Jump to content

Sol Campbell


Parlour

Recommended Posts

Jeg har nettopp sett målene på Sky News. Den første er fæl. Den andre er ikke like ille. Rio`s tabbe er faktisk mye verre enn begge to.

39206[/snapback]

 

Jeg har ikke sett Rios tabbe, men ærlig talt: Rio Ferdinand har vært solid denne sesongen. Vi kan vel trygt si at han vel har noe mer å gå på enn det Sol Campbell har. Han er for øyeblikket en langt bedre stopper enn Sol.

 

Jeg finner det for øvrig merkelig at du selv umiddelbart etter et ydmykende tap som dette gjør ditt absolutt ypperste for å hakke på rivalene våre.. Synes vel kanskje først og fremst konsentrere oss om vårt eget, og våre egne problemer. Det er nok å ta av.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply
Jeg har nettopp sett målene på Sky News. Den første er fæl. Den andre er ikke like ille. Rio`s tabbe er faktisk mye verre enn begge to.

39206[/snapback]

 

Jeg har ikke sett Rios tabbe, men ærlig talt: Rio Ferdinand har vært solid denne sesongen. Vi kan vel trygt si at han vel har noe mer å gå på enn det Sol Campbell har. Han er for øyeblikket en langt bedre stopper enn Sol.

 

Jeg finner det for øvrig merkelig at du selv umiddelbart etter et ydmykende tap som dette gjør ditt absolutt ypperste for å hakke på rivalene våre.. Synes vel kanskje først og fremst konsentrere oss om vårt eget, og våre egne problemer. Det er nok å ta av.

39210[/snapback]

 

Ja jøss, for all del, jeg har ingen problemer med å innrømme at Rio er bedre enn Sol for øyeblikket. Men Rio kostet United kampen i dag, på samme måte som Sol gjorde det for oss.

 

Jeg gidder ikke hive meg på hylekoret Evju, til det har jeg vært med på altfor nedturer. Jeg prøver å vinkle ting positivt. Og det inkluderer glatt å gotte meg både over Tottenham`s tap i går, og Rio herlige tabbe i dag.

Link to comment
Share on other sites

The Independent og Arsene Wenger bekrefter at Sol Campbell forlot Highbury i pausen av West Ham kampen i fortvilelse over hans egen prestasjon på banen;

 

Sol Campbell, substituted for his own good, walked out of Highbury at half-time last night in despair at his performance and, in the words of his manager, "too mentally down to come back". Arsène Wenger admitted that, after the 31-year-old committed two dreadful first-half errors in Arsenal's 3-2 defeat to West Ham, "Sol is not well".

 

"He was too down at half-time, he felt guilty and we wanted to fight for him in the second half - at 2-1 it was not disastrous," Wenger said. "I took him off because he was in a mental shape ... he was too much down to come back. I don't think he has a problem with that [injuries]."

 

"I knew it would be better for him if he came off. You always want your players to stay even if they are substituted but these were exceptional circumstances. He didn't do it as a disrespectful gesture to the team but he is very, very down. His confidence is not the highest at the moment.

 

"It was a gamble because I had no defenders on the bench," the Arsenal manager explained. "I don't know how low his confidence is ... it is more him feeling guilty at making the mistakes."

 

Dette er Arsene Wengers uttalelser vedrørende Sol Campbell, ryktene underveis i kampen var også inne på at Campbell fikk gjennomgå av Wenger i pausen og at dette var en del av årsaken til han forlot Highbury i pausen. Dette fremgår ikke av det Wenger har gått ut med.

 

Sol Campbell på sitt beste vet vi alle hva står for og jeg kan ikke annet enn å håpe at han kommer sterkere tilbake og klarer å legge dette bak seg. En annen faktor til dette kan nok være tilstedeværelsen til Sven Gøran Eriksson på Highbury og det er vel ikke usannsynlig at Sol ønsket å prestere i kampen for å sikre seg plass i troppen til England.

 

Les hele artikkelen her : Campbell walks out of Highbury in despair

Link to comment
Share on other sites

Det var tragisk det Sol presterte i går dessverre. Hvor er det blitt

av The Rock?

I går var det svakeste jeg noengang har sett av han, og jeg må ærlig innrømme at når vi taper som vi gjorde i går er det liten trøst at United og Spurs taper.

Vi slapp inn 3 mål på 3 skudd på mål av West Ham.

Det verste er at det er de etablerte spillerne våre som skuffer nå gang på gang.

Det er bekymringsfullt!

