Jump to content

2007.03.07 PSV Eindhoven H


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Fryktelig trist og surt. Vi burde klart å fått til mer enn det vi gjorde. Satt med en følelse av at vi kom til å få en i tryne og det gjorde vi. Følte liksom før frisparket ble tatt at den ballen kom til å gå inn.

 

Veldig skuffende, nå får vi bare kjøre på og hevne oss i PL og komme oss så høyt opp på tabellen som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Jajaja gutter, fotball kan være gøy. Tre cuper går fyken på innslupne mål i de siste fem minuttr av kampen? Er det en dårlig tedens dette her? er vi ikke så godt trent? Jeg velger og gi skylden til Senderos nok en gang, med sin totale fraværelse gjennom hele denne kampen? ;)

 

Men nok om det, her kan vi kun skylde på oss selv, over to kamper så kjørte vi fulstendig over de i tre omganger, hadde de tre sjangser totalt i begge kampene?

men jo lenger kampen gikk, så fikk jeg mer og mer på følelsen at dette kom, satt og trygla om 2-0 scoringa, for da hadde det vært håp selv med en redusering. menmen, det er jo tydligvis ikke vår sesong, og tre strake bortekamper i premier også nå. ryker vel 4 plassen også....

 

Det som irriterer mest er slike sjangser som Fab4 og Ade brenner, går det ikke ann og være litt mer kynisk foran kassa?det burde vært 6 eller 7 scora mål i disse to kampan. Og hva kan man si om frisparket Hleb lager? SÅ totalt meningsløst!!!vi er i full balanse, det er ikke farlig i det hele tatt.(Noen her som sa han skled, det la jeg ikke merke til)Minnene går tilbake til valencia kampen for noen år siden når Wiltord helt meningsløst ga bort ballen og Carew senket oss. MEN den største feilen idag, bortsett fra alle de brente sjangser er etter min mening Wengers valg om og ta ut Baptista og sette inn Henry når vi just har tatt ledelsen.Vi kjører over de, Baptista var jo on fire idag, brasser og vollyer og det hele. Vi mistet mye av rytmen når det byttet kom, og det er for mye og legge på skuldrene til Thierry, ikke trent på to uker og småskadet, så skal man forvente at han skal komme inn og avgjøre?? lite gjennomtenkt spør du meg, i hvertfall når vi hadde tatt ledelsen. som den tåplige komentatoren så: SJekk den possen, SJEKK DEN POSSEN! akkurat der ville jeg faktisk heller hatt Baptista idag, er egnetlig litt fornærmende mot Julio også, erstatte han med en halvskadet spiller.

 

Jeg får vel komme med litt slakt av forsvarspillet til Gilberto idag, det var jo horribelt til tider, og jeg skal innrømme, hadde det vært en viss annen sveitser så hadde jeg gjort det til gangs...men det var ikke bra.

Vår bestemann idag synes jeg var King Kolo, han var ENORM på backplassen, farta innsatsen, raidan. han var overalt.

 

Og jeg må si meg enig med en annen her, Lehmann er jo helt ute av posisjon på målet, HVORFOR holder han seg ikke på streken der? Han hadde jo fått ballen i fanget. Men mener og ha hørt at han er den keeperen i england som bryter flest ballbaner med og gå ut i feltet, så da kommer det gjerne noen tabber. Bare så synd at det skjer i slike kamper, men det var nok den siste CL kampen han spilte for oss.

 

litt ironisk at det var Alex som scorte det målet, det var jo fælt hvor den kommentatoren maste om at han hadde sett han score selvmål for så og putte i motsatt ende. Men han var vel kampens beste sett med nøytrale øyne, han var jo overalt i første, og han sendte oss ut.

 

Kampen idag oppsummerer jo vår sesong veldig bra, fantastisk fotball til tider, kejmpetalenter, med uafattelig inneffektive og utrolig tamme på defansiv dødball.

