Jump to content

SESONGENS HITTIL BESTE SPILLER I ARSENAL:


Lars Henry

Recommended Posts

Jeg synes Toure. Før Bolton kampen hadde han bare spilt strålende kamper. Etter den kampen har han fått en formsvikt sammenlignet med tidligere i sesongen, men han har likevel ikke vært dårlig. Gilberto har spilt strålende først når han har fått kapteinsbindet, så han er på en tredjeplass. På andre er Fabregas. Han løper ekstremt mye og når han ikke spiller merker man hvor viktig han er for ballfordelingen og kreativiteten. Minus for at han ikke har scoret. To andre spillere som har hevet seg veldig er våre to spisser: Van Persie og Adebayor. De har begge vært ekstremt gode i det siste, men de har også hatt noen ikke fullt så gode kamper. Holder de to nivået sitt resten av sesongen, trenger vi ikke uroe oss for at Henry blir skadet. Djourou synes jeg også fortjener skryt.

 

Kort fortalt:

Toure

Fab

Gilberto

Ade / van Persie

Djourou

Link to comment
Share on other sites

1. Gilberto, helt klart, Fantastisk både i angrep og forsvar. Han har også gjort savnet av vieira til et minimum.

2. V.Persie, til tider fantastisk

3. Toure, Har stort sett vært en kjempe i forsvaret vårt

4. Adebyor, Til tider glimt som viser at han vil bli bedre enn Drogba

5. Fabregas, Viktig spiller og er en stor kreativ gnist, men til tider har han etter min mening "surret" litt med enkelte pasninger

6. Flamini, Supersub, viktig med han på benken eller fra start denne sesongen. Blitt noen mål også...

Link to comment
Share on other sites

Første:

Gilberto har vert den beste til nå, men sitter av en følelse at han sprekker og kommer tilbake til gammalt slag. Men la oss håpe han holder toppnivået :blink:

 

Tett opp under første plassen:

RvP har vist seg som en klasse spiller, viktig på dødball og er mitt førstevalg ved sida av Henry.

 

2. plass:

Fabregas, balldeler, er i stadig flere taklinger :( Desuten oppfører han seg en orntlig"gooner". :D PL lengste kontrakt :P

Link to comment
Share on other sites

Syns mange har vært gode i kampene vi har spilt bra i og de vi ikke spilte bra i var alle dårlige, så jeg syns

 

Fabregas

Gilberto

RvP

Ade

 

De fire har vært viktige for oss... Spessielt Ade i mens Henry var ute med skade.

 

Under der igjen syns jeg Flamini og Clichy skal komme!

Link to comment
Share on other sites

Gilberto..... Har vært lagets maskin. Jobber sinnsykt opp og ned!!

Toure..... Har vært solid i forsvar men har gjort noen misser til tider..

Van Persie.... Har gjort mye bra når TH14 er ute. Scoret mange viktige mål.

Fabregas.... Har vært vår playmaker. Sykt overblikk og syke pasninger.

 

 

Fra Toure ned til Fabregas er det ikke mye som skiller :blink:

Link to comment
Share on other sites

Her er top 5 fra meg:

 

1. GILBERTO: han har vært fantastisk, ekstremt god både offensivt og defensivt. Vinner en hel drøss av dueller, og endelig har vi fått en notorisk målscorer og en som scorer på cornere. Han har spesielt blomstret etter at Henry ble skadet og hvis Wenger er lur gir han kapteinsbindet til Gilberto. Hvis ikke Henry virkelig imponerer de neste kampene.

 

2. ROBIN VAN PERSIE: Scoret utrolig mange flere mål enn jeg hadde forventet, han har slått ut i full blomst etter Henry`s skadefravær. Han viser stadig vekk brilliant teknikk og vinner mange dueller når han først går opp i de.

 

3. ADEBAYOR: Han kommer til å bli en legende i Arsenal, teknikken og ballkrontrollen er fantastisk, han bruker finter som verden aldri har sett før(jeg overdriver nok en del der ;) ), han scorer en del, men bommer fortsatt for mye.

 

4. TOURÈ: Han er rett og slett den viktigste brikken i professor Wenger`s forsvar, har stått frem som en enorm ledertype, helt til formsvikten hans. han stopper de fleste, og er ganske god i duellene. Taklingene hans er enorme.

 

5. FABREGAS: Hans pasninger er rett og slett verdensklasse, han er en av de klokeste fotballspillerne jeg har sett, pluss at han vinner noen dueller, men langt i fra alle! Han er god både offensivt og defensivt. Han kunne scort mange flere mål, men har hatt veldig uflaks ettersom alle langskuddene hans har gått i stanga, tverrliggeren og like utenfor/over.

Link to comment
Share on other sites

King Kolo og Fabregas har vært våre beste spillere i år, men det ser dessverre ut som om førstnevnte er inne i en bølgedal hva angår formen. Gilberto og Adebayor har vært meget bra siste drøye måneden, men de når ikke opp til Kolo og Fabregas. Rockin' Robin er nok den som kommer nærmest Toure og Cesc.

 

Altså:

1. Toure/Fabregas

3. van Persie

4. Gilberto/Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...