Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

 

Mr. Banana stemmer på en prikk

 

Den drakta hadde jeg kjøpt, og håper fortsatt at han signerer til Januar.

Har dessverre ganske begrenset nett og kreativiteten er heller ikke på topp akkurat nå, så turen kan gå videre til en annen.

Link to comment
Share on other sites

Hmm... jeg tar en wild guess her - og sier at ingen hadde kalrt det før Drogba gjorde det i 2009 og 2010!!

 

Edit: nå kom jeg på at man praktiserte omkamp i "gamle dager" (var vel kanskje frem til midten på 90tallet?) - ergo må noen andre ha klart det... kanskje...

 

Edit 2: Hadde en arbeidskollega som tittet bort og så jeg ikke drev å jobba (doh) og spurte hva jeg drev med - jeg sa som sant var...

 

Han er Spudz supporter, født i 1951 og sier at en av hans store helter, og som gjorde at han ble besudlet i ung alder var en viss Bobby Smith som var en del av Spudz-laget som tok the double i 1961 og forsvarte FA-cupen i 1962. Han scorte visst nok i begge finalene...

Link to comment
Share on other sites

Edit 2: Hadde en arbeidskollega som tittet bort og så jeg ikke drev å jobba (doh) og spurte hva jeg drev med - jeg sa som sant var...

 

Han er Spudz supporter, født i 1951 og sier at en av hans store helter, og som gjorde at han ble besudlet i ung alder var en viss Bobby Smith som var en del av Spudz-laget som tok the double i 1961 og forsvarte FA-cupen i 1962. Han scorte visst nok i begge finalene...

 

Det har du pinadø rett i når jeg sjekker. Har lest et eller annet sted en eller annen gang at det var Fredrik Ljungberg mot Liverpool og Chelsea, men det er da feil.

Vi får tro at denne Spurs duden da er riktig svar. Din tur.

Link to comment
Share on other sites

Spilleren jeg er ute etter er fra et sted på østlandet i vårt kjære Norge. Han var kjent som et stort talent før han gikk fra sin hjemklubb til en annen klubb på hedemarken.

 

Han er den dag i dag å ansett som en legende i denne klubben på hedemarken, og en stor grunn til det er at han avslo Slummen i Vålerenga og skrev heller under ny kontrakt med denne klubben, som også er mitt hjerte nær.

 

Ja detta ble alt for enkelt..

Link to comment
Share on other sites

Spilleren jeg er ute etter er fra et sted på østlandet i vårt kjære Norge. Han var kjent som et stort talent før han gikk fra sin hjemklubb til en annen klubb på hedemarken.

 

Han er den dag i dag å ansett som en legende i denne klubben på hedemarken, og en stor grunn til det er at han avslo Slummen i Vålerenga og skrev heller under ny kontrakt med denne klubben, som også er mitt hjerte nær.

 

Ja detta ble alt for enkelt..

Ståle Solbakken?

Mulig feil det,men ; Kamma-Kamma-Kammaaaa!

Link to comment
Share on other sites

Ståle Salvatore.. Helt riktig! Kom til kamma i 1989 fra Grue. Etter sesongen i 1989 (hvor vi sendte RBK ut av cupen i kvarten når vi slo dem på Briskeby) hadde han tilbud fra Vålerenga, men avslo for å skrive ny kontrakt med kamma.

 

Resten er historie... Legende.. Kamma!

 

Din tur

Link to comment
Share on other sites

Ståle Salvatore.. Helt riktig! Kom til kamma i 1989 fra Grue. Etter sesongen i 1989 (hvor vi sendte RBK ut av cupen i kvarten når vi slo dem på Briskeby) hadde han tilbud fra Vålerenga, men avslo for å skrive ny kontrakt med kamma.

 

Resten er historie... Legende.. Kamma!

 

Din tur

Godt å se at det er flere fornuftige hedmarkinger her inne! "Slik løper Ståle, og Ståle løper sånn!" :)

OK, neste blir enkel også;

 

Debuterte mot Nigeria internasjonalt.

Også spilt hockey.

Startet og "avsluttet" karrieren i samme klubb.

Link to comment
Share on other sites

Har lest et eller annet sted en eller annen gang at det var Fredrik Ljungberg mot Liverpool og Chelsea, men det er da feil.

 

Det var derfor du mente at jeg burde visst det ja :)

 

Ljungberg var nok ikke den første nei, men han er såvidt meg bekjent den eneste spilleren som hadde muligheten til å score i 3 finaler på rad. Hadde han scoret mot Southampton, ville han innehatt en rekord som mest sannsynlig aldri ville blitt slått

Link to comment
Share on other sites

Godt å se at det er flere fornuftige hedmarkinger her inne! "Slik løper Ståle, og Ståle løper sånn!" :)

OK, neste blir enkel også;

 

Debuterte mot Nigeria internasjonalt.

Også spilt hockey.

Startet og "avsluttet" karrieren i samme klubb.

 

 

Selveste Myggen?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...