Link to comment
Share on other sites

Send mannen til psykolog, og han kan gjerne ta med seg resten av laget! :D :P Resultatene er grusomme for tiden, og det er klart det er en del å rette på. Men mesteparten er mentalt; Sol Campbell blir ikke SÅ mye dårligere til å spille fotball over natten, og lagmessig er det de berømte marginene som ikke går vår vei. Det kan fort snu seg... Men uansett er Campbell godt over middagshøyden som fotballspiller. Vi har heldigvis folk som står klar til å ta over; Djorou, Senderos, og snart er Kule Tore tilbake. Og selv om også Senderos virker litt shaky om dagen, er jeg rimelig sikker på at han vil fungere bedre sammen med en annen "partner" enn Sol. Vi så jo hvor bra Djorou og Senderos fungerte sammen mot Boro.

Link to comment
Share on other sites

Har en følelse av at Wenger forsøker å holde problemene innenfor husets fire vegger.

 

Det er opplagt at Campbell forlot Higbury etter andre omgang, uten Wengers velsignelse. Slik oppførsel er ikke en profesjonell Arsenal spiller verdig. Det vil sansynligvis få konsekvenser for Campbells fremtid i Arsenal, om ikke på kort sikt. :D

Link to comment
Share on other sites

Send mannen til psykolog, og han kan gjerne ta med seg resten av laget!  :P  ;)  Resultatene er grusomme for tiden, og det er klart det er en del å rette på. Men mesteparten er mentalt; Sol Campbell blir ikke SÅ mye dårligere til å spille fotball over natten, og lagmessig er det de berømte marginene som ikke går vår vei. Det kan fort snu seg... Men uansett er Campbell godt over middagshøyden som fotballspiller. Vi har heldigvis folk som står klar til å ta over; Djorou, Senderos, og snart er Kule Tore tilbake. Og selv om også Senderos virker litt shaky om dagen, er jeg rimelig sikker på at han vil fungere bedre sammen med en annen "partner" enn Sol. Vi så jo hvor bra Djorou og Senderos fungerte sammen mot Boro.

39249[/snapback]

 

Personlig synes jeg Campbell har hatt en nedadgående kurve helt siden etter 2003/2004.

Tror hans dager som anker i midtforsvaret er talte etter denne sesongen. :D

Link to comment
Share on other sites

Følgende er hentet fra Arsenal.se:

 

På BBC finns en intervju med Arsene Wenger och på frågan om det fanns något mellan de båda svarar han:

- Nej det är inget sådant. Han kände att han hade orsakat de båda målen och på så sätt svikit sina lagkamrater. Hans mentala status är inte på topp just nu så jag tyckte att det var bättre att han fick gå av. Vi kämpade för honom i den andra halvleken.

Link to comment
Share on other sites

Hvis mannen har så store mentale problemer at han ikke klarer å spille videre etter to tabber er han virkelig ute å kjøre. Vi var 1 mål under, hadde ført hele kampen, misbrukt flere store sjanser og så gir Sol opp? -Virker veldig rart. Han har så mange år bak seg at han burde tacklet dette. Når man i tillegg ser hva alternativet var er det nesten uforståelig. Ikke sikker på at den hele sannheten har sluppet ut fra Highbury enda..

 

Men, når det er sagt. Sol har vel i større eller mindre grad vært involvert i samtlige baklengsmål i de siste kampene og har virkelig ikke vært god. Mye ansvar har hvilt på ham og han har tildels sviktet. Klart selvtilliten ikke er skyhøy..

Link to comment
Share on other sites

Veldig trist dette. Har alltid trodd at vi ville ha en solid stopper i Sol frem til han ble 34-35 år, men i den senere tid har han vært under middels. Spesielt beklagelig at de som svikter mest om dagen er de rutinerte spillerne som skulle dratt resten av gutta med seg.

 

Får håpe han kommer tilbake, vi vet hvor god og solid han har vært tidligere. Men en ting må være klinkende klart. Er Sols karriere i Arsenal over etter endt sesong, da skal hans erstatter ikke komme fra egne rekker!

Link to comment
Share on other sites

Svennis benker Campbell

 

Helt greit for meg.

Det er bare en privatlandskamp, og da unngår vi i hvert fall enda en skade på Sola. Heller skader på Terry og Ferdinand enn Campbell.

 

Campbell er nok tilbake i Englands bakre rekker ganske snart :D .

26986[/snapback]

 

Benker han Sol, så må han jaggu meg benke Rio også. Gud bedre for en tabbe den mannen hadde. Pluss to gule/rødt i løpet et sekund. Han var f*** meg i garderoben før dommeren fikk opp det røde! :D

39173[/snapback]

Sol har spilt drit dårlig lenge , det syns jeg ikke Rio har . Ganske grei avgjørelse av Svennis

Link to comment
Share on other sites

Sol har vært crap mer eller mindre hele denne sesongen. Et naturlig fjerde- femtevalg som stopper faktisk! Faktum er at han ikke når Cygan til anklene engang!

39342[/snapback]

 

-Absolutt. Larsson er jo også et mye bedre alternativ, da vi slapp inn 50% mindre mål med han på banen i går.

