Jump to content

2007.01.09 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Dette tar jo helt av! Sitter nærmest å ler av det hele. For en kamp! Et godt blandet Arsenal-lag gjør narr av et på papiret sterkere Liverpool-lag!

 

Tar av meg hatten for samtlige spillere! Ekstra artig at det løsner for Baptista og Aliadiere.

 

Må faktisk la dette synke for jeg kan gjøre noe mer fornuftig!!

 

Gratulerer alle sammen!

 

:) Liverpool 3 - 6 Arsenal :D

Link to comment
Share on other sites

Dette var sykt ja.Må svelge mange kameler for Ali.Er noe av

det råeste jeg har sett.Baptista 4 mål...helt utrolig.

Dette må være et av sjokkresultat denne sesongen.

6 mål på Anfield....jøss.

Link to comment
Share on other sites

For en kamp!

 

Igjen får vi se et dødelig effektivt Arsenal og fantastiske kontringer.

 

Tar av meg hatten spesielt for Ali, Baptista og Song i dag.

De har vel fått mye pepper siste måneden, men fortjener all honnør i dag. Strålende innsats.

 

Ellers også en skikkelig arbeidsseier.

 

Var litt slappe etter 5-1, men kontrer Liverpool fullstendig ut av stilen igjen. :D

 

Glimrende!

 

Er det Spudz i semi'n nå eller? Skulle vel gå greit det også..hehe.

Unggutta fortjener en finale nå! ;)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer så mye alle, goonere i Norges land! En fin dag for fotballen! :D

 

Så absolutt! Fikk uheldigvis ikke sett kampen, men det er et ganske merkelig resultat. Tenkte at LFC ville vinne 2-1, da stillingen ble 1-1. Flott at Baptista endelig kommer igang, håper han fortsetter med dette! ;)

Link to comment
Share on other sites

Tunnelen var drit fin. Baptista skårte 4 mål og Aliadiere skårte også et og hadde 3 assist. Song skårte også ett med under armen. 6-3 til Arsenal!!!=) :D Arsenal er best! De n\vant jo å 3-1 den 6 januar over liverpool! ;)

 

Ja det hørte jeg. De ble jo det da!

Link to comment
Share on other sites

Liverpool 3-6 Arsenal ! Helt ufattelig. Har egentlig Pool sluppet inn 6 på Anfield før?

 

Nei vet du, nå henger jeg meg på hylekoret som har herjet her i høst: Selg Adebayor, Song, Aliardiere, Baptista, Senderos og alle de andre! 4 mål innsluppet mot Bellamy, Fowler & co over to kamper er for mye!

Link to comment
Share on other sites

Dette var utklassering. Baptista og Allidiere, har aldri sett et bedre spisspar en dem på lenge. Håper disse får mer spilletid i PL nå, fordi dette var imponerende!

 

Jeg synes alle de unge spillerne gjorde det bra, tar av meg hatten for dem. Dette var en fatastisk prestasjon.

Gratulerer, dette var virkelig sterkt gjort.

 

PS: Det som var toppen var at de unge spillerne ikke viste respekt engang for noen Liverpool spillere! :D

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk oppvisning av unggutta! Det som gleder veldig masse er at Baptista, Ali og Song gjør en kanonkamp!!

 

At Baptista putter 4 mål er jo helt sinnsykt! Det har vel ikke skjedd siden Henry gjorde det mot Leeds i 2003/2004 sesongen? ;) Ali hadde vel 3 assists og en scoring. Dette var rett og slett vanvittig bra! :D

 

Gratulerer alle Gooners!!!

Link to comment
Share on other sites

Det står respekt av 'You'll never walk alone' på 3-6 mot Arsenals b-lag...

 

De er vant til den kollektive trøsten de, de trenger den jo stadig vekk ;) Nei, for all del. Det er utrolig imponerende. Synd det ikke er en kor-konkurranse :D

 

Jeremie Aliadiere, Julio Baptista, Alexandre "Ronaldinho" Song. Det bor fotball i dere, utvilsomt! Det her er det morsomste jeg har vært med på på lenge. Helt utrolig kamp av guttevalpene våre ;)

 

Gratulerer alle sammen, nå gruser vi Tottenham med samme lag i neste runde. Synes nesten synd på de allerede ;)

Link to comment
Share on other sites

Ali viste fram litt av talentet sitt i dag, måtte han bare fortsette!!

Bare gi han og Senderos mye spilletid, så vil de framstå som helt andre spillere enn de har gjort om dagen. Nå skal det sies at i denne kampen så var Looserpool usedvanlig tamme på topp, det gjorde jobben til Kolo og Johan lettere enn man kunne forestille seg.......Hadde vi bare hatt denne effektiviteten hele sesongen!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...