Jump to content

2007.02.20 PSV Eindhoven B


ramsrud

Recommended Posts

Tror dette blir svært vanskelig på Emirates. PSV kommer nok til å ligge bakpå og vente på kontringer og de har blant annet Kone på topp som kommer til å lage trøbbel for forsvaret. Så nettopp målet og jeg må bare spørre: Hvor i all verden var forsvaret? Mendez får stå helt alene og plassere den i hjørnet! Skal være pessimist, jeg tror ikke vi går videre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Henry scorer, merk mine ord!

 

 

Det blir neppe i dag ser det ut som, men skjønner ikke hvorfor de ikke endrer spille opplegget når PSV legger en forsvarsmur foran målet sitt, det hjelper ikke å trykke alt igjennom midten da, da har vi møtt så mange lag som har tatt "poeng" på den måten, nå må de snart lære av det!!

 

Helt enig Joppe. Alle som møter Arsenal vet jo at det bare er å stille seg i forsvar og satse på contring. Kjedelig fotball, tja... Men det funker. Foretrekker heller å se Arsenal, men det er sørgelig å se at vi sliter med å få ballen i mål. Både når det gjelder dødball, tenker spesielt på corner, og i spill. Vi kunne vært først på tabellen i EPL viss vi hadde putta alle 100% sjangsene vi har missa hittil i sesongen. Syns Henry viste seg litt fram i dag, men i 2. omgangen var han usynlig, for dårlig etter mine øyne. Skjønner heller ikke hvorfor Wenger ikke kjører flere bytter, hadde jo to igjen.

 

Jaja, vi får bare håpe og be om at vi kjører over PSV på hjemmebane, viss ikke er vi ute av CL. Kanskje like greit?

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffende at vi ikke klarer noe bedre resultat. Sitter nesten igjen med følelsen av at dette var litt fortjent. Kanskje en tankevekker for laget? :D

 

Gallas, Henry, Hleb og Fabregas har hatt bedre dager på jobb.

 

En jevnspilt kamp der Arsenal har hatt de beste og største mulighetene. PSV hadde selvsagt en drømmetreff som gikk inn. Kjent melodi det der. Det som skuffer mest er at vi ikke selv klarer å være mer på hugget. Hvorfor ikke trå til fra første stund? Spillerne kan ikke være så fordømt redde for å avslutte.

 

Dessuten er vi totalt ufarlige på cornere. Se og lær av Bould og Adams.

 

Vanskelig utgangspunkt i returkampen, men umulig er det ikke. Tross seieren så imponerte ikke PSV nevneverdig. Nederlenderne kommer garantert til å stable alle mann i forsvar.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor spiller Senderos? Hadde følt meg mye tryggere med Djourou. Ellers er vel laget som forventet. Lykke til alle sammen!!!

 

 

Mykje rart fra Senderos.

 

 

Ser at Phil får mye pepper som vanlig, men synes faktisk han er en våre bedre i dag sammen med Kolo.

 

Senderos får mye pepper? Hvor?o.Ô

 

 

Ser ikke så mye positivt om senderos i de innleggene her bla...

Link to comment
Share on other sites

Vel gjennomført kamp, avgjort takket være et vakkert PSV mål. Lite å si egentlig, Arsenal gjennomfører en god bortekamp, men PSV vinner grunnet en kanonkule fra Mendez. Fair enough. Dette går strengt tatt veien på Ashburton Grove i returoppgjøret. Arsenal`s beste; nok en gang lille Mozart, han blir bare bedre og bedre. Og til de som vil slakte Senderos; give a fuck, han gjennomførte en god kamp. Hvis dere mener noe annet har dere lite peiling på fotball.

Link to comment
Share on other sites

da fikk jeg ikke feil i mine spådommer ihvertfall. Visste vi kom til å slite, men hjemme tar vi dem!

 

Tror vi skal slite med det.. vi har en svakhet med defensive motstandere, og det er det eneste PSV trenger å gå ut på banen for på Emirates.. proppe 11 mann i egen 16-meter.

 

Men hvis det evt. skulle bli 1-0 til oss på Emirates.. blir det ekstraomganger da?

Link to comment
Share on other sites

Ganske ufattelig at innsatsen i en så viktig kampen er så grusomt dårlig. Sentrale spillere feiler , da tenker jeg spesielt på Henry og fabregas. Henry har vært svært dårlig etter at han kom tilbake etter skade, selv om han har glimta til med noen mål. Fabregas er ikke til å kjenne igjen, det er ikke mer enn en måned eller to siden han var blant de aller beste midtbanespillerne i verden.

 

Sjokkerende er det også å se Gallas spille så elendig på høyrebacken. Ingen tvil om at han trenger tid på å komme i form igjen. Da må det vel gå an å bruke Djorou på backen og helle bruke Gallas i mindre viktige kamper? Ikke nok med at Gallas var skamfullt dårlig framover, han slet faktisk defensivt også.

 

Drittkamp fra start til slutt, trodde ikke det var mulig å følge opp Rovers-kampen med nok en begredelig forestilling, men det klarte vi greit. PSV var også elendige, tviler på at de spiller så rævva på Emirates. Her forspilte vi en gylden sjanse til å sikre oss et godt utgangspunkt for videre spill i CL.

 

Selvfølgelig flere som fortjener krass kritikk etter en slik innsats, men da blir jeg sittende her i timesvis og skrive. Almunia hade forresten tatt målet.......

