Jump to content

Sol Campbell


Parlour

Recommended Posts

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Det blir søren meg alt for dumt at LANDSLAG skal ødelegge for oss nå! Campbell, Henry, Cole og sikkert et par andre også er spillere som har blitt skadet på grunn av de elendige landslagene! Det skulle vært innført en regel om erstattning til lagene spillerne spiller for når de er under landslaget når skaden oppstår! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Først Henry, så Cole og nå Campbell! F##n!!!!!!!!! :D  B)  :ph34r:  :D  :w00t:

22752[/snapback]

 

Ikke for å si "hva var det vi sa!"... men nå får vi sannelig lide for at Arsenal ikke styrket stallen i sommer. Det var ikke få av oss som har ment at laget burde vært styrket med først og fremst en sentral midtbanespiller, en midtstopper og en spiss. Nå håper jeg ihvertfall at Wenger bruker neste vindu fornuftig. Vi må fremdeles ha inn en midtbanespiller. Og behovet for en midtstopper virker også prekært i og med at Sol er såpass skadeutsatt som han er. Vi ser jo hvor sårbare vi er defensivt uten Sol på banen. Derfor MÅ vi ha inn en klassestopper til, slik at vi bedre kan tåle slike skadeavbrekk.

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Det første som slo meg etter å ha leste nyheten om Sol i går var "Åh, herregud, hvilket lag skal vi nå møte WBA med"? For sannheten er vel den at vi faktisk mangler dekning på mange viktige plasser. Med Henry ute, scorer vi for få mål, og med Sol ute vakler vi bakover. Så nå får vi se da, til helgen, om Gael er det talentet vi tror han er, om det blir Senderos(eller er han skadet?:w00t: ) eller Cygan som tar plass ved siden av Kolo og om RvP scorer fra 30meter igjen, og se at det bare er ti uker til transfervinduet åpner igjen....

Link to comment
Share on other sites

2 av våre viktigste spillere skadet på landslaget. Det begynner

å bli en belastning dette nå.

At Campbell er vekke nå i 3 uker er elendige nyheter.

Cole-Campbell-Henry skadet. F...

Håper Sol gir seg på landslaget snart. Ser ikke ut som beina hans tåler det.

Link to comment
Share on other sites

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/arse...ticle473714.ece

 

Det var godt å høre :o !

23163[/snapback]

 

Ja FY SØREN! :(

Hadde vi mista Campbell nå så hadde nok mye gått i dass, uansett hvor god Senderos var i fjor... Campbell er, uten Henry, den viktigste spilleren for Arsenal! Han er sterk og han er god. Han er med på mitt verdens-lag iallefall!!! ;) (ved siden av Puyol.....)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Thomaz1989
Ser Big Sol fortsatt ikke synes det er noe moro å få "stick" fra spurs-fansen.

Som jeg frydet meg den dagen han kom! Kan vi hente Ledley King med tiden også kanskje?

 

http://www.givemefootball.com/news.html?ne...4&type=domestic

26052[/snapback]

 

viss vi hadde henta han også hadde det klikket for alle spurz fans. det hadde vert litt gøy å sjå korleis de hadde taklet det

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Svennis benker Campbell

 

Helt greit for meg.

Det er bare en privatlandskamp, og da unngår vi i hvert fall enda en skade på Sola. Heller skader på Terry og Ferdinand enn Campbell.

 

Campbell er nok tilbake i Englands bakre rekker ganske snart :P .

26986[/snapback]

 

Benker han Sol, så må han jaggu meg benke Rio også. Gud bedre for en tabbe den mannen hadde. Pluss to gule/rødt i løpet et sekund. Han var f*** meg i garderoben før dommeren fikk opp det røde! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er skremmende hvor fort det har gått nedover med den mannen. Fra å være en klippe både i Arsenal og på England, er han nå blitt en halvskadet og relativt middels stopper. Litt for treg, litt for mange feil. Han er tydeligvis preget av alle skadene og det spørs om han noen gang blir den samme igjen som han en gang var.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...