Jump to content

Sol Campbell


Parlour

Recommended Posts

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply
Helt korrekt Evju. Det vi faktisk må forstå, Spurs supporterne vil garantert ikke forstå, er at hver enkelt spiller i denne verden, Sol Campbell inkludert, er et individuelt sosialt individ. Slik vi alle er. Og med de oppturer og nedturer dette medfører. Sol Campbell fikk sinnsykt mye dritt i forbindelse med overgangen. DET MINSTE enhver supporter, og ansatt i Arsenal nå bør gjøre, er å gi mannen tid og fred, samt støtte ham i den situasjonen han tydeligvis er i. I Arsenal står vi last og brast. Vi gjorde det med Tony Adams og vi gjorde det med Paul Merson. Vi skal også gjøre det med Sol Campbell. Det er et av de ellementene som gjør Arsenal til en spesiell klubb. Vi sparker ikke folk som ligger nede!

39470[/snapback]

 

Bare for å vise, med et par unntak, hvor ynkelig og patetike enkelte av yids`en EGENTLIG er, så anbefaler jeg dere å lese denne tråden. Er det rart det er krig i verden??? :blink:

 

http://www.tottenhamsvenner.no/modules.php...&t=6579&start=0

 

Og, om Teddy still is a cunt, jeg håper jeg ALDRI ser Goonere som uttaler seg på samme måte om motstanderspillere. Selv Spurs spillere. Det blir rett og slett for dumt.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ypperleg godt at spurs-fansen er sinte og forbanna på Sol Campbell. Skjønnar også kvifor dei ser på han som ein ufordragleg fyr - når det kjem til det fotballmessige.

 

At ein ikkje evnar skilje mellom det som skjer i fotballsirkuset, og det som skjer i livet elles er berre trist. Å ynskje ein person psykiske problem er berre flaut, spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Spiser lunch med Spudz supporter hver dag og han gleder seg over

Sols tilstand når det gjelder det fotballmessige. Men ellers har han

ingen sympati for Sol. Til det misliker han han for sterkt.

For meg er dette patetisk. Hvor lenge gidder en holde på slikt.

 

Men enig Paddy, viktig å skille mellom det som skjer på fotballbanen og ellers i livet.

Dette er bare patetisk.

 

OG ja Gooners står sammen og derfor er det vi vi er Gooners forever også.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ypperleg godt at spurs-fansen er sinte og forbanna på Sol Campbell. Skjønnar også kvifor dei ser på han som ein ufordragleg fyr - når det kjem til det fotballmessige.

 

At ein ikkje evnar skilje mellom det som skjer i fotballsirkuset, og det som skjer i livet elles er berre trist. Å ynskje ein person psykiske problem er berre flaut, spør du meg.

39482[/snapback]

 

Veldig bra skrevet Paddy! Det er jo nettopp på slike områder hvor noen (slett ikke alle heldigvis) yids viser hvor ynkelige de faktisk er, og dette er jo nettopp kjernen i vår påpekning i "Lets all laugh at Tottenham"-tråden.

Link to comment
Share on other sites

Dette er alvorlig . Håper ikke dette skjer.

Sol trenger all mulig støtte fra supporterne nå.

 

Sol slutter?

39488[/snapback]

 

Tja, det spørs om dette er realitetene. Det kan la seg gjøre å koble dårlig spill, samlivskrise, forsvinningsnummer og uttalelser fra medspillere dithen at han vurderer å slutte. Iallefall enkelt for engelsk presse.

 

Nei, dette er jeg ikke redd for! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid
Helt korrekt Evju. Det vi faktisk må forstå, Spurs supporterne vil garantert ikke forstå, er at hver enkelt spiller i denne verden, Sol Campbell inkludert, er et individuelt sosialt individ. Slik vi alle er. Og med de oppturer og nedturer dette medfører. Sol Campbell fikk sinnsykt mye dritt i forbindelse med overgangen. DET MINSTE enhver supporter, og ansatt i Arsenal nå bør gjøre, er å gi mannen tid og fred, samt støtte ham i den situasjonen han tydeligvis er i. I Arsenal står vi last og brast. Vi gjorde det med Tony Adams og vi gjorde det med Paul Merson. Vi skal også gjøre det med Sol Campbell. Det er et av de ellementene som gjør Arsenal til en spesiell klubb. Vi sparker ikke folk som ligger nede!

39470[/snapback]

 

Bare for å vise, med et par unntak, hvor ynkelig og patetike enkelte av yids`en EGENTLIG er, så anbefaler jeg dere å lese denne tråden. Er det rart det er krig i verden??? ;)

 

http://www.tottenhamsvenner.no/modules.php...&t=6579&start=0

 

Og, om Teddy still is a cunt, jeg håper jeg ALDRI ser Goonere som uttaler seg på samme måte om motstanderspillere. Selv Spurs spillere. Det blir rett og slett for dumt.

