Jump to content

Sol Campbell


Parlour

Recommended Posts

Synd hvis Campbell går, men vi vil uansett ha bra nok erstattere. Senderos har imponert stort i år, og kommer til å få enda mer erfaring gjennom VM. Djourou har også imponert, og jeg er sikker på at hvis Sol velger å forlate oss så kommer nok Wenger til å hente inn en ny midtstopper.

 

Trist blir det uansett, fordi Sol har vært en klippe bak der. :blink: Vi får vente og se.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Når Wenger mener at høyt lønnede spillere er over middagshøyden og ikke lengerer forsvarer utgiftene, så forsvinner de. Parlour gjorde det, Wiltord gjorde det. Kanu, Vieira, Pires. Alle spillere med relativt høye lønninger etter flere års tjeneste og en høy stjerne. At Campbell føyer seg til denne rekken vil overhodet ikke overraske meg, da Wenger virker å ha tro på de yngre gutta, som atpåtil tjener en brøkdel av hva Sol har.

Link to comment
Share on other sites

Campbell skadefri er en klassespiller.Holder han koken uten skader er

han en mann for oss i et par år til.

Det er farlig å kvitte seg med så mye rutine på en gang som vi gjør nå.

Skulle Sol gå trenger vi en skikkelig erstatter.

Link to comment
Share on other sites

Campbell skadefri er en klassespiller.Holder han koken uten skader er

han en mann for oss i et par år til.

Det er farlig å kvitte seg med så mye rutine på en gang som vi gjør nå.

Skulle Sol gå trenger vi en skikkelig erstatter.

 

Enig! Kjøper dine synspunkter uten problemer. Campbell har masse rutine, noe Toure, Senderos og Djourou ikke har like mye av.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg tror at mye av grunden til at han drar er den samme som for at Pires dro. Nemlig at han ikke er i Wengers planer for laget lengre og vil havne oftere på benken enn han vil være fornøyd med.

 

Jeg tror Wenger gjør lurt i å la han gå slik at vi slipper en gammel spiller som surmuler på benken og kanskje gjør de spillerne som blir foretrukket usikre. Allerede nå signaliserer Wenger at de er de unge som skal få tillitt og spilletid også denne sesongen.

 

Disse unge spillerne kommer til å vokse med ansvaret og bli verdensklasse spillere (Toure er det allerede). Og i årene framover gi oss den defansive trygheten vi trenger når vi angriper med så mange spillere som Wenger har for vane å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Synd. Hadde håpet Sol ville bli en sesong til, men han føler vel 1.lagsplassen er tapt for Senderos.

Jeg mener fortsatt Sol er bedre enn Senderos, så jeg føler det blir litt tynt på midtstopperplass hvis det ikke hentes inn en ny spiller eller to.

 

Føler ikke Toure, Senderos og Djourou er nok stoppere hvis vi skal få en like bra sesong i Champions League.

Får vi to skader blir det trasig..

 

Vi får takke Sol for innsatsen og lykke til videre!

Han har vært en bauta i Arsenal-forsvaret og har bidratt mye med sin rutine.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er litt synd at Campbell forlater oss nå. Hadde håpet at han ville bli en sesong til. Forstår dog Campbell selv; han begynner å dra på årene og innser nok at kampen om plassen blir enda tøffere i år.

 

”Problemet” blir nå at vi sitter igjen med Toure og Senderos som fullgode midtstoppere. Tenker med skrekk og gru på skader og formsvikt. Håper Wenger sitter med den samme følelsen.

 

Uansett, lykke til videre Sol! Takker for ditt gode bidrag i Arsenal-drakta. Du fortjener også en stor takk for at du hadde ryggrad til å forlate Spudz til fordel for oss. Sportslig ble det en stor opptur!! Bombe... ;)

Link to comment
Share on other sites

En virkelig stor Gooner forlater Arsenal skuta. Hans skikkelige utvikling startet da han forlot Spite Hart Lane, det var da han ble en virkelig stjernestopper. Takk for ditt fantasiske bidrag på Highbury Sol, du vil alltid bli husket som en virkelig Gooner. En Gooner som vendte lillebror ryggen; det ELSKER vi! :-)

 

Lykke til i fremtiden. Du vil alltid bli husket med affeksjon, Sol.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan si hva vi vil med hva som skjedde etter en kamp forrige sesong, men for meg så har Sol vært en meget stabil og viktig brikke i Arsenal siden han løpte vekk fra elendigheten noen kvartaler unna Highbury.