 

Nå er det vel egentlig bare å gå i dvale fram til terminlista kommer i juli, så halsove fram til seriestar i august igjen. Jeg er spent på hvem som fortsatt er i klubben til neste år, har mine følelser at noen forsvinner, noen jeg ikke vil miste og noen jeg føler har gjort sitt. Akkurat idag kan det ikke trøste meg at vi har det største potensialet og en haug av talenter, jeg vil ha suksess, og jeg hater å tape. får vel bare håpe at vi avslutter premier leauge med stil, vi kan jo fortsatt ta rotta på ett par lag over oss, og er jo noen enkeltkamper borte mot scum og hjemme mot vodka laget, så noe er det da. en fattig trøst men dog...

 

 

Og til slutt hiver jeg meg på til disse som snakker om supportere som forlater tribunen, det er en STOR skam, er jo ikke rart laget ikke greier og mobilisere, når ikke fansen gjør det eigang, der har vi desverre mye og lære av Pool fansen. Det er jo en ting vår kjære kaptein har sagt flere ganger. Stay to the bitter end, det hjelper i det minste spillerne, de gjør sitt beste, selv om det desverre ikke alltid holder heilt inn.

 

 

God natt folkens, og det er vel en grunn til at vi tapte idag, vi vil vinne Champions Leauge på den rette måten, som regjerende mestere i vår hjemlige liga først...

Link to comment
Share on other sites

Nok en laber sesong av Arsenal.

 

Les den linja over der.. det henger ikke sammen! Helt seriøst.. det som står der er helt merkelig sammen! Slik har det vært i to sesonger nå...helt utrolig!

 

Slik har det vært i to sesonger nå. Ja, du verden vi har det tøft vi Arsenal-supportere!

 

 

Jeg synes vi gjør en nær perfekt match. Vi skaper omtrent det antall målsjanser man realistisk kan håpe på, og slipper PSV til svært få. De få untakene kommer også stort sett av personlige feil, og dermded kan laget som sådan ikke lastes. Men så var det dette med dødballer da. Der er og blir vi alt for dårlige.

 

Når jeg sier vi gjør en nær perfekt match, gjelder det dog for det laget som startet. Synes både Ljungberg og Baptista var friske og farlige, og en tydelig skadet Henry og en Diaby på vingen gjorde oss langt fra bedre. Setter et aldri så lite spørsmålstegn ved disse byttene, ihvertfall i etterpåklokskapens lys.

 

I etterpåklokskapens lys må det også sies at Wenger lykkes med to modige trekk. Denilson på midten og Toure på backen var begge gode trekk. Synd vi bare har én Toure.

 

 

Grunnen til at vi ikke vinner i dag, og forsåvidt mange lignende kamper hele sesongen igjennom, mener jeg ligger i midtbaneleddet. Der United har Scholes og Ronaldo, Chelsea Lampard, Liverpool Gerrard, hadde vi tidligere Pires og Ljungberg. Spillere som er gode for 10-15 mål pr.sesong. Vår mestskårende midtbanespiller er i år Gilberto, som har skåret omtrent halvparten av sine mål på straffe. De andre midtbanespillerne har skåret forsvinnende lite. Den lite målkåte midtbanen, i tillegg til en "alltid skadet" Henry (og nå også Van Persie), gjør at våre reelle måltrusler blir for få, og dermed også litt for lette og forsvare seg mot.

 

Jeg mener dette er hovedårsaken til både årets og dagens "problemer". Og det er her Wengers store utfordring ligger frem til neste år. For da er det på tide med noe sølvtøy igjen. ;)

 

 

Up the Arse!

Link to comment
Share on other sites

I dag, i selvransakelsens tegn, og etter å ha analysert kampen opp og ned og i mente, ikke minst med mitt ultramoderne analyserverktøy, gir jeg en spiller, KUN EN ENESTE spiller, skylden. Hvem? Phillippe Senderos, selvsagt! Han gjør jo ingenting riktig, ikke gjør han noe galt heller, men hva så? Off you go to Switzerland, Phillippe.

