Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

Dette dreier seg nok om et supertalent som var kjent som svært agressiv på banen. Vet hvem det er snakk om, men orker ikke finne på noe nytt så får la noen andre ta løsningen. Etternavnet til spilleren er samme navnet som en butikkjede i Norge og manageren det er snakk om er Vialli.

 

En veske- og koffertbutikk-kjede.

 

Kan også nevne at han var en heller lav fotballspiller med 1,65 m på strømpelesten.

 

Har også spilt for Leeds, Rotherham og Millwall. Den skotske klubben han tilbrakte 2008 til 2012 i var St. Johnstone.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Stemmer, ville bare ikke si det selv i tilfelle noen bet seg merke i mine godlike veskekunnskaper.

 

Du er bedre enn meg, jeg googla det. Men må si du er beyond på vesker. Meget imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Da gir jeg noen flere hint. :)

 

- Engelsk - født i London

- Free Agent nå etter nedrykk med klubben han spilte for i sesongen 12/13 - fikk ikke mange kamper for laget dog.

- FA-cupmedalje

- Spilt for en Engelsk storklubb, hvor han avanserte gjennom 'rankene' med en annen ikke ukjent stopper

- 4 kamper for England u20

- Har spilt fire år i Skottland

- Sentral midtbanespille

- Arrestert for fyllekjøring, involvert i overgrepssak, og har verbalt misbrukt amerikanske turister med et knippe lagkamerater som følge av 11. september, under påvirkning av alkhohol

- 124 a-lagskamper for klubben han gikk gradene i, som hadde en skallet italiener som manager OG spiller.

Nå har jeg ventet lenge på at noen andre enn meg, deg og Wojciech53 sku svare, men ettersom det er ingen andre enn oss som leser her inne så og si: Svaret er at du vil frem til halv-hjernen Jody Morris.

Link to comment
Share on other sites

Takk, selvfølgelig riktig. Jeg begynte å lure på hvor vanskelig den oppgaven egentlig var... :P Synd at ikke flere deltar!!

Enig, er en morsom tråd!

 

Nå videre til en spiller jeg hadde sans for for en 10 års tid siden.

En midtbanedynamo som hadde sine beste år i Serie A, og var en vital del av landslaget sitt også, deltok i VM 1998,2002 og 2006. De røk ut i gruppespillet alle ganger (tror jeg, iallefall de to siste)

I sin siste sesong var han på lån i en engelsk klubb, før han så la opp kun 29 år gammel, av uvisse årsaker.

Nominert til "FIFA world player of the year" 4 ganger.

Link to comment
Share on other sites

Enig, er en morsom tråd!

 

Nå videre til en spiller jeg hadde sans for for en 10 års tid siden.

En midtbanedynamo som hadde sine beste år i Serie A, og var en vital del av landslaget sitt også, deltok i VM 1998,2002 og 2006. De røk ut i gruppespillet alle ganger (tror jeg, iallefall de to siste)

I sin siste sesong var han på lån i en engelsk klubb, før han så la opp kun 29 år gammel, av uvisse årsaker.

Nominert til "FIFA world player of the year" 4 ganger.

Hidetoshi Nakata?

Link to comment
Share on other sites

Denne populære artisten raget kun 165 cm over bakken. Han startet karrieren i Brasil og avsluttet den i Australia. I løpet av sin karriere har han også vært innom skotsk, engelsk og spansk fotball. Han er nok mest kjent for tiden sin i England. I trofeskapet henger det blant annet en Copa Libertadores-, en VM-, og en Premier League Player of the Month medalje.

Link to comment
Share on other sites

Systemet er nede på jobb så da kan jo jeg lage en nøtt:

 

Engelsk spiss som har vært i en håndfull i PL og Championship. Startet karrieren i Coventry. Han er 31 år og født i Islington.

En begrenset landslagskarriere ble toppet med 1 kamp for England U21 og en kamp for A-laget. Har totalt vært i 8 engelske klubber.

Link to comment
Share on other sites

Elx svarer ikke, hvilket betyr at jeg lager ny!

 

- Vunnet serie A og Mesterligaen med en stor italiensk klubb han spilte for i fem år.

- Debuterte på landslaget i 94

- Spilte totalt 10 år i Italia, og var også innom Norwich og et tysk lag hvor en tidligere eks. Arsenalmann nå sjefer på midtbanen for.

- Defensiv midtbane/forsvarer

Link to comment
Share on other sites

Du er jo helt rå!

Alle oppgavene jeg har tatt ligger jo i perioden jeg var medlem i Boing-klubben og lærte meg alt som var å lære om de forskjellige spillerne(nordiske spesielt), lærte meg til og med bursdagene til en del av de.(Lesehest som hata bøker og elsket fotball, skulle ønske jeg hadde liknende kunnskap om dagens spillere og ligaer)

 

Ny oppgave:

* Fotballspiller som fikk 109 gule kort i løpet av sin karriere

* Nesten 1.90 høy

* Rykket ned fra Serie A i en lang karriere som også gav han mange troféer, blant annet et CL-gull og tre nasjonale titler på rad

* Spiller jeg kun fikk sett et par ganger, men husker han som en hardtarbeidende midtbanespiller med et hardt skudd.

* Fikk altfor få landskamper grunnet krangler

* En ledertype

Link to comment
Share on other sites

Alle oppgavene jeg har tatt ligger jo i perioden jeg var medlem i Boing-klubben og lærte meg alt som var å lære om de forskjellige spillerne(nordiske spesielt), lærte meg til og med bursdagene til en del av de.(Lesehest som hata bøker og elsket fotball, skulle ønske jeg hadde liknende kunnskap om dagens spillere og ligaer)

 

Ny oppgave:

* Fotballspiller som fikk 109 gule kort i løpet av sin karriere

* Nesten 1.90 høy

* Rykket ned fra Serie A i en lang karriere som også gav han mange troféer, blant annet et CL-gull og tre nasjonale titler på rad

* Spiller jeg kun fikk sett et par ganger, men husker han som en hardtarbeidende midtbanespiller med et hardt skudd.

* Fikk altfor få landskamper grunnet krangler

* En ledertype

Lærte også ekstremt mye av Boing! Har idag en kvalmende klisterhjerne, husker ekstremt mye av navn og lag, en del grunnet av en del FM-spilling!

 

Han du skal frem til er Stefan Effenberg regner jeg med, en halvgaling med et voldsomt venstreben om jeg husker rett.

Link to comment
Share on other sites

Lærte også ekstremt mye av Boing! Har idag en kvalmende klisterhjerne, husker ekstremt mye av navn og lag, en del grunnet av en del FM-spilling!

 

Han du skal frem til er Stefan Effenberg regner jeg med, en halvgaling med et voldsomt venstreben om jeg husker rett.

FM har jeg også masse fra ja! Effenberg er rett svar :)

Link to comment
Share on other sites

Enda en spiller jeg har hatt som favoritt grunnet CM/FM (haha):

Legende i ligaen han spilte i, spesielt i en klubb, en klubb som har rykket litt opp og ned de siste sesongene.

Har få landskamper, men burde kanskje hatt flere.

En ekstremt målfarlig midtbanespiller, og lederskikkelse. Toppscorer i klubben sin de siste sesongene tross høy alder.

Spilte i flere klubber i Italia, og èn i Spania, men er som sagt mest kjent fra tiden i en spesiell klubb han avsluttet karrieren i som kaptein.

La opp på en noe uvanlig måte da han ble utestengt i 3 år etter den nylig opprullede kampfiksingskandalen i Italia.

Høy, venstrebent og langhåret.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...