 

En av de aller beste stopperene i PL de siste 5årene, og som har gitt det offensive Arsenal laget en stor trygghet bakover på banen.

Dette har ført til:

2 ligamesterskap og 3 fa cup pokaler

 

Wenger sa på arsenal.com om Sol:

"I would like to thank Sol for his tremendous contribution. His commitment, stature and strength of character have served us remarkably well, both individually and as a team player who captained the side. I know that the younger players, who have progressed here over recent times, have benefited hugely from playing alongside Sol."

 

Dette beskriver mye på Wenger sine tanker om sin stopperkjempe, som nå desverre søker nye utfordringer.

 

 

Jeg ønsker Sol lykke til videre i karrieren, og takker for ALT han har gjort for Arsenal FC.

Link to comment
Share on other sites

Takk for alt Sol...

Fem fine år, husker fortasatt den dagen vi signerte deg i fra Spudz... Det var en bra dag.

Men nå har du bestemt deg for å forlate oss, det kan jeg forstå..

Med Senderos som bare vokser og vokser i midtforsvaret og Djorou som er et meget stort talent.. og ikkje minst Kolo, ja då blir det vanskelig å få fast plass.

Og du har alltid drømt om å spille i utlandet, og nå har du muligheten.

Håper alt går bra og at du finner en bra klubb du kan storspille i.... Lykke til!!

Link to comment
Share on other sites

Takk for alt Sol!

 

Lykke til videre...håper du får det godt, og ikke plages med mer av noe lignende som det som skjedde i Wigan kampen.

 

 

Noen som vet hvor han går? Ser ut til Fenerbache [vet ikke hvordan det skrives] vil bytte Campbell mot Appiah... Er Sol selv villig til det, så er det ingenting som hadde vært bedre.

Link to comment
Share on other sites

Campbell var eit noko undervurdert medlem av "the Invincibles" og fortener stor takk og anerkjennelse.

Likevel er eg ikkje i tvil om at hans avgang er det rette både for klubben og han sjølv. Ein kan skulde på skadar og andre forhold, men det var ikkje mange kampar denne sesongen han heldt det nivået ein må kunne vente. Ein svak sesong, samt den famøse forsvinninga gjorde at Wenger bestemte seg:

-Cambell dreg til sommaren. At begge partar så framstiller det som om det var Campbell's avgjerd er ikkje noko å seie på. Han fortener å forlate klubben med ære, og eg ynskjer lukke til vidare.

Link to comment
Share on other sites

Dessverre forlater en av de beste midtstopperne oss etter 5

fantastiske år.En spiller jeg alltid har hatt sansen for.

Nå mister vi mye verdifull rutine baki der og jeg håper en

spiller som Sol bli erstattet.

 

Takk for alt Sol og lykke til videre.Spillere som deg er det ikke mange av.

Link to comment
Share on other sites

En kjempe forlater oss, og Sol har vært en av våre viktigste spillere. Sentrallinjen Lehmann - Campbell - Vieira - Henry var stor! De siste 5 årene med serie - og cupgull skal Sol ha mye ære og respekt for. Takk, Sol! Du går av som en av våre beste stoppere! Og selvsagt vil du bli husket for å ha hoppet av ... og hoppet på det rette toget! At du ønsker noe nytt på tampen av karrieren er helt i orden. Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Takk for alt,Sol! Vil alltid huske målet på 17.Mai. Finstasen, pølser og tog ble liksom litt uviktig den dagen. :ph34r:

 

HJULKAPSEL, Hvor fant du bilde ditt? Jeg vet det har vart i TGP, men kan jeg finne det på internett?

 

Tusen Takk SOL! Glemmer aldri den dagen han Valgte oss fremfor the Bitches in white...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...