Jump to content

2007.02.20 PSV Eindhoven B


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Bytt ut Henry med hvem som helst, har ikke sett han i dag uansett!

 

Han var god i første omgang, men nå har han forsvunnet. Og han er ikke alene!

 

Det er som den engelske kommentatoren sier:

"This is not the usual Arsenal"

 

EDIT:

Baptista -> <- Hleb

Link to comment
Share on other sites

Henry scorer, merk mine ord!

 

 

Det blir neppe i dag ser det ut som, men skjønner ikke hvorfor de ikke endrer spille opplegget når PSV legger en forsvarsmur foran målet sitt, det hjelper ikke å trykke alt igjennom midten da, da har vi møtt så mange lag som har tatt "poeng" på den måten, nå må de snart lære av det!!

Link to comment
Share on other sites

En utrolig svak andre omgang. Ikke greier vi å skape sjanser og dermed heller ikke ta igjen når vi atter en gang kommer bakpå. Spissene våre blir avkledd etter pause og ingen på midten greier å skape noe. Første omgang var oppløftende dog uten at vi greier å gå hele veien da heller.

Ser at Phil får mye pepper som vanlig, men synes faktisk han er en våre bedre i dag sammen med Kolo.

Link to comment
Share on other sites

Veldig svakt og utrolig mange som spiller under pari. Vi var ikke noe dårligere enn PSV, men heller ikke noe bedre. Møkkakamp fra begge lag. PSV la seg bakpå og vi fikk ikke til noenting.

 

Ps! ikke at det hadde hatt noe å si på resultatet, men 1 min er lite i tillegg. Da Cruz lå nede to ganger for krampe og det var vel 3 bytter i kampen.

Link to comment
Share on other sites

2. omgang i dag var årsverste. Skapte ingenting, bortsett frå eit Fabregas-skudd. PSV var gode og heldige. Me tapte fortjent alt i alt etter å ha blitt utspelt i 2. omgang.

 

Henry, Gallas, Hleb og Fabregas var svake alle mann. Spesielt Henry som eg tviler på om nokon sinne kjem til seg sjølv igjen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...