Jump to content

Arsenal Legends til Oslo


Ansvarlig redaktør

Recommended Posts

16. juni er det klart for tidenes Arsenalfest i Oslo. Arrangementet vil bli todelt. På dagen vil det bli to fotballkamper. Den første mellom Arsenal Norway og Arsenal Maidstone( Med Frank Stubbs i spissen).

Hovedkampen blir mellom Arsenal Legends og Arsenal Norway.( Et lag bestående av norske Arsenalkjendiser og medlemmer av AN).

Arsenal Legends stiller med spillere som Perry Groves, John Radford, Peter Marinello, Eddie McGoldrick, Eddie Kelly, Steve Williams, Ian Allinson, Brian Hornsby, John Matthews, Nicky Sullivan, Brian Sparrow og Danny o`Shea med flere.

 

Plassene på vårt lag blir auksjonert bort til dere medlemmer, samt at noen heldige som har lagt ut bud blir trukket ut. Minstebud 300 kroner

 

Har du lyst til å spille på Arsenal Norway mot legendene fra London?

Legg inn bud på: arsenallegends@gunners.no

 

Auksjonen vil bli fortløpende oppdatert på gunners.no

 

Kampene blir spilt på Tørteberg Kunstgress, Majorstua, Oslo

 

Festmiddag på Edderkoppen om kvelden. Her blir det guestspeaker, underholdning( Tony Hadley fra Spandeu Ballett blant annet), auksjoner på signerte drakter, og ikke minst mulighet til å slå av en prat med de gamle heltene.

 

Priser: 750 kroner for hele dagen. (18 års grense)

100 kroner for å se kampene. Barn har fri adgang.

 

Påmelding: arsenallegends@gunners.no

Kontonummer: 5005.42.21697

 

Alt overskuddet av arrangementet går til DAVID ROCASTLE TRUST

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

16. juni er det klart for tidenes Arsenalfest i Oslo. Arrangementet vil bli todelt. På dagen vil det bli to fotballkamper. Den første mellom Arsenal Norway og Arsenal Maidstone( Med Frank Stubbs i spissen).

Hovedkampen blir mellom Arsenal Legends og Arsenal Norway.( Et lag bestående av norske Arsenalkjendiser og medlemmer av AN).

Arsenal Legends stiller med spillere som Perry Groves, John Radford, Peter Marinello, Eddie McGoldrick, Eddie Kelly, Steve Williams, Ian Allinson, Brian Hornsby, John Matthews, Nicky Sullivan, Brian Sparrow og Danny o`Shea med flere.

 

Plassene på vårt lag blir auksjonert bort til dere medlemmer, samt at noen heldige som har lagt ut bud blir trukket ut. Minstebud 300 kroner

 

Har du lyst til å spille på Arsenal Norway mot legendene fra London?

Legg inn bud på: arsenallegends@gunners.no

 

Auksjonen vil bli fortløpende oppdatert på gunners.no

 

Festmiddag på Edderkoppen om kvelden. Her blir det guestspeaker, underholdning( Tony Hadley fra Spandeu Ballett blant annet), auksjoner på signerte drakter, og ikke minst mulighet til å slå av en prat med de gamle heltene.

 

Priser: 750 kroner for hele dagen. (18 års grense)

100 kroner for å se kampene. Barn har fri adgang.

 

Påmelding: arsenallegends@gunners.no

 

Alt overskuddet av arrangementet går til DAVID ROCASTLE TRUST

 

Hvor spilles kampene?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Er så forbanna typisk når allt sånn kjekke ting skjer så er jeg ALLTID, da mener jeg alltid på ferie :/:/

Link to comment
Share on other sites

Vurderer sterkt å avbestille den Kreta-turen nå ja! Bedre ting å bruke de pengene på... :)

Link to comment
Share on other sites

Vurderer sterkt å avbestille den Kreta-turen nå ja! Bedre ting å bruke de pengene på... ;)

 

Høres ut som en god ide Evju ;)

Har sykt lyst en tur til Oslo.

Men jeg skal på fotball cup så får nesten dra på den,men jeg har sykt lyst.

Da får de som skal dit ha lykke til og kos dere veldg... :)

Misunnelig på de som skal ja :)

Noen som vet at de skal?

Link to comment
Share on other sites

Var det SÅ mange legender på det laget da? Har fulgt med på Arsenal i snart 30 år, og ikke mange av de navnene jeg husker. Flere navn jeg savner, men uansett et glimrende tiltak!

 

Liverpool legends har jo gjort dette i flere år allerede, og gjort Florø til en folkefest når de har vært der. Blir vel ikke samme oppstandelse i store Oslo for dette, men håper på et gjentakende årlig arrangement!

Link to comment
Share on other sites

Om dere som er tilreisende trenger hotellrom, og ønsker å bo på samme hotell som

legendene, et steinkast fra der festen skal være, kan dere bestille rom på Hotel Munch(www.thonhotels.no/munch)

tlf. 23 21 96 00.

Det koster 895,- for et dobbeltrom og 645,- for et enkeltrom.

 

Det kan være lurt å bestille tidlig hvis dere vet dere trenger hotellrom,

da dette er midt i høysesongen.

Link to comment
Share on other sites

Alle de spillerne har spilt på A-laget. I større eller mindre grad skal dog sies.

 

Regnet jo med at de har vært innom A-laget, og skjønte at det var også i mindre grad siden jeg ikke husket alle navnene. Skjønner jo selvsagt at man ikke kan ta med spillere som aktive enda (redaktør), men er jo flere andre spillere som burde vært med (etter min mening). Stapleton, Viv Anderson, Kenny Samson, Michael Thomas (eller er han med liverpool kanskje?) osv osv.

 

Var dette jeg mente, men uansett et glimrende tiltak!!

Link to comment
Share on other sites

Skulle selvsagt hatt med Viv Anderson, Frank Stapleton, Kenny Sansom og Michael Thomas også vi.

Arsenal Legends er et lag som med jevne mellomrom spiller charity matcher, og av de spillerne du nevner der er det bare Thomas som har vært med, men han kunne ikke være med denne gangen. De tre andre har takket nei, til å spille for dette laget. Så akkurat den avgjørelsen har vi hatt liten innvirkning på. Skjønt enkelte av de som ikke spiller på laget, også av de du nevner her, har fått personlige invitasjoner, uten at noen så langt har takket ja.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dette blir nok en happening og stor kveld.

Er det mange her inne på forumet som skal på Tørteberg eller på Edderkoppen?

 

Jeg skal, begge deler.

Skal også spille for Arsenal Norway mot Maidstone Supporters’ Club ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har sett fram til besøket av Arsenal Legends lenge, og var sikker på at det kom til å bli stor påmelding, og rift etter billettene på Edderkoppen.

 

Har vel skjønt at påmeldingen ikkje er alverden, med bakgrunn i alle oppfordringane som er sendt ut frå mange sentrale gooners, både i styret og andre.

 

Er det mulig å få vite kor mange som er påmeldt?

 

Får virkeleg håpa at det blir den suksessen dette arrangementet fortener. :)

Link to comment
Share on other sites

Blir kun besøk på dagen for meg. Ikke mulighet til å delta på kvelden desverre.

 

 

 

Her skjedde det noe merkelig. Deler av innlegget mitt forsvant helt under redigering..

 

Kort summert skrev jeg at de mindre kjente spillerene ofte er mer pratsomme og imøtekommende enn de mer kjente og etablerte spillerene. Kan få mange gode historier ut av gutta om miljøet i klubben og hvordan de opplevde de såkalte stjernene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...