Jump to content

2007.02.20 PSV Eindhoven B


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

PSV har vært i dårlig form i det siste, så vi har en god sjanse til å få med oss et godt resultat fra denne kampen tror jeg. Allikevel så vet man jo ikke da, det er jo tross alt CL det er snakk om og da regner jeg med at PSV hever seg betraktelig mer også.

Link to comment
Share on other sites

De siste 6 kampene til PSV:

 

Sparta Rotterdam - PSV 1 - 1

PSV - AZ 2 - 3

Roda JC - PSV 2 - 0

PSV - SC Heerenveen 3 - 1

PSV - ADO Den Haag 2 - 1

Feyenoord - PSV 1 - 1

 

Vet ikke hvordan statusen er med skader, suspensjoner osv., men de er i elendig form.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper ikke dem vinner så allverdens mye, for min del.

Jeg skal nemlig på returoppgjøret på Emirates og da kan det vær at Wenger sparer mange toppspillere, og blir fort mindre agresivitet på Emirates hvis de vinner f.eks 4-0.

 

Så jeg håper på 1eller2-0 til Arsenal i Nederland....

Link to comment
Share on other sites

Digg!!! Den går på sportN, Det hadde jeg aldri forestilty meg.

 

Men det betyr vel at Thor Eggen må være komentator eller?

 

håper ikke det. Jeg syns han kommer med så mye negativt og ALDRI noe positivt nesten om arsenal!!

 

Jaha? så du kampen i går eller? Eggen kom jo bare med positivt om Arsenal hele kampen igjennom...

Link to comment
Share on other sites

Digg!!! Den går på sportN, Det hadde jeg aldri forestilty meg.

 

Men det betyr vel at Thor Eggen må være komentator eller?

 

håper ikke det. Jeg syns han kommer med så mye negativt og ALDRI noe positivt nesten om arsenal!!

Syntes det er positivt å sammenligne Song med Ronaldinho :) I går sa han vel også noe som at han ikke heier på Arsenal, men at han gang på gang blir imponert av det de gjør! Men det er veldig dårlig å sammenligne fotball(livstil) og ludo(en gang i en sjelden ferie)!

Link to comment
Share on other sites

Han Eggen har nok vært i overveiende grad negativ gjennom det siste året når det gjelder Arsenal.. Særlig har han hakket utrolig mye på Senderos, og det har irritert meg..

 

Konge kommentaren var jo mot Liverpool (?) når Song ble sammenlignet med Ronaldinho. :) hehe.

Kjempebra at Sporten viser denne kampen også! Sporten har vist fryktelig masse med Arsenal i det siste og det er jammen meg bra - det liker vi! ;)

Link to comment
Share on other sites

Han Eggen har nok vært i overveiende grad negativ gjennom det siste året når det gjelder Arsenal.. Særlig har han hakket utrolig mye på Senderos, og det har irritert meg..

 

Han er vel ikke den eneste som har hakket på Senderos, det har vel 75% av debbatantene(!) her inne også gjort.

Link to comment
Share on other sites

Han Eggen har nok vært i overveiende grad negativ gjennom det siste året når det gjelder Arsenal.. Særlig har han hakket utrolig mye på Senderos, og det har irritert meg..

 

Han er vel ikke den eneste som har hakket på Senderos, det har vel 75% av debbatantene(!) her inne også gjort.

 

 

Ja, men som kommentator bør han ikke henge ut spillere på den måten han har gjort med Senderos..

Han har kommet med uttalelser som : Ikke noen bombe at Senderos misset på nok en pasning, Senderos sprer usikkerhet hver gang han er involvert osv.. Ganske kjedelig å høre på..

Link to comment
Share on other sites

Han Eggen har nok vært i overveiende grad negativ gjennom det siste året når det gjelder Arsenal.. Særlig har han hakket utrolig mye på Senderos, og det har irritert meg..

 

Han er vel ikke den eneste som har hakket på Senderos, det har vel 75% av debbatantene(!) her inne også gjort.

 

 

Ja, men som kommentator bør han ikke henge ut spillere på den måten han har gjort med Senderos..

Han har kommet med uttalelser som : Ikke noen bombe at Senderos misset på nok en pasning, Senderos sprer usikkerhet hver gang han er involvert osv.. Ganske kjedelig å høre på..

 

Jepp, jeg er helt enig. Eggen er talentløs og som kommentator bør man ikke være partisk i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Digg!!! Den går på sportN, Det hadde jeg aldri forestilty meg.

 

Men det betyr vel at Thor Eggen må være komentator eller?