 

Vel gjennomført kamp, avgjort takket være et vakkert PSV mål. Lite å si egentlig, Arsenal gjennomfører en god bortekamp, men PSV vinner grunnet en kanonkule fra Mendez. Fair enough. Dette går strengt tatt veien på Ashburton Grove i returoppgjøret. Arsenal`s beste; nok en gang lille Mozart, han blir bare bedre og bedre. Og til de som vil slakte Senderos; give a fuck, han gjennomførte en god kamp. Hvis dere mener noe annet har dere lite peiling på fotball.

 

Vel gjennomført kamp? Det må være målt ut fra andre standarder enn Arsenals. Tidligere prestasjoner i CL målt opp mot denne tyder på at dagens kamp var en svak en fra Arsenals side. Senderos var en av få som var bra i denne kampen forresten, så der er jeg enig.

Link to comment
Share on other sites

Og til de som vil slakte Senderos; give a fuck, han gjennomførte en god kamp. Hvis dere mener noe annet har dere lite peiling på fotball.

 

Enig! Senderos gjorde ikke skam på laget. Han klarte seg bra. Problemet ligger forover på banen.

 

Dessuten viste Senderos at han også er flink med hendene! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ganske ufattelig at innsatsen i en så viktig kampen er så grusomt dårlig. Almunia hade forresten tatt målet.......

 

Pkt. 1. Bullshit. Pkt. 2. Bullshit.

 

Slutt å skap deg. Se forresten tidligere innlegg fra meg. Greit at vi er uenige om innsatsen i dag, men å kalle min mening for bullshit synes jeg ikke noe om. Da bør du heller vise litt mer respekt og svare meg på en annen måte.

Link to comment
Share on other sites

Men hvis det evt. skulle bli 1-0 til oss på Emirates.. blir det ekstraomganger da?

Jepp!

 

Til Topic: Jeg er faktisk ikke så deppa, for nå er jeg sikra toppa lag på Emirates og høy stemning.

Men hvis vi ser på kampen så var det bra første halvdel og elendig andre!

Og alt ialt så var dette en kjedelig kamp. Men PSV hadde vel kun et skudd på mål og det ble mål....

 

Jeg håper at det blir totalt annen fotball i returkampen!

Link to comment
Share on other sites

Men hvis det evt. skulle bli 1-0 til oss på Emirates.. blir det ekstraomganger da?

 

Ja.

 

Skuffende resultat. Likte dårlig at me ikkje klarte å få med oss eit bortemål.

 

Er bekymra over formen til nokre av våre sentrale spelarar. Tenker då på Cesc og Henry.

 

Har fortsatt trua på at me fikser avansement heime.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det seriøst, Ole Erik. Innsatsen totalt sett er det lite å si på. Enkeltspillere javel, men ikke laget som sådann. Når det gjelder målet så er det en perle, og det blir helt feil å skylde det på Mad-Jens. Var det et bedre svar?

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det seriøst, Ole Erik. Innsatsen totalt sett er det lite å si på. Enkeltspillere javel, men ikke laget som sådann. Når det gjelder målet så er det en perle, og det blir helt feil å skylde det på Mad-Jens. Var det et bedre svar?

 

Ikke langt unna akseptabelt. Soleklar framgang er det ihvertfall. Jeg skylder forresten ikke på Jensemann på baklengsen, svært få keepere hadde tatt det skuddet der. Likevel kunne muligens Almunia overrasket alle med et av sine tigersprang....

Link to comment
Share on other sites

Innsats eller ikke,denne kampen skulle vært avgjort i 1 omg.

Vi er så steike inneffektive,og andre lag skårer gjerne på deres eneste skikkelige sjangse.

Savner enn som ligger å sniker på offside grensen hele kampen,synes både henry og ade trekker veldig mye ned på banen til tider.

Har vel ikke så mye positivt å si om denne kampen,ingen spillere imponerer meg noe spes,godkjent av kolo og rosicky,men det er alt.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal spiller en helt ok bortekamp og er rett og slett uheldig. Vi er klart best den første timen, men etter målet deres (skulle likt å se en keeper ta den) så sliter vi.

 

Senderos er vår klart beste spiller, god med begge ben, taklingssterk, plasseringsdyktig og god med henda... Rosicky er også god. Henry spiller bedre enn på ei stund. Mens Toure, Hleb, Adebayor og Fabregas spiller under pari...

 

Nå må vi ut i 100 på hjemmebane, og forhåpentligvis så spiller 8ikke PSV så sinnssykt defensivt som Blackburn gjorde. Jeg tror dette går veien, jeg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det seriøst, Ole Erik. Innsatsen totalt sett er det lite å si på. Enkeltspillere javel, men ikke laget som sådann. Når det gjelder målet så er det en perle, og det blir helt feil å skylde det på Mad-Jens. Var det et bedre svar?

 

Ikke langt unna akseptabelt. Soleklar framgang er det ihvertfall. Jeg skylder forresten ikke på Jensemann på baklengsen, svært få keepere hadde tatt det skuddet der. Likevel kunne muligens Almunia overrasket alle med et av sine tigersprang....

 

Da nærmer vi oss jo våpenhvile, da! ;) Almunia hadde ikke tatt det skuddet, tro du meg. Det er forøvrig DIN jobb å sørge for at JEG ser neste neste runde i CL på Ashburton Grove. Hils fader`n!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...