Link to comment
Share on other sites

Sol har vært crap mer eller mindre hele denne sesongen. Et naturlig fjerde- femtevalg som stopper faktisk! Faktum er at han ikke når Cygan til anklene engang!

39342[/snapback]

 

-Absolutt. Larsson er jo også et mye bedre alternativ, da vi slapp inn 50% mindre mål med han på banen i går.

39345[/snapback]

 

Statistikk er vel bare herlig, hæ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Er redd Sol har personlige problemer utenfor fotballen. At han sliter mentalt er åpenbart.

Gikk han ikke igjennom en farskaps sak for en stund siden?

Link to comment
Share on other sites

Er redd Sol har personlige problemer utenfor fotballen. At han sliter mentalt er åpenbart.

Gikk han ikke igjennom en farskaps sak for en stund siden?

39352[/snapback]

 

Tror han fikk barn med en dame han ikke var sammen med....Alle menns mareritt med andre ord.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Er redd Sol har personlige problemer utenfor fotballen. At han sliter mentalt er åpenbart.

Gikk han ikke igjennom en farskaps sak for en stund siden?

39352[/snapback]

 

Tror han fikk barn med en dame han ikke var sammen med....Alle menns mareritt med andre ord.... :blink:

39433[/snapback]

 

Det gjelder der som i fotball: man skal score i riktig mål :D

Link to comment
Share on other sites

Er redd Sol har personlige problemer utenfor fotballen. At han sliter mentalt er åpenbart.

Gikk han ikke igjennom en farskaps sak for en stund siden?

39352[/snapback]

 

Tror han fikk barn med en dame han ikke var sammen med....Alle menns mareritt med andre ord.... :blink:

39433[/snapback]

 

Det gjelder der som i fotball: man skal score i riktig mål :D

39448[/snapback]

 

 

Kongekommentar! B)

Link to comment
Share on other sites

Er det tilfelle at Sol sliter på det private plan forklarer det mye av årsaken til

den svake kampen sist.

Alle vet at sliter du på det personlige plan klarer du ihvertfall ikke å heve deg

i fotballen.

Håper Sol kommer seg igjennom dette.

Link to comment
Share on other sites

Pires reveals Sol torment

 

Ikke godt å si hva dette er, men det kan selvfølgelig være snakk om farskapssaken. Det blir det litt for drøyt å spekulere i, så jeg lar Sol Campbell få den freden han måtte ønske fra meg i den nærmeste framtid ihvertfall! Håper du kommer tilbake til ditt gode gamle jeg, Sol! :blink:

Link to comment
Share on other sites

"We want to tell him and make him understand that we are behind him whatever happens. We all have difficult times in our careers. It is hard for him to face up to the situation, but he is not alone. He knows that and we have told him so this morning."

 

Det er jo slik det skal være i en god fotballklubb; man står sammen. Man vinner sammen, og taper sammen. Personlige feil må man naturligvis forsøke å rette på og eliminere, på en konstruktiv måte. Man behøver ikke lage syndebukker av den grunn. Dette signalet fra Pires er derfor bra. Håper også at Henry som kaptein vet å takle dette på riktig måte. Det mange antyder er jo at han kommer til å bruke den formsvikten man nå ser som et påskudd for å reise med halen mellom beina, men hvis han følger Pires ord bør han jo faktisk stikke fingeren i jorda, og innse at det bak alle problemene også fins store muligheter, muligheter som Henry som kaptein burde bidra til å sørge for å utnytte. Og Campbell, som lagkamerat og medmenneske, fortjener han all støtte og hjelp. Om karrieren er på hell er da mindre viktig. Alt har en ende, Sol har gjort så mye bra, at han kan gå med hodet hevet uansett. Selv om man godt kan forstå at det er vanskelig å innse at man ikke er på topp lenger, særlig når dette inntreffer samtidig med at man har en hel masse problemer i livet for øvrig...

Link to comment
Share on other sites

Helt korrekt Evju. Det vi faktisk må forstå, Spurs supporterne vil garantert ikke forstå, er at hver enkelt spiller i denne verden, Sol Campbell inkludert, er et individuelt sosialt individ. Slik vi alle er. Og med de oppturer og nedturer dette medfører. Sol Campbell fikk sinnsykt mye dritt i forbindelse med overgangen. DET MINSTE enhver supporter, og ansatt i Arsenal nå bør gjøre, er å gi mannen tid og fred, samt støtte ham i den situasjonen han tydeligvis er i. I Arsenal står vi last og brast. Vi gjorde det med Tony Adams og vi gjorde det med Paul Merson. Vi skal også gjøre det med Sol Campbell. Det er et av de ellementene som gjør Arsenal til en spesiell klubb. Vi sparker ikke folk som ligger nede!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...