 

håper ikke det. Jeg syns han kommer med så mye negativt og ALDRI noe positivt nesten om arsenal!!

Syntes det er positivt å sammenligne Song med Ronaldinho ;) I går sa han vel også noe som at han ikke heier på Arsenal, men at han gang på gang blir imponert av det de gjør! Men det er veldig dårlig å sammenligne fotball(livstil) og ludo(en gang i en sjelden ferie)!

Ja det var bra men mot Bolton utover i ekstraomgangene hørtes det ut som han kjeda seg lagde sånne dårlige rim som: "Diaby,har ikke mye å gi,sant å si,fordi....han er sliten" :)

Link to comment
Share on other sites

håper på en spennande kamp.. en slags bolton reprise(FA-cupen) , syns den kampen var utrulig spennande.. skulle eg ha gitt den terningkast.. so hadde eg gitt en klar 6-er..

 

Det er en kamp vi bør kunne vinne både borte og heime i alle fall heime, så Trur på 1-2 i Nederland og 2-0 På Emirates.. :P begge seire til Arsenal selfølgelig.. :P

 

Jeg håper ikke dem vinner så allverdens mye, for min del.

Jeg skal nemlig på returoppgjøret på Emirates og da kan det vær at Wenger sparer mange toppspillere, og blir fort mindre agresivitet på Emirates hvis de vinner f.eks 4-0.

 

Så jeg håper på 1eller2-0 til Arsenal i Nederland....

 

Trur ikkje du trenger og bekymre deg for at wenger skal spare toppspellara.. for det første trur eg det blir en jevn kamp i nederland.. og for det andre.. gled deg til emirates kampen ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror og håper at vi kommer ut ifra denne kampen med ett godt utgangspunkt! Jeg er likevel litt redd for at vi har mange slitne spillere etter ett hardt kampprogram med 120 minutter mot bolton og kamp idag. Håper Wenger likevel stiller rimelig toppet lag, og ikke prøver å hvile, selvom vi har en stall som er ganske jevn når det gjelder kvalitet. Spar heller spillere som Fabregas mot Chelsea i LigaCup finalen! Vi trenger ett godt utgangspunkt før hjemmemøtet. PSV er faktisk ett lag som kan skape problemer for oss hvis vi ikke er 100% skjerpet i alle situasjoner!

 

Setter en knapp på at vi spiller 1-1. Mål av Freddie!

Link to comment
Share on other sites

håper på en spennande kamp.. en slags bolton reprise(FA-cupen) , syns den kampen var utrulig spennande.. skulle eg ha gitt den terningkast.. so hadde eg gitt en klar 6-er..

 

Det er en kamp vi bør kunne vinne både borte og heime i alle fall heime, så Trur på 1-2 i Nederland og 2-0 På Emirates.. :) begge seire til Arsenal selfølgelig.. :)

 

Jeg håper ikke dem vinner så allverdens mye, for min del.

Jeg skal nemlig på returoppgjøret på Emirates og da kan det vær at Wenger sparer mange toppspillere, og blir fort mindre agresivitet på Emirates hvis de vinner f.eks 4-0.

 

Så jeg håper på 1eller2-0 til Arsenal i Nederland....

 

Trur ikkje du trenger og bekymre deg for at wenger skal spare toppspellara.. for det første trur eg det blir en jevn kamp i nederland.. og for det andre.. gled deg til emirates kampen :P

Det skal jeg gjør ;)

Link to comment
Share on other sites

Vannskelig kamp,men vi tar dette..2-1,Rosicky og Fabregas..

Med dette laget vinner vi:

Hoyte\Eboue om han er klar-Toure-Gallas Clichy

Hleb-Fabregas-Gilberto-Rosicky

 

---Henry-Ade----

Flamini-Almunia-Baptista-Freddi-DJ

Uten keeper? Da taper vi, neida.

 

Til kampen:

Tror ikke vi avgjør dette før på Emirates, denne kampen ender nok med ett uavgjort resultat 1-1.

De blir ein kamp med høyt tempo, mange sjangser til Arsenal, men vi klarer ikke å score på alle sjangsene.

PSV Eindhoven scorer først, og Henry scorer rett før slutt. Det tror jeg iallefall.

 

Vi får se, håper jeg tar feil.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper og tror 1-1 eller 1-2 seier i Nederland, med Henry og Rosicky :) Henry blir målscorer hvis det blir 1-1.

 

Laget:

-----------Lehmann----------------------

Hoyte---Gallas---Toure---Clichy---------

Ljungberg---Cesc---Gilberto---Rosicky

--------Henry---Adbayor-----------------

 

 

Kanskje litt for bra lag :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...