Jump to content

Arsenal Legends til Oslo


Ansvarlig redaktør

Recommended Posts

 

Jennings

Anderson-McLintock-O'Leary-Sansom

Rocastle-Vieira-Brady-Overmars

Bergkamp-Henry

 

Riktig gøy var det, og laget er neggu ikke å skubbe seg på!!

 

Seaman - Fab four - Rocky - Vieira - Brady - Pires - Henry - Bergkamp. Enda bedre, ikke bare vanskelig å skubbe seg på, men USLÅELIG!!! :)

 

btw, takk for en hyggelig dag. Synd jeg misset kveldsarrangementet.

Du sier Fab four her, eg regner med at det er Dixon-Bould-Adams-Winterburn du tenker på da?! Men hvor er Keown da? Uansett er det en fin gjeng du har med her..men det eg kom for å si i tråden her er at Arsenal legends skal spille en turnering på Wembley Arena om 2 dager om blant andre Spudz, Chelsea og West Ham i masters cup..mer info på www.mastersfootball.com

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply
  • 1 year later...

Gleder folk seg til Arsenal legends i år? Trur det blir helt konge! Får betale i neste uke :) Håper å se masse Gooners på arrangementet! :)

Er det noe aldersgrense? Har lyst til å dra ;)

 

18 års aldersgrense på kveldsarrangementet. Ellers er det jo morro på dagen også når det skal spilles kamp på Tørteberg kunstgress.

 

GLEDER MEG:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hva med johan golden og finn bjelke til kjendislaget?. Goonere begge to, dog kanskje ikke de mest atletiske ;)

 

Om det hjelper kan jo dere i rekrutteringskomiteen love golden at den feite gonneren med skjegg(meg) lover å drikke betydelig mindre enn hva han gjorde på Cornern under clfinalen. Han vil skjønne hva jeg mener. :P

 

og såer det j..... rått at charlie george kommer.

Link to comment
Share on other sites

Hva med johan golden og finn bjelke til kjendislaget?. Goonere begge to, dog kanskje ikke de mest atletiske :D

 

Om det hjelper kan jo dere i rekrutteringskomiteen love golden at den feite gonneren med skjegg(meg) lover å drikke betydelig mindre enn hva han gjorde på Cornern under clfinalen. Han vil skjønne hva jeg mener. ;)

 

og såer det j..... rått at charlie george kommer.

 

Jepp, men en gigantisk nedtur at ikke Michael Thomas kommer.. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...