Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

Gallas forlot klubben da kontrakten hans gikk ut, jeg kan ikke se så veldig mye galt med det. Hvis Van Persie gjør det samme kommer ikke jeg til å protestere på det heller, det er en del av avtalen man gjør når inngår tidsbestemte kontrakter.

 

Alskens kunngjøringer og fiksfakserier man gjør i mellomtiden setter jeg derimot ikke særlig stor pris på.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Ikke Maldini, selv om han fort kunne gått under de beskrivelsene...

 

Maldini har på sin side 7 mål for landslaget og 29 for sitt klubblag, Milan. ;D

 

Tapapa, har aldri tenkt på det, men det er mulig at man kan se et ørlite hint av et esel?

Link to comment
Share on other sites

Må være Tony Alexander Adams ja

 

Om det stemmer at han heter Alexander til mellomnavn, så er det vell ingen tvil. Da tar jeg bare neste, før jeg drar ut for kvelden. Så dere får noe å pønske på.

 

Skal holde meg til tema lojalitet. Den personen jeg skal fram til var i klubben sin (nesten) sammenhengende fra han var 14 år og til livet tokt slutt. Han var involvert i klubben sin på mange ulike måter, både som spiller, trener, manager, direktør og mer til. Han klarte også iløpet av 11 år å nesten nå 100 landskamper for sitt land. Han er en så stor klubblegende at hans navn i dag på mange måter er synonymt med klubben den dag i dag.

Link to comment
Share on other sites

Den jeg "automatisk" tenker på er Robert "Bob" Paisley, men om han også heter Alexander tror jeg ikke. Han assosieres automatisk med Liverpool, og det var hans eneste "profesjonelle" klubb. Han var også mananger m.m. der, men han kom ikke til Liverpool før han fylte 20 år, så jeg tar vel derfor feil!

 

PS!! Bill Shankly er vel en rival til Paisley når det gjelder Liverpools største manager, men det er i alle fall ikke han som er svaret her!

Link to comment
Share on other sites

Ingen korrekte sålangt. Han heter ikke Alexander til mellomnavn, det var forrige oppgave. Denne personen var det nok ingen her inne som fikk oppleve å se spille, selv ikke gamlegutta her inne kan ha sett han score mål live. Hans navn er et av de mest kjente i fotballeuropa, dog er ikke navnet hans lengre assosiert med seg selv, hvertfall ikke blandt de yngste fotballelskerne.

Link to comment
Share on other sites

Denne spilleren kom til sin nåværende klubb i 2011. Denne klubben endte på 4. plass i årets sesong.

Den ligaen han spiller i nå regnes som en av de beste ligaene i Europa.

 

Spilleren har vunnet cupen i landet sitt to ganger med to forskjellige klubber.

Han startet sin profesjonelle karriere i den andre divisjonen i dette landet og rykket opp med laget sitt denne sesongen.

Her spilte han i 6 sesonger før han dro videre til et lag som har vunnet den øverste serien to ganger etter 2000, men selv vant han kun cupen én gang med denne klubben.

Etter 5 år i denne klubben dro han til sin nåværende klubb.

 

Spilleren jeg vil frem til har spilt over 50 kamper for landslaget sitt og scoret 4 mål. For landslaget sitt har han deltatt i 2 VM og 1 EM.

Link to comment
Share on other sites

Kan vel være gode gamle Joaquin fra Malaga?

vet ikke hvor mange vm han har spilt i dog.

Husker han var regnet som verdens største vingtalent i Betis, men ble vel aldri i den absolutte verdensklasse.

Korrekt

Link to comment
Share on other sites

Da fortsetter jeg!

 

- Gammel spisshelt som enda ikke har lagt opp, surrer i diverse småklubber i ren Rivaldo-stil.

- Hadde høyt tempo og giftige skudd, liten av vekst i høyden, men ganske kompakt og tung.

- Spilte mange år i en av europas beste ligaer, hvor han også ble toppscorer for et lag som vant ligaen på begynnelsen av 2000- tallet.

- Gikk til et annet storlag i samme liga, da begynte karrieren også å gå nedover.

- Ikke europeer.

- har en underkjeve og underbitt som er hinsides all fornuft, og blir trolig å drukne i enten dusjen eller i kraftig regnvær en eller annen gang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...