Jump to content

2007.03.07 PSV Eindhoven H


ramsrud

Recommended Posts

Kommer IKKE til å tilgi Hleb for at han lagde det frisparket. Mer unødvendig kan det ikke bli.

Nå begynner vi å skylde på enkeltpersoner igjen, vet ikke om du gjorde det sist (Senderos), men forstår du er typen.

 

Det er altså negativt.

Jeg er så absolutt ikke den typen, nei. På hvilket grunnlag kan si det? Greit nok at vi ikke setter egne sjanser i dag, men å lage det frisparket i noe som i utgangspunktet er helt ufarlig er utrolig unødvendig.

På hvilket grunnlag? Selvfølgelig at du sier at du ikke kommer til å tilgi Hleb for det frisparket.

Poenget er at et er totalt unødvendig i en slik situasjon. Det vi ikke trenger på tampen av en kamp er frispark/innlegg mot. Bør være en kjent sak at vi ikke er solide på dødballer mot. Det kan du neppe være uenig i.

 

Og jeg har ikke vært av de som har kritisert Phil som du insinuerer. Tvert i mot.

 

Greit nok, syns bare du skrev litt for direkte og sutrete først. Men kan jo ha sine grunner. Sa forresten ikke at du klaget på Phil :angry: Så sorry viss det var uforståelig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

jaja der var vi ute. Visste vi kom til å slite med PSV, men dette er bare skuffende. To tamme kamper fra Arsenals side, vi er ineffektive, svake defensivt og dette holder bare ikke. For det første skulle vi selvfølgelig ikke tapt bort mot PSV, vi skulle hatt minst uavgjort noe vi selvfølgelig ikke klarer. Når vi da spiller hjemme og vet de LETT kan gå videre på bortemål, så må det gå an å score minst to mål før det 80. Minutt. Klarer vi selvfølgelig heller ikke. PSV spiller veldig bra mot oss. Veldig sterke defensivt, og matchvinnere offensivt. Idag fortjente vi kanskje seier, men vi skal ikke glemme at PSV ble snytt for to straffespark, et meget klart et. Vi har da nok sjanser, men hvor er spillerne som skal sette dem? Hadde trengt en van Persie utpå der idag. Nå er det ingenting å glede seg til lenger, hvis vi ikke skulle klare en sensasjonell 2.Plass da. Vet vi klarer minst 4.Plass uansett, så resten av sesongen blir på mange måter litt kjip. Håper vi ihvertfall klarer 3.Plassen.

 

Hvem som vinner CL? PSV.

Nå som vi er ute håper jeg på Roma

Link to comment
Share on other sites

Der er jeg enig med Rohino.. At ARSENAL-supportere drar tidlig fra stadion 10min før slutt bare pga vi trolig har tapt og er slått ut.. Man skal stå sammen til siste sekund så kan man tusle ut deppa...

Før øvrig så spiller vi bra, det er bare de siste sekundene før en skåring vi mangler, vi blir liksom overlengne og tenker; jada, og se hvor elegant jeg setter denne inn..så blir det ikke skåring.. Skuffelse senker seg over huset her:(

Link to comment
Share on other sites

btw.... SELG, SELG, SELG, SELG!!!! Hleb er ubrukelig, han lager jo frispark der med vilje!! Adebayor og Baptista er helt tragiske! Spesiellt Adebayor! Fabregas er best i lekegrinda, Toure suger, Gilberto kan ikke forsvare, Lehmann burde tatt målet, Freddie er svensk og er virkelig Denilson brasilianer? Gallas er blind og Clichy er treig! Spark Wenger også!

 

Vi må rett og slett bytte ut hele stallen!!

Er det bare meg, eller begynner den der å bli gammel?

Link to comment
Share on other sites

jaja der var vi ute. Visste vi kom til å slite med PSV, men dette er bare skuffende. To tamme kamper fra Arsenals side, vi er ineffektive, svake defensivt og dette holder bare ikke. For det første skulle vi selvfølgelig ikke tapt bort mot PSV, vi skulle hatt minst uavgjort noe vi selvfølgelig ikke klarer. Når vi da spiller hjemme og vet de LETT kan gå videre på bortemål, så må det gå an å score minst to mål før det 80. Minutt. Klarer vi selvfølgelig heller ikke. PSV spiller veldig bra mot oss. Veldig sterke defensivt, og matchvinnere offensivt. Idag fortjente vi kanskje seier, men vi skal ikke glemme at PSV ble snytt for to straffespark, et meget klart et. Vi har da nok sjanser, men hvor er spillerne som skal sette dem? Hadde trengt en van Persie utpå der idag. Nå er det ingenting å glede seg til lenger, hvis vi ikke skulle klare en sensasjonell 2.Plass da. Vet vi klarer minst 4.Plass uansett, så resten av sesongen blir på mange måter litt kjip. Håper vi ihvertfall klarer 3.Plassen.