Link to comment
Share on other sites

Orker ikke hisse meg opp over dagens kamp. Vi har utvilsomt et utrolig spennende lag på gang, og de må se på denne sesongen (også) som en god erfaring, og bli "kloke" av det. Nå håper jeg bare at de klarer å bli blant de fire beste i PL sånn at det også blir Ch.L til neste sesong.

 

Og sett på sidelinjen, til tross for selvmålet, kansje vi skulle kjøpe Alex fra PSV? Han klarer i det minste å være en fare innefor (begge) 16 meteren.

 

 

 

 

Anyway, Proud to be a goonah!

Link to comment
Share on other sites

Dette var tungt ja.... :(

3 cup-tap på 2 uker er ille...

 

Hadde jo litt troen på at dette skulle gå når vi leda 1-0, men neida...skjønte jo at et baklengsmål måtte komme.

Det virker jo som det skjer nesten i hver kamp nå, og spesielt når det gjelder som mest å unngå det.

Defensiv dødball har vært et problem i flere sesonger nå og jeg lurer på når det skal bli bedre. :blink:

 

Syns Kolo var god på høyreback i dag og vi spiller egentlig en ok kamp, men effektiviteten foran mål er svak.

Det virker jo som vi knapt scorer mål uten Van Persie og Henry.

Henry kunne bare holdt seg benken i dag. Han er definitivt ikke skadefri. :(

 

Skuffende å ryke så tidlig, men jeg er egentlig ikke overrasket.

Vi mangler den rutinen og råheten som skal til for å nå enda lenger.

Det er vel bare å jobbe på videre, men føler vi må utvikle spillet litt til neste sesong.

Savner mer variasjon i spillet etter hvilken motstander vi møter, å bli bedre på dødballer og effektiveten foran mål.

 

Enda en sesong uten trofé, men det er vel bare noe vi må akseptere.

Det snakkes om generasjonsskifte, men hvor lang tid skal det ta egentlig?

Høres kanskje utålmodig ut, men det er på tide vi begynner å vinne noe snart..

Vi gjør mange gode kamper, men det er noe som gjør at vi ikke holder et godt nok nivå når det virkelig gjelder.

 

Om vi blir nr. 3 eller 4 i ligaen betyr vel egentlig ikke så mye. Er jo kvaik. til CL uansett.

 

Får håpe på en solid sesongavslutning ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

 

Er jo den eneste sjansen vi har til å vinne noe, til å vinne ligaen suger jo vårt medisinske apparat altfor mye for. Å klare å skade spillere nå de ikke spiller kamp inni et tett kampprogram er sinnsykt evneveikt!

 

Sier du det? Vi har sansynligvis det mest kompetente medisinsk støtteapparatet blant samtlige PL klubber. Serien er også oppskrytt, btw.

 

Så det er bra jobbet å få skadet Rosicky,Clichy,Fabregas og Henry på en uke de ikke spiller kamp i et tett kampprogram? Så det er bra jobbet å prestere å ha 4-5spillere skadet konstant. Eller kanskje det er fordi alle spillerne våre blir lett skadet? Hørt om forebyggende trening eller? Mener du oppriktig talt at det kun er tilfeldig at ManU sikkert ikke har hatt tre sentrale spillere ute samtidig gjennom hele sesongen mens vi har hatt minst fire? Det er ikke flaks, fordi ligaen har foregått over et halvt år nå.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger forandring i laget. Mener kanskje vi burde finne en målfarlig lederskikkelse på midbanen sammen med Fabregas. En som kan komme på raid, og en som kan være et uroelement innen 16'metern.

Må også helt klart øve på corner og innlegg. Spesielt med tanke på at vi har høye spisser som Henry og Adebayor.