39479[/snapback]

 

Akkurat her må jeg få skyte inn noe. Jeg er blant de som faktisk hater s*l campbell. Årsaken er enkel, han lovet oss å bli (slik som Henry gjør med dere nå) for å så stikke til erkerival nummer 1. Og det som gjør dette enda mer uforståelig, er at han er (var) Tottenhamgutt tvers igjennom. Han påsto i hvertfall dette. Og Tottenhamgutter bør vite at det finnes en enste klubb i verden de aldri bør gå til, uansett, og det er gooners.

 

Bare la meg komme med følgende sitat, sagt av s*l like før han reiste sørover til N5:

 

Sol Campbell has reiterated that he wants to stay at Tottenham.

Big Sol – struggling to overcome a hamstring problem in time for Saturday’s game at Everton – recently ended speculation by insisting in the national press and on television that he believed his future was at the Lane.

His contract is up at the end of the season and, under the terms of the Bosman ruling, he can now talk to clubs on the continent.

But he insists he wants to help bring back the glory, glory days and that all that really mattered was the fans.

A relaxed and happy Sol, in-between treatments at Spurs Lodge, explained: “I’m very happy now. As I’ve stated I’m going to meet people in the near future and start talking about things.

“I’m much happier. I’ve got a lot off my shoulders. I’m looking forward to it.

“New owners are coming in and we’ll talk. There is a lot of time to sort things out. It’s a wonderful club at Tottenham and I want to stick by it.

“New people are coming into the arena and I’m happy and willing to talk. I’m more relaxed now I’ve made the situation clearer.

“It might have knocked some people what I said, good or bad. Some people might have wished that I’d carried on with the status quo. But for the fans who love the club and want it to do well it’s all good.

“All the rest can go by the wayside.”

 

Jeg kan innrømme at veldig mye av "hatet" mot dere er overdrevet, men akkurat i denne saken kan jeg ikke det. Man høster som man sår.

 

Kan ikke tenke meg at dere ville blitt happy dersom Henry hadde gått til oss under januarvinduet.

Link to comment
Share on other sites

Syns det blir rett og slett patetisk av Tottenham "fansen" å uttale seg slik om Campbell. Greit nok at man hater Campbell på det fotballmessige plan, men å skrive sånt når det dreier seg om en spillers private problemer så blir det veldig feil.

 

Jeg ville aldri ønsket en Tottenham-spiller alt vondt etc, det hører ikke noe sted hjemme. Det skal være rivalisering som dreier seg om fotball, men man burde tenke seg litt mer om når det går på andre ting.

Link to comment
Share on other sites

Syns det blir rett og slett patetisk av Tottenham "fansen" å uttale seg slik om Campbell. Greit nok at man hater Campbell på det fotballmessige plan, men å skrive sånt når det dreier seg om en spillers private problemer så blir det veldig feil.

 

Jeg ville aldri ønsket en Tottenham-spiller alt vondt etc, det hører ikke noe sted hjemme. Det skal være rivalisering som dreier seg om fotball, men man burde tenke seg litt mer om når det går på andre ting.

39642[/snapback]

 

Frank; det er kun en bekreftelse på det generelle nivået. Belageligvis.

Link to comment
Share on other sites

Paddy

Forfattet den , 11:56 AM Skjønner ypperleg godt at spurs-fansen er sinte og forbanna på Sol Campbell. Skjønnar også kvifor dei ser på han som ein ufordragleg fyr - når det kjem til det fotballmessige.

 

At ein ikkje evnar skilje mellom det som skjer i fotballsirkuset, og det som skjer i livet elles er berre trist. Å ynskje ein person psykiske problem er berre flaut, spør du meg.

 

Støtter 100% i dette Paddy :)

Link to comment
Share on other sites

Ingen har sett Campbell siden onsdag: :o  :)

 

 

Campbell sporløst forsvunnet!

 

 

Huff og huff!

39659[/snapback]

 

Får håpe at dette ikke er like bokstavelig som det høres ut som. Han er vel ikke akkurat meldt savnet av familien eller noe?

Håper det ordner seg for Sol men frykter vi aldri får se vår stolte midtstopper som forsvarsjef for Arsenal mer.

;)

Link to comment
Share on other sites

Ingen har sett Campbell siden onsdag: :o :)

 

Campbell sporløst forsvunnet!

 

Huff og huff!

39659[/snapback]

Man skal kanskje ikke tro alt man leser heller i media. Sol Campbell er nok ikke "sporløs forsvunnet" som enkelte artikler legger frem. Media vender og vrir på alt som blir sagt, og tar jeg ikke feil er dette med "forsvinningssaken" tatt utifra at Arsene Wenger selv sa at han ikke har møtt Sol Campbell siden onsdagens kamp. En annen sak er at Sol har fått fri fra fotballen til over helgen utifra Wengers kommentarer.

 

Det er kanskje naturlig at Sol Campbell ikke løper rett til Arsene Wenger eller Engelsk presse for å rydde opp i sine private "problemer", men heller sine nære og kjære muligens ?

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Det blir nok ikke noe landslagsspill for Campbell i sommer, om han ikke skjerper seg radikalt i tiden fremover. Slik han fremstår for øyeblikket, så er de fleste midtstopperne i PL bedre enn Sol.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...