. dem offisielle siden er nede.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Noen som får til steam på denne kampen? prøve sopcast men virker ikke :(

 

Og ikke tvu heller! Noen som sjekker tvants?

 

Jeg ser på tv ants :( funker bortsett fra en smule lagg :(

 

 

Kor kan jeg få lastet ned tv ants da? der jeg laster ned nå tar det 22 min, og det er litt lenge. Noen som vett om en bra plass?

 

 

 

2-0

Link to comment
Share on other sites

Åå, så deilig å komme hjem og se at arsenal leder 2-0. Ingen som har link til målene slik som noen hadde sist CL- kamp?

 

Her er de http://www.verdensvevet.com/arsenal/cl.html

 

Han mente nok målene fra denne kampen. Siden sist kamp så var det en som la ut målene fort løpende

 

De kommer nok her etter hvert

Link to comment
Share on other sites

Åå, så deilig å komme hjem og se at arsenal leder 2-0. Ingen som har link til målene slik som noen hadde sist CL- kamp?

 

Her er de http://www.verdensvevet.com/arsenal/cl.html

 

Han mente nok målene fra denne kampen. Siden sist kamp så var det en som la ut målene fort løpende

 

De kommer nok her etter hvert

Eller her :

http://www.101greatgoals.com/

Link to comment
Share on other sites

Åå, så deilig å komme hjem og se at arsenal leder 2-0. Ingen som har link til målene slik som noen hadde sist CL- kamp?

 

Her er de http://www.verdensvevet.com/arsenal/cl.html

 

Han mente nok målene fra denne kampen. Siden sist kamp så var det en som la ut målene fort løpende

 

De kommer nok her etter hvert

Ja, det jeg mente. Men er ikke så farlig. Takk uansett :(

Link to comment
Share on other sites

Jessda!

Dette bør vi dra enkelt i land nå.

 

Vi spiller rett og slett Derby totalt ut. De virker totalt harmløse, og jeg kan ikke se for meg at de kan klare noe som helst heller i andre omgang.

 

Håper på Diarra inn for Flamini nå. Ikke fordi Mathieu har vært dårlig på noen måte, men rett og slett fordi jeg vil se Diarra skikkelig i Arsenaltrøya.

 

Forøvrig har Diaby vært fantastisk! Det han gjør på målet er helt enormt. Drar av to 1/2 mann før han banker ballen knallhardt i krysset. Foruten målet har han også vært stor.. Spiller med en utrolig selvtillitt, og dribler ofte av flere Derby-spillere. Mista ikke ballen èn gang i første omgang, bortsett fra en gang han ble takla så ballen gikk til kast.

 

Adebayor virker også frisk. Burde dog stått med hattrick nå til pause, med tre gigantsjanser som han burde satt. Scora på den ene dog. Men han viser strålende teknikk, og herjer med Derby-spillerne.

 

Eduardo viser glimt av hva han kan, men har ikke kommet helt inn i spillet.

 

Cesc fortsetter der han slapp med fantastiske pasninger. I tillegg har Kolo flere glitrende gjennomspill til Adebayor, fra sin stopperposisjon. Slike ting kan være avgjørende om vi skal vinne serien. Få alle spillerne involvert i det offensive spillet.

 

Sagna og Clichy viser at de er klassebacker. Clichy fortsetter sine raid på venstre, og Sagna spiller strålende på høyrebacken, spesielt defensivt. Er med offensivt en og annen gang også, men burde kanskje gjort det enda mer.

 

En ting som har vært et viktig moment i denne kampen, som vi har savna før:

Vi scorer på første avslutning på mål!

Den må vi ta med oss videre.

 

Omgangens beste: Diaby. Cesc og Adebayor er også kandidater.

Link to comment
Share on other sites

:(-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 22 2007, 05:14 PM) 105372[/snapback]

Puh, endelig har jeg fått til en streaming. Det blir Tvants for min del... Da er jeg klar!

 

Hvilken? Jeg har prøvd håpløst mange nå.. og finner ingen :(

 

Brukte 20 minutter for å laste ned en av variantene en på forumet her foreslo... Brukte pausen godt!

Ellers må jeg si at kampen virker punktert. Ballen fyker tilfeldig litt rundt forbi, og drivet i Arsenallaget er borte. Det vil derimot ikke si at dte ikke blir mer mål. Walcott er usynlig, og den minst offensive spilleren av alle ut på matta.

 

Diaby er frisk, og Adebayor løper som en galning. Kanskje de beste i dag?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...