Jump to content

2007.03.07 PSV Eindhoven H


ramsrud

Recommended Posts

Dette er en kamp vi må score, men en kamp vi ikke nødvendigvis må ofre alt fremover fra start. Vi har 90 minutter på å score 1 mål for å få ekstraomganger, så vi kan bruke tid i kampen til å jage dette målet.

 

Jeg tror at et baklengsmål tidlig i kampen kan være dødelig, så derfor håper jeg at vi går ut for å ikke stresse oss til det ene målet vi må ha for å være likt.

Jeg tror vel heller ikke at PSV vil ligge ultra defensivt som enkelte PL lag har gjort på Emirates, men de vil nok ha mange mann bak ballen å prøve på kontringer. De kan gå i en felle med å ligge for langt bakpå, for da er det meget vanskelig å løfte laget om Arsenal scorer og i tillegg har styrt store deler av kampen. Dette tror jeg et såpass godt lag som PSV har i tankene, og tar dette med i sitt spilleopplegg for kampen ikveld.

 

Vi må skape et trykk mot PSV, men vi må ikke blottlegge oss helt bakover. Klarer vi å trykke på med mange villige løp fra kantspillerene og spisser, så vil vi få sjanser i kampen. Nei, det blir uansett en spennende kamp som vi har i vente.

 

Mitt lag:

Jens

Gallas-Toure-Djourou-Glichy

Ljungberg-Gilberto-Fabregas-Hleb

Baptista-Henry

 

Sub: Almunia-Diaby-Walcott-Adebayor-Denilson-Hoyte-Connolly eller Aliadiere.

 

Jeg tror vi har en grei mulighet for å gå videre til neste runde, men tar det ikke for gitt. PSV har gjort det meget stabilt og bra i hjemlig liga. De er gode defensivt, og har i tillegg et par spennende spillere fremover på banen. Jeg tror at vi kan vinne midtbanen, noe som kan være avgjørende for kampen.

Mitt tips: 2-0 (Henry og Baptista)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Nervøs før denne kampen, men optimist. Vil gå så langt som å kalle dette sesongens viktigaste kamp. Mitt tips: 3-1.

Tipper dette kampforløpet:

Henry triller ballen i nota etter ca 10 minutt. Rett før pause scorer Hleb etter eit fantastisk angrep. 3-0 får me då Henry er frampå etter 70 minutt. Etter dette blir me sjølvsikre, og prøver på det me er ubruklege på, nemleg å safe inn ein siger med å trekke oss tilbake. PSV tar over meir og meir, og i det 85 minutt scorar dei på ein corrner. Dei siste 5 minuttane lempar PSV ballen inn i boksen. Dei får ein del kjempemoglegheitar på slutten, men me rir av stormen! Mitt tips: Ein fæl/fantastisk kveld i stolen. Lehmann blir helten.

 

Håpar på desse 11:

Jens

Djorou - Kolo - Gallas - Clichy

Hleb - Gilberto - Cesc - Diaby

Henry - Ade

 

Blir nok Freddie som starter på venstrekanten, men håper Wenger prøver Diaby der.

Link to comment
Share on other sites

Veldig nervøs foran denne kampen. Føler at siden det "bare" er PSV så blir den tatt litt lett på, liksom ikke så magisk og stort som f.eks ifjor når vi møtte Real Madrid. Får vi et tidlig mål har jeg troen for da må PSV fram og da åpner deg seg mer. Blir nok et ultra defensivt lag vi møter.

Link to comment
Share on other sites

Er dessverre redd for at det blir 0-0, men en ball besitelse til Arsenal på ca 85, pluss at vi har 1000 sjanser vi bommer på.. Men , men.. Sinnsykt spent og nervøs hvert fall. Bare går og venter på at kampen skal starte nå! Hvert fall, lykke til alle sammen!! :P

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til å miste kampen i kveld :P

 

Ser ut til at jeg må tilbringe kvelden på fødeavdelingen :P

 

Får håpe at kona klarer å holde igjen til etter kampen :D

 

Da får jeg med meg forhåpenteligvis Arsenal seier i kveld, og så bli pappa i løpet av natta...

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til å miste kampen i kveld :P

 

Ser ut til at jeg må tilbringe kvelden på fødeavdelingen :P

 

Får håpe at kona klarer å holde igjen til etter kampen :D

 

Da får jeg med meg forhåpenteligvis Arsenal seier i kveld, og så bli pappa i løpet av natta...

 

Det ville jo blitt litt av en kveld!

 

Men det blir det vel uansett. Gratulerer så mye!

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til å miste kampen i kveld :P

 

Ser ut til at jeg må tilbringe kvelden på fødeavdelingen :P

 

Får håpe at kona klarer å holde igjen til etter kampen :D

 

Da får jeg med meg forhåpenteligvis Arsenal seier i kveld, og så bli pappa i løpet av natta...