 

Vi mangler en Gerrard eller Lampard i Arsenal :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger forandring i laget. Mener kanskje vi burde finne en målfarlig lederskikkelse på midbanen sammen med fabregas. En som kan komme på raid, og en som kan være et uroelement innen 16'metern. Må også helt klart øve på corner og innlegg. Spesielt med tanke på at vi har høye spisser som Henry og Adebayor.

 

Vi mangler en Gerrard eller Lampard i Arsenal :blink:

 

 

Og en Alex i forsvar....... :(

Link to comment
Share on other sites

Så det er bra jobbet å få skadet Rosicky,Clichy,Fabregas og Henry på en uke de ikke spiller kamp i et tett kampprogram? Så det er bra jobbet å prestere å ha 4-5spillere skadet konstant. Eller kanskje det er fordi alle spillerne våre blir lett skadet? Hørt om forebyggende trening eller? Mener du oppriktig talt at det kun er tilfeldig at ManU sikkert ikke har hatt tre sentrale spillere ute samtidig gjennom hele sesongen mens vi har hatt minst fire? Det er ikke flaks, fordi ligaen har foregått over et halvt år nå.

 

Jøss, nå har jeg pinadø lest det også. Det medisinske støttappratet har skylder for at spillere blir skadet. Jauda gauda, Gary Lewin & co kjører knottene opp i knehasene på spillerne så for mulugheten byr seg. Du er ferdig utdannet dr. med. formoder jeg?

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hva svarte gjør Lehmann der ute? Også så typisk. Vi slipper inn på dødball i mot. Vel, vi får satse på å ta 2-3. plassen i serien, og komme sterkere tilbake neste år. Da har unggutta enda mer erfaring.

Men du?

Sa vi ikke det i fjor og da?

Ekstremt skuffet, dette er bare så sinnsykt dårlig. I løpet av en uke har vi klart å kaste vekk begge de skikkelige trofeene vi hadde sjans på.

ManU tar vel en ny treble, for en jævla rævvasesong!

Og selg Lehmann, dytt han ut porten om han vil bli, maken til idiot når det gjelder utrusninger i feltet skal du lete lenge etter. Klager på alt og alle av med og motspiller og dommere men burde kanskje brukt litt mer energi på seg selv. Håper han skjønner at han er den store syndebukken i dag og ikke dommeren. Skuddet til mendez i første kampen skulle han og tatt.

Jo, vi gjorde det. Og vi har gjort det bedre i serien i år enn i fjor. Så det er en forbedring. Det som ble sagt for to år siden, da dette generasjonsskiftet virkelig ble satt i gang, var at vi nok måtte belage oss på en 2-3 sesonger uten noe sølvtøy til klubben. Jeg mener vi egentlig har gjort det bedre enn i fjor, selv om vi nå ble slått ut i CL og da kom til finalen. Vi er blitt mer stabile over en hel sesong, men har også fortsatt mye å jobbe med. Hvis vi kan unngå like mye skader som vi har hatt i år på sentrale spillere, kan det godt hende vi ligger helt i toppen og kjemper om 1. plassen. Det skal vi ikke se bort i fra, men det kan også godt hende vi må vente enda litt til. Etter denne sesongen må Wenger og laget vårt sette seg ned og diskutere hva som blir gjort feil i enkelte kamper hvor vi ikke klarer å bryte gjennom motstanderens forsvarsmur, hvorfor vi slipper inn så mange mål på dødball i mot og hvorfor vi scorer altfor lite på offensive dødballer. Deretter må de begynne å jobbe med dette, og komme sterkere tilbake når neste sesong er i gang. Det er det jeg mener er det viktigste nå. Selvfølgelig er det frustrerende og irriterende å ryke ut av cuper og tape kamper slik vi har gjort til nå i år, men dette er ting laget bare bør kunne lære av i fremtiden, og kanskje neste gang vi er i en finale så vinner vi fordi vi da har lært hva som må gjøres for ikke å slippe inn slike mål som vi gjør nå.

