Jump to content

Sol Campbell


Parlour

Recommended Posts

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Trur nok Sol har blitt frigitt. Har i alle fall hørt rykter om det sjølv om eg ikkje kan forstå det når ein rik klubb som Pompey er inne i bilde.

 

Hadde vært tragisk å se Sol spille mot oss! Det ville jeg absolutt ikke like!

Link to comment
Share on other sites

nå som sol er borte og senderos er ute i 3 mnd. MÅ vi hente en ny forsvars spiller ! Ber på mine knær om at vi skal kjøpe to : Thuram og selvfølgelig Curtis Davies , han kommer til og er en fantastisk spiller

Link to comment
Share on other sites

nå som sol er borte og senderos er ute i 3 mnd. MÅ vi hente en ny forsvars spiller ! Ber på mine knær om at vi skal kjøpe to : Thuram og selvfølgelig Curtis Davies , han kommer til og er en fantastisk spiller

 

Mange som er i kategorien din "fantastisk"? :angry:

 

Visste ikke Senderos var ute i 3 mnd.Det virker da som en ny midtstopper er mer eller

mindre akutt da. På tide med noe engelsk blod etter min mening.

Thuram er glimrende,men hadde håpet mer på Davies.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 years later...

LItt rart at det ikke er nevnt enda, men i dag så annonserte Sol Campbell at han legger opp, vi takker deg for 2 flotte perioder i Arsenal og avslutter med dette:

-Tottenham Hotscums in 129 Years: 2 League Titles.

-Sol Campbell in 3 Years with AFC: 2 League Titles.

 

Lykke til videre i livet Sol, men kanskje du kommer tilbake som trener en gang?

Link to comment
Share on other sites

Han burde fått en siste runde som spiller. For Blackburn, og lønnen kunne vært betalt ut i form av kyllinger fra Venkys.

 

Fra spøk til alvor, på det beste var Sol en skikkelig bauta i midtforsvaret. Lykke til videre i livet som sivilist :proud:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...