 

Gratulerer, og lykke til! :D Alltid hyggelig med en ny gooner ;)

 

On topic:

Er dessverre enig med Moen. Får vi ett mål i mot, tror jeg eventyret er over. Og det tror jeg er ganske sannsynlig at vil skje. Krysser alt jeg har, og bare håper. Våger ikke tro noe som helst.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til å miste kampen i kveld :D

 

Ser ut til at jeg må tilbringe kvelden på fødeavdelingen :P

 

Får håpe at kona klarer å holde igjen til etter kampen :D

 

Da får jeg med meg forhåpenteligvis Arsenal seier i kveld, og så bli pappa i løpet av natta...

Ser ut som det blir en bra kveld for deg uansett utfall av kampen! Gratulerer så mye med den kommende familieforøkelsen! :P

Link to comment
Share on other sites

Nå er ddet bare halvannen time igjen. Er sinnsykt spent foran denne kampen, taper vi er sesongen en gigantisk skuffelse. Vinner vi kan den bli fantastisk, et CL-trofe retter vel opp alt drittet vi har gjort nasjonalt.

Lykke til alle sammen!

Måtte det beste lag vinne, nei, Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Måtte det beste lag vinne, nei, Arsenal!

Ikke noe å rette opp i der. Det beste lag blir selvsagt Arsenal. :P

 

Off, både gruer og gleder meg nå, og koser meg med å mobbe Mænju-fans som ikke har hørt om streams og fortviler over at deres elskede lag for en gangs skyld ikke er førstepri på tv3.

Link to comment
Share on other sites

 

Off, både gruer og gleder meg nå, og koser meg med å mobbe Mænju-fans som ikke har hørt om streams og fortviler over at deres elskede lag for en gangs skyld ikke er førstepri på tv3.

 

hehe, ja, det var morsom lesning...makan til sutrepaver!

 

Ellers så tror jeg Adebayor scorer i kveld. Tror han er rimelig spille- og revansjesugen etter den uforståelige suspensjonen.

Link to comment
Share on other sites

Huff...

dette blir meget meget spennende..

Hvis vi scorer tidelig er jeg bombesikker på at mi klarer det.

Men hvis det går som det pleier å gjøre på The Emirates når motstanderene ligger bakpå..

ja da ryker vi rett å slett ut.

 

Er veldig i tvil om jeg vil at Tit skal starte i dag, han er ikkje 100% frisk så er han heller ikkje i noe god form.. men han er meget effektiv med avslutningene, og det er jo Thierry Henry e snakker om!!

Hadde også likt å se Diaby starte i dag, men ut i fra Wenger's siste uttalelser så blir det nok Freddie som starter.

 

Så kommer jo Kolo og Ade tilbake til denne kampen.

Ser fram til kampen, men sitter i grunnen med litt dårlig magefølelse... for jeg vet at hvis PSV scorer på ein kontring eller corner skal vi slite noe veldig med å komme videre fra 2.runde i CL..

 

jeg hadde likt å se denne startellveren:

 

Jens

Gallas Kolo Gilberto Clichy

 

Hleb Cesc Diaby Freddie

 

Ade Henry

 

almunia, DJ, Denilson, Walcott, Baptista, Ali, traore?

Link to comment
Share on other sites

1 Lehmann

 

 

5 Toure

19 Gilberto ©

10 Gallas

22 Clichy

 

 

13 Hleb

4 Fabregas

15 Denilson

8 Ljungberg

 

 

25 Adebayor

9 Julio Baptista

Denne starter..Denilson?spennende..Wenger slutter ikke og overaske.. :P

Link to comment
Share on other sites

Er Rosicky sin den bekrefta? Isåfall er eg svært fornøgd meg forsvar og midtbane. Angrepet derimot er shite. Kan aldri tenke meg at desse skaper store problemer for PSV med mindre Wenger går for masse innlegg i boksen (tvilsomt). Skeptisk, veldig skeptisk..

 

Edit: Skysports bekrefter at Henry er på benken fra start. http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...=football_home&

Link to comment
Share on other sites

Spennende lagoppstilling.

 

Ser ut som kanskje Toure eller Gallas starter på høyreback og Gilberto fortsetter som stopper.

Kanskje ikke så dumt. Gilberto har vært god der i det siste og har god hodestyrke.

Link to comment
Share on other sites

Noen som pleier å få TVants til å virke?

Har aldri funket for meg og det er synd i og med at de ofte streamer SportN, som i dag: http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm

 

Noen som har noen tips til meg hvordan jeg kan få det til å virke?

Får bare en hvit skjerm med mye asiatisk reklame oppe og nede, noen som kan hjelpe meg?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...