Jump to content

2007.02.20 PSV Eindhoven B


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Dommeren spiller ikke kampen for oss, så om det er Øvrebø eller Elvis Presley som dømmer kampen skal ikke ha noe å si. Latterlig å konsentrere oss om det før kampen.

 

Jeg tror Wenger går for hvertfall et bortemål i denne kampen, forhåpentligvis 0-1 og i verste fall 1-1. Topper nok laget så godt det lar seg gjøre. Selvfølgelig håper jeg Arsenal avgjør i 2. kampen på Emirates.. der også jeg sitter med drakt og skjerf på langsida en plass. :P

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si annet enn at jeg gruer meg veldig til denne kampen. Det som er et stort pluss er at PSV er i dårlig form for tida, og deres ledelse i Eresdivisie er ikke lenger det den var, og Ajax er nå rett bak dem. Igår slet PSV lenge mot Heracles, men vant til slutt 2-0. Akkurat formen dems lover godt for vår del. Men dette er uansett et godt lag, og de har klassespillere i hvert eneste ledd. Keeper Gomes, Alex bak, som fort kan score på frispark, Salcido og Kromkamp. På midtbanen har de bl.a. Cocu og Simons. Og spissene er det klasse over. Farfan og Koné. Spesielt Farfan skal vi passe oss for. Glad vi har Toure bak der, han matcher han ihvertfall på farta. Håper vi tar detta, men er redd vi ikke klarer bedre enn uavgjort. Måtte jeg ta feil!

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget mot PSV:

 

-Lehmann-

-Eboue-Toure-Gallas-Clichy-

-Hleb-Fabregas-Gilberto-Rosicky-

-Adebayor-Henry-

 

 

Tror på dette laget:

 

-Lehmann-

-Hoyte-Toure-Senderos-Clichy-

-Hleb-Ljungberg-Gilberto-Fabregas-Rosicky-

-Henry-

 

 

Håper Vi starter med Gallas med tanke på at PSV er et spillende lag noe som passer Senderos dårlig..

Har en god følelse foran denne kampen. Tror vi vinner 2-0. to scoringer av Rosicky.

Go Arsenal! :P

Link to comment
Share on other sites

Hoyte og Eboue er ikke med så blir nok Djourou på høyre back. Hleb er også tilbake, heldigvis

 

Lehman

Djourou - Toure - Gallas - Clichy

 

Hleb - Cesc - Gilberto - Rosicky

 

Henry - Adebayor

 

 

Håper på dette laget. Med dette laget mener jeg vi skal klare å holde tett og ihvertfall få et viktig bortemål

Link to comment
Share on other sites

Hoyte og Eboue er ikke med så blir nok Djourou på høyre back. Hleb er også tilbake, heldigvis

 

Lehman

Djourou - Toure - Gallas - Clichy

 

Hleb - Cesc - Gilberto - Rosicky

 

Henry - Adebayor

 

 

Håper på dette laget. Med dette laget mener jeg vi skal klare å holde tett og ihvertfall få et viktig bortemål

det der virker som en veldig fornuftig lagoppstillning, men det er mulig at Hleb erstattes av Ljungberg siden Hvite russeren nettopp har kommet tilbake fra skade. Gallas tror eg blir midtstopper i denne kampen og da blir det i såfall Dj på høyre siden, selv om Toure kan spille der oxo..

Link to comment
Share on other sites

Troppen til kampen i kveld:

Jens Lehmann

Francesc Fabregas

Kolo Toure

Phillipe Senderos

Tòmas Rosicky

Fredrik Ljungberg

Julio Baptista

William Gallas

Aliaksandr Hleb

Thierry Henry

Denilson Nevès

Mathieu Flamini

Gilberto da Silva

Johan Djourou

Gaël Clichy

Manuel Almunia

Emmanuel Adebayor

Jeremie Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Trur vi klarer og vinne 0-1 med mål av Rosicky!

 

Veldig viktig kamp dette. Ønsker at me går ut i hundre, og får eit bortemål. Desse 11 slår PSV over 2 kampar:

 

Jens

Djourou - Kolo - Gallas - Clichy

Hleb - Gilberto - Cesc - Rosicky

 

Ade - Henry

 

Enig i det du sier der, og at det er viktig og få et bortemål. Og noe av det viktigste, ike slippe inn! Da er mye gjort!

Link to comment
Share on other sites

Veldig viktig kamp dette. Ønsker at me går ut i hundre, og får eit bortemål. Desse 11 slår PSV over 2 kampar:

 

Jens

Djourou - Kolo - Gallas - Clichy

Hleb - Gilberto - Cesc - Rosicky

 

Ade - Henry

Er enig i det du sier, hvis Djourou går inn i midten sammen med Kolo, og Gallas ut på høyre.

Da er startelleveren lik den vi får se i kveld ;)

Link to comment
Share on other sites

hmmm ... Kommer til å bli en jevn match dette her..som sakt : Lille Mozart scorer.. KANON skudd fra 25 m ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...