 

 

Veldig bra skrevet, og er helt enig! Noe som også bør drøftes er at vi har flere dyktige spisser og veldig tekniske og gode playmakere på midtbanen og da trenger man en spiss som alltid trekker inn i boksen! Om noen av spissene vi har i dag kunne klart en slik jobb vet jeg ikke.. Men jeg synes det største problemet offansivt er at vi har 2 spisser som enten er feilvendt eller trekker ut fra 16 meteren + at vi da har en midtbanefirer som ikke er så veldig glad i å skyte langskudd. Og da får vi jo så veldig ofte den situasjonen som terpes på så ofte at de blir spillende rundt 16 meteren som fører til fint lite. Kan nesten ikke slutte å terpe på dette for det tror jeg kunne gjort veldig mye for laget! Vi har (når vi har et skadefritt lag) gode sammarbeid på gang i laget; Eboue og Hleb på høyre, som ofte kan føre til innlegg inn i boksen. Rosicky/Henry på venstre hvor Henry er veldig flink til å legge gode stikkere inn i boksen når han får mye bevegelse rundt seg. Også har man Fabregas som går fremover og virker som et bindeledd for disse fire. Det som mangler i alle disse situasjonene er en ren spisstype! En som alltid prøver å komme seg rett vendt mot mål, en som alltid er klar til å ta imot stikkere som Henry/Rosicky/Hleb/Fabregas/Van Persie er så glad i å gi. Og en som alltid er å snuser forran keeper etter returer og innlegg. Dette er det jeg føler mangler mest i arsenal laget. Og da tror jeg det hjelper lite å hente inn et 19/20 år gammelt tallent for den personen vil antagelig begynne å ta fort etter Henry og kompani. Hvis det hadde vært en mulighet å hente inn en spiller som feks Etoo` så burde man brukt masse resurser på det. Ikke at det kommer til å skje men han har en del av det jeg savner på topp. En riktig "Wright" type. God natt...igjen.

Link to comment
Share on other sites

Chaz, prøv å se saken fra den andre siden også, og ikke kverrulere så mye.

 

Jeg tror ikke at er tilfeldig at vi har hatt så mye skader over tid, uten at jeg skal legge skylda på noen. Det er mulig at mange av spillerene våre har lett for å skade seg, og det er mulig at treningen kan være for hard/feil.

Link to comment
Share on other sites

 

Er jo den eneste sjansen vi har til å vinne noe, til å vinne ligaen suger jo vårt medisinske apparat altfor mye for. Å klare å skade spillere nå de ikke spiller kamp inni et tett kampprogram er sinnsykt evneveikt!

 

Sier du det? Vi har sansynligvis det mest kompetente medisinsk støtteapparatet blant samtlige PL klubber. Serien er også oppskrytt, btw.

 

Så det er bra jobbet å få skadet Rosicky,Clichy,Fabregas og Henry på en uke de ikke spiller kamp i et tett kampprogram? Så det er bra jobbet å prestere å ha 4-5spillere skadet konstant. Eller kanskje det er fordi alle spillerne våre blir lett skadet? Hørt om forebyggende trening eller? Mener du oppriktig talt at det kun er tilfeldig at ManU sikkert ikke har hatt tre sentrale spillere ute samtidig gjennom hele sesongen mens vi har hatt minst fire? Det er ikke flaks, fordi ligaen har foregått over et halvt år nå.

 

Nå må du ta en titt på hvordan Arsenal spiller fotball. Hurtig langs bakken og ofte kommer motstanderne på etterskudd. Vi har det beste medisinsk støtteapparatet i Premier League og de gjør nok jobben sin, det er heller ikke opp til dem om spillerne skal spille eller ikke. De gir nok beskjed til Herr Wenger hvordan en spillers status er og Wenger ALENE tar den endelige beslutningen ved å la en spiller spille eller hvile. Henrys skade ble forverret mot PSV og det var nok Wenger som hadde ansvaret for det.

