Jump to content

2007.02.20 PSV Eindhoven B


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror faktisk det hadde fungert best med Toure på høyreback jeg.. Gallas og Djorou i midten.. Men Arsene Knows! Så jeg stoler på at han gjør det riktige valget!

jepp, eg mener at Toure er den beste på høyre back så lenge de andre er skadet.

Link to comment
Share on other sites

Et lite klipp for å korte ned på ventetiden frem til kampen begynner i kveld:

 

Gilberto Silva scorer det raskeste målet i Champions League noensinne mot PSV - 20,07 sekunder

 

Last ned: ZShare eller se på: DailyMotion

 

Credit: StarBoard

 

Alle klippene kan ikke sees her sant? Hadde vært sinnsykt digg.

 

Back to topic

 

Gleder meg enormt til kampen og håper virkelig vi skaffer oss et bra utgangspunkt foran hjemmekampen. Synes forøvrig Toure på backen og Gallas og Djourou i midten er beste forsvarskonstellasjon.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal dere se kampen på stream når dere kan se den på SportN??

har dere ikke tv kanalen:S?!?!

Fordi vi liker betre Stream enn TV. Sykt dumt/unødvendig spørsmål? Svare er så klart: Har ikke tv kanalen, eller er ikke hjemme.

Link to comment
Share on other sites

1 Gomes

 

 

2 Kromkamp

4 Alex

14 da Costa

23 Salcido

 

 

15 Culina

6 Simons

8 Cocu

 

 

11 Mendez

10 Kone

26 Diego

 

1 Lehmann

 

 

10 Gallas

5 Toure

6 Senderos

22 Clichy

 

 

13 Hleb

19 Gilberto

4 Fabregas

7 Rosicky

 

 

14 Henry

25 Adebayor Liker ikke at PSV kjører 3 framme?

Link to comment
Share on other sites

Blir prioritert Canal Digital hjemme, derfor blir det å se stream de gangene kampene går på viasat ;)

Samme her! Jeg vil heller se alle PL kampene på TV, enn de få CL kampene. Stream er greit å bruke de få gangene. ;)

Prioriteringen er motsatt her, så CL-kampane er alltid stort. Litt irriterande å ty til stream i nesten kvar helg, menmen. ;)

 

Over til kampen, så sitter eg med ein ekkel følelse. Kontringsspelet til PSV kan felle oss stygt, og med Phil der bak kan det bli bingo.

 

Come on you Gunners!

Link to comment
Share on other sites

0-0 til pause. Trolig burde vi hatt et mål eller to. Vi var nærmest og hadde ballen mest. Synes dog at det stokker seg litt når vi nærmer oss målet til PSV. PSV på sin side vise til tider at også de vil gå fremover, så her er ingenting avgjort.

 

Hadde vært deilig om vi kunne fått med oss et bortemål, aller helst seier.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal dere se kampen på stream når dere kan se den på SportN??

har dere ikke tv kanalen:S?!?!

Fordi vi liker betre Stream enn TV. Sykt dumt/unødvendig spørsmål? Svare er så klart: Har ikke tv kanalen, eller er ikke hjemme.

 

Tulling.. jeg Prøver bare å hjelpe;) Syk/dum Personlighet?? Svaret vet du så klart selv!!

Link to comment
Share on other sites

mk sport fungerar bra

 

Jepp...fant det ut rett etter jeg hadde skrevet!:D

 

OnT:

Synes vi har relativt god kontroll her. Eneste svake punktet, virker desverre som Gallas, der han har Konè å bryne seg på.

Men offensivt synes jeg Rosicky igjen imponerer, mens Henry virker til å gå mot storformen igjen. Adè er litt uvenn med ballen, det samme gjelder Hleb. Cesc har vært litt sløv, men har spilt bra. Senderos er positiv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...