Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Guest kellex

Dette rykte kommer fra en pålitelig kilde, men det står kun at vi overvåker situasjonen til Lyons Jean Makoun.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6179959,00.html

 

Dette er jo en meget habil defensiv midtbanespiller, men vil vel neppe være back-up for Song?

 

Har tenkt litt på det i det siste hva Wenger har tenkt å gjøre med laget defensivt. Tror ikke det holder med bare en ny midtstopper. Hvis Fabregas blir så kan det hende at vi får se en midtbane litt anderledes..

 

---Song-----Makoun---

------Fabregas---------

 

Kan hende han beveger seg i en retning av 2 defensive midtbane spillere med en offensiv som får frie tøyler fremover. 2 defensive midtbane spillere kan også redusere behover for at de 2 av 3 på topp ikke må jobbe så ofte hjemover.. Bare en tanke men en tanke jeg liker godt. Vi må ha mer enn bare en ny keeper og en ny stopper for å bli mindre sårbare bakover. Vi får se..

Link to comment
Share on other sites

Dette ryktet liker jeg:

 

DAILY STAR SUNDAY

Joe Cole is set to snub Manchester United and Tottenham by joining Arsenal.

 

Ser gjerne at Cole kommer til The Gunners!

 

Samme avis melder også at Arsenal planlegger å hente Nick Powell fra Crewe.

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt litt på det i det siste hva Wenger har tenkt å gjøre med laget defensivt. Tror ikke det holder med bare en ny midtstopper. Hvis Fabregas blir så kan det hende at vi får se en midtbane litt anderledes..

 

---Song-----Makoun---

------Fabregas---------

 

Kan hende han beveger seg i en retning av 2 defensive midtbane spillere med en offensiv som får frie tøyler fremover. 2 defensive midtbane spillere kan også redusere behover for at de 2 av 3 på topp ikke må jobbe så ofte hjemover.. Bare en tanke men en tanke jeg liker godt. Vi må ha mer enn bare en ny keeper og en ny stopper for å bli mindre sårbare bakover. Vi får se..

Med den midtbanetrioen vil Afrikamesterskapet bli et mareritt! :)

Link to comment
Share on other sites

Her er lista over spelarar som internasjonal presse kobla til Arsenal i mai månad.

Adriano

Andriy Pyatov

Arda Turan

Bafetimbi Gomis

Brede Hangeland

David Silva

Diego Lopez

Edin Dzeko

Emiliano Viviano

Francisco Alcacer

Franck Ribery

Gary Cahill

Giampaolo Pazzini

Gianluigi Buffon

Giorgio Chiellini

Giuseppe Rossi

Gokhan Inler

Hugo Lloris

Hugo Rodallega

Igor Akinfeev

James Milner

Jean Makoun

Jeremy Toulalan

Joe Cole

Joe Hart

Julio Cesar

Kevin Doyle

Klaas Jan Huntelaar

Kwadwo Asamoah

Lacina Traore

Laurent Koscielny

Leonardo Bonucci

Luis Suarez

Mamadou Niang

Mamadou Sakho

Manuel Neuer

Mario Balotelli

Mark Noble

Mark Schwarzer

Matthew Upson

Mikel Arteta

Miralem Pjanic

Pape Diakhate

Per Mertesacker

Phil Jagielka

Philippe Mexes

Rafael Van de Vart

Robert Green

Scott Parker

Shaun Wright-Phillips

Simon Kjaer

Stephane Mbia

Stephane Ruffier

Stephen Ireland

Steven Pienaar

Steven Taylor

Takayuki Morimoto

Yaya Toure

Yoann Gourcuff

 

Med så mange rykter så vil nok ein eller annan treffe blink, men kven?

Link to comment
Share on other sites

Med så mange rykter så vil nok ein eller annan treffe blink, men kven?

 

Det skulle faen ikke mangle isåfall :D

 

Er helt Latterlig mange useriøse rykter som avisene skaper for å selge mer.

Link to comment
Share on other sites

Milos Krasic var helt rå de kampene jeg så han for CSKA i CL denne sesongen. Syntes han hadde et herlig driv med ballen, og turte å ta initiativ og skyte fra distanse. Slike spilletyper trenger vi, og jeg føler hans spillestil ville passet godt inn i Arsenal. Men så spørs det er her vi behøver forsterkninger pdd? Men jeg er som kjent tilhenger av å kjøpe en bedre for å kvitte oss med en dårligere.

