Jump to content

2007.03.07 PSV Eindhoven H


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Kopiert fra et annet forum; (Postet av meg på det andre forumet altså)

 

Gallas boot change - Gallas runs out of the field and into the dressing rooms. No one understads whats happening, and Lehmann and the referee looks dumb ;)

 

Download Zshare

 

Capped by me

 

Knaksje det ikke er et skobytte, men sto det på VG Live

Link to comment
Share on other sites

Gilberto..snart har du ikke flaksen med deg mer,ta deg sammen bak der.. ;)

Enig. Det er ikke noen lett oppgave å spille midtstopper. Men allikevel... Et par av de tabbene han har gjort bør ikke skje. Dårlig kommunikasjon kanskje? Får ikke beskjed om at han kommer rett i rygg? Kanskje på den siste.. Hvem vet.

 

Merkelig at vi ikke har scoret enda. Dette er nok enda en typisk Arsenal-stang-ut-kamp.

Link to comment
Share on other sites

Vi har en tråd her om hvilke spillere vi ønsker oss til Arsenal. Kun 1: Alex. Pokker som han spiller i dag også!

Då er vel egentlig alt som normalt på Ashburton. Enten ein midtstoppar eller keeper storspeler, og Arsenal driter seg ut.

 

Send Baptista på første fly til Sao Paolo, Madrid eller you name it. Henry må innpå. Det må også Diaby ellers går dette til helvete, men kjenner eg Wenger rett, så venter han til 70 minutter før han bytter.

Link to comment
Share on other sites

myp2p funker ikke i dag!!! Får ikke sett kampen... Noen råd???

Sopcast - Channel 6134

Bare meg? Eller klikka det for kanalen nå?

 

Jeg bruker www.myp2p.eu og den øverste kanalen under "arsenal - psv". Husker ikke navnet for øyeblikket. tvants i alle fall. funker fint.

Link to comment
Share on other sites

Alex er jo helt utrolig bak der! Hva er det han ikke har stoppet egentlig? Inn med Henry? Er det tingen? Baptista syns jeg har vært elendig og bør byttes ut. Gilberto er litt vel risky bak der og må få slutt på det NÅ! Ellers en helt kurrant omgang, men vi må skjerpe oss i 2.Omgang. Trenger to mål, minst.

Link to comment
Share on other sites

Alex er jo helt utrolig bak der! Hva er det han ikke har stoppet egentlig? Inn med Henry? Er det tingen? Baptista syns jeg har vært elendig og bør byttes ut. Gilberto er litt vel risky bak der og må få slutt på det NÅ! Ellers en helt kurrant omgang, men vi må skjerpe oss i 2.Omgang. Trenger to mål, minst.

Jeg syns Baptista har vært frampå, men virker ikke helt venn med ballen. Det samme med Ade. Som du sier tror jeg det er lurt å sette inn Henry, eller Walcott (Viss han er på benken).

Link to comment
Share on other sites

myp2p funker ikke i dag!!! Får ikke sett kampen... Noen råd???

Sopcast - Channel 6134

Bare meg? Eller klikka det for kanalen nå?

 

Jeg bruker www.myp2p.eu og den øverste kanalen under "arsenal - psv". Husker ikke navnet for øyeblikket. tvants i alle fall. funker fint.

Den samme bruker jeg. Funker helt fint her. Tror det er en russisk kanal.

Link to comment
Share on other sites

Alex er jo helt utrolig bak der! Hva er det han ikke har stoppet egentlig? Inn med Henry? Er det tingen? Baptista syns jeg har vært elendig og bør byttes ut. Gilberto er litt vel risky bak der og må få slutt på det NÅ! Ellers en helt kurrant omgang, men vi må skjerpe oss i 2.Omgang. Trenger to mål, minst.

Jeg syns Baptista har vært frampå, men virker ikke helt venn med ballen. Det samme med Ade. Som du sier tror jeg det er lurt å sette inn Henry, eller Walcott (Viss han er på benken).

Adebayor er bra å ha når me må pumpe ballen opp i boksen til PSV rundt 80 minutt. Baptista er ein tydeligvis heilt ute av det, eller kanskje han faktisk er så dårlig?

Link to comment
Share on other sites

myp2p funker ikke i dag!!! Får ikke sett kampen... Noen råd???

Sopcast - Channel 6134

Bare meg? Eller klikka det for kanalen nå?

 

Jeg bruker www.myp2p.eu og den øverste kanalen under "arsenal - psv". Husker ikke navnet for øyeblikket. tvants i alle fall. funker fint.

Den samme bruker jeg. Funker helt fint her. Tror det er en russisk kanal.

Kan hende. Engelsk kommentator i alle fall :D

 

Forresten. Makaay scorte etter 10 sekunder i oppgjøret som foregår nå mellom real og bayern. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...