Jump to content

2007.09.22 Derby County H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

87 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

NESTEN av Toure! Fint intiativ av Toure!

 

Dessverre sliter Walcott veldig. Gjør veldig ofte feil valg. Dessverre!

 

Edit: Som sagt, TVU funker bra!

 

Han gjør det. Han slurver utrolig mye nå. Det blir ikke flyt i angrepspillet.

 

Enkelte spillere gjør det veldig vanskelig for seg selv nå. Adebayor prøver på mye rart for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

NESTEN av Toure! Fint intiativ av Toure!

 

Dessverre sliter Walcott veldig. Gjør veldig ofte feil valg. Dessverre!

 

Edit: Som sagt, TVU funker bra!

 

Han gjør det. Han slurver utrolig mye nå. Det blir ikke flyt i angrepspillet.

 

Enkelte spillere gjør det veldig vanskelig for seg selv nå. Adebayor prøver på mye rart for øyeblikket.

 

 

Spiller bra til tider, men han er for ego.

Link to comment
Share on other sites

Der hadde jammen Walcott et løp som jeg vil karakterisere som et skikkelig Walcott-løp. Driblinger og fart, men dette skjer så altfor sjelden. Den gutten må spille mer om det skal bli noe av ham. Få ham ut på lån(!).

 

Ellerssynes jeg Diaby spiller stort! Eduardo bommer en del på pasninger, og imponerer vel ikke. Men, han kan jo fort dukke opp... Walcott kommer seg, der kom det enda et løp. Gutten får applaus. Vi må ha mer av dette!

Link to comment
Share on other sites

CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESC! 6 kamper på rad! Utrolig hvor god på langskudd han er!!

:(

 

Fabregas og Walcott blir byttet ut til fordel for Denilson og Diarra

 

 

Få ut den mannen! Herlig å se latteren til Wenger etter skoringen. Dette var bare ufattelig morsomt. Nydelig mål. Arsenal er rett og slett fantastiske om dagen!

Link to comment
Share on other sites

Maken til kollektiv er det LENGE siden jeg har sett av Arsenal. Vi mangler en skoring av Eduardo! Fantastisk spill, og mange sultne Arsenalspillere. Her spilles det for å få være med i neste runde. Det blir mer mål, garantert!

 

For et ungt lag som vinner idag. Hvem er elst av utespillerne idag? Kolo Toure?

Link to comment
Share on other sites

Maken til kollektiv er det LENGE siden jeg har sett av Arsenal. Vi mangler en skoring av Eduardo! Fantastisk spill, og mange sultne Arsenalspillere. Her spilles det for å få være med i neste runde. Det blir mer mål, garantert!

 

For et ungt lag som vinner idag. Hvem er elst av utespillerne idag? Kolo Toure?

23- 22- 26- 22

18- 20- 23- 21

22-24

 

 

alderen på utespillerne i dag!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er en ting som plager meg med Emirates. Det er nesten ikke folk igjen på tribunen 5-6 min før slutt. Greit nok at de skal komme først i t-bane køen, men folk har det vel ikke så travelt?

 

Jeg syntes det der er trist, folk burde hylle laget sitt etter kamp.

Og der var det slutt. 5-0! YES!

Link to comment
Share on other sites

Det er en ting som plager meg med Emirates. Det er nesten ikke folk igjen på tribunen 5-6 min før slutt. Greit nok at de skal komme først i t-bane køen, men folk har det vel ikke så travelt?

 

 

Enig, skulle heller blitt værenede og sunget til lyset ble skrudd av. Det fortener spillerne idag.

Link to comment
Share on other sites

Idag presterte alle sammen, med delvis unntak av Theo Walcott. Jeg er fantastisk fornøyd med laget. Fabregas scorer nok en gang, kanskje kommer han på høyde med Frank Lampard og Steven Gerrard.

Men jeg er utrolig skuffet over Theo Walcott, ser ikke ut til å klare å holde følge med tempoet og Walcott har ikke noe god fysikk heller. Men han hadde noen gode løp idag.

Link to comment
Share on other sites

Har noen måla? www.verdensvevet.com/arsenal funker ikke sjå meg.

 

Fikk desverre ikke sett denne kampen, pga. komf. tur! :angry:

 

 

Liker ikke helt oppførselen til Diaby etter målet hans. Han dytter vekk Sagna 2 ganger og løper bort og gir en klem til en eller annen (mulig det er Diarra) på benken.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk kamp igjen av gutta!

 

Målet til Diaby var pure class! :angry:

Jeg var helt sikker på at han skulle drible seg bort aller først, og så var jeg sikker på at skuddet skulle fly langt over som det av og til gjør, men så fyker den jammen meg rett i krysset! :D

 

Adebayor med hattrick - helt fantasisk! Og Fabregas - ja hva skal man egentlig si om han? Han slutter aldri å overraske. Fantastisk ball til Adebayor på 2-0 målet og så putter han enda et selv også. Helt utrolig!! :)

Link to comment
Share on other sites

Idag presterte alle sammen, med delvis unntak av Theo Walcott. Jeg er fantastisk fornøyd med laget. Fabregas scorer nok en gang, kanskje kommer han på høyde med Frank Lampard og Steven Gerrard.

Men jeg er utrolig skuffet over Theo Walcott, ser ikke ut til å klare å holde følge med tempoet og Walcott har ikke noe god fysikk heller. Men han hadde noen gode løp idag.

 

Kanskje han kommer på høyde med Lampard og gerrard :angry:

 

Fabregas er på høyde med Lampard og Gerrard.. Akkuratt nå så er det Frank og Steven som må komme opp på et Fabregas Nivå :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...