 

Hvem som vinner CL? PSV.

 

Samme for meg. Bare ikke Man Utd.

Link to comment
Share on other sites

btw.... SELG, SELG, SELG, SELG!!!! Hleb er ubrukelig, han lager jo frispark der med vilje!! Adebayor og Baptista er helt tragiske! Spesiellt Adebayor! Fabregas er best i lekegrinda, Toure suger, Gilberto kan ikke forsvare, Lehmann burde tatt målet, Freddie er svensk og er virkelig Denilson brasilianer? Gallas er blind og Clichy er treig! Spark Wenger også!

 

Vi må rett og slett bytte ut hele stallen!!

 

 

Må du slutta å være så barnselig..

rett å slett det dummeste innlegget jeg noen gang har hørt...

Link to comment
Share on other sites

Kommer IKKE til å tilgi Hleb for at han lagde det frisparket. Mer unødvendig kan det ikke bli.

Nå begynner vi å skylde på enkeltpersoner igjen, vet ikke om du gjorde det sist (Senderos), men forstår du er typen.

 

Det er altså negativt.

Jeg er så absolutt ikke den typen, nei. På hvilket grunnlag kan si det? Greit nok at vi ikke setter egne sjanser i dag, men å lage det frisparket i noe som i utgangspunktet er helt ufarlig er utrolig unødvendig.

På hvilket grunnlag? Selvfølgelig at du sier at du ikke kommer til å tilgi Hleb for det frisparket.

Poenget er at et er totalt unødvendig i en slik situasjon. Det vi ikke trenger på tampen av en kamp er frispark/innlegg mot. Bør være en kjent sak at vi ikke er solide på dødballer mot. Det kan du neppe være uenig i.

 

Og jeg har ikke vært av de som har kritisert Phil som du insinuerer. Tvert i mot.

 

Greit nok, syns bare du skrev litt for direkte og sutrete først. Men kan jo ha sine grunner. Sa forresten ikke at du klaget på Phil :angry: Så sorry viss det var uforståelig.

 

Tilgitt. :) Følelser i sving her og dette var utrolig nok enda et unødvendig tap. Forbanna surt.

Kolo imponerer sammen med Clichy, mens resten ligger under pari i dag synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Synes synd på hleb..

han mistet fotfeste og fikk revet ned motspilleren..

føler for han, og man kunne klart se at han var utrolig lei sei..

Enig, det var eit unødvendig frispark (men var det virkelig frispark?), men sånt skjer. Han var uheldig.

Link to comment
Share on other sites

btw.... SELG, SELG, SELG, SELG!!!! Hleb er ubrukelig, han lager jo frispark der med vilje!! Adebayor og Baptista er helt tragiske! Spesiellt Adebayor! Fabregas er best i lekegrinda, Toure suger, Gilberto kan ikke forsvare, Lehmann burde tatt målet, Freddie er svensk og er virkelig Denilson brasilianer? Gallas er blind og Clichy er treig! Spark Wenger også!

 

Vi må rett og slett bytte ut hele stallen!!

 

 

replikk fra en god norsk film: "snurp igjen smella 'ri"

 

Tror kanskje du må passe på å få rensa ironi-filteret ditt... :angry:

 

Eventuelt er det jeg som har rensa mitt litt for godt...

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

hadde nå bare arsenal lært seg å forsvare seg på dødballer så kunne en spart seg for masse sorg de siste årene! Ganske utrolig å se 3 psv spillere løpe sammen forran arsenal forsvaret uten direkte press! Desverre så ble det en skuffende sesong. Nå får man håpe at de holder sammen så vi får tatt en 3/4 plass i ligaen. Nå tar jeg kvelden snart og sjansene til Adebayor og Fabregas kommer til hunte meg i natt :angry: Mye må jobbes med til neste sesong og da er vi der igjen og gir vår støtte.

Link to comment
Share on other sites

btw.... SELG, SELG, SELG, SELG!!!! Hleb er ubrukelig, han lager jo frispark der med vilje!! Adebayor og Baptista er helt tragiske! Spesiellt Adebayor! Fabregas er best i lekegrinda, Toure suger, Gilberto kan ikke forsvare, Lehmann burde tatt målet, Freddie er svensk og er virkelig Denilson brasilianer? Gallas er blind og Clichy er treig! Spark Wenger også!

 

Vi må rett og slett bytte ut hele stallen!!