 

btw. Vi trenger en målmaskin!

Link to comment
Share on other sites

Hva svarte gjør Lehmann der ute? Også så typisk. Vi slipper inn på dødball i mot. Vel, vi får satse på å ta 2-3. plassen i serien, og komme sterkere tilbake neste år. Da har unggutta enda mer erfaring.

Men du?

Sa vi ikke det i fjor og da?

Ekstremt skuffet, dette er bare så sinnsykt dårlig. I løpet av en uke har vi klart å kaste vekk begge de skikkelige trofeene vi hadde sjans på.

ManU tar vel en ny treble, for en jævla rævvasesong!

Og selg Lehmann, dytt han ut porten om han vil bli, maken til idiot når det gjelder utrusninger i feltet skal du lete lenge etter. Klager på alt og alle av med og motspiller og dommere men burde kanskje brukt litt mer energi på seg selv. Håper han skjønner at han er den store syndebukken i dag og ikke dommeren. Skuddet til mendez i første kampen skulle han og tatt.

Jo, vi gjorde det. Og vi har gjort det bedre i serien i år enn i fjor. Så det er en forbedring. Det som ble sagt for to år siden, da dette generasjonsskiftet virkelig ble satt i gang, var at vi nok måtte belage oss på en 2-3 sesonger uten noe sølvtøy til klubben. Jeg mener vi egentlig har gjort det bedre enn i fjor, selv om vi nå ble slått ut i CL og da kom til finalen. Vi er blitt mer stabile over en hel sesong, men har også fortsatt mye å jobbe med. Hvis vi kan unngå like mye skader som vi har hatt i år på sentrale spillere, kan det godt hende vi ligger helt i toppen og kjemper om 1. plassen. Det skal vi ikke se bort i fra, men det kan også godt hende vi må vente enda litt til. Etter denne sesongen må Wenger og laget vårt sette seg ned og diskutere hva som blir gjort feil i enkelte kamper hvor vi ikke klarer å bryte gjennom motstanderens forsvarsmur, hvorfor vi slipper inn så mange mål på dødball i mot og hvorfor vi scorer altfor lite på offensive dødballer. Deretter må de begynne å jobbe med dette, og komme sterkere tilbake når neste sesong er i gang. Det er det jeg mener er det viktigste nå. Selvfølgelig er det frustrerende og irriterende å ryke ut av cuper og tape kamper slik vi har gjort til nå i år, men dette er ting laget bare bør kunne lære av i fremtiden, og kanskje neste gang vi er i en finale så vinner vi fordi vi da har lært hva som må gjøres for ikke å slippe inn slike mål som vi gjør nå.

 

 

Veldig bra skrevet, og er helt enig! Noe som også bør drøftes er at vi har flere dyktige spisser og veldig tekniske og gode playmakere på midtbanen og da trenger man en spiss som alltid trekker inn i boksen! Om noen av spissene vi har i dag kunne klart en slik jobb vet jeg ikke.. Men jeg synes det største problemet offansivt er at vi har 2 spisser som enten er feilvendt eller trekker ut fra 16 meteren + at vi da har en midtbanefirer som ikke er så veldig glad i å skyte langskudd. Og da får vi jo så veldig ofte den situasjonen som terpes på så ofte at de blir spillende rundt 16 meteren som fører til fint lite. Kan nesten ikke slutte å terpe på dette for det tror jeg kunne gjort veldig mye for laget! Vi har (når vi har et skadefritt lag) gode sammarbeid på gang i laget; Eboue og Hleb på høyre, som ofte kan føre til innlegg inn i boksen. Rosicky/Henry på venstre hvor Henry er veldig flink til å legge gode stikkere inn i boksen når han får mye bevegelse rundt seg. Også har man Fabregas som går fremover og virker som et bindeledd for disse fire. Det som mangler i alle disse situasjonene er en ren spisstype! En som alltid prøver å komme seg rett vendt mot mål, en som alltid er klar til å ta imot stikkere som Henry/Rosicky/Hleb/Fabregas/Van Persie er så glad i å gi. Og en som alltid er å snuser forran keeper etter returer og innlegg. Dette er det jeg føler mangler mest i arsenal laget. Og da tror jeg det hjelper lite å hente inn et 19/20 år gammelt tallent for den personen vil antagelig begynne å ta fort etter Henry og kompani. Hvis det hadde vært en mulighet å hente inn en spiller som feks Etoo` så burde man brukt masse resurser på det. Ikke at det kommer til å skje men han har en del av det jeg savner på topp. E riktig Wright type. God natt...igjen.

