Jump to content

2007.03.07 PSV Eindhoven H


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Det derre er det lite vits å si altså, gooner6.. Hleb er jo ikke synsk og kunne ikke vite hva som til å skje etterpå.. Det som er sikkert er når sesongen er over så må hele laget terpes på avslutninger..

Nå er det bare å holde fokus på 4plass og evt 3 plass..

Link to comment
Share on other sites

Hva svarte gjør Lehmann der ute? Også så typisk. Vi slipper inn på dødball i mot. Vel, vi får satse på å ta 2-3. plassen i serien, og komme sterkere tilbake neste år. Da har unggutta enda mer erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Ja, ja sånn er det. Arsenal har vel i heile år vist at dei ikkje er gode nok til å kjempe heilt i toppen.

Jeg synes egentlig den norske kommentatoren på SportN oppsummerte det greit: Arsenal har ikke nok tyngde. Ennå, vil jeg kanskje legge til...

 

Rolf Otto Eriksen!

Link to comment
Share on other sites

Kommer IKKE til å tilgi Hleb for at han lagde det frisparket. Mer unødvendig kan det ikke bli.

Nå begynner vi å skylde på enkeltpersoner igjen, vet ikke om du gjorde det sist (Senderos), men forstår du er typen.

 

Det er altså negativt.

Jeg er så absolutt ikke den typen, nei. På hvilket grunnlag kan si det? Greit nok at vi ikke setter egne sjanser i dag, men å lage det frisparket i noe som i utgangspunktet er helt ufarlig er utrolig unødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Kan noen si meg EN ting??

 

Når PSV har en SÅ god midtstopper i luften som Alex er, hvorfor i HEL**** slåes det så mye langt mot Adebayor og Henry (Baptista når han spilte)?

 

Det er lilleputt fotball på sitt aller dårligste. Dersom vi hadde spilt trilleball som vi er SÅ gode på, så hadde PSV blitt knust og utslitt. Virker rett og slett som om guttene ikke tror på trilleball konseptet til Wenger.

 

PS: At ikke Hleb er byttet ut for leeeenge siden er for meg en gåte. Florerer med feilpasninger og feile valg. Han var god de første 20 minuttene av 1.omgang, men etter det var det god natt!

 

Pissed og forbanna over NOK en unødvendig EXIT fra en cup..

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at vi ser en ny uheldig trend den siste tiden - nemlig at vi taper på slutten av kampene... der vi har vært gode tidligere i sesongen. Nå tipper jeg det har jevnet seg ut.... kanskje til og med at vi oftere har tapt på mål mot de siste 10 enn vunnet på den måten? SURT!

Link to comment
Share on other sites

Kommer IKKE til å tilgi Hleb for at han lagde det frisparket. Mer unødvendig kan det ikke bli.

Nå begynner vi å skylde på enkeltpersoner igjen, vet ikke om du gjorde det sist (Senderos), men forstår du er typen.

 

Det er altså negativt.

Jeg er så absolutt ikke den typen, nei. På hvilket grunnlag kan si det? Greit nok at vi ikke setter egne sjanser i dag, men å lage det frisparket i noe som i utgangspunktet er helt ufarlig er utrolig unødvendig.

På hvilket grunnlag? Selvfølgelig at du sier at du ikke kommer til å tilgi Hleb for det frisparket.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enormt skuffa over denne exiten.. Men faktisk det som skuffer meg mest er at vi ser at så mange drar fra stadion i det PSV scorer. Det er flaut å se..Fy skam dere. Det er noe jeg har sagt om Manu supportere før. Og vil ikke se det blant afc fansen..

 

Dette var rett og slett uflaks. Men uten å virke teit. så var det strengt talt ikke frispark i den situvasjoenen.

Link to comment
Share on other sites

btw.... SELG, SELG, SELG, SELG!!!! Hleb er ubrukelig, han lager jo frispark der med vilje!! Adebayor og Baptista er helt tragiske! Spesiellt Adebayor! Fabregas er best i lekegrinda, Toure suger, Gilberto kan ikke forsvare, Lehmann burde tatt målet, Freddie er svensk og er virkelig Denilson brasilianer? Gallas er blind og Clichy er treig! Spark Wenger også!

 

Vi må rett og slett bytte ut hele stallen!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enormt skuffa over denne exiten.. Men faktisk det som skuffer meg mest er at vi ser at så mange drar fra stadion i det PSV scorer. Det er flaut å se..Fy skam dere. Det er noe jeg har sagt om Manu supportere før. Og vil ikke se det blant afc fansen..

 

Dette var rett og slett uflaks. Men uten å virke teit. så var det strengt talt ikke frispark i den situvasjoenen.

Enig. Sesongen her er en stor prøve på akkurat dette. Medgangssupporter eller ikke. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enormt skuffa over denne exiten.. Men faktisk det som skuffer meg mest er at vi ser at så mange drar fra stadion i det PSV scorer. Det er flaut å se..Fy skam dere. Det er noe jeg har sagt om Manu supportere før. Og vil ikke se det blant afc fansen..

