Jump to content

2007.03.07 PSV Eindhoven H


ramsrud

Recommended Posts

Alex er jo helt utrolig bak der! Hva er det han ikke har stoppet egentlig? Inn med Henry? Er det tingen? Baptista syns jeg har vært elendig og bør byttes ut. Gilberto er litt vel risky bak der og må få slutt på det NÅ! Ellers en helt kurrant omgang, men vi må skjerpe oss i 2.Omgang. Trenger to mål, minst.

Jeg syns Baptista har vært frampå, men virker ikke helt venn med ballen. Det samme med Ade. Som du sier tror jeg det er lurt å sette inn Henry, eller Walcott (Viss han er på benken).

Adebayor er bra å ha når me må pumpe ballen opp i boksen til PSV rundt 80 minutt. Baptista er ein tydeligvis heilt ute av det, eller kanskje han faktisk er så dårlig?

baptista kommer vent å se.gidder ikke engang nevne alle som trenger/har trengt tid til tilpass på Arsenal.

Henry er så utrolig slapp i år at jeg tipper hele forumet klarer løpe mer enn han.Tror det går kjappere uten han på banen enn med.Det blir som zidane i real på slutten,allt skal innom han men ingenting kommer videre

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Henry må innpå. Det må også Diaby ellers går dette til helvete, men kjenner eg Wenger rett, så venter han til 70 minutter før han bytter.

Jeg vet ikke helt med Henry, egentlig. Baptista burde muligens ut, men jeg tror det er lurer å vente 10-15 minutter og håpe vi har scoret før den tid. Vi trenger Henry sårt i sesonginnspurten også. CL er viktig, men å kvalifisere seg til neste års CL er ENDA viktigere!

 

Men Diaby for Ljungberg kunne jeg godt tenke meg til pause, egentlig. Han fikser vel venstre kant? Eller kanskje Hleb kan flyttes dit? Har ikke han (Hleb, altså) og Rosicky bytta vinger innimellom?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...