 

Spår han som en av VMs sensasjoner. Ikke bare han, men hele Serbia vil overraske stort. :P

 

Her er forøvrig en 9 minutters lang video av serberen. Vil ikke kalle den kvalitetssikret da jeg ikke har sett den selv. http://www.youtube.com/watch?v=GTKKgbERdOM.

Link to comment
Share on other sites

http://www.caughtoffside.com/2010/06/05/ar...n-milos-krasic/

 

Her blir vi linket til den allsidige, løpssterke midtbanespilleren Milos Krasic. Han skal i følge linken fungere best som ballvinner, men er også en god playmaker visstnok. Spennende!

 

Krasic er langt ifra en ballvinner! Han er jo en offensiv spiller som regnes som den nye Nedved.

Link to comment
Share on other sites

Krasic er langt ifra en ballvinner! Han er jo en offensiv spiller som regnes som den nye Nedved.

"25 year old powerful runner can play in a number of positions across the midfield but works best as an advanced ball winner who can also propel attacks and has a knack of scoring crucial goals"

 

Du får fortelle det til caughtoffside.com da se :P

 

Men han kan vel være en god ballvinner selv om han har en offensiv posisjon på banen? Har du sett han spille i en defensiv midtbaneposisjon?

Link to comment
Share on other sites

Også Fabregas har blitt kalt en ballvinner, noe jeg føler han faktisk kan brukes som også, selv om han helt klart har sine styrker med ball, offensivt! Har forresten Krasic på mitt fantasy lag! Join alle sammen! Har blitt opprettet egen liga for Arsenal-Norway :P

Link to comment
Share on other sites

"25 year old powerful runner can play in a number of positions across the midfield but works best as an advanced ball winner who can also propel attacks and has a knack of scoring crucial goals"

 

Du får fortelle det til caughtoffside.com da se :P

 

Men han kan vel være en god ballvinner selv om han har en offensiv posisjon på banen? Har du sett han spille i en defensiv midtbaneposisjon?

 

Ok, da missfårsto jeg isåfall.. Jeg tenkte på en ballvinner som Song osv.

Link to comment
Share on other sites

Har sett han litt i CL, der har han sett sykt god ut. Utifra videoen ser han jo ekstremt god ut. Syk teknikk og fart. Hadde overhode ikke gjort noe om han kom til klubben. Men dette tror jeg er svært tvilsomt ettersom vi er greit dekket på kantene og spesielt med tanke på Theo's utvikling.

Link to comment
Share on other sites

Samme avis melder også at Arsenal planlegger å hente Nick Powell fra Crewe.

 

Jeg finner ut at denne Powell er offensiv midtbanespiller, født i 1994, og at han spiller/har spilt for England på U16-nivå. Er det noen andre som veit noe mer?

Link to comment
Share on other sites

Wenger er på plass under Brasil - Elfenbenskysten.

 

Speider han etter en brukbar stopper og Keeper? Julio Cesar er en keeper je gjerne vil ha til Arsenal, han er fantastisk god keeper og er en av de som er i toppen av de beste keeperene i verden.

 

Lucio er en stopper av klasse, vinner nesten hver eneste duell, og lager lite frispark, selv om han dominerer både i lufta og på bakken. En ting er at han er 33 år gammel..

Juan er også en veldig god forsvarer, sier ikke nei takk til han heller.

Link to comment
Share on other sites

Wenger er på plass under Brasil - Elfenbenskysten.

 

Speider han etter en brukbar stopper og Keeper? Julio Cesar er en keeper je gjerne vil ha til Arsenal, han er fantastisk god keeper og er en av de som er i toppen av de beste keeperene i verden.

 

Lucio er en stopper av klasse, vinner nesten hver eneste duell, og lager lite frispark, selv om han dominerer både i lufta og på bakken. En ting er at han er 33 år gammel..

Juan er også en veldig god forsvarer, sier ikke nei takk til han heller.

 

Wenger kommenterer kampen for fransk tv.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...