Jump to content

Sol Campbell


Parlour

Recommended Posts

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Når sol blir skadefri så bør han få sjansen..Husk han er fortsatt englands beste stopper selv om han har hatt skade problemer i forrige sesong...Jeg tror på att det blir eboue senderos sol og cole i forsvaret i år jeg.. det håper jeg og.. senderos er super god...det var han som redda mange kamper...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest tretten06

Hvordan gjorde han seg mot Leicester i reservelagskampen? :blink:

Greit nok at laget vant 5-2, men er det noen grunn til å tro at Sol er tilbake i første 11'eren med det aller første?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan gjorde han seg mot Leicester i reservelagskampen?  ;)

Greit nok at laget vant 5-2, men er det noen grunn til å tro at Sol er tilbake i første 11'eren med det aller første?

19391[/snapback]

 

Sol minutt for minutt, i reservelagskampen. Hold han seg skadefri og kommer i form så er han heilt klart ein sterk kandidat for ein førstelagsplass, spesielt etter senderos's litt treige start på sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Sol minutt for minutt, i reservelagskampen. Hold han seg skadefri og kommer i form så er han heilt klart ein sterk kandidat for ein førstelagsplass, spesielt etter senderos's litt treige start på sesongen.

19421[/snapback]

 

Ja, ettersom de har en så grundig presentasjon av mannens ørtende

"comeback" må det jo bety at noen (les: Wenger) fremdeles har planer

for mannen. Han som mange andre har jo en plass på (lands)laget til

neste sommer å tenke på også. Holder han seg skadefri blir han stor

denne sesongen! Det gjør ingenting med litt kamp om midtstopperplassene.

Med nok kamp kan kanskje noen etterhvert aksle trøyene til Keown og

Adams igjen også. Er personlig ikke tilhenger av at ingen første11ere går fra

1-11 lenger... Våre 4 stoppere (goalmachine Cygan er jo en av dem) har

tilsammen squadnumber 89 - eller drøyt 22 i snitt. Det er litt teit, er det ikke?

Ifølge 1-11 teorien er jo Cygan (18) nærmest en plass på laget...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Utrolig deilig å se Sol tilbake på banen igår. Synes det virket som det var en helt annen "go" og stemning i laget med Sol tilbake. Lenge siden jeg har sett Arsenal gutta juble så mye over mål som idag.

 

Tror Sol's inntreden i laget med hans "togheter" holdning vil bli ett vendepunkt.

Glemt er skader og dårlige kamper, Sol er helt rå!!

Link to comment
Share on other sites

GO SOL :D Fy F det var godt å se han igjen. Han er og blir en av mine yndlingsspillere gjennom tidene! Har vært kult med Senderos og den ene kampen med Cygan, men jeg har aldri ønsket at Sol skulle vike for senderos eller Toure. Får håpe han holder seg frisk, slik at han kan lede oss frem til Henry er tilbake ;)

 

Ps: surt for de som har vært veldig kritisk til Bergkamp, kunne ikke vært en bedre overraskelse B)

Link to comment
Share on other sites

Det gikk opp for meg igår hvor viktig Campbell faktisk er for laget. Forsvaret får så utrolig mye mer ro og rutine med han på laget. Viktig.

20721[/snapback]

 

Har alltid holdt en knapp på Campbell, selv om Toure og Senderos har levert varene. Viktig å ha en bauta som holder orden i de bakre rekker. Campbell parkerer unguttene med tanke på rutine.

 

Håper han holder seg skadefri nå!

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
Dette er sikkert ett utspill som kommer til å fremtvinge en del sinne og harme, men velger allikevel å formidle mine synspunkter.

 

Jeg har blitt mer og mer usikker på hvorvidt Sol er den forsvars bautaen jeg og sikkert mange med meg har trodd han er. De siste seongene synes jeg han har vært meget ustabil og også tildels mye skadeforfulgt.

 

Det jeg synes er mest påfallende er at han kan virke klønete og keitete i mange situasjoner. Hurtighet har aldri vært hans største styrke, selv om jeg synes mange kommentatorer undervurderer den litt. Duell spillet må jo sies å være hans største styrke, men de siste seongene synes jeg han taper flere og flere dueller og gjør mer og mer rart.

 

Han slipper utrolig mye billigere unna en del sistuasjoner enn feks Cygan ville gjort. Dette er vel kanskje ikke så rart etter som Cygan har hatt en relativt høy tabbe frekvens, men synes også at Sol er på grensen til å måtte tre ned fra sin trone som ukritiserbar.

 

Et annet problem er jo som sagt alle skadene han pådrar seg. Sol er den typen som må spille seg iform etter skader, og spesielt denne sesongen så har han nesten aldri rukket å spille seg iform før han er skadet igjen, og må igjennom en ny ustabil periode.

 

 

Det kan godt hende jeg er helt på jordet her, men kunne vært spennede å høre hva dere andre her mener?!

4594[/snapback]

Det er riktig som du sier, han trenger kamper for å komme i form. Så mye skadeplaget han har vært så kommer han aldri virkelig i gang før han blir skadet igjen. La oss håpe at han stiller frisk og fit for fight mot Everton i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Det er synd at Sol ikke kan beholde kapteinsbindet synes jeg, det gir an liksom et ekstra puff!

Men jeg har en teori om at Henry må være kaptein for å være i klubben! Han må liksom være en leder og jeg tror at han opplever seg selv som det også. Han vil nok lede AFC stolt inn på Emirates Stadium, selv om Campbell kunne gjort det "bedre"....

 

Meeeeen som dere sikkert har fått med dere så er det ikke alltid teoriene mine stemmer.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...