 

Dette var rett og slett uflaks. Men uten å virke teit. så var det strengt talt ikke frispark i den situvasjoenen.

De er like skuffa som alle oss andre og da skjer det i frustrasjonen. Vi har ryki ut av 3 cuper nå på 2 uker. De begynner vel å bli lei, å hadde vel like liten tro på 2 mål på 10 min som oss fleste andre

Link to comment
Share on other sites

Kommer IKKE til å tilgi Hleb for at han lagde det frisparket. Mer unødvendig kan det ikke bli.

Nå begynner vi å skylde på enkeltpersoner igjen, vet ikke om du gjorde det sist (Senderos), men forstår du er typen.

 

Det er altså negativt.

Jeg er så absolutt ikke den typen, nei. På hvilket grunnlag kan si det? Greit nok at vi ikke setter egne sjanser i dag, men å lage det frisparket i noe som i utgangspunktet er helt ufarlig er utrolig unødvendig.

På hvilket grunnlag? Selvfølgelig at du sier at du ikke kommer til å tilgi Hleb for det frisparket.

Poenget er at et er totalt unødvendig i en slik situasjon. Det vi ikke trenger på tampen av en kamp er frispark/innlegg mot. Bør være en kjent sak at vi ikke er solide på dødballer mot. Det kan du neppe være uenig i.

 

Og jeg har ikke vært av de som har kritisert Phil som du insinuerer. Tvert i mot.

Link to comment
Share on other sites

Dette var svarte saker.. Følte vi hadde kontroll på det og var sikker på at vi kom til å ta det etter utligningen! Det er så frustrerende å se hvordan vi gang på gang klarer å slippe inn mål på dødball! Vi trenger en mann som Alex. Fantastisk stopper.. Vi kommer nok sterkere tilbake neste år. Men akkurat nå er dette bare jævlig surt!

Link to comment
Share on other sites

jaja der var vi ute. Visste vi kom til å slite med PSV, men dette er bare skuffende. To tamme kamper fra Arsenals side, vi er ineffektive, svake defensivt og dette holder bare ikke. For det første skulle vi selvfølgelig ikke tapt bort mot PSV, vi skulle hatt minst uavgjort noe vi selvfølgelig ikke klarer. Når vi da spiller hjemme og vet de LETT kan gå videre på bortemål, så må det gå an å score minst to mål før det 80. Minutt. Klarer vi selvfølgelig heller ikke. PSV spiller veldig bra mot oss. Veldig sterke defensivt, og matchvinnere offensivt. Idag fortjente vi kanskje seier, men vi skal ikke glemme at PSV ble snytt for to straffespark, et meget klart et. Vi har da nok sjanser, men hvor er spillerne som skal sette dem? Hadde trengt en van Persie utpå der idag. Nå er det ingenting å glede seg til lenger, hvis vi ikke skulle klare en sensasjonell 2.Plass da. Vet vi klarer minst 4.Plass uansett, så resten av sesongen blir på mange måter litt kjip. Håper vi ihvertfall klarer 3.Plassen.

 

Hvem som vinner CL? PSV.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enormt skuffa over denne exiten.. Men faktisk det som skuffer meg mest er at vi ser at så mange drar fra stadion i det PSV scorer. Det er flaut å se..Fy skam dere. Det er noe jeg har sagt om Manu supportere før. Og vil ikke se det blant afc fansen..

 

Dette var rett og slett uflaks. Men uten å virke teit. så var det strengt talt ikke frispark i den situvasjoenen.

Jeg synes det er helt greit, jeg. Et lag skal både rises og roses. Og når de er så dårlige defensivt som Arsenal, fortjener de ikke bedre!!! Arsenal suger i forsvar, og spesielt på dødball.

 

Og uansett om det var frispark i den situasjonen - PSV skulle hatt straffe (vertfall indirekte frispark) uansett tidligere i kampen...

Link to comment
Share on other sites

btw.... SELG, SELG, SELG, SELG!!!! Hleb er ubrukelig, han lager jo frispark der med vilje!! Adebayor og Baptista er helt tragiske! Spesiellt Adebayor! Fabregas er best i lekegrinda, Toure suger, Gilberto kan ikke forsvare, Lehmann burde tatt målet, Freddie er svensk og er virkelig Denilson brasilianer? Gallas er blind og Clichy er treig! Spark Wenger også!

 

Vi må rett og slett bytte ut hele stallen!!

 

 

replikk fra en god norsk film: "snurp igjen smella 'ri"

Link to comment
Share on other sites

 

Dette var rett og slett uflaks. Men uten å virke teit. så var det strengt talt ikke frispark i den situvasjoenen.

 

Jeg synes nok du kanskje virker litt teit når du sier det :angry: Han rev jo spilleren overende! Som kommentatoren bemerka: Jon Rønningen ville vært stolt over den fallseieren...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...