 

 

Må du slutta å være så barnselig..

rett å slett det dummeste innlegget jeg noen gang har hørt...

 

Slike innlegg burde straffes med en aldri så liten utestengelse fra forumet synes nå jeg. Par dager elns.

Link to comment
Share on other sites

Hva svarte gjør Lehmann der ute? Også så typisk. Vi slipper inn på dødball i mot. Vel, vi får satse på å ta 2-3. plassen i serien, og komme sterkere tilbake neste år. Da har unggutta enda mer erfaring.

 

Men du?

Sa vi ikke det i fjor og da?

Ekstremt skuffet, dette er bare så sinnsykt dårlig. I løpet av en uke har vi klart å kaste vekk begge de skikkelige trofeene vi hadde sjans på.

ManU tar vel en ny treble, for en jævla rævvasesong!

Og selg Lehmann, dytt han ut porten om han vil bli, maken til idiot når det gjelder utrusninger i feltet skal du lete lenge etter. Klager på alt og alle av med og motspiller og dommere men burde kanskje brukt litt mer energi på seg selv. Håper han skjønner at han er den store syndebukken i dag og ikke dommeren. Skuddet til mendez i første kampen skulle han og tatt. Forresten Hleb, hva i helsike tenker du på, mister besinnelsen og dytter ned motspilleren. Gir de frispark i farlig sone. Skal jo presse alt spill inn i midten HELE tiden og da. Kan jo prøve å bruke ovelappen eller utfordre utover selv da, EN gang hadde jo vært en jævla stor fremgang!

Link to comment
Share on other sites

btw.... SELG, SELG, SELG, SELG!!!! Hleb er ubrukelig, han lager jo frispark der med vilje!! Adebayor og Baptista er helt tragiske! Spesiellt Adebayor! Fabregas er best i lekegrinda, Toure suger, Gilberto kan ikke forsvare, Lehmann burde tatt målet, Freddie er svensk og er virkelig Denilson brasilianer? Gallas er blind og Clichy er treig! Spark Wenger også!

 

Vi må rett og slett bytte ut hele stallen!!

Er det bare meg, eller begynner den der å bli gammel?

Noen sliter visst litt med ironi forståelse her ;)

Link to comment
Share on other sites

Søndag 25 februar var Arsenal med i alle turneringer, "juniorane" rundspelte lokomotiv Chelsea 45 minutt og det gjekk mot ein flott sesong på tross av alle skadane. Nå er me ute av kvar jævla turnering, og har ikkje ein dritt å spele for. Gleder meg til august!!

 

Wenger fortjener mest kritikk etter denne kampen meiner eg. Nei, eg vil ikkje sparke Wenger. Men dei taktiske vurderingane han gjer i dag er jo totalt på trynet: På eit tidspunkt me kjører kampen vanvittig, bytter han inn Henry og gambler på at han klarer seg. Totalt unødvendig når kampbildet var slik som det var. Ljungberg for Diaby? Den einaste midtbanespelaren med eit snev av erfaring på dette nivået. Kvifor ikkje bytte ut Denilson som hadde ein dårlig kamp. Walcott for Clichy er like latterlig. Herregud da mann!

Link to comment
Share on other sites

btw.... SELG, SELG, SELG, SELG!!!! Hleb er ubrukelig, han lager jo frispark der med vilje!! Adebayor og Baptista er helt tragiske! Spesiellt Adebayor! Fabregas er best i lekegrinda, Toure suger, Gilberto kan ikke forsvare, Lehmann burde tatt målet, Freddie er svensk og er virkelig Denilson brasilianer? Gallas er blind og Clichy er treig! Spark Wenger også!

 

Vi må rett og slett bytte ut hele stallen!!

Er det bare meg, eller begynner den der å bli gammel?

Noen sliter visst litt med ironi forståelse her ;)

nei, eg er fullt klar over ironien, men den har bare blitt brukt etter hvert tap (eller dårlig spilt kamp) i ett år nå...

Link to comment
Share on other sites

Lenge siden jeg har vært så nedfor og frustrert etter en fotball kamp, utrolig surt å ryke ut, ihvertfall mot PSV, siden Arsenal har hatt et bra overtak mot de nederlandske laga de siste sesongene... Arsenal spiller til tider den fineste fotballen folk har sett makan, men er så inneffektiv, nok en gang så taper vi en kamp på en dødball, noe som har vært arsenal største svakhet i år! Noe som burde forbedres til neste sesong, utrolig mange viktige fotball kamper blir avgjort på dødballer, og Arsenal skaper som regel 10++ cornere hver kamp, men skorer ikke så veldig mange mål på det!