 

 

Enig med deg Kellex, vi mangler en latsabb i boks. Som bare ligger å lurer i boksen og sniker inn målene... dumt skrevet men ja, vi trenger en som kan putte de enkle målene også. en som kan plukke returene og omsette de i mål! En Wright om du vil....

Link to comment
Share on other sites

I dag, i selvransakelsens tegn, og etter å ha analysert kampen opp og ned og i mente, ikke minst med mitt ultramoderne analyserverktøy, gir jeg en spiller, KUN EN ENESTE spiller, skylden. Hvem? Phillippe Senderos, selvsagt! Han gjør jo ingenting riktig, ikke gjør han noe galt heller, men hva så? Off you go to Switzerland, Phillippe.

 

Eg er heilt enig.

Dette er heilt og haldent Senderos si skyld. Hadde han vore bedre tidligere i sesongen hadde han fått spelt denne kampen, og vunnet den avgjerande duellen mot alex.

Link to comment
Share on other sites

Chaz, prøv å se saken fra den andre siden også, og ikke kverrulere så mye.

 

Det kan ikke være tilfeldig at vi har hatt så mye skader over tid, uten at jeg skal legge skylda på noen.

 

Neida, for all del, men faktisk talt så er Arsenal kjent for å ha det beste medisinske støtteappratet som finnes. Og når noen skriver følgende vås: Så det er bra jobbet å få skadet Rosicky,Clichy,Fabregas og Henry på en uke de ikke spiller kamp i et tett kampprogram? da er det på tide å ta frem den sarkastiske tonen. For akkurat det sitatet var noe skikkelig vissvas!

Link to comment
Share on other sites

Så det er bra jobbet å få skadet Rosicky,Clichy,Fabregas og Henry på en uke de ikke spiller kamp i et tett kampprogram? Så det er bra jobbet å prestere å ha 4-5spillere skadet konstant. Eller kanskje det er fordi alle spillerne våre blir lett skadet? Hørt om forebyggende trening eller? Mener du oppriktig talt at det kun er tilfeldig at ManU sikkert ikke har hatt tre sentrale spillere ute samtidig gjennom hele sesongen mens vi har hatt minst fire? Det er ikke flaks, fordi ligaen har foregått over et halvt år nå.

 

Jøss, nå har jeg pinadø lest det også. Det medisinske støttappratet har skylder for at spillere blir skadet. Jauda gauda, Gary Lewin & co kjører knottene opp i knehasene på spillerne så for mulugheten byr seg. Du er ferdig utdannet dr. med. formoder jeg?

 

Gi deg med personangrep da. Et helt relevant spørsmål: vi har slitt stort med skader de siste sesongene, og jeg synes ikke det er rart å stille spørsmålstegn ved støtteapparatet. Ville Henry spilt noen av kampene mot PSV med de skadene i kroppen, dersom han hadde spilt for United eller Chelsea f.eks.?

 

Selvfølgelig, det kan være tilfeldigheter, muligens er Arsenals spilelre uheldige og skadeutsatt. Jeg vet ikke, men spørsmålet er veldig berettiget. Hvordan kan vi vite at Arsenals medisinske støtteapparatet er blant de beste i England??

Link to comment
Share on other sites

Chaz, prøv å se saken fra den andre siden også, og ikke kverrulere så mye.

 

Det kan ikke være tilfeldig at vi har hatt så mye skader over tid, uten at jeg skal legge skylda på noen.

 

Neida, for all del, men faktisk talt så er Arsenal kjent for å ha det beste medisinske støtteappratet som finnes. Og når noen skriver følgende vås: Så det er bra jobbet å få skadet Rosicky,Clichy,Fabregas og Henry på en uke de ikke spiller kamp i et tett kampprogram? da er det på tide å ta frem den sarkastiske tonen. For akkurat det sitatet var noe skikkelig vissvas!

Modererte innlegget mitt noe, og om Veginho mener at det er det medisinske støtteapparatets feil, vil jeg også påstå at det er vissvass.

 

Skulle nok lest hans innlegg også, ikke bare svaret ditt.

Link to comment
Share on other sites

Jøss, nå har jeg pinadø lest det også. Det medisinske støttappratet har skylder for at spillere blir skadet. Jauda gauda, Gary Lewin & co kjører knottene opp i knehasene på spillerne så for mulugheten byr seg. Du er ferdig utdannet dr. med. formoder jeg?

 

Lærte de ingen ting på skolen før? Muligheten staves det ikke mulugheten.

Slutt å vær så sinnsykt arrogant hele tiden.

 

Hva annet enn det medisinske apparatet og tilfeldigheter spiller inn da?

Pleier tilfeldigheter å gå opp i opp i lengden eller?

Link to comment
Share on other sites

Men som Chaz vil fram til, så er det ikke det medisinske støtteapparatet som skader spelerane.

Skal man gi skylda til nokon, må det no heller vere trenerane. For uten at eg har sjekka det opp, må det vel vere på trening dei har blitt skada.

Eller er det snakk om i heimen-ulykker, slik som visse folk som mister aftershaven på tåa har fått?

Link to comment
Share on other sites

 

Lærte de ingen ting på skolen før? Muligheten staves det ikke mulugheten.

Slutt å vær så sinnsykt arrogant hele tiden.

 

Hva annet enn det medisinske apparatet og tilfeldigheter spiller inn da?

Pleier tilfeldigheter å gå opp i opp i lengden eller?

 

Les hva vås du selv skriver. Men for å gi deg det inn med teskjeer; treningenstypen, mengden av trening, kanskje. Det har svært lite med det mdisinske støtteappratet å gjøre i hvertfall. For det ER kjent for å være noe av det beste som finnes. Hvorfor tror du blant annet at Gary Lewin er England`s physio? Fordi han er nummer 15 på listen? Give me a break.

 

Forøvrig jeg er ikke arrogant hele tiden. KUN når jeg føler det er berettiget. Og det følte jeg nå.-

Link to comment
Share on other sites

Så var sesongen over!!!!!!

 

Det er bare å innse det, vi er faktisk ikke bedre enn dette. Hadde spillerne våre klart å gjort jobben sin foran mål, så ville vi ha vunnet ligacupen, vi ville vært videre i både FA-cupen og CL, og vi ville vært med å kjempe om ligagull.

 

Jeg synes at det å stille spørsmålstegn rundt alle skadene til Arsenal, er på sin plass. Det er på tide å vurdere å legge om på treningsopplegget, for det er rett og slett ikke normalt å ha så mye skader som det Arsenal har.

 

Når det gjelder selve kampen, så er det jaggu meg ikke mange som får godkjent. Men en spiller som får fullstendig stryk-karakter, er Hleb. Og det er ikke pga det unødvendige frisparket han laget, men fordi han ikke gjør en eneste ting riktig. Også Lehmann må ta på seg mye av skylden for målet vi slipper inn. Opptreden hans på målet, er rett og slett håpløs, og skal ikke gjøres av en så rutinert keeper.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...