 

Men gunners fan, fortvil ikke! så lenge vi klarer å beholde dette mannskapet vi har i dag, så lenge spillere klarer å holde en god moral i laget, går vi en spennende framtid i møte! Nå skal vi forbi både Pool, og ashley cole på tabellen, så gleder vi oss alle til August! Da har Arsenal modnet ytterligere...

 

PS! Enig med ROhino, er en skam å se supportere gå fra en fotballkamp når det ikke går veien! Hadde supportere stått fram, kanskje spillerene hadde klart å fått noen sjanser til å redusere, skuffer meg enormt at både FANSEN og SPILLERENE gav opp når PSV skora, det har skjedd større mirakler på 10 minutter før!

Link to comment
Share on other sites

btw.... SELG, SELG, SELG, SELG!!!! Hleb er ubrukelig, han lager jo frispark der med vilje!! Adebayor og Baptista er helt tragiske! Spesiellt Adebayor! Fabregas er best i lekegrinda, Toure suger, Gilberto kan ikke forsvare, Lehmann burde tatt målet, Freddie er svensk og er virkelig Denilson brasilianer? Gallas er blind og Clichy er treig! Spark Wenger også!

 

Vi må rett og slett bytte ut hele stallen!!

Jeg håper virkelig du er ironisk nå...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tilgitt. ;) Følelser i sving her og dette var utrolig nok enda et unødvendig tap. Forbanna surt.

Kolo imponerer sammen med Clichy, mens resten ligger under pari i dag synes jeg.

 

Definitivt unødvendig å ryke for PSV! Synes de fremsto over de to kampene som et ytterst ordinært lag.

 

Men for å fokusere på det positive - hvis det finnes noe slikt på en kveld som dette - Toure er en glimrende høyrebackvikar! Og de fleste spillerne gjorde helt greie kamper. Synes ingen dumma seg ut, de svakeste var vel Ljungberg og Baptista.

 

Det mest skuffende var kanskje at resignasjonen satt inn på 1-1. Det var intet stormløp mot PSV-målet. To mål på ti minutter er ikke umulig!

Link to comment
Share on other sites

btw.... SELG, SELG, SELG, SELG!!!! Hleb er ubrukelig, han lager jo frispark der med vilje!! Adebayor og Baptista er helt tragiske! Spesiellt Adebayor! Fabregas er best i lekegrinda, Toure suger, Gilberto kan ikke forsvare, Lehmann burde tatt målet, Freddie er svensk og er virkelig Denilson brasilianer? Gallas er blind og Clichy er treig! Spark Wenger også!

 

Vi må rett og slett bytte ut hele stallen!!

Er det bare meg, eller begynner den der å bli gammel?

Noen sliter visst litt med ironi forståelse her ;)

 

Ironi forståelse eller ei. Den er vel oppbrukt!

 

Lehmann står håpløst plasert i en avgjørende situasjon. Det er han som eventuelt er syndebukken.

Link to comment
Share on other sites

 

Men gunners fan, fortvil ikke! så lenge vi klarer å beholde dette mannskapet vi har i dag, så lenge spillere klarer å holde en god moral i laget, går vi en spennende framtid i møte! Nå skal vi forbi både Pool, og ashley cole på tabellen, så gleder vi oss alle til August! Da har Arsenal modnet ytterligere...

 

PS! Enig med ROhino, er en skam å se supportere gå fra en fotballkamp når det ikke går veien! Hadde supportere stått fram, kanskje spillerene hadde klart å fått noen sjanser til å redusere, skuffer meg enormt at både FANSEN og SPILLERENE gav opp når PSV skora, det har skjedd større mirakler på 10 minutter før!

Helt enig med deg og Rohino at å se "supportere" gå fra stadion før kampslutt er utilgivelig.

Link to comment
Share on other sites

Cup er oppskrytt!!

 

Jepp, forferdelig oppskrytt.

 

Er jo den eneste sjansen vi har til å vinne noe, til å vinne ligaen suger jo vårt medisinske apparat altfor mye for. Å klare å skade spillere nå de ikke spiller kamp inni et tett kampprogram er sinnsykt evneveikt!

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke gi Lehmann hele skylda for dette målet. Ni av ti ganger vil han komme til å plukke den ballen. Han ombestemmer seg riktignok to tideler for seint, men Alex går vanvittig høyt i den situasjonen. Han var rett og slett tunga på vektskåla for PSV. Stor spiller i dobbel forstand som har gjort to store kamper mot Arsenal.

 

En seier for PSV og nederlandsk fotball. Ikke for resten av fotballfamilien som liker å